Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (74)
Пошуковий запит: (<.>A=Кондратьєва Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кондратьєва Л. С. 
Німецька мова = Deutsch : Підруч. для студ. І - ІІІ курсів юрид. спец. вищ. навч. закл. / Л. С. Кондратьєва, Ж. В. Мульчина, О. В. Нітенко, С. В. Черкашин; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. - Х. : Право, 2004. - 320 c. - нім.

Розглянуто питання нормативної граматики німецької мови. Висвітлено особливості правової системи України та Німеччини, а також основні положення українських і німецьких законодавчих матеріалів і документів.

Рассмотрены вопросы нормативной грамматики немецкого языка. Освещены особенности правовой системы Украины и Германии, а также основные положения украинских и немецких законодательных документов и материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кондратьєва Л. Ю. 
Концепция оптимизации целевой функции патрульного судна типа SWATH / Л. Ю. Кондратьєва // Наук. вісн. ХДМА. - 2017. - № 2. - С. 44-50. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрены особенности выбора оптимальных проектных характеристик корабля береговой охраны. Приведены описание выбора оптимальных характеристик судна типа СМПВ, а также функциональных ограничений, связанных с оценкой работы патрульного корабля. В связи с введением в модель оптимизации патрульного корабля ограничений n-мерного евклидового поискового пространства внешними штрафными функциями, основанными на современных требованиях к мореходности, существенно повышается качество результата оптимизации в целом. Как следствие процесс оптимизации основывается не только на требованиях предъявляемым к классическим кораблям, но и позволяет выбрать главные размерения корабля типа СМПВ. Метод Пауэлла-Флэтчера-Давидона является эффективным методом поиска максимума (минимума) целевой функции и дает возможность решить поставленную задачу уже на ранних стадиях проектирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.9-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
3.

Рябов Є. С. 
Обгрунтування структури тягового електропривода електровоза для залізничного кар'єрного транспорту / Є. С. Рябов, Л. Ю. Кондратьєва, Л. В. Овер'янова, Б. Х. Єріцян, С. О. Гулак // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2022. - № 2. - С. 26-44. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Ця робота спрямована на обгрунтування структури та визначення основних параметрів тягового електропривода електровоза для залізничного кар'єрного транспорту з урахуванням режимів його роботи. Дослідження виконано шляхом математичного моделювання, яке передбачало розв'язання тягової задачі та оцінку параметрів процесів енергетичного обміну між компонентами тягового електропривода. Моделювання проведено для руху поїзда по ділянці шляху та під час маневрування, що істотно відрізняється за їх математичного опису. Під час моделювання руху по ділянці шляху розв'язано тягову задачу з використанням рекомендацій щодо тягових розрахунків для поїзної роботи. Для моделювання переміщень під час маневрування розроблено спрощену модель. Визначення параметрів компонент тягового електропривода проведено шляхом аналізу процесів енергетичного обміну в тяговому електроприводі на основі балансу потужності. У ході досліджень узято, що бортовий накопичувач енергії в режимі тяги живить тягові електродвигуни бустерної секції. У режимі електродинамічного гальмування накопичувач енергії запасає енергію від усіх тягових електродвигунів електровоза. Одержано часові залежності параметрів, які характеризують рух поїзда на всіх етапах циклу "порожній напіврейс - навантаження - завантажений напіврейс - розвантаження "(на прикладі електровоза ПрАТ "Полтавський ГЗК"). Аналіз отриманих залежностей дозволив визначити параметри основних компонент тягового електропривода для запропонованого сценарію роботи накопичувача. Установлено, що енергоємність накопичувача енергії має становити 250 кВт-год для одного циклу руху. Потужність накопичувача енергії - 6000 кВт. Вперше запропоновано структуру тягового електропривода електровоза для кар'єрного залізничного транспорту, у якому живлення електродвигунів електровоза керування здійснюється від контактної мережі, а електродвигуни бустерної секції живляться від накопичувача енергії й починають працювати за навантаження, яке перевищує 50 % від номінального. Розроблені математичні моделі руху та процесів енергетичного обміну можуть бути застосовані для дослідження тягових електроприводів транспортних засобів різного призначення.



Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського