Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=МАРИНОВСЬК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Мариновська О.  
"Казки дервішів" у контексті суфізму / О. Мариновська // Людина і політика. - 2002. - № 1. - С. 96-106. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На підставі положень суфійського віровчення розглянуто суть збірки "Казки дервішів". Проаналізовано особливості суфійського віровчення, визначено фактори та методи впливу на процес формування читацької інтерпретаційної парадигми смислових нашарувань, за допомогою малюнків розкрито структурну модель поняття істини.


Ключ. слова: суфізм, "Казки дервішів"
Індекс рубрикатора НБУВ: Э383-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Освітня система "Довкілля": методичний менеджмент інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності : наук.-метод. зб. / ред.: О. Мариновська; Упр. освіти і науки Івано-Франків. облдержадмін., Обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Івано-Франківськ : ОІППО; Снятин: ПрутПринт, 2008. - 204 c. - укp.

Розкрито теоретичні аспекти методичного менеджменту інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності закладу післядипломної педагогічної освіти. Висвітлено досвід науково-методичного супроводу впровадження освітньої системи "Довкілля" у закладах освіти Івано-Франківщини.

Раскрыты теоретические аспекты методического менеджмента инноваций в системе проектно-внедренческой деятельности заведения последипломного педагогического образования. Освещен опыт научно-методического сопровождения внедрения образовательной системы "Окружающая природная среда" в сфере образования Ивано-Франковской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мариновська О. Я. 
Формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності: теорія і практика : монографія / О. Я. Мариновська; Упр. освіти і науки Івано-Франків. облдержадмін., Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, Івано-Франків. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Івано-Франківськ : Симфонія-форте; Полтава: Довкілля-К, 2009. - 498 c. - Бібліогр.: 450 назв. - укp.

Проаналізовано проблему формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності (ПВД) в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). Розкрито зміст і структуру ПВД, обгрунтовано закономірності й особливості формування готовності вчителів до неї. Висвітлено наукові основи системи ПВД та описано технології формування готовності вчителів до її здійснення в закладах ППО. Визначено зміст, структуру та рівні готовності, методику векторного аналізу модернізації професійного потенціалу як системного показника готовності вчителя до ПВД.

Проанализирована проблема формирования готовности учителей к проектно-внедряемой деятельности (ПВД) в системе последипломного педагогического образования (ППО). Раскрыты содержание и структура ПВД, обоснованы закономерности и особенности формирования готовности учителей к ней. Изложены научные основы системы ПВД и описаны технологии формирования готовности учителей к её осуществлению в заведениях ППО. Определены содержание, структура и уровни готовности, методика векторного анализа модернизации профессионального потенциала как системного показателя готовности учителя к ПВД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)79

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Впровадження педагогічних інновацій: організація науково-методичної роботи в регіоні : [наук.-метод. зб.] / ред.: О. Я. Мариновська; Упр. освіти і науки Івано-Франк. облдержадмін., Обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Івано-Франківськ; Снятин: Прут-Принт, 2009. - 68 c. - укp.

Висвітлено проблеми організації науково-методичної роботи, психологічного супроводу процесу впровадження педагогічних інновацій. Розкрито зміст поняття проектно-впроваджувальної діяльності. Увагу приділено регіональному науково-методичному проекту "Самоменеджмент інновацій", програмі впровадження системи розвивального навчання.

Освещены проблемы организации научно-методической работы, психологического сопровождения процесса внедрения педагогических инноваций. Раскрыто содержание понятия проектно-внедряемой деятельности. Внимание уделено региональному научно-методическому проекту "Самоменеджмент инноваций", программе внедрения системы развивающего обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я43 + Ч311,01 я43 + Ю949.244 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мариновська О. Я. 
Формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. Я. Мариновська; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 44 c. - укp.

Вперше здійснено теоретико-методологічне обгрунтування, розробку й експериментальну перевірку концепції формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності, формування готовності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до проектно-впроваджувальної діяльності та відповідної технології до здійснення такої діяльності. Розроблено науково-методичне забезпечення. Розкрито зміст, структуру понять "проектно-впроваджувальна діяльність", "готовність вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності". Визначено критерії, показники та рівні готовності. Розроблено й апробовано технологію векторного аналізу готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності. Виявлено й обгрунтовано закономірності, принципи формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зуб'як Р.  
Науково-методичний супровід інноваційної діяльності Івано-Франківським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти: з досвіду роботи : [наук.-метод. зб.] / Р. Зуб'як, О. Мариновська, О. Барабаш, Л. Скальська, Л. Шелемей; ред.: Т. Сущенко; Івано-Франків. обл. держ. адмін., Івано-Франків. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Івано-Франківськ : Супрун В. П., 2012. - 590 c. - укp.

Досліджено управління інноваційною діяльністю в Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто регіональну модель управління якістю підвищення класифікації в інституті післядипломної педагогічної освіти. Висвітлено науково-методичний супровід упровадження інновацій. Викладено програмно-цільовий підхід до впровадження системи розвивального навчання Д. Ельконіна - В. Давидова. Запропоновано інновації у системі курсової підготовки. Розкрито науково-методичний супровід інноваційної діяльності структурними підрозділами інституту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ІВА)78 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мариновська О. 
Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9. - С. 28-32. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність, специфіку й орієнтири реалізації науково-методичного супроводу впровадження інновацій у систему проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти, одним зі шляхів розв'язання якої є формування готовності вчителів до цієї діяльності. Підкреслено поліфункціональне змістове наповнення визначення науково-методичного супроводу. Визначено структурні компоненти системи проектно-впроваджувальної діяльності, інноваційні продукти забезпечення якої експериментально апробовано. Розглянуто основні компоненти, етапи розроблення та реалізації науково-методичного проекту згідно з наведеною технологічною логікою. Зазначено, що в практиці впровадження інновацій методистами ОІППО застосовуються два види проектів: проекти з упровадження однієї інновації та проекти, що розробляються з метою реалізації науково-методичної проблеми, розв'язання якої потребує упровадження кількох інновацій різного рівня.

Раскрыта сущность, специфика и ориентиры реализации научно-методического сопровождения внедрения инноваций в систему проектно-внедренческой деятельности института последипломного педагогического образования, одним из путей решения которой является формирование готовности учителей к этой деятельности. Подчеркнуто полифункциональное содержательное наполнение определения научно-методического сопровождения. Определены структурные компоненты системы проектно-внедренческой деятельности, инновационные продукты обеспечения которой экспериментально апробированы. Указано, что в практике внедрения инноваций методистами ОИППО применяются два вида проектов: проекты по внедрению одной инновации и проекты, которые разрабатываются с целью реализации научно-методической проблемы, решение которой требует внедрения нескольких инноваций разного уровня.

The article reveals the nature, specifics, realization guides of the concept of scientific-methodological maintenance of pedagogical innovations implementation in the system of the project-implementing activity at in-Service Teachers Training Institute.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мариновська О. 
Методика векторного аналізу модернізації професійного потенціалу як системного показника готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності / О. Мариновська // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 3. - С. 152-160. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення рівня готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності в системі науково-методичної роботи з педагогічними кадрами. Наведено таблицю діагностичної програми формування готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності. Запропоновано методику векторного аналізу модернізації професійного потенціалу як системного показника готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.467

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мариновська О. 
Інтегроване навчання / О. Мариновська // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Для підвищення якості та конкурентоспроможності освіти розглянуто теоретико-методологічні засади інтегрованого навчання в контексті технологічного підходу. Узагальнено практичний досвід побудови навчального процесу на інтегрованій основі. Охарактеризовано основні технологічні підходи: системно-синергетичний, особистісно-діяльнісний, інтеграційний, аксіологічний. Деталізовано концепти технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний. Висвітлено технологічні етапи проведення інтегрованого уроку, надано його концептуальну схему та модифікаційні варіанти реалізації інтегрованого підходу в навчальному процесі. Наголошено, що технологія інтегрованого навчання, структурними компонентами якої є «цілереалізація», «смислові блоки», «домінанти уроку», забезпечує ціннісно-смислову основу інтеграції змісту уроку, а це сприяє залученню учня до творення власного образу світу і підвищенню рівня сформованості його ключових та предметних компетентностей.

Для повышения качества и конкурентоспособности образования рассмотрены теоретико-методологические основы интегрированного обучения в контексте технологического подхода. Обобщен практический опыт построения учебного процесса на интегрированной основе. Охарактеризованы основные технологические подходы: системно-синергетический, личностно-деятельностный, интеграционный, аксиологический. Детализировано концепты технологии интегрированного обучения: методологический, теоретический, технологический и практический. Освещены технологические этапы проведения интегрированного урока, представлены его концептуальная схема и модификационные варианты реализации интегрированного подхода в учебном процессе. Отмечено, что технология интегрированного обучения, структурными компонентами которой являются «целереализация», «смысловые блоки», «доминанты урока», обеспечивает ценностно-смысловую основу интеграции содержания урока, а это способствует привлечению ученика к созданию собственного образа мира и повышению уровня сформированности его ключевых и предметных компетенций.

The article deals with the theoretical and methodological principles of the technology of integrated learning: methodological, theoretical, technological and practical concepts; targets technology, conceptual ideas, technological logic and technological products.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мариновський Ю. 
Деякі факти загального родоводу Шевченків з с. Кирилівка: Оністратенки-Шевченки / Ю. Мариновський // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2014. - № 40. - С. 6-10. - укp.

Реализована попытка реконструкции одной ветви родословной Тараса Шевченко.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Укр)5-4 Шевченко Т.Г.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського