Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЮБОВЕЦЬК$<.>+<.>A=ІЛОНА$<.>+<.>A=ЙОСИПІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Любовецька І. Й. 
Проблема здібностей та обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології / І. Й. Любовецька // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 222-227. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Любовецький В. С. 
Де рід твій і звідки ти... Пилипи Олександрівські / В. С. Любовецький, В. Ф. Бендюг. - Хмельниц. : Вид-во А.Цюпак, 2008. - 192 c. - укp.

Розглянуто історію с. Пилипів Олександрівських Віньковецького району Хмельниччини від часу його заснування до сьогодення. Наведено документальні відомості про життя селян протягом віків. Увагу приділено минулому села та селян за 50 років радянської влади. Описано традиції, звичаї й обряди села.

Рассмотрена история с. Пилипов Александровских Винковецкого района Хмельницкой области со времени его основания до настоящего времени. Приведены документальные сведения о жизни крестьян на протяжении веков. Внимание уделено описанию развития села и крестьян за 50 лет советской власти. Охарактеризованы традиции, обычаи и обряды села.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ХМЕ)-22 Пилипів-Олександрів

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Любовецька І. Й. 
Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. Й. Любовецька; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Виявлено, що соціальні уявлення про цінність "обдарованості" визначають діяльність педагога й учнівську поведінку. На підставі результатів спостережень і опитувань педагогів у всіх колективах були "обдаровані" учні, однак реалізація діяльності таких дітей була істотно відмінною. Це засвідчило загальність поняття "обдарованість" і його визначеність структурно-ієрархічними характеристиками класного колективу та соціокультурними експектаціями педагогів і учнів. З'ясовано, що педагогічний процес, у якому не враховано необхідність прояву "обдарованості" учня, взаємопов'язаний з конфліктами. Одним з конфліктогенних чинників є суперечність між загальними вимогами організації педагогічного процесу й уявленнями про необхідність проявлення обдарованості в освітньому процесі. Зазначено, що школа вимагає "обдарованості", однак вона створює умови, які блокують цю особистісну якість. Таким чином, соціальні експектації виявляються фрустрованими. Констатовано: учні, щодо яких висуваються вимоги виявляти "обдарованість", стикаються з істотним тиском. Вимоги й очікування педагогів і класних колективів ніколи не бувають реалізованими, що зумовлює дезадаптацію обдарованих дітей. З'ясовано, що творча діяльність є адекватною формою відносин між учителями й обдарованими учнями, оскільки уможливлює розкриття здібностей і проявлення особистісних рис обдарованих учнів. Експериментально доведено, що тренінг творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на роботі з обдарованими дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю959.0-994 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346081 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського