Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=МІТЕЛЬМАН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Валльє О. Е. 
Третій етап Всеукраїнської математичної олімпіади 2007 року в Одеській області / О. Е. Валльє, Г. М. Вартанян, І. М. Мітельман, Г. Є. Самкова // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 73-77. - укp.

Наведено умови задач третього етапу Всеукраїнської математичної олімпіади 2007 р. на Одещині, а також відповіді і вказівки до розв'язання певних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21-352

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Валльє О. Е. 
Одеська обласна олімпіада юних математиків 2007/2008 навчального року / О. Е. Валльє, Г. М. Вартанян, І. М. Мітельман, Г. Є. Самкова // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 58-61. - укp.

Вміщено умови задач, запропонованих учасникам Одеської обласної олімпіади юних математиків 2007/2008 навчального року, і наведено відповіді та вказівки до їх розв'язання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мітельман І. М. 
Проблеми формування продуктивних згорнутих дидактичних структур та розв'язування олімпіадних задач про покриття клітчастих областей конгруентними поліміно / І. М. Мітельман // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 61-72. - Бібліогр.: 40 назв. - укp. - рус.

Розглянуто проблеми дидактичного та методичного забезпечення процесу підготовки обдарованих учнів до розв’язування олімпіадних задач. Особливу увагу приділено задачам теорії клітчастих дошок, які вимагають індивідуального вирішення. Висвітлено доцільність застосування таких задач на математичних олімпіадах і їх значення для розвитку математичних здібностей і абстрактного мислення учнів. В розробці дидактичного підходу до вирішення задач про покриття поліміно використано структуру математичних здібностей, запропоновану А. М. Колмогоровим. Досліджено особливості мисленнєвих процесів учнів під час розв’язання задач з комбінаторики, зокрема феномен осяяння за підходом В. А. Крутецького. Вивчено особливості моделювання вчителем процесу розв’язування олімпіадної задачі з комбінаторики та методи запобігання виникненню хибних узагальнених асоціацій. Розкрито переваги та недоліки застосування «методу розфарбовування» для вирішення задач про покриття конгруентними поліміно. Наведено приклади задач з теорії клітчастих дошок та їх розв’язання з поетапним аналізом.

Рассмотрены проблемы дидактического и методического обеспечения процесса подготовки одаренных учащихся к решению олимпиадных задач. Особое внимание уделено задачам теории клетчатых досок, которые требуют индивидуального решения. Освещены целесообразность применения таких задач на математических олимпиадах и их значение для развития математических способностей и абстрактного мышления учащихся. В разработке дидактического подхода к решению задач о покрытии полимино использована структура математических способностей, предложенная А. Н. Колмогоровым. Исследованы особенности мыслительных процессов учащихся при решении задач по комбинаторике, в частности феномен озарения сргласно подходу В. А. Крутецкого. Изучены особенности моделирования учителем процесса решения олимпиадной задачи по комбинаторике и методы предотвращения возникновения ложных обобщенных ассоциаций. Раскрыты преимущества и недостатки применения «метода раскраски» для решения задач о покрытии конгруэнтными полимино. Приведены примеры задач по теории клетчатых досок и их решения с поэтапным анализом.

Considered are the problems of didactic and methodological support of the preparatory process of solving Olympiad problems by gifted students. Particular attention is paid to the problems of the theory of cellular boards that require individual solutions. Highlighted are the feasibility of problems in the theory of cellular boards on Mathematical Olympiads and their importance for the development of mathematical skills and abstract thinking of students. Used is the approach to describe the structure of mathematical abilities proposed by Kolmogorov in the development of a didactic approach to the problem of polyomino cover. Investigated are the features of the thought processes of students to solve problems on combinatorics, and in particular the phenomenon of insight using the approach of V. A. Krutetskij. Explored are the features of teacher’s modeling the process of solving the problem Olympiad on combinatorial techniques and prevent the occurrence of false generalized associations. Disclosed are the advantages and disadvantages of the "method of coloring" to meet the challenges of covering congruent polyominoes. The examples of problems in the theory of cellular boards and their solutions with a phased analysis are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мітельман І. М. 
Особливості оцінки м'язового тонусу та функціонального стану спінальних структур у пацієнтів із післяінсультною спастичністю на тлі фармакологічної корекції / І. М. Мітельман // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2016. - № 1. - С. 97-102. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Паєнок А. В. 
Можливості електронейроміографічного прогнозування розвитку післяінсультної спастичності / А. В. Паєнок, М. С. Білобрин, І. М. Мітельман // Ендоваскуляр. нейрорентгенохірургія. - 2016. - № 3. - С. 11-16. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100899 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Мітельман І. М. 
Клініко-параклінічна характеристика післяінсультної спастичності та фармакологічні методи її корекції : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.15 / І. М. Мітельман; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика. - Київ, 2017. - 18 c. - укp.

Досліджено нейрофункціональний стан активності спінальних мотонейронів за допомогою вивчення пізніх електронейроміографічних феноменів (F-хвиля, Н-рефлекс) під час динамічного спостереження за післяінсультними хворими у найгострішому, гострому та ранньому відновному періодах. Установлено біохімічні особливості розвитку післяінсультної спастичності шляхом вивчення динамічних змін вмісту в плазмі крові збуджувальних і гальмівних нейроамінокислот у хворих з ішемічним інсультом. Вивчено кореляційні взаємозв'язки нейрофункціональних і нейромедіаторних параметрів хворих із первинним церебральним ішемічним інсультом (ПЦІІ) із ступенем вираженості післяінсультної спастичності. Розроблено діагностичні предиктори формування спастичності після інсульту. Здійснено оцінювання ефективності застосування реабілітаційної терапії як самостійного методу лікування спастичності порівняно з комплексним реабілітаційним лікуванням і застосуванням препаратів із діючою речовиною толперизон чи тизанідин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427314 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Секрети підготовки школярів до Всеукраїнських та Міжнародних математичних олімпіад. Теорія чисел : навч.-метод. посіб. / В. А. Ясінський, В. М. Лейфура, І. М. Мітельман, О. Б. Панасенко, В. М. Радченко. - Вінниця : Нілан, 2018. - 333, [2] c. - Бібліогр.: с. [334] - укp.

Подано вибрані методи розв’язування задач олімпіадного характеру з теорії чисел. Викладено відповідний теоретичний матеріал. Наведено задачі з докладними розв’язаннями й задачі для самостійної роботи. Опрацьовано складні розділи елементарної теорії чисел, методики та практики розв’язування теоретико-числових задач найвищого рівня складності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-364 + В14 я721-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мітельман І. М. 
Навчання розв'язування олімпіадних задач, пов'язаних із цілою частиною дійсного числа, за допомогою властивостей точок розриву кусково-сталих функцій / І. М. Мітельман // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2. - С. 107-113. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Практика викладання математики та його науково-методичного супроводу переконливо свідчить про те, що задачі про цілу (дробову) частину дійсного числа традиційно акумулюють значний пласт навичок учнів, вимагають високої аналітичної культури, технічної винахідливості. Така тематика є актуальною складовою реалізації надважливої функціональної лінії підготовки школяра та студента, підвищення кваліфікації вчителя в питаннях застосування різноманітних властивостей функцій, вимагає навичок алгебраїчних, комбінаторних, теоретико-числових міркувань. Виникає проблема пошуку та/або модернізації апарату дієвих методичних і математичних прийомів навчання розв'язування задач підвищеного рівня складності, пов'язаних із цілою та дробовою частиною числа, серед яких завжди виділяються задачі математичних олімпіад як індикатор якості сформованої фахової компетентності. Розглянуто з теоретичної та практичної точки зору питання навчання розв'язування певних типів задач, пов'язаних із цілою частиною числа, шляхом створення прикладу системи задач, в яких ефективно застосовуються міркування з генезисом у "базовому" курсі математичного аналізу для студентів. Використано потужний і принциповий для педагогічної діяльності в галузі математики "контрастний" дидактичний метод, який полягає, зокрема, в тому, що для деяких складних олімпіадних задач наводяться розв'язання, передбачені їх авторами, і пропонуються альтернативні. Розроблено ідею використання елементарної характеризації точок розриву кусково-сталих функцій, що природно виникають у зв'язку з розглядом виразів з цілою частиною, та необхідні для реалізації такої ідеї методичне середовище та супровід. Зроблено висновок, що наведені матеріали набувають особливих рис з точки зору обов'язкової підготовки на математичних спеціальностях педагогічних університетів до майбутньої роботи з обдарованими учнями в процесі опанування розділів вищої математичної освіти, неперервної самоосвіти вчителів, скеровують на подальшу пошукову діяльність школярів, вчителів, викладачів і студентів закладів вищої освіти, авторів задач математичних олімпіад тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського