Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>A=Міхно О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

In memoriam: некрологи на сторінках українських педагогічних часописів кінця XIX - початку XXI ст. : за матеріалами фондів Пед. музею України / уклад.: О. П. Міхно,; Педагогічний музей України. - Вінниця : Кушнір Ю. В., 2022. - 355 c. - (Педагогічні републікаціїСерія "Педагогічні републікації"; Вип. 9; Вип. 9). - Бібліогр.: с. 344-347 - укp.

Дев’ятий випуск серії «Педагогічні републікації» містить некрологи, опубліковані в українських періодичних педагогіч¬них виданнях кінця XIX - початку XXI ст., які зберігаються у фондах Педагогічного музею України. Републікації об’єднано у два розділи: «Некрологи» та «Повідомлення про смерть». У виданні також подано бібліо¬графічну інформацію про некрологи, вміщені в українських історичних часописах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Міхно О. П. 
Феномен педагогічної характеристики учня у вітчизняній освіті та педагогічній науці (середина ХІХ - друга половина ХХ століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. П. Міхно; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Київ, 2021. - 40 c. - укp.

Досліджено виникнення і розвиток феномену педагогічної характеристики учня у вітчизняній освіті та педагогічній науці в середині XIX - другій половині XX ст., що стало результатом аналізу значного комплексу архівних та опублікованих історико-педагогічних джерел. Аргументовано, що аксіоматичним системотвірним концептом феномену педагогічної характеристики учня є індивідуальний підхід до учня. Доведено, що ядром досліджуваного феномену є два компоненти - теоретичний і практичний (процесуальний) - у їх концептуальній єдності й взаємозумовленості. Наукову аргументацію побудовано у такій послідовності: науково- педагогічні джерела про вивчення педагогом учня як передумова появи феномену педагогічної характеристики → теоретична розробка характеристики учня педагогами і психологами наприкінці XIX - початку XX ст. → виокремлення і поширення феномену педагогічної характеристики в освітньому просторі на початку XX ст. → внесок вітчизняних педагогів і педологів у проблему вивчення учня та в методику складання характеристики (1920-1930-ті рр.) → модернізаційні підходи до складання психолого-педагогічних характеристик учнів у вітчизняній педагогіці 40-80-х рр. XX ст. → феномен педагогічної характеристики учня в науково-методичній спадщині В. Сухомлинського → тенденції та перспективи розвитку досліджуваного феномену. На основі вивчення феномену педагогічної характеристики доведено, що це не лише ефективний засіб вивчення учня, але й продуктивний інструмент у реалізації індивідуальної взаємодії з учнем, знаряддя для формування навичок, необхідних людині XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Метод проєктів в українській школі 1920-1930-х років / уклад.: В. О. Гайдей, О. П. Міхно; Педагогічний музей України. - Вінниця : Кушнір Ю. В., 2019. - 191 c. - (Педагогічні републікації; вип. 6). - Бібліогр.: с. 182-187 - укp.

Представлено шостий випуск серії "Педагогічні републікації", в якому в хронологічному порядку розміщено праці українських педагогів 1920 - 1930-х років про метод проектів, уперше опубліковано в тогочасній фаховій педагогічній періодиці та підручниковій літературі. Об'єднано републікації у три групи: теоретичні, методичні статті та бібліографічні огляди літератури. Структурно випуск складається з трьох частин: ознайомлювальні праці українських педагогів про метод проектів: осмислення американського досвіду та теоретичне обґрунтування методу, практичне застосування методу проектів в українській школі: статті методичного спрямування щодо досвіду роботи навчальних закладів, огляди літератури про метод проектів в українських педагогічних журналах: бібліографія і критичний аналіз видань про метод проектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Українська книга 1917 - 1921 рр. у фондах Педагогічного музею України : кат.-путівник / уклад.: В. О. Гайдей, О. П. Міхно; Пед. музей України. - Київ : ПМУ : Спринт-Сервіс, 2017. - 171 c. - (Серія "Бібліофонд Пед. музею"; вип. 3). - укp.

Наведено бібліографічну та фактологічну інформацію про масив видань зазначеного періоду. Видання складається із двох частин: каталогу з бібліографічними описами всіх видань 1917 - 1921 рр., що зберігаються в музеї, та науково-довідкового апарату (покажчики й анотовані покажчики).


Індекс рубрикатора НБУВ: Я12(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА815726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Освітня хроніка на сторінках педагогічних видань 1917 - 1920 рр. (з фондів Педагогічного музею України) / уклад.: В. О. Гайдей, О. П. Міхно; Пед. музей України. - Київ : ПМУ : Спринт-Сервіс, 2017. - 181 c. - (Пед. републікації; вип. 4). - укp.

Наведено інформаційні повідомлення про розвиток освіти в добу Української революції 1917 - 1921 рр., які вперше були опубліковані на сторінках українських журналів цього періоду, що зберігаються у фондах музею: "Вільна українська школа", "Подільська воля", "Просвітянин-кооператор", "Пролетарська освіта", "Мир труда". У 2014 р. Педагогічним музеєм України започатковано видавничу серію "Педагогічні републікації", яка має на меті популяризувати й актуалізувати маловідомі або призабуті праці вчених, педагогів, освітніх діячів минулого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА815718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Реабілітовані історією. Волинська область. Кн. 3 / М. М. Кучерепа, І. В. Берднікова, О. С. Никончук, О. Л. Онищук, О. П. Сущук, В. В. Ткачук, В. В. Вісин, О. В. Міхно, А. М. Хмеляр, Т. М. Ясюк; ред.: С. Є. Мишковець, М. М. Кучерепа, В. К. Баран, Г. В. Бондаренко, О. О. Булавін, Б. І. Вівчарик, В. Ю. Дмитрук, С. В. Карасюк, Н. М. Пасічник, Л. В. Плахотна, А. М. Силюк, Д. О. Совинський, В. О. Федорук-Єгорова, О. С. Чубара, А. Г. Шваб; НАН України, Ін-т історії України НАН України, Голов. редкол. наук.-документ. серії кн. "Реабілітов. історією", Служба безпеки України, Нац. спілка краєзнавців України, Укр. культур.-просвітн. т-во "Меморіал" ім. В. Стуса, Волин. облдержадмін., Волин. облрада. - Луцьк, 2017. - 685 c. - укp.

Наведено документи і матеріали з архівів України, які висвітлюють становлення, функціонування радянського тоталітарного режиму на території Волинської області. Значне місце займають біографічні нариси про волинян і спомини громадян, які зазнали безпідставних переслідувань. Представлено стислі біографічні довідки про громадян, прізвища яких починаються на літери В і Г.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ВОЛ)62

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355607/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нариси з історії розвитку диференційованого підходу до організації навчання в українській школі (кінець 30-х - 80-ті рр. ХХ ст.) : посібник / О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська, Н. М. Гупан, Л. В. Пироженко, Н. Б. Антонець, Л. С. Бондар, С. М. Шевченко, О. П. Міхно, Т. І. Куліш, Л. М. Заліток; ред.: Н. П. Дічек; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2017. - 537 c. - укp.

Висвітлено особливості розвитку процесів диференціації в організації шкільної освіти України в період - кінець 30-х - 80-ті рр. XX ст. Із сучасних методологічних позицій висвітлено освітню політику держави щодо зовнішньої та внутрішньошкільної диференціації в галузі середньої освіти та її ідеологічне підгрунтя. Розкрито внесок українських психологів у вивчення та поглиблення індивідуалізації шкільного навчального процесу. Висвітлено питання відображення дифереційованого підходу в трансформації змісту початкової та середньої освіти. Розглянуто ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до дитини в процесі її навчання та виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 г(4УКР)6 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

УНДІП на сторінках педагогічних журналів 1926 - 1976 рр. / уклад.: В. О. Гайдей, О. П. Міхно; НАПН України, Пед. музей України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2016. - 210 c. - (Пед. републікації; вип. 3). - укp.

Наведено інформаційні повідомлення про діяльність Інституту педагогіки НАПН України та статті директорів інституту, опубліковані в 1926 - 1976 рр. на сторінках українських педагогічних журналів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Циркуляри по Київському навчальному округу у фондах Педагогічного музею України (1874 - 1917 рр.) : кат.-путівник / уклад.: В. О. Гайдей, О. П. Міхно; НАПН України, Пед. музей України. - Київ : ПМУ : Спринт-Сервіс, 2016. - 165 c. - (Серія "Бібліофонд Пед. музею"; вип. 2). - укp. - рус.

Наведено бібліографічну та фактологічну інформацію про це періодичне видання та про його зміст. Видання складається з двох частин: каталогу з переліком усіх примірників журналу, що зберігаються в музеї, та тематичного покажчика документів, які публікувалися на сторінках "Циркуляра". Зазначено про малодослідженістьжурналу "Циркуляр по Киевскому учебному округу", який виходив у Києві щомісячно в 1859 - 1917 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я172(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА815727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Міхно О. 
Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як передумова реалізації індивідуального підходу у вітчизняній школі 1940 – 1980-х років: джерелознавчий аспект / О. Міхно // Іст.-пед. альм.. - 2015. - Вип. 1. - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 64 (72 назв.) - укp.

Висвітлено процес джерелознавчої евристики з проблеми психолого-педагогічної характеристики учня як підгрунтя індивідуального підходу у 1940 – 1980-х рр. Зазначені джерела систематизовано у три групи, що представляють послідовність наукового розроблення досліджуваної проблеми: вивчення учня, складання на основі здобутих даних психолого-педагогічної характеристики школяра, побудова індивідуального підходу до учня на базі цієї характеристики. Репрезентативність сформованої джерельної бази обгрунтовано на основі джерелознавчого аналізу і синтезу з урахуванням соціокультурного контексту.

Освещен процесс источниковедческой эвристики по проблеме психолого-педагогической характеристики учащегося как основа индивидуального подхода в 1940 - 1980-х гг. Указанные источники систематизированы в три группы, представляющие последовательность научной разработки исследуемой проблемы: изучение ученика, составление на основе полученных данных психолого-педагогической характеристики школьника, построение индивидуального подхода к ученику на базе этой характеристики. Репрезентативность сложившейся источниковой базы раскрыта на основе источниковедческого анализа и синтеза с учетом социокультурного контекста.

The process of source heuristics with psychological and educational problems of student characteristics as the basis of individual approach in the 1940-1980's. These sources systematized in three groups, representing the sequence of development of scientific research problem: studying student, compilation of findings from psychological and educational characteristics student, building individual approach to the student based on this performance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Григорій Гринько. Олександр Шумський. Статті. Промови. Документи / уклад.: В. О. Гайдей, О. П. Міхно; НАПН України, Пед. музей України. - Київ, 2015. - 171 c. - (Пед. републікації; вип. 2). - укp. - рус.

Наведено праці народних комісарів освіти УСРР Г. Гринька та О. Шумського з питань розбудови освіти протягом одного з найскладніших і найсуперечливіших періодів історії України. Ці праці були вперше опубліковані у 1920 - 1926 рр. у відомих журналах "Путь просвещения" ("Шлях освіти") та "Радянська освіта" й у майже невідомих сучасному читачеві - "Студент революції" та "Пролетарська освіта". Зазначено, що наведені статті, промови і документи відображають різні напрями діяльності Г. Гринька й О. Шумського як народних комісарів освіти та сприятимуть виробленню неупередженого об'єктивного погляду на цей період нашої історії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Гринько Г.Ф. + Ч33(4УКР)6-8 Шумський О.Я.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми та перспективи розвитку державно-приватного партнерства у галузі житлово-комунального господарства : Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 - 28 лют. 2015 р., Харків / ред.: І. І. Килимник, Т. А. Коляда, О. І. Міхно; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. - 139 c. - укp. - рус.

Досліджено використання державно-приватного партнерства в системі управління ринком житлово-комунальних послуг. Охарактеризовано антикризове нормативно-правове забезпечення підприємств будівельної галузі. Висвітлено проблеми та шляхи успішного впровадження проектів державно-приватного партнерства у ЖКГ на регіональному рівні. Проаналізовано сучасний стан залучення приватного капіталу в ЖКГ України за умов фінансової кризи. Досліджено особливості фінансово-господарської діяльності об'єднань співвласників багатоквартирного будинку щодо надання житлово-комунальних послуг. Проаналізовано теоретичні основи та сутність функціонування державно-приватного партнерства. Визначено моделі державно-приватного партнерства і проблеми модернізації ЖКГ. Проаналізовано методичне забезпечення формування фінансового потенціалу публічно-приватного партнерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-21,02 я431 + Х819(4УКР)128 я431 + Х839(4УКР)204 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Правове регулювання державно-приватного партнерства в галузі житлово-комунального господарства України : монографія / І. І. Килимник, Т. А. Коляда, Домбровська, О. І. Міхно, А. М. Бровдій; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. - 130 c. - укp.

Проаналізовано стан, проблеми та перспективи розвитку державно-приватного партнерства (ДПП) в галузі житлово-комунального господарства (ЖКГ) України. Значну увагу приділено практичним проблемам у галузі ЖКГ та шляхам їх вирішення за допомогою механізмів ДПП. Охарактеризовано договірні правовідносини за участю суб'єктів ДПП. Досліджено особливості управління майном, що знаходиться у державній чи комунальній власності. Розглянуто об'єднання співвласників багатоквартирних будинків як прогресивний інститут ДПП у галузі ЖКГ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)204 + Х819(4УКР)128 + У9(4УКР)441.0-21,02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кравчук М. П. 
Вибрані праці. Історія і методика математики / М. П. Кравчук; НТУУ "Київ. політехн. ін-т", Пед. музей України. - Київ : НТУУ "КПІ" : ПМУ, 2014. - 249, [1] c. - (Серія "Пед. републікації"; вип. 1). - укp.

Наведено вибрані праці з історії та методики математики М. П. Кравчука - видатного українського математика, педагога, академіка Всеукраїнської академії наук (ВУАН), автора понад 180 праць (наукових математичних, з історії та методики математики, науково-популярних, підручників математики для ВНЗ, програм з математики), упорядника української математичної термінології, активного організатора національної освіти. Подано бібліографію творів вченого та статті, в яких проаналізовано спадщину М. П. Кравчука з історії та методики викладання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г(0) я44 + В1 р3 я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Міхно О. П. 
Педагогічні статті Льва Толстого як джерело дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня / О. П. Міхно // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 481-486. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні статті Льва Толстого, що містять одні з найбільш ранніх спроб в історії вітчизняної педагогіки дослідити та описати психолого-педагогічні особливості школярів. Простежено індивідуальний підхід до учнів Яснополянської школи і виокремлено такі елементи характеристик, як образність, психологізм, увага до емоційних якостей вихованця. Доведено, що педагогічні статті Л. Толстого є релевантним джерелом історико-педагогічного дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня.

Проанализированы педагогические статьи Льва Толстого, содержащие одни из самых ранних попыток в истории отечественной педагогики исследовать и описать психолого-педагогические особенности школьников. Прослежен индивидуальный подход к учащимся Яснополянской школы и выделены следующие элементы характеристик: образность, психологизм, внимание к эмоциональным качествам воспитанника. Доказано, что педагогические статьи Л. Толстого являются релевантным источником историко-педагогического исследования проблемы психолого-педагогической характеристики личности ученика.

The pedagogical articles of Lev Tolstoy, containing some of the earliest attempts to explore the history of pedagogy are analyzed and the psychological and pedagogical features of schoolchildren is described. An individual approach to Yasnaya Polyana school students is traced and the following characteristics of the elements: imagery, psychology, attention to the emotional qualities of the pupil are identified. It is proved that the teaching of Lev Tolstoy articles are relevant sources of historical and pedagogical research problems of psychological and pedagogical characteristics of the individual student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Рос)51-272

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Міхно О. 
Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно // Вища шк.. - 2013. - № 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх IT-фахівців. Проаналізовано стан ринку праці в IT-галузі, виокремлено фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Досліджено сучасні тенденції попиту ІТ-індустрії на фахівців, спроможних успішно виконувати найбільш популярні види професійної діяльності в цій галузі, і вимоги до змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Визначено основні орієнтири щодо змісту освіти IT-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання. З позицій подальшого розвитку професій на ринку ІТ відзначено два важливих тренди – зростання потреби у вузькоспеціалізованих кадрах, загальний орієнтир на розвиток кроссплатформенних продуктів і затребуваність фахівців “широкого профілю”, які однаково добре розбираються в різних галузях. Зроблено висновок, що компанії потребують фахівців, які вміють створювати бази даних або розуміються на бізнес-аналітиці, для структурування і аналізу потоку одержуваних даних.

Рассмотрены факторы формирования содержания профессиональной подготовки будущих ИT-специалистов. Проанализировано состояние рынка труда в ИT-отрасли, выделены факторы формирования содержания профессиональной подготовки будущих ИТ-специалистов. Исследованы современные тенденции спроса ИТ-индустрии на специалистов, способных успешно выполнять наиболее популярные виды профессиональной деятельности в этой области, и требования к содержанию профессиональной подготовки будущих ИТ-специалистов. Определены основные ориентиры относительно содержания образования ИT-специалистов, которые необходимо учитывать в процессе их обучения. С позиций дальнейшего развития профессий на рынке информационных технологий отмечены два важных тренда – рост потребности в узкоспециализированных кадрах, общий ориентир на развитие кроссплатформенних продуктов и востребованность специалистов “широкого профиля”, которые одинаково хорошо разбираются в различных отраслях. Сделан вывод о том, что компании нуждаются в специалистах, умеющих создавать базы данных или разбирающихся в бизнес-аналитике, для структурирования и анализа потока получаемых данных.

The factors shaping the content of training of future IT professionals. The state of the labor market in the IT industry, it’s highlighted content factors shaping the content of training of future IT professionals. It’s investigated current trends in demand for IT industry professionals, the ability to successfully carry out the most popular types of professional activity in the field and requirements for the content of training future IT professionals. The basic guidance on the content of education IT professionals who need to be considered in the course of their training. From the standpoint of the further development of IT professionals in the market marked two important trends – a growing demand for highly specialized personnel, the general guideline for the development of cross-platform and demand for specialists “generalists” who are equally well-versed in various industries. Concluded that companies need specialists who know how to create a database or versed in business intelligence to help them structure and analyze the resulting data stream. One of the notable trends in today’s labor market-double the profession today, as before, the demand for programmers, but with additional, narrower competences (for example, one can combine the functions of a specialist programmer and 3D-designer, programmer and manager, etc.).


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Міхно О. П. 
Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка / О. П. Міхно // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено місце Антона Макаренка серед світової сукупності педагогів ХХ ст. Охарактеризовано педагогічну концепцію А. Макаренка як реалізацію нових цінностей педагогіки в суспільстві в період кризи. Досліджено ставлення А. Макаренка до психології та, зокрема, до психології особистості. Висвітлено місце гуманістичного підходу до навчання особистості та роль колективу у вихованні в концепції А. Макаренка. Детально розглянуто самоповагу та «помічні відносини» в педагогічній спадщині педагога. Оцінено вміння педагога давати оцінку характеру учня без упереджень, пов’язаних із минулим учня. Вивчено способи накопичення педагогічного та психологічного матеріалу, професійного прогнозування видатним педагогом. Сформовано судження про сутність явища «бути педагогом». Доведено перспективи подальшого вивчення психолого-педагогічних поглядів Антона Макаренка.

Определено место Антона Макаренко в мировой совокупности педагогов ХХ в. Охарактеризована педагогическая концепция А. Макаренко как реализация новых ценностей педагогики в обществе в период кризиса. Исследовано отношение А. Макаренко к психологии и, в частности, к психологии личности. Освещены место гуманистического подхода к обучению личности и роль коллектива в воспитании в концепции А. Макаренко. Подробно рассмотрены самоуважение и «помогающие отношения» в психолого-педагогическом наследии педагога. Оценено умение педагога давать оценку характера ученика без предубеждений, связанных с прошлым ученика. Изучены способы накопления педагогического психологического материала, и профессионального прогнозирования выдающимся педагогом. Сформировано суждение о сущности явления «быть педагогом». Доказаны перспективы дальнейшего изучения психолого-педагогических взглядов Антона Макаренко.

Defined is the place of Anton Makarenko among the world teachers of the twentieth century. Characterized is the pedagogical concept A. Makarenko as implementation of new pedagogy of values in a society in crisis. Investigated are A. Makarenko’s attitudes to the psychology science and, in particular, to the psychology of personality. Elucidated is the place of the humanistic approach to teaching individual and collective role in nurturing the concept A. Makarenko. Considered in detail are the self-esteem and the "very helpful relations" in teaching heritage teacher. Reviewed is teacher's ability to assess the nature of the student without prejudice related to previous student. Studied are the methods how to accumulate the pedagogical and psychological material and professional forecasting an outstanding teacher. Formed are the judgments about the nature of the phenomenon to be "teacher". Proved are the prospects for further study of psychological and educational views of Anton Makarenko.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)7-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шмаль С. Г. 
Військова топографія : підруч. для слухачів, курсантів та студ. ВНЗ / С. Г. Шмаль, О. Г. Міхно, П. А. Савков, А. М. Гудзь, Б. В. Бахвалов, Р. В. Писаренко; МОНМС України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Вид. 4-те, переробл. та доповн. - К. : Київ. військ.-картогр. ф-ка, 2012. - 503 c. - Бібліогр.: с. 415 - укp.

Надано короткі фізико-географічні характеристики основних топографічних елементів (рельєфу, гідрографії, населених пунктів, доріг, рослинності та грунтів) території України, глосарій топографічних термінів і понять, а також предметний вказівник. Наведено зразки топографічних і спеціальних карт, нові картографічні, а також тактичні умовні знаки для ведення робочих карт. Розглянуто питання про державну геодезичну мережу, картографічні проекції топографічних і спеціальних карт, призначення планів міст, порядок виготовлення макетів місцевості, особливості орієнтування під час наступу вночі та під час здійснення маршу, а також способи відновлення втраченого орієнтування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х834 я73

Шифр НБУВ: ВА766040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бачурін В. І. 
Онкологічна патологія в умовах невідкладної урологічної допомоги / В. І. Бачурін, Г. В. Бачурін, А. В. Бачурін, Т. Ф. Криворотько, О. Ю. Міхно // Запорож. мед. журн. - 2012. - № 5. - С. 5-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

В урологическую клинику в ургентном порядке госпитализированы 320 больных, из них 83 с выраженной макрогематурией (25,9 %), основанием для гематурии были такие заболевания: опухоль почек - 19 человек, опухоли мочевого пузыря - 32, рак предстательной железы отмечен у 32 мужчин. Рак мочевого пузыря чаще наблюдали у мужчин, чем у женщин, и в более молодом возрасте. Простатспецифический антиген не всегда был довольно высоким у больных раком простаты, поэтому при установлении диагноза рекомендовано использовать комплекс показателей, а не один какой-либо (специфический), хоть и признанный всеми урологами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)286.9 + Р11(4УКР)026.256

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Міхно О. П. 
Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга // Шлях освіти. - 2012. - № 4. - С. 41-46. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто питання поширення наочного навчання в освітній політиці Російської імперії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., що відобразилось у створенні в багатьох районах імперії розгалуженої мережі педагогічних музеїв, які зосереджували в межах свого інформаційного простору найрезультативніші досягнення в галузі теорії, методики і практики педагогічної науки. Розкрито історію створення у Києві Педагогічного музею ім. цесаревича Олексія, яка бере початок від розвитку ідей щодо педагогічних музеїв у Росії в 1860-х рр. до висунення проектів побудови приміщення на благодійні кошти, та перших кроків його різнобічної діяльності. Зазначено, що статський радник С. Могилевцев вніс благодійний внесок на будівництво Київського Педагогічного музею за умови, що функціонування цього закладу буде забезпечено Міністерством Народної Освіти. Вказано, що автором проекту і керівником будівництва був київський архітектор П. Альошин. Відкриття музею відбулося 5 жовтня 1912 р. Висвітлено роботу музею: на першому етапі освітні програми музею переважно втілювалися у формі науково-популярних лекцій; організовувались Всеросійські мануфактурні виставки, ярмарки, в структурі яких завжди був показовий освітній відділ, де були експозиції початкових шкіл, експонентами значилися навчальні заклади різних губерній Росії. Відзначено, що після завершення виставок цілі колекції експонатів дарувалися Київському Педагогічному музею і переходили до його фонду на зберігання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4РОС) л61 + Ч774(4УКР)76:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського