Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=ПАРФАНОВИЧ$<.>+<.>A=ІВАННА$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Парфанович І. І. 
Організаційно-педагогічні засади виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. І. Парфанович; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 20 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні питання організації виховної роботи з засудженими неповнолітніми, звільненими від відбування покарання з випробуванням. Визначено сутність випробування, його механізм та інституції, причетні до виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено шляхи підвищення ефективності їх виховання. Вивчено особливості особистості умовно засуджених неповнолітніх, що дозволило розробити їх класифікацію. Удосконалено зміст виховної роботи з урахуванням особливостей особистості осіб досліджуваної категорії, наведено систему форм і методів для його реалізації. Проаналізовано механізм взаємодії прокуратури, суду, служби у справах неповнолітніх, кримінальної міліції, педагогічних, трудових колективів і сімей правопорушників щодо організації їх виховання. Визначено педагогічні умови підвищення ефективності запропонованої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.334 + Х881.9(4Укр)011.2 + Х883.9(4Укр)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Парфанович І. І. 
Система попередження і подолання девіантної поведінки дівчат : монографія / І. І. Парфанович; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т. : ТНПУ, 2012. - 367 c. - Бібліогр.: с. 335-367 - укp.

Висвітлено детермінанти та фактори, які призводять до зміщень у розвитку дівчат загальноосвітніх шкіл, формування негативних поведінкових стандартів. Запропоновано систему профілактики девіантної поведінки, що охоплює як попередження, так і подолання відхилень. Досліджено мікросоціальне середовище дівчат як аспект соціально-педагогічного впливу. Розкрито питання соціально-педагогічної занедбаності дівчат як наслідок соціальних, біологічних, психологічних, соціально-педагогічних детермінант. Наведено критерії, показники й оцінку ефективності профілактичної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.731 + Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Парфанович І. 
Специфіка технології корекційно-реабілітаційної роботи з дівчатами девіантної поведінки у діяльності соціального педагога / І. Парфанович // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 272-277. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито специфіку технології корекційно-реабілітаційної роботи з дівчатами девіантної поведінки шкільного віку відповідно до завдань соціально-педагогічної діяльності. Корекційно-реабілітаційна робота з дівчатами девіантної поведінки передбачає індивідуальний підхід. Залежно від характеру відхилень процес організації і реалізація перевиховання здійснюється працівниками різних соціальних структур, пріоритетною серед яких є робота соціального педагога загальноосвітнього закладу з огляду на особливості категорії дівчат як неповнолітніх. Технологія охоплює безпосередню превентивну психолого-педагогічну роботу та соціально-педагогічну регуляцію профілактики девіантної поведінки.

Раскрыта специфика технологии коррекционно-реабилитационной работы с девочками девиантного поведения школьного возраста в соответствии с задачами социально-педагогической деятельности. Коррекционно-реабилитационная работа с девочками девиантного поведения обусловливается индивидуальностью подхода. В зависимости от характера отклонений процесс организации и реализация перевоспитания совершается работниками разных социальных структур, приоритетной среди которых является работа социального педагога общеобразовательного учреждения с учетом особенности категории девочек как несовершеннолетних. Технология включает непосредственную превентивную психолого-педагогическую работу и социально-педагогическую регуляцию профилактики девиантного поведения.

Correctional and rehabilitation work with girls of deviant behavior involves an individual approach. Depending on the nature of processes and implementation process of re-education of employees of different social structures, the priority of which is social work teacher of educational institutions in view of the particular category of women as minors. The technology includes preventive psychological and pedagogical work and the regulation of socal and educational prevention of deviant behavior.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Парфанович І. І. 
Теоретико-методичні засади профілактики девіантної поведінки дівчат загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / І. І. Парфанович; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2014. - 39 c. - укp.

Запропоновано новий концептуальний підхід до профілактики девіантної поведінки дівчат загальноосвітніх шкіл. Досліджено теоретичні пояснення сутності такої поведінки осіб молодшого шкільного, підліткового, юнацького віку, детермінанти, які спричинюють деформацію їх розвитку, класифіковано вияви поведінкових девіацій дівчат. Розглянуто ефективний вітчизняний і зарубіжний досвід у сфері профілактики. Обгрунтовано методологічні підходи, розроблено концепцію профілактики девіантної поведінки дівчат, визначено критерії, показники і рівні сформованості відповідального ставлення дівчат до соціальних норм. Перевірено систему профілактики поведінкових девіацій дівчат в єдності і взаємозумовленості її понятійно-категоріального апарату, змісту, принципів, форм, методів, засобів, соціально-педагогічних умов, втілення яких здійснюється за допомогою визначення мети, об'єкта, суб'єкта профілактичного впливу, напрямів, видів профілактики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.731 + Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Парфанович І. І. 
Соціально-педагогічна діяльність у структурі системи ранньої профілактики девіантної поведінки дівчат шкільного віку / І. І. Парфанович // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 421-427. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено місце та роль ранньої профілактики у діяльності соціального педагога як умови ефективного виконання завдань попередження і подолання наслідків девіантної поведінки дівчат-школярок з урахуванням можливостей загальнодержавного, регіонального рівнів, місцевих закладів, установ, організацій в ієрархії соціальних структур. Доведено можливість успішної її реалізації за умов як безпосередньої психолого-педагогічної превентивної діяльності, так і соціально-педагогічної регуляції профілактикою поведінкових девіацій, що мають масштаб і специфіку дії, спільні та відмінні риси.

Определены место и роль ранней профилактики в деятельности социального педагога как условия эффективного выполнения задач предупреждения и преодоления последствий девиантного поведения девушек-школьниц с учетом возможностей общегосударственного, регионального уровней, местных учреждений, организаций в иерархии социальных структур. Доказана возможность успешной ее реализации в условиях как непосредственной психолого-педагогической превентивной деятельности, так и социально-педагогической регуляции профилактикой поведенческих девиаций, имеющих масштаб и специфику действия, общие и отличительные черты.

Defined the place and the role of early intervention in the activities of the social conditions of the teacher as an efficient performance of the prevention and overcoming the consequences of deviant behavior of girls, with the capacity of national, regional levels, local agencies, institutions and organizations in the hierarchy of social structures. Proved the feasibility of successful implementation in both the immediate psychological and educational prevention, and social and educational prevention regulation of behavioral deviations, with the scope and specifics of the common and distinctive features.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського