Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ПРОСЕНЮК$<.>+<.>A=АНЖЕЛ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Просенюк А. І. Виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. І. Просенюк; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 20 c. - укp.Обгрунтовано педагогічні умови виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку (диференціація змісту художніх творів відповідно до вікових та індивідуальних можливостей дітей, створення системи взаємодії дітей та дорослих під час ознайомлення зі змістом художніх творів, спонукання дітей до відтворення змісту художніх творів у різноманітних видах діяльності). Визначено поняття "вихованість інтересу дітей старшого дошкільного віку до змісту художнього твору", критерії, показники. Охарактеризовано рівні вихованості інтересу до змісту художнього твору (високий, достатній, середній, низький). Розроблено експериментальну модель виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку, форми, методи та прийому виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст понять "інтерес", "виховання інтересу", "вихованість інтересу", "художній твір", "зміст художнього твору". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.21 + Ю984.541.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381879 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Просенюк A. I. Розумовий та емоційний компоненти як складові інтересу дітей дошкільного віку до художнього слова у спадщині В.О. Сухомлинського / A. I. Просенюк // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 131-134. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто науково-практичну діяльність педагога, ученого, письменника В. О. Сухомлинського у контексті впливу художнього слова на розумовий розвиток дитини у навчально-виховному закладі та охарактеризовано застосовані ним методи виховання зацікавленого сприйняття змісту художнього твору дошкільниками. За результатами експериментальних досліджень з питань дитячих інтересів зроблено висновок про те, що у процесі виховання дітей дошкільного віку художнім словом розумовий та емоційний компоненти інтересу мають бути в постійному взаємозв'язку. Рассмотрена научно-практическая деятельность педагога, ученого, писателя В. А. Сухомлинского в контексте влияния художественного слова на умственное развитие ребенка в учебно-воспитательном заведении и охарактеризованы применяемые им методы воспитания заинтересованного восприятия содержания художественного произведения дошкольниками. По результатам экспериментальных исследований по вопросам детских интересов сделан вывод о том, что в процессе воспитания детей дошкольного возраста художественным словом умственный и эмоциональный компоненты интереса должны быть в постоянной взаимосвязи. The article presents scientific and practical activity of V. Suhomlynsky's directed at creation of optimum conditions for bringing up emotional and intellectual components of preschoolers' interest for fiction. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6д + Ч411.382 + Ю984.541.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|