Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Мнушко З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пестун І. В. 
Вплив нормативно-правового регулювання на маркетингову діяльність оптово-роздрібних фармацевтичних організацій / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2020. - 6, № 3. - С. 49-59. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Мета роботи - систематизація та характеристика впливу законодавчих і нормативно-правових актів на основні елементи комплексу маркетингу в діяльності оптово-роздрібних фармацевтичних організацій. Використано дані наукової літератури, законодавчі акти, постанови Кабінету Міністрів України, накази Міністерства охорони здоров'я України, дані статистичної звітності, інформаційні сайти мережі Інтернет; структурно-логічний, системно-аналітичний методи, контент-аналіз, узагальнення, порівняння, групування, формалізації міркування. Отримані результати дослідження надали змогу простежити взаємозв'язок законодавчої та нормативно-правової бази з фармацевтичним маркетингом диференційовано до його основних елементів. Наведено актуальні для обговорення питання регулювання фармацевтичного сектору. Показано вплив кожного параметра законодавчого, нормативно-правового регулювання на особливості та обмеження маркетингових заходів оптових фармацевтичних фірм і аптек. Визначено доцільні й очікувані зміни в правовому регулюванні, які чинитимуть суттєвий вплив на маркетингову діяльність суб'єктів господарювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 + У9(4УКР)306.952

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пестун І. В. 
Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринків / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Упр., економіка та забезп. якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 62-69. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Маркетингові дослідження є основою формування інформаційної політики підприємства і удосконалення системи менеджменту на засадах прийняття обгрунтованих управлінських рішень на базі сучасної інформації. Оскільки інформація має ціну, її вважають послугою або товаром. Життєвий цикл сучасної фармацевтичної інформації характеризується короткотерміновістю, а сама інформація є коштовною, такою, що складно збирається і інтерпретується. Учасники ринку маркетингових досліджень відмічають тенденції в збільшенні кількості помилок, що призводить до переосмислення методик маркетингових досліджень, спрямованих на персоналізацію і конкретизацію окремих досліджень, впровадження сучасних інформаційних продуктів, програм, інформаційних систем. Мета роботи - аналіз світового ринку маркетингових досліджень і стану комерційних маркетингових досліджень фармацевтичного ринку України. Ринок маркетингових досліджень у світі є таким, що динамічно зростає. Найбільшими ринками є США і Велика Британія, серед ринків Європи Україна посідає 6 місце. Дослідження фармацевтичного ринку посідають 3 місце серед всіх напрямків. Представлено аналіз за типами досліджень і використання автоматизації в процесі маркетингових досліджень. Наведений аналіз комерційних маркетингових досліджень фармацевтичного ринку, характеристика і напрямки роботи маркетингових компаній, які спеціалізуються на дослідженнях фармацевтичного ринку. На ринку України працюють компанії, що спеціалізуються на дослідженнях у фармації, і є такими, для яких це один із напрямків роботи. Висновки: дослідження дозволило оцінити стан ринку маркетингових досліджень у світі і в Україні, серед яких достатньо велику частку посідають дослідження фармацевтичного ринку. В той же час показано, що на теперішній час у періодичній літературі відсутній системний аналіз та узагальнення ринку маркетингових досліджень у фармації в Україні, тому актуальним є подальший аналіз у даному напрямку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-211.1 + У9(4УКР)421.525.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мнушко З. М. 
Аналіз доступності існуючих антитромботичних лікарських препаратів / З. М. Мнушко, К. А. Люханова // Вісн. фармації. - 2013. - № 2. - С. 70-73. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано діючі стандарти лікування та встановлено захворювання й стани, за яких хворим призначають прийом антитромботичних лікарських препаратів. Проведено аналіз антитромботичних лікарських препаратів, які закуповуються для лікувально-профілактичних закладів за державними коштами, показано нерівномірність закупівель, обгрунтовано доцільність подальшої роботи з лікувальними стандартами і необхідність розширення кількості антитромботичних лікарських препаратів, які закуповуються за державні кошти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мнушко З. М. 
Сегментація потенційних споживачів лікарських препаратів заліза на підставі даних про поширеність залізодефіцитної анемії / З. М. Мнушко, А. О. Вальдовський // Запорож. мед. журн.. - 2013. - № 4. - С. 21-24. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проанализированы основные патологические и физиологические состояния, которые приводят к развитию дефицита железа в разных группах населения. На основе статистических данных о распространенности железодефицитной анемии среди представителей сформированных групп проведена сегментация потенциальных потребителей препаратов железа, а также определены их доли от общей совокупности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р411.033.2-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Євтушенко О. М. 
Прогнозування витрат, пов'язаних з усуненням наслідків побічної реакції на лікарські засоби / О. М. Євтушенко, З. М. Мнушко // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2013. - № 1. - С. 80-84. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описана проблема безопасности лекарственных средств и учета затрат на ликвидацию проявлений побочных реакций. Проведен анализ структуры и характера данных проявлений на примере антибактериальных средств, спрогнозировано их количество на будущие периоды. Создан алгоритм расчета указанных затрат с учетом динамики объемов продаж изучаемого лекарственного средства, бюджета здравоохранения, структуры общих затрат, заболеваемости, индекса потребительских цен, количества населения и их доходов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р352.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Пестун І. В. 
Маркетингове управління в системі забезпечення населення ліками : монографія / І. В. Пестун, З. М. Мнушко; Нац. фармац. ун-т. - Х. : НФаУ, 2013. - 271 c. - Бібліогр.: с. 246-271 - укp.

Проаналізовано теоретичні та науково-практичні аспекти маркетингового управління (маркетингового менеджменту) у фармації, питання становлення та розвитку маркетингового управління на фармацевтичному ринку, вплив концепції соціально-етичного маркетингу на діяльність його суб'єктів. Висвітлено методологію рівневого маркетингового управління в системі забезпечення населення ліками. Наведено сучасні методики забезпечення взаємозв'язку стратегічного та маркетингового управління фармацевтичними організаціями та визначення ефективності управління в цілому, також і під впливом факторів мікро- та макросередовища. Охарактеризовано та згруповано індикатори В003 стосовно Національної лікарської політики. Описано сучасні підходи до маркетингового управління поведінкою споживачів лікарських засобів та прогнозування розвитку ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)306.952.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мнушко З. М. 
Узагальнення історії розвитку та факторів успіху відомої аптечної мережі США / З. М. Мнушко, Н. В. Алєкперова, І. В. Пестун // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2013. - № 1. - С. 85-87. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Исследована история создания аптечной сети Walgreens (США, Иллинойс). Определены основные стратегические инициативы и ключевые факторы успеха компании. Обосновано участие руководителя 5 уровня в осуществлении стратегических перевоплощений. Проанализированы современные направления деятельности Walgreens. Определены возможности усовершенствования национального аптечного бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(7СПО)26 л72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Євтушенко О. М. 
Складові управління ризиками у сучасній фармації / О. М. Євтушенко, З. М. Мнушко // Фармаком. - 2012. - № 4. - С. 88-91. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Показано актуальність вивчення ризиків у фармації, а також доцільність і важливість використання системи ризик-менеджменту у комерційній діяльності. Виявлено низку ризиків, обумовлених специфікою галузі, особливостями самого товару та його споживання, що трапляються найчастіше у фармації або мають особливості у наслідках реалізації ризиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282 к + У9(4УКР)306.952-99-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пестун І. В. 
Порівняльний аналіз окремих складових національної лікарської політики в Україні та за кордоном / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Запорож. мед. журн. - 2012. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Выполнен сравнительный анализ функций регулирования сектора лекарств в Украине и странах, в которых проводили исследование ВОЗ. Выделены составляющие, наиболее характеризующие ситуацию в Украине. Проанализирован международный опыт регулирования коммуникативной деятельности фармацевтических предприятий и рекламирования лекарственных средств. Представлены санкции относительно нарушителей установленных правил в других странах. Исследована степень влияния государства на рекламу лекарственных средств в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Байжанова К.Ф. 
Внедрение системы менеджмента качества в фармацевтическую отрасль Республики Казахстан: проблемы и перспективы / К.Ф. Байжанова, З.Н. Мнушко, Т.Б. Байзолданов, Е.Н. Евтушенко, С.К. Жетерова // Фармаком. - 2012. - № 1/2. - С. 104-107. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Исследована система менеджмента качества (СМК) в фармацевтической отрасли Республики Казахстан. Опыт внедрения СМК позволяет выявить слабые звенья исполнения отдельных процессов, определить уровень эффективности тех или иных взаимосвязей и направить необходимые ресурсы на повышение качества продукции и удовлетворение потребителей. Определены наиболее актуальные проблемы и описана динамика внедрения стандартов качества на предприятиях Республики Казахстан. Даны рекомендации по внедрению СМК на фармацевтических предприятиях страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(5КАЗ)26 к + У9(5КАЗ)306.952-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мнушко З. М. 
Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функцій / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева, І. В. Пестун // Запорож. мед. журн. - 2012. - № 5. - С. 99-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Исследованы затраты рабочего времени специалистов аптечных предприятий на маркетинговую деятельность, составлен общий баланс затрат рабочего времени специалистов на должностях заведующих аптек, их заместителей, провизоров (фармацевтов) по отпуску лекарственных средств, а также провизоров с функциями информаторов. Предложены направления повышения эффективности решения маркетинговых функций в аптечных сетевых структурах. Обоснована целесообразность введения должности маркетолога или провизора с функциями маркетолога в штат аптечной сети. Разработаны модели распределения рабочего времени работников аптек, задействованных в выполнении маркетинговых функций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 + У9(4УКР)242

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мнушко З. М. 
Зарубіжний досвід управління лікарською терапією та участь провізора (фармацевта) в цьому процесі / З. М. Мнушко, Н. В. Алєкперова, І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Вісн. фармації. - 2012. - № 4. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему підвищення якості фармацевтичної допомоги населенню завдяки безпосередній участі провізора (фармацевта) в системі управління лікарською терапією пацієнта. Досліджено відповідний зарубіжний досвід на прикладі американської моделі охорони здоров'я. Проведено аналіз функціонування програми з управління лікарською терапією в США та показано її ефективність. Розглянуто зміст, структуру і документальне наповнення програми з управління лікарською терапією, визначено роль провізора (фармацевта) в реалізації даної програми. Показано значимість навчальних закладів, що займаються підготовкою фахівців у сфері медицини та фармації, в процесі впровадження системи управління лікарською терапією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(7СПО)26 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тіманюк І. В. 
Вплив міжнародної угоди ТРІПС на дотримання прав інтелектуальної власності у фармації / І. В. Тіманюк, З. М. Мнушко, В. М. Тіманюк // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2012. - № 1. - С. 100-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Урегулированы вопросы, связанные с интеллектуальной собственностью и направленные на обеспечение адекватной охраны и защиты прав на инновационные продукты. Проведен комплексный сравнительный анализ соглашения ТРИПС (торговые аспекты прав интеллектуальной собственности) и национального украинского законодательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х933-3 + Х839(4УКР)341

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пестун І. В. 
Потенціал взаємодії влади та бізнесу на фармацевтичному ринку / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Вісн. фармації. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність взаємодії державних органів управління та суб'єктів господарювання фармацевтичного ринку з використанням маркетингового управління, зокрема, макромаркетингу. Наведено моделі та співвідношення державного і ринкового регулювання в зарубіжних країнах. Висвітлено окремі недоліки в системі забезпечення ліками населення та лікувально-профілактичних закладів, надано визначення фармацевтичного макромаркетингу, обгрунтовано його мету, завдання та інформаційне забезпечення. Запропоновано концептуальну модель використання, описано сфери та заходи маркетингового управління у фармації для досягнення соціальної ефективності, зниження комерційних і галузевих ризиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мнушко З. М. 
Проблеми впровадження CRM-системи у діяльність фармацевтичного оптового підприємства / З. М. Мнушко, І. В. Пестун, Н. Є. Шамс // Фармаком. - 2011. - № 3. - С. 69-75. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано використання CRM-системи у діяльності фармацевтичного оптового підприємства як інструмента удосконалення маркетингового управління, організації та контролю роботи персоналу, а також із метою створення довготривалих стосунків із клієнтами та формування їх лояльності. Представлено результати опитування торгового персоналу підприємства для оцінки можливостей впровадження та використання CRM-системи фармацевтичним оптовим підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 + У9(4УКР)306.952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мнушко З. М. 
Сучасні підходи до процесу управління змінами на виробничих фармацевтичних підприємствах / З. М. Мнушко, І. В. Пестун, І. В. Бондарєва // Фармаком. - 2011. - № 4. - С. 64-67. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено результати дослідження процесу управління змінами на фармацевтичних підприємствах. Проаналізовано за значущістю основні зміни, що відбулися в роботі виробничих фармацевтичних підприємств за останні 10 років. Встановлено причини опору змінам із боку підлеглих і поширені способи їх подолання. Визначено основні адаптивні заходи, що проводяться виробничими фармацевтичними організаціями для пристосування до змін у зовнішньому макросередовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1 + Л66-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мнушко З. М. 
Аналіз асортименту антианемічних препаратів, представлених на ринку України / З. М. Мнушко, Ю. М. Кобець, А. О. Вальдовський // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2011. - № 2. - С. 99-101. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Исследована ассортиментная структура антианемических лекарственных средств, представленных на украинском фармацевтическом рынке. Определено количество отечественных и импортных лекарственных средств, количество лекарственных форм. Исследована структура группы B03 "Антианемические средства" по АТС-классификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9 + Р411.033-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пестун І. В. 
Взаємозв'язок інноваційності аптек з оцінкою та реакцією на зміни макросередовища / І. В. Пестун, І. В. Бондарєва, З. М. Мнушко, М. М. Нессонова // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2011. - № 3. - С. 62-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Приведены результаты статистико-математической обработки данных об изучении аптеками факторов макросреды, используемых мероприятиях для адаптации к происходящим изменениям. Показана зависимость тенденции бизнеса от категории аптеки - инноватор или консерватор. Выделены критерии определения инновационности аптеки. В результате построения таблицы Берта установлена теснота связи между категорией аптеки и оценками мероприятий адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 + Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мнушко З. М. 
Менеджмент та маркетинг у фармації : підручник. Ч. 2. Маркетинг у фармації / З. М. Мнушко; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2010. - 511 c. - Бібліогр.: 129 назв - укp.

Розкрито теоретичні та практичні засади фармацевтичного маркетингу, зокрема маркетингових досліджень лікарських засобів як товару. Охарактеризовано стан, структуру й особливості організації вітчизняного фармацевтичного ринку. Висвітлено проблеми товарної й асортиментної політики фармацевтичних и аптечних підприємств. Увагу приділено ціноутворенню, оптовій і роздрібній реалізаціїі лікарських засобів, використанню комплексу маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку. Розглянуто сутність і специфіку міжнародного маркетингу у фармації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-211.1 я73-1 + Р11(4УКР)26 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351942/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Маркетингова політика комунікацій у фармації : монографія / ред.: З. М. Мнушко; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2010. - 165 c. - укp.

Наведено основні методи просування фармацевтичної продукції (ФП) на фармацевтичному ринку, зокрема, рекламування, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшнз. Проаналізовано специфічні особливості фармацевтичного товару, їх вплив на застосування певних маркетингових комунікацій. Висвітлено роль комунікацій у системі маркетингу ФП та їх ефективність.

Приведены основные методы продвижения фармацевтической продукции (ФП) на фармацевтическом рынке, в частности, рекламирование, стимулирование сбыта, персональная продажа, паблик рилейшнз. Проанализированы специфические особенности фармацевтического товара, их влияние на применение определенных маркетинговых коммуникаций. Освещены роль коммуникаций в системе маркетинга ФП и их эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського