Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ПАРАСКЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Параскевич С. П. 
Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання : Моногр. / С. П. Параскевич. - Херсон : Олді-Плюс, 2006. - 262 c. - (Алгебра та початки аналізу). - Бібліогр.: с. 241-262. - укp.

Запропоновано методичну систему використання графічних засобів навчання (ГЗН) алгебри та початків аналізу в технікумах і коледжах техніко-технологічного спрямування. Описано різні види ГЗН, принципи їх компоновки. Наведено ефективні методи, прийоми, організаційні форми навчання з використанням ГЗН. На підставі результатів теоретичних і експериментальних досліджень розглянуто концептуальні засади, методичні вимоги та рекомендації до системи використання ГЗН з метою саморозвитку та самоактуалізації студентів.

Предложена методическая система применения графических средств обучения (ГСО) алгебры и начал анализа в техникумах и колледжах технико-технологического направления. Описаны разные виды ГСО, принципы их компоновки. Приведены эффективные методы, приемы, организационные формы обучения с использованием ГСО. С учетом результатов теоретических и экспериментальных исследований рассмотрены концептуальные основы, методические требования и рекомендации к системе применения ГСО с целью саморазвития и самоактуализации студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р23-33 + В161 р23-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Параскевич С. П. 
Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. П. Параскевич; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано методичну систему використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів. Нову методичну концепцію розроблено на базі єдності виваженої доцільності, виразної комунікабельності, оптимального варіювання графічних засобів, а також з урахуванням дидактичних принципів і сучасних тендецній практично зорієнтованої професійної освіти у ВНЗ I-II рівнів акредитації. Із використанням комплексного, системного та діяльнісного підходів розв'язано завдання створення та використання графічних засобів навчання з комп'ютерною підтримкою у процесі вивчення алгебри та початків аналізу відповідно до вимог особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання, вікових та індивідуальних особливостей учнів старшого підліткового віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В15р23-355 + В161 р23-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Параскевич Л. Г. 
Діагностика рефлексії комунікативного компонента діяльності майбутнього соціального педагога / Л. Г. Параскевич // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 147-153. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено роль і значення комунікативних здібностей майбутнього соціального педагога, зроблено аналіз досліджень розвитку рефлексії комунікативного компоненту в навчально-професійній діяльності студентів.

Обозначена роль и значение коммуникативных способностей будущего социального педагога, а также сделан анализ исследований развития рефлексии коммуникативного компонента в учебно-профессиональной деятельности студентов.

The role and importance of social teacherТs communicative abilities are determined; the analysis of investigations on the communicative component reflection development in studentsТ educational and professional activities is made


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ю937.24-513.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Параскевич С. П. 
Графічні задачі як засіб дидактичної інтеграції математики і фізики / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27. - С. 127-131. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему дидактичної інтеграції математики та фізики в основній школі. Фізичні задачі графічного змісту розглянуто як ефективний засіб реалізації міжпредметних зв'язків двох предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Параскевич С. П. 
Графічні засоби навчання: електронний варіант / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 40-44. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу - ефективного інструментарію педагогічної діяльності викладачів математики коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Параскевич С. П. 
Комплексне завдання з алгебри та початків аналізу як ефективна форма самостійної роботи студентів / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 19. - С. 106-115. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто комплексні завдання - одну з ефективних форм організації самостійної роботи студентів технікумів у процесі вивчення алгебри та початків аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р23-3 + В161 р23-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Параскевич С. П. 
Стимулювання пізнавальної активності студентів і "Принцип розвитку" графічної задачі / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 159-164. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проблему підвищення інформаційної ємності графічних задач, розширення та поглиблення їх змісту розглянуто з позицій стимулювання пізнавальної активності студентів. Принцип розвитку, як твірний, має закладатися в основу задачі графічного змісту ще на етапі її задуму та конструювання, що створюватиме підгрунтя для реалізації внутріпредметних зв'язків та пізнавальної самостійності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського