Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Леонтьєв Д. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Воронков О. І. 
Визначення вихідних енергетичних параметрів транспортного засобу з пневматичним двигуном / О. І. Воронков, Д. М. Леонтьєв, Е. В. Тесленко // Автомоб. трансп.. - 2013. - Вып. 33. - С. 71-76. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виконано тягово-швидкісний аналіз руху мікроавтобуса ГАЗ-2217 з пневматичним двигуном замість двигуна внутрішнього згоряння та надано рекомендації, які дозволяють визначити вихідні енергетичні параметри силової установки транспортного засобу для руху з невеликою швидкістю в міському циклі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Леонтьєв Д. М. 
Системний підхід до створення автоматизованого гальмівного керування транспортних засобів категорій Msub3/sub та Nsub3/sub : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / Д. М. Леонтьєв; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2011. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384992 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Рижих Л. О. 
Моделювання динамічної зміни тиску на виході з регулятора гальмових сил на основі його статичної характеристики при зміні вертикальних навантажень на осях транспортного засобу / Л. О. Рижих, С. Й. Ломака, Д. М. Леонтьєв, О. М. Красюк, А. А. Чебан // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2010. - № 2. - С. 89-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості впливу зміни динамічного перерозподілу навантажень на осях транспортного засобу на статичну характеристику регуляторів гальмових сил із механічним керуванням і виведено рівняння, які дозволяють моделювати в динаміці роботу апаратів зі слідкувальною дією.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Леонтьєв Д. М. 
Про розрахунковий спосіб визначення висоти координати центру ваги типових автомобілів / Д. М. Леонтьєв // Автомоб. трансп.. - 2015. - Вып. 37. - С. 101-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано метод визначення навантаження на задні колеса автомобіля під час встановлення його під кутом до опорної поверхні у горизонтальній площині. Проведено теоретичне порівняння результатів розрахунку координати центру ваги автомобіля з експериментальними даними.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-021.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Михалевич М. Г. 
Підвищення точності роботи електропневматичного механізму керування зчепленням транспортних засобів категорій N3 та M3 шляхом використання послідовного розташування електропневматичних клапанів / М. Г. Михалевич, В. О. Богомолов, В. І. Клименко, О. О. Ярита, Д. М. Леонтьєв, Ю. О. Рябуха // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2018. - № 1. - С. 130-137. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Запропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуто принципову та розрахункову схеми механізму керування зчепленням транспортного засобу, де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання, та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наведено результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Клименко В. І. 
Моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням / В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, Ю. О. Рябуха // Автомоб. трансп.. - 2017. - Вып. 41. - С. 49-56. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано основні положення математичного моделювання робочих процесів, що відбуваються під час увімкнення зчеплення. Запропоновано підхід, на основі якого можлива реалізація математичного моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням. Виконано імітаційне моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.25-057

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Богомолов В. О. 
Варіанти реалізації механізму компенсації зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення і його застосування для вантажних автомобілів та автобусів / В. О. Богомолов, В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, Ю. О. Рябуха, О. І. Усков // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2018. - № 14. - С. 51-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено вплив зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення на його експлуатаційні показники, а саме швидкодію і точність роботи. Наголошено на важливості врахування величини зносу фрикційних накладок веденого диску у контексті автоматизації процесу керування агрегатами трансмісії автомобіля, зокрема зчепленням. Зазначено щодо доцільності застосування механізму компенсації зносу накладок, що надасть змогу одержати конструкцію, яка під час усього періоду роботи буде відповідати основним вимогам, що висуваються до приводів керування зчепленням, незалежно від стану фрикційних накладок веденого диску. Проведено аналіз відомих способів компенсації зносу фрикційних накладок в механізмі керування зчепленням. Відзначено, що існуючі варіанти механізмів компенсації зносу фрикційних накладок застосовуються переважно у конструкції легкових автомобілів та реалізовані безпосередньо у механізмі зчеплення. Запропоновано конструкції та описано принцип дії механізмів компенсації зносу фрикційних накладок, які адаптовано для роботи у складі приводу зчеплення вантажних автомобілів та автобусів. При цьому суттєвою їх відмінністю від відомих конструкцій є те, що вони перебувають у складі приводу зчеплення, а саме пневматичному циліндрі підсилювача. Обидва запропоновані варіанта механізмів компенсації зносу фрикційних накладок зчеплення вантажних автомобілів реалізовано на основі відомих раніше технічних рішень: обгінної муфти та гідравлічного компенсатора. У випадку застосування у конструкції пневматичного циліндра обгінної муфти відзначено недолік у вигляді високих контактних напружень в зоні торкання кульки, штока та конічної поверхні поршня, а також достатньо великі габаритні розміри механізму компенсації. При цьому варіант механізму із гідравлічним компенсатором, якого встановлено між двома частинами штока підсилювача привода керування зчепленням, виглядає більш перспективним і не має очевидних недоліків, окрім збільшення кількості деталей. При цьому обидва представлені рішення мають беззаперечну перевагу - їх можна реалізувати на серійних пневмогідравлічних підсилювачах зчеплення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-042.21 + О335.53-042.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Леонтьєв Д. М. 
Обгрунтування раціонального закону зміни тиску в електропневматичному гальмовому приводі під час екстреного гальмування / Д. М. Леонтьєв, Є. Ю. Дон // Вестн. ХНАДУ : сб. науч. тр. - 2019. - Вып. 84. - С. 21-30. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано та узагальнено результати дослідження впливу темпу зміни тиску в електропневматичному гальмівному приводі на процес гальмування коліс транспортного засобу. Проведено математичне моделювання динаміки руху колісного транспортного засобу, обладнаного електропневматичною гальмівною системою, яка може виконувати функції антиблокувальної системи. Описано принципи керування електропневматичними модуляторами тиску та їх вплив на динаміку руху колісного транспортного засобу, а також визначено спосіб зміни темпу під час наповнення гальмівної камери робочим тілом на основі моделювання робочих процесів електропневматичного гальмівного привода та динаміки руху колісного транспортного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н78-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Розробка адаптивних систем керування трансмісією : монографія / В. О. Богомолов, В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, М. М. Сільченко; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків : ХНАДУ, 2018. - 191 c. - Бібліогр.: с. 186-188 - укp.

Проведено аналіз схемних рішень побудови адаптивних систем керування автоматичними коробками передач для легкових, вантажних і гібридних автомобілів. Теоретично обгрунтовано структуру адаптивних систем керування трансмісіями гібридного та традиційного автомобілів. Наведено результати наукових досліджень у галузі проектування адаптивних систем керування трансмісією автобусів і вантажних транспортних засобів. На основі математичних моделей запропоновано технічні рішення щодо вибору структури керування автоматизованою трансмісією сучасних транспортних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.25-057

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Автоматизація механічної трансмісії автобусів та вантажних транспортних засобів : монографія / В. І. Клименко, В. О. Богомолов, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2018. - 91 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Наведено результати наукових досліджень у галузі проектування автоматизованої механічної трансмісії автобусів і вантажних транспортних засобів. На основі математичних моделей запропоновано технічні рішення щодо зменшення часу синхронізації під час перемикання передач.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335-042.25-057

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Леонтьєв Д. М. 
Теоретичні основи гальмування багатовісних транспортних засобів з електропневматичною гальмовою системою : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / Д. М. Леонтьєв; Харківський національний автомобільно-дорожній університет. - Харків, 2021. - 40 c. - укp.

Досліджено вирішення проблем підвищення ефективності гальмування багатовісних колісних транспортних засобів обладнаних електропневматичною гальмовою системою. Проведено аналіз методів моделювання гальмових приводів, методів опису взаємодії шин автомобільних коліс з поверхнею дорожнього покриття, а також особливостей процесу гальмування багатовісних колісних транспортних засобів. Розроблено метод визначення координат центра тяжіння багатовісних колісних транспортних засобів, метод визначення їх коефіцієнта гальмування та спосіб моделювання електропневматичних модуляторів з не прямим перетіканням повітря на основі їх статичної характеристики та гістерезисних явищ, що відбуваються під час переміщення його рухомих елементів. Запропонована концепція організації запасної гальмової системи з електропневматичним гальмовим приводом, яка базується на методі "включень-виключень" та дозволяє на основі чисел Стірлінга 2-го роду, відібрати найкращі варіанти реалізації запасної гальмової системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О336-042.730.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Розрахунок та дослідження взаємодії структурних модулів електропневматичного гальмового приводу : [колект.] монографія / А. М. Туренко, В. І. Клименко, В. О. Богомолов, Д. М. Леонтьєв, М. Г. Михалевич, О. В. Куріпка; Харківський національний автомобільно-дорожній університет. - Харків : ХНАДУ, 2020. - 123 с.a-табл. - Бібліогр.: с. 120-123 - укp.

У монографії теоретично обґрунтована доцільність використання електропневматичного гальмового приводу на АТЗ. Розроблена теорія керування електропневматичним гальмівним приводом. Електропневматичний привод розглядається як модульна система, основними модулями якої є електронний блок керування та електропневматичний модулятор тиску, як система автоматичного керування. 1. З'ясовано, що існуючі конструкції електропневматичних модуляторів, в основному можуть застосуватися для гальмових приводів з ан гиблокувальними системами та лише частково можуть буги використані як елементи в електропневматичному гальмовому приводі, тому що керування подачею повітря у виконавчі органи здійснюється самим стисненим повітрям, тобто керуванням займається пневматика. Такі модулятори доцільно ставити в місцях безпосередньої близькості від гальмового крана. В інших випадках ефективним є застосування модуляторів цілком керованих електричним сигналом, тобто з нормально закритим впускним клапаном. Розглядаючи ЕГТГП як системи автоматичного керування дозволяє моделювати процеси, що відбуваються на стадії проектування. При цьому в якості інструмента використовувався Бітиііпк пакету МайаЬ. Виявлена цілісність конструювання універсального електронного блоку керування електропневматичного гальмового приводу, контролюючого роботу декількох систем транспортного засобу. Дана обставина дозволить значно покращити узгодженість і синхронність роботи різних систем, що призведе до підвищення активної безпеки транспортного засобу в цілому. 2. Визначено вимоги до модуляторів та розроблені варіанти схем електропневмопривода, об’єднаного з АБС, з підвищеною безвідмовністю. 3. Запропоновано на виході з модулятора тиску з нормально закритим впускним клапаном ставиться подвійний електроклапан. Він відіграє роль захисного клапана і призначений для відключення аварійного ланцюгу при гальмуванні штатною, електропневматичною системою. При виході з ладу модулятора тиску, відсутності електроживлення електронного блоку керування, чи модулятора самого клапана він залишає відкритим канал для доступу повітря з аварійної гальмової галузі до гальмових камер. Така система захисту 1184. Розроблено експериментальний зразок електронної частини такої АБС. Виконано експериментальна перевірка та випробування працездатності запропонованих рішень. Ці рішення є теоретичні засади щодо виготовлення промислових зразків нової АБС. Для дослідження такої системи визначено нові рішення щодо створення випробувального комплексу на базі промислового комп’ютеру.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського