Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Коростіль О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Коростіль О. Ю. Інформаційна технологія проектування та контролю реклами в мережі Internet на основі її семантичного аналізу : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.13.06 / О. Ю. Коростіль; Укр. акад. друкарства. - Л., 2010. - 21 c. - укp.Розроблено інформаційну технологію створення рекламного продукту (РП) та надання інформаційних послуг. Досліджено різні типи інформації в контексті їх дії на споживача, визначено інформаційні компоненти (ІК), що належать до різних видів дезінформації. Описано математичні моделі відповідних ІК, визначено параметри розпізнавання дезінформації. Зазначено, що процес використання інформації обмежується системою формування та передачі ІК від джерела рекламної інформації до її споживача. Розглянуто методи формування діалогу між двома сторонами процесу обміну, в якому використовуються інтерфейси учасників діалогу. Підтверджено, що важлива частина досліджень ІК - уявлення про інтерпретаційні текстові описи окремих елементів компонент, які формуються на природній мові споживача в нормалізованій формі, що допомагає ввести та використовувати семантичні параметри для аналізу ІК в РП. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81ф12 + З970.312.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370306 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Дурняк Б. В. Проектування реклами в мережі Інтернет на основі її семантичного аналізу : [монографія] / Б. В. Дурняк, О. Ю. Коростіль. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2014. - 135 c. - (Інформ. технології). - Бібліогр.: с. 127-135 - укp.Проаналізовано методи формування реклами в мережі Інтернет. Розглянуто теоретичні основи формального опису моделей інформаційних компонент рекламної продукції в цифровому середовищі. Наведено методи побудови окремих компонент інформаційної технології формування рекламного продукту. Приділено увагу формуванню різних типів інформації на основі даних, що призначені для розміщення в рекламі. Розроблено алгоритм аналізу реклами з метою виявлення в ній різних типів інформації. Вивчено загальну організацію інформаційної технології процесів формування та аналізу реклами в мережі Інтернет. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 ф + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА783317 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Коростіль О. Ю.-Ю. Інформаційна технологія автоматизованого, інформаційного впливу на соціальні об'єкти на основі використання текстових моделей : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.13.06 / О. Ю.-Ю. Коростіль; Укр. акад. друкарства. - Львів, 2015. - 42 c. - укp.Розроблено інформаційну технологію для створення систем автоматизації процесів реалізації інформаційного впливу на соціальні об'єкти з використанням текстових моделей, що їх описують. Обгрунтовано теоретичні основи побудови та використання текстових моделей, що можуть використовуватися для опису об'єктів чи процесів, опис яких відомими математичними засобами не забезпечує необхідні рівні конструктивності їх використання та міри адекватності опису об'єктів, що моделюються. Запропоновано методи формування семантичних параметрів, способи визначення величин їх значень і методи їх використання під час проведення аналізу об'єкта, що описується відповідною моделлю. Розроблено та досліджено методи створення ефективних інформаційних повідомлень у вигляді інформаційних потоків, що передаються об'єктам, на які передбачається здійснювати вплив, шляхом активізації процесів, що призводять до необхідних змін у об'єктах, описаних відповідними текстовими моделями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч231.68
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА418199 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Управління соцільними об'єктами з використанням текстових моделей : [монографія] / Б. В. Дурняк, О. Ю. Коростіль, В. І. Сабат, Т. М. Майба. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2024. - 314 c. - Бібліогр.: с. 301-314 - укp.Висвітлено методи впливу на соціальні об'єкти з використанням текстових моделей та інформаційних потоків управління соціальними об'єктами. Розглянуто методи маніпуляції соціальним об'єктом. Розкрито особливості текстових форм представлення інформації, побудови семантичного аналізу тексту та створення на їх основі текстових моделей, які характеризують соціальний об'єкт, що надає можливість автоматизувати процеси виявлення, зародження та виникнення критичних станів, в яких можуть опинитися соціальні групи. Значну увагу приділено методам синтезу інформаційних потоків управління з текстовою моделлю, яка описує об'єкти управління, процесу моніторингу функціонування соціального об'єкта, підвищенню ефективності впливу текстових інформаційних потоків на соціальний об'єкт. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641*18:С5*4 + С5*333.412 + Ш111.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА870416 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|