Пошуковий запит: (<.>A=ПАРАСКЕВИЧ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
|
| | |
|
1. |
Параскевич С. П. Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання : Моногр. / С. П. Параскевич. - Херсон : Олді-Плюс, 2006. - 262 c. - (Алгебра та початки аналізу). - Бібліогр.: с. 241-262. - укp.Запропоновано методичну систему використання графічних засобів навчання (ГЗН) алгебри та початків аналізу в технікумах і коледжах техніко-технологічного спрямування. Описано різні види ГЗН, принципи їх компоновки. Наведено ефективні методи, прийоми, організаційні форми навчання з використанням ГЗН. На підставі результатів теоретичних і експериментальних досліджень розглянуто концептуальні засади, методичні вимоги та рекомендації до системи використання ГЗН з метою саморозвитку та самоактуалізації студентів. Предложена методическая система применения графических средств обучения (ГСО) алгебры и начал анализа в техникумах и колледжах технико-технологического направления. Описаны разные виды ГСО, принципы их компоновки. Приведены эффективные методы, приемы, организационные формы обучения с использованием ГСО. С учетом результатов теоретических и экспериментальных исследований рассмотрены концептуальные основы, методические требования и рекомендации к системе применения ГСО с целью саморазвития и самоактуализации студентов. Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р23-33 + В161 р23-33
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА671315 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Параскевич С. П. Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. П. Параскевич; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.Науково обгрунтовано методичну систему використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів. Нову методичну концепцію розроблено на базі єдності виваженої доцільності, виразної комунікабельності, оптимального варіювання графічних засобів, а також з урахуванням дидактичних принципів і сучасних тендецній практично зорієнтованої професійної освіти у ВНЗ I-II рівнів акредитації. Із використанням комплексного, системного та діяльнісного підходів розв'язано завдання створення та використання графічних засобів навчання з комп'ютерною підтримкою у процесі вивчення алгебри та початків аналізу відповідно до вимог особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання, вікових та індивідуальних особливостей учнів старшого підліткового віку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В15р23-355 + В161 р23-355
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА346206 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Параскевич Л. Г. Діагностика рефлексії комунікативного компонента діяльності майбутнього соціального педагога / Л. Г. Параскевич // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 147-153. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Визначено роль і значення комунікативних здібностей майбутнього соціального педагога, зроблено аналіз досліджень розвитку рефлексії комунікативного компоненту в навчально-професійній діяльності студентів. Обозначена роль и значение коммуникативных способностей будущего социального педагога, а также сделан анализ исследований развития рефлексии коммуникативного компонента в учебно-профессиональной деятельности студентов. The role and importance of social teacherТs communicative abilities are determined; the analysis of investigations on the communicative component reflection development in studentsТ educational and professional activities is made Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ю937.24-513.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Параскевич С. П. Графічні задачі як засіб дидактичної інтеграції математики і фізики / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27. - С. 127-131. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто проблему дидактичної інтеграції математики та фізики в основній школі. Фізичні задачі графічного змісту розглянуто як ефективний засіб реалізації міжпредметних зв'язків двох предметів. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-312
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Параскевич С. П. Графічні засоби навчання: електронний варіант / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 40-44. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто проблему розвитку графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу - ефективного інструментарію педагогічної діяльності викладачів математики коледжу. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-355
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Параскевич С. П. Комплексне завдання з алгебри та початків аналізу як ефективна форма самостійної роботи студентів / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 19. - С. 106-115. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто комплексні завдання - одну з ефективних форм організації самостійної роботи студентів технікумів у процесі вивчення алгебри та початків аналізу. Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р23-3 + В161 р23-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
7. |
Параскевич С. П. Стимулювання пізнавальної активності студентів і "Принцип розвитку" графічної задачі / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 159-164. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Проблему підвищення інформаційної ємності графічних задач, розширення та поглиблення їх змісту розглянуто з позицій стимулювання пізнавальної активності студентів. Принцип розвитку, як твірний, має закладатися в основу задачі графічного змісту ще на етапі її задуму та конструювання, що створюватиме підгрунтя для реалізації внутріпредметних зв'язків та пізнавальної самостійності студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р3-35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|