Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лагутіна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Лагутіна Т. М. Особливості функціонування печінки за біохімічними показниками крові у ліквідаторів аварії на ЧАЕС, що мешкають в Придніпровському регіоні / Т. М. Лагутіна, Н. Л. Губанова, О. В. Севериновська // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 191-192. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Р361.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Лагутіна Т. Організаційна культура у проблемному інституційному середовищі / Т. Лагутіна // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2012. - № 3. - С. 123-131. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Розглянуто соціально-психологічну сутність феномену організаційної культури за умов нестабільного інституційного середовища. Детально проаналізовано як саме становлення атрибутів цивілізованого бізнесу відображається на розвитку культури організацій в Україні. Розкрито особливості прояву поліфункціональності культури у проблемному зовнішньому середовищі діяльності організації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-642.11 + Ю959.18
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Психологія реклами : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. В. Зазимко, М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, Т. М. Лагутіна, С. М. Миронець, Г. М. Ржевський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 383 c. - Бібліогр.: с. 379-383 - укp.Розкрито основи психології реклами як галузі психологічної науки. Висвітлено історію розвитку й основні теоретичні напрями психології реклами. Охарактеризовано різні види рекламної діяльності, механізми впливу реклами на людину та ступінь їх ефективності. Проаналізовано позитивний і негативний вплив реклами на культуру. Викладено концепцію про те, що кожна людина є не тільки об'єктом впливу реклами, але й рекламує куплені нею товари або саму себе у спілкуванні з іншими людьми. Увагу приділено пропаганді як виду рекламної діяльності, інтегрованим маркетинговим комунікаціям, моделям рекламного звернення. Охарактеризовано методи вивчення психологічної ефективності реклами. Розглянуто особливості психологічної експертизи реклами, питання самореклами та самопрезентації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА802597 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|