Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ПРОСКУРНІН$<.>+<.>A=ОЛЕГ$<.>+<.>A=АСКОЛЬДОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Проскурнін М. В. 
Ефекти радіаційного гормезису, індуковані малими дозами гамма-опромінення ярого ячменю / М. В. Проскурнін, Р. В. Криворученко // Наук. пр. Полтав. держ. аграр. акад. Сільськогосп. науки. - 2002. - 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На підставі результатів багаторічних системних досліджень ефектів радіаційного гормезису в разі дії малих доз на ячмінь зроблено висновок, що в основі реакції на дію малих доз лежать механізми епігенетичного контролю процесів розвитку. Під впливом опромінення відбувається зміна структури адаптивного потенціалу та структурної організації популяцій ячменю.


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.705-271.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж62509 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проскурнін О. А. 
Прогнозування впливу техногенного забруднення на довкілля методом непараметричного регресійного аналізу : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. А. Проскурнін; Укр. НДІ екол. пробл. - Х., 2007. - 22 c. - укp.

Розвинуто методологію прогнозування впливу техногенного забруднення на довкілля у межах пошуку оптимальних форм управління екологічною безпекою. Задачу прогнозування запропоновано розв'язувати шляхом оцінювання регресійної залежності стану довкілля від техногенного забруднення за розробленим методом непараметричного регресійного аналізу. Показано перевагу розробленого методу екологічного прогнозування у порівнянні з існуючими базовими методами за невеликих обсягів натурних спостережень за станом довкілля та його забруднення. Результати досліджень рекомендовано використовувати під час розробки та проведення екологічного моніторингу, нормування природокористування та за умов дослідження впливу небезпечних об'єктів на навколишнє середовище.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1(4УКР)в052,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тамаргазін О. А. 
Інформаційна система підтримки післяпродажного обслуговування авіаційних двигунів / О. А. Тамаргазін, І. І. Ліннік, Т. Ю. Крамаренко, М. В. Олег // Авиац.-косм. техника и технология. - 2011. - № 9. - С. 104-107. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто базові принципи побудови інформаційної системи, основне призначення якої - створення післяпродажної підтримки в експлуатації авіаційних двигунів. Для цього запропоновано об'єднання інформаційного поля навколо конкретного екземпляра авіаційного двигуна у вигляді електронного формуляра цього двигуна. Цей підхід є життєво необхідним для виживання авіадвигунобудівного підприємства за сучасних умов ринкової економіки, особливістю якої є глобалізація виробництва, поєднана з намаганням задовольнити потреби кожного конкретного споживача та можливістю якомога швидше реагувати на зміну потреб окремих груп споживачів за одночасного зниження витрат на розробку нової техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проскурніна Н. В. 
Теоретико-методичне забезпечення контролінгу зовнішньоекономічної діяльності підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Проскурніна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичне забезпечення контролінгу зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) як складової системи управління промислового підприємства. Набуло подальшого розвитку визначення ЗЕД підприємства за сучасних умов господарювання. Розкрито сутність контролінгу ЗЕД, його функції та елементи. Сформовано систему підконтрольних показників ЗЕД підприємства, що враховує ефективність, динаміку змін, структурні зрушення та раціональність використання коштів. Виявлено тенденції перебігу ЗЕД машинобудівних підприємств в Україні в цілому та Харківському регіоні зокрема. Розроблено методичний підхід до оцінювання ЗЕД підприємства з урахуванням впливу законодавчо-правових факторів і внутрішніх факторів на основі розробки узагальнювального показника якості ЗЕД підприємства. Обгрунтовано та розроблено інформаційну підтримку та методичне забезпечення контролінгу ЗЕД підприємства, запропоновано організаційні заходи його впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)830.585.11-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тамаргазін О. А. 
Моделі та методи аналізу ефективності системи матеріально-технічного забезпечення експлуатації авіадвигунів / О. А. Тамаргазін, І. І. Ліннік, Т. Ю. Крамаренко, М. В. Олег // Вестн. двигателестроения. - 2014. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто структурну схему системи матеріально-технічного забезпечення експлуатації двигунів в авіапідприємствах, які задіяні для ліквідації надзвичайних ситуацій. Показано відміну побудови таких систем від загальноприйнятих у цивільній авіації. Розглянуто базові методи аналізу їх ефективності залежно від схеми поповнення складів запасними частинами. Враховуючи особливості вирішення завдання для конкретної схеми реалізації матеріально-технічного забезпечення, запропоновано застосування різних форм повного заміщення в логічній функції працездатності системи матеріально-технічного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551-082-3 + У9(4УКР)305.851.527.51-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проскурніна Н. В. 
Проблемні аспекти в зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі "Doing Business") / Н. В. Проскурніна, К. В. Тимошенко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 63-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено та проаналізовано фактори та можливі проблеми, з якими стикаються українські підприємства при здійсненні зовнішньоторговельних операцій, із застосуванням аналізу даних рейтингу "Doing Business". Сформовано рекомендації щодо перспективних напрямків розвитку зовнішньоторговельної політики України з метою покращення позиції на світовому ринку товарів та послуг. Так, проблеми підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародних ринках безпосередньо пов'язані з підвищенням їх експортного потенціалу. В результаті аналізу на підставі даних рейтингу "Doing Business" можна зробити висновок, що для зміцнення позицій України на світових ринках товарів і послуг необхідні системні зміни у сфері митного оформлення. Ці зміни допоможуть вирішити кілька проблем одночасно: прискорити митне оформлення, а також знизити вартість експорту й імпорту товарів українських підприємств, що в цілому сприятиме поліпшенню загальних умов ведення бізнесу та розвитку логістичного потенціалу країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проскурніна Н. А. 
Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обгрунтування впровадження маркетингових інновацій / Н. А. Проскурніна // Проблеми економіки. - 2019. - № 1. - С. 109-120. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження особливостей аналізу фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі Харківської області для виявлення передумов і напрямків впровадження маркетингових інновацій. Для виявлення рівня економічних показників, необхідних для формування інноваційного маркетингового потенціалу, проаналізовано діяльність операторів роздрібної торгівлі Харківської області. Результати аналізу фінансово-господарської діяльності висвітлено на прикладі 10 великих торговельних підприємств, які за організаційно-правовою формою є товариствами с обмеженою відповідальністю та в основному займаються роздрібною торгівлею відповідно до КВЕД-2010. В процесі дослідження проаналізовано основні економічні показники діяльності обраних торговельних підприємств за період 2015 - 2017 рр., коли спостерігається тенденція їх розвитку. Встановлено особливості фінансового стану досліджуваних підприємств і визначено резерви покращення показників їх діяльності. Доведено необхідність впровадження комплексного підходу до управління торговельними підприємствами, який інтегрує впровадження інновацій у сфері маркетингу із загальними стратегічними цілями й основними бізнес-процесами оператора роздрібної торгівлі. Визначено умови для формування інноваційного маркетингового потенціалу роздрібних операторів. Запропоновано основні напрями вдосконалення інноваційного маркетингового потенціалу операторів роздрібної торгівлі, до яких віднесено сертифікацію послуг роздрібної торгівлі, оновлення асортименту, розвиток торговельної мережі, впровадження та розвиток інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР-4ХАР)421.21-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проскурніна Н. В. 
Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економіки / Н. В. Проскурніна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 308-316. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Побудовано концепцію трансформування функцій маркетингу операторів роздрібної торгівлі на засадах інноваційної економіки. Зазначено, що в основі інноваційного розвитку оператора роздрібної торгівлі лежить побудова такої маркетингової моделі господарювання, яка сприятиме підвищенню результативності та якості послуг, що надаються. Визначено основні засади та ознаки національної інноваційної економіки. Запропоновано концептуальну схему трансформації маркетингових функцій операторів роздрібної торгівлі. Простежено трансформацію маркетингових функцій у роздрібній торгівлі із застосуванням бізнес-моделі О. Остервальдера. Запропоновано трансформацію маркетингової діяльності операторів роздрібної торгівлі розглядати як: трансформацію маркетингового середовища; трансформацію підходів до управління; трансформацію маркетингових технологій відповідно до вимог інноваційної економіки. Обгрунтовано необхідність розробки бізнес-моделі для реалізації розробленої концепції, наведено основні функціональні блоки. Запропоновано сучасні маркетингові інструменти, які дозволяють залишатися операторам роздрібної торгівлі конкурентоспроможними та передбачати потреби споживачів. Наведено основні сучасні тенденції трансформації функцій маркетингу в умовах інноваційного розвитку роздрібної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мурадян О. В. 
Напрямки удосконалення перевезення зернових вантажів в Україні залізничним транспортом / О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 58-65. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження методів організації перевезень зернових вантажів залізничним транспортом, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Дослідження виконані на основі методів аналізу стану розвитку процесів перевезення зернових вантажів в Україні та в інших державах, а також можливості їх впровадження в нашій країні. Проаналізовані основні методи перевезення зернових вантажів різними видами транспорту за кордоном та в Україні. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній наведено дослідження методів організації перевезень зернових вантажів, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Практична значимість роботи полягає у тому, що її результати можуть бути використані для удосконалення логістичних схемам доставки зерна у морські порти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Козаченко Д. М. 
Совершенствование организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов / Д. М. Козаченко, О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 45-52. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Цель работы - оценка эффективности разных методов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Исследования выполнены на основе теории эксплуатационной работы железных дорог и технико-экономического анализа. Украина входит в десятку крупнейших мировых производителей зерна и является одним из лидеров экспорта сельскохозяйственной продукции. Выполнен анализ процесса доставки зерна в морские порты. Установлено, что одна из основных проблем отечественной логистической системы вызвана значительным числом станций погрузки зерна, отправляющих его повагонными отправками. Анализ мирового опыта показывает, что прогрессивным методом, обеспечивающим снижение стоимости перевозки зерновых грузов, является ступенчатая и отправительская маршрутизация. Исследованы методы организации местной работы на участках погрузки зерновых, такие как обслуживание их сборными поездами, ступенчатая и прямая отправительская маршрутизация. Научная новизна работы состоит в том, что ней предложены методы оценки эффективности разных способов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Результаты исследований могут быть использованы для выполнения технико-экономических расчетов по оценке развития элеваторов, а также по совершенствованию взаимодействия элеваторов и железных дорог.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Активізація експортної дільності підприємств України: недоторговані ринки та торгівельні бар'єри : монографія / М. Ю. Серпухов, Н. А. Дехтяр, О. В. Мазоренко, І. Г. Волошан, Н. В. Проскурніна, А. В. Зосімова, К. В. Тимошенко, О. В. Гаврильченко, В. О. Письмак; ред.: М. Ю. Серпухов; Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Харків : Лідер, 2019. - 215 c. - укp.

Висвітлено проблеми активізації експортної діяльності, пошуку нових ринків та протидії торгівельним бар'єрам. Представлено апробації методичних підходів з визначення "недоторгованих ринків" і грунтовно досліджено торгівельні бар'єри, з якими стикаються вітчизняні експортери. Розглянуто методику визначення "недоторгованого ринку" на прикладі експорту товару "Борошно пшеничне або із суміші пшениці та жита". Увагу приділено практиці використання інструментів прихованого протекціонізму у міжнародній торгівлі, визначенню секторальних пріоритетів експортної діяльності Харківської області, методам та інструментам активізації експортної діяльності підприємств в умовах торгівельних війн та інтеграційних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843-803.0 + У9(4УКР-4ХАР)843-803.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
12.

Мурадян О. В. 
Напрямки удосконалення перевезення зернових вантажів в Україні залізничним транспортом / О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 58-65. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження методів організації перевезень зернових вантажів залізничним транспортом, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Дослідження виконані на основі методів аналізу стану розвитку процесів перевезення зернових вантажів в Україні та в інших державах, а також можливості їх впровадження в нашій країні. Проаналізовані основні методи перевезення зернових вантажів різними видами транспорту за кордоном та в Україні. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній наведено дослідження методів організації перевезень зернових вантажів, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Практична значимість роботи полягає у тому, що її результати можуть бути використані для удосконалення логістичних схемам доставки зерна у морські порти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Козаченко Д. М. 
Совершенствование организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов / Д. М. Козаченко, О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 45-52. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Цель работы - оценка эффективности разных методов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Исследования выполнены на основе теории эксплуатационной работы железных дорог и технико-экономического анализа. Украина входит в десятку крупнейших мировых производителей зерна и является одним из лидеров экспорта сельскохозяйственной продукции. Выполнен анализ процесса доставки зерна в морские порты. Установлено, что одна из основных проблем отечественной логистической системы вызвана значительным числом станций погрузки зерна, отправляющих его повагонными отправками. Анализ мирового опыта показывает, что прогрессивным методом, обеспечивающим снижение стоимости перевозки зерновых грузов, является ступенчатая и отправительская маршрутизация. Исследованы методы организации местной работы на участках погрузки зерновых, такие как обслуживание их сборными поездами, ступенчатая и прямая отправительская маршрутизация. Научная новизна работы состоит в том, что ней предложены методы оценки эффективности разных способов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Результаты исследований могут быть использованы для выполнения технико-экономических расчетов по оценке развития элеваторов, а также по совершенствованию взаимодействия элеваторов и железных дорог.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проскурніна Н. 
Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. Проскурніна // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129-140. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)211.1ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Проскурніна Н. В. 
Формування партнерських відносин інструментами маркетингу в соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Проблеми економіки. - 2020. - № 4. - С. 201-209. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження основних цифрових каналів маркетингової діяльності та визначення методології побудови партнерських відносин (ПВ) у ланцюжку створення вартості (СВ) у соціальних мережах (СМ) для операторів роздрібної торгівлі (РТ). У результаті дослідження визначено основні цифрові канали, інструменти та технології, що впливають на ефективність маркетингової стратегії (МС) просування продукції підприємства сфери торгівлі на ринку. Наведено деякі з основних переваг використання СМ у СМ РТ. Сформовано процес побудови ПВ у ланцюжку СВ у СМ. Оскільки першим кроком до створення ПВ у ланцюжку СВ у СМ є визначення цілей і завдань, визначено загальні цілі для операторів РТ. Доведено, що загальними цілями для операторів РТ можна вважати підвищення впізнаваності бренду, більш високу якість продажів, підвищення рентабельності інвестицій, створення лояльної фан-бази. Узагальнено, що маркетинг у СМ може допомогти з низкою цілей, таких як збільшення відвідуваності сайту; створення якісних лідів (потенційних клієнтів, які будь-яким чином відреагували на маркетингову взаємодію); побудова конверсій; підвищення впізнаваності бренду; створення ідентичності бренду і позитивної асоціації бренду; покращання спілкування та взаємодії з цільовими аудиторіями. Наведено цикл соціального успіху, який складається з 4 етапів: соціальне слухання, соціальний вплив, соціальна мережа, соціальний продаж, і визначено суть кожного з етапів. Узагальнено цілі та метрики ефективності кожного етапу циклу соціального успіху. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є формування методичних засад оцінювання ефективності маркетингових заходів в умовах цифрової трансформації з використанням узагальненої функції бажаності Харрінгтона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проскурніна Н. В. 
Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації / Н. В. Проскурніна // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 384-391. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Мета роботи - узагальнення теоретичних і практичних засад трансформації бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації економіки. Охарактеризовано детермінанти інноваційної трансформації бізнес-моделей роздрібної торгівлі, які дозволяють, спираючись на внутрішні та зовнішні умови, критично переосмислити та скоригувати основний принцип, за яким створюється вартість. Доведено необхідність пошуку ідей новітніх бізнес-моделей роздрібної торгівлі, на основі яких підприємства зможуть бути успішними та швидко зростати в умовах цифровізації. Здійснено наукове узагальнення та систематизацію бізнес-моделей створення вартості в офлайн та онлайн каналах. За моделлю Графа і Шнайдера визначено ланцюжок створення вартості, який грунтується на таких первинних видах діяльності: постачання (асортимент, орієнтований на попит); презентація продукту (фото товару, лістинг, рекомендації, текст); маркетинг і збут (офлайн-маркетинг, онлайн-маркетинг, канали збуту); оформлення купівлі- продажу (виписка чеку, способи оплати, аналіз ризиків); логістика (доставка товару, управління поверненням товару); обслуговування клієнтів (діалог з клієнтом у соціальних мережах, гаряча лінія, чат, онлайн самообслуговування). Наведені детермінанти в руслі створення вартості можуть реалізовуватися на основі інноваційних підходів, за допомогою багатоканального збуту, використання брендів, управління ціноутворенням, інтеграції клієнтів у різні процеси та шоппер-маркетингу (купівельного маркетингу), який дозволяє зосередити увагу на процесі прийняття рішення з першої думки споживача про покупку товару і далі, протягом його вибору. Зазначено, що швидка реакція на зміни, проактивний пошук нових ідей і висока готовність до цифровізації є тригерами успішної трансформації бізнес-моделі підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової революції. Основними компетенціями на підприємстві роздрібної торгівлі визначено інноваційність, цифровий інтелект і персоналізацію, які необхідно адекватно використовувати, щоб перемогти в конкурентній боротьбі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проскурніна Н. В. 
Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ "Грінпауер-Про" / Н. В. Проскурніна, Д. О. Єресько // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 443-450. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - вивчення процесу забезпечення міжнародної конкурентоспроможності та підвищення її рівня за допомогою формування маркетингового комплексу, орієнтованого на відповідне завдання. Розглянуто сутність поняття конкурентоспроможності, визначено фактори конкурентоспроможності підприємства. Встановлено сильний зв'язок між рівнем міжнародної конкурентоспроможності підприємства та ефективністю його маркетингової діяльності. Як наслідок, на основі даних факторів виявлено основні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства, засновані на аналізі показників, що належать до маркетингової діяльності підприємства. Проведено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства методом, заснованим на теорії ефективної конкуренції Йозефа Шумпетера. Виявлено, що конкурентоспроможність підприємства ТОВ "Грінпауер-Про" знаходиться на високому рівні відносно галузевих конкурентів. Оскільки було визначено, що ключовими факторами формування конкурентоспроможності є показники ефективності маркетингової діяльності підприємства, на основі даних спостережень було побудовано маркетингову стратегію підвищення рівня конкурентоспроможності, а також запропоновано збалансовану систему показників маркетингової діяльності, орієнтовану на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено заходи щодо впровадження запропонованої збалансованої системи показників маркетингової діяльності. Сформовано основні рекомендації щодо поліпшення маркетингової діяльності як інструменту підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності виробничого підприємства на прикладі ТОВ "Грінпауер-Про".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проскурнін О. А. 
Науково-методологічні основи екологічного нормування скиду зворотних вод до річкової системи : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 21.06.01 / О. А. Проскурнін; Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління. - Київ, 2021. - 36 c. - укp.

Розроблено науково-методологічні основи екологічного нормування скидів зворотних вод у річкову систему з метою підвищення екологічної безпеки водовідведення. На підставі проведеного аналізу розроблено концепцію встановлення допустимих скидів зворотних вод в річкову систему, яка враховує як європейський досвід, так і економічні та географічні особливості України. Ключовим моментом розробленої концепції є необхідність поділення річкової системи на відносно невеликі локальні ділянки та встановлення регіональних басейнових нормативів якості природної води з метою здійснення рівномірного техногенного навантаження на річкову систему. Обґрунтовано доцільність використання оптимізаційних методів при встановленні нормативів допустимих скидів зворотних вод. Розглянуто два варіанти оптимізаційної задачі: за критерієм максимуму техногенного навантаження на водний об'єкт та за критерієм мінімуму витрат на водоохоронні заходи. Задача оптимізації була ускладнена врахуванням капітальних витрат на будівництво і реконструкцію очисних споруд. Крім того, в протилежність існуючому оптимізаційному підходу, враховувалася регулювання ефективністю очищення зворотних вод. Запропоновано методологію використання інтегральних показників стану водного об'єкту в задачах нормування скидів. Розроблена методологія передбачає встановлення вагових коефіцієнтів для різних пунктів контролю річок експертним шляхом. Вперше враховано стохастичну залежність концентрацій забруднюючих речовин у зворотних водах після проходження очищення та особливості скидання теплообмінних зворотних вод. Вперше розроблено оптимізаційний метод визначення допустимих скидів з використанням екологічних нормативів якості поверхневих вод, що мають вигляд бальної (індексної) системи оцінки. Вперше розроблено метод розрахунку допустимого складу зворотних вод шляхом оцінки екологічного ризику. Удосконалено спосіб визначення максимально забрудненої частини потоку річкової води, а також матричну модель послідовної трансформації забруднюючих речовин на прикладі речовин азотної групи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 в052,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Проскурніна Н. В. 
Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Проскурніна; Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків, 2021. - 36 c. - укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної наукової проблеми наукового обґрунтування теоретико-методологічних положень і практичних рекомендацій щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації. Визначено драйвери трансформації роздрібної торгівлі, особливості розвитку роздрібної торгівлі. Обґрунтовано концепцію цифрового маркетингу підприємств роздрібної торгівлі, уточнено функції та зміст операційної маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Обґрунтовано концептуальні засади цифрової трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано операційну модель маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі - PDSP, яка об'єднує цифровий і фізичний простір з ціннісною пропозицією. Сформовано методологічний базис діагностики цифровізації операційної маркетингової діяльності, проаналізовано стан цифровізації підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання рівня цифрової зрілості операційної маркетингової діяльності. Розроблено науково-методичний підхід до формування стратегії омніканальності. Запропоновано науково-методичний підхід до формування шляху клієнта, удосконалено науково-практичний підхід до оцінювання маркетингової діяльності за запропонованою моделлю PDSP та визначеними складовими комплексу фіджитал-маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Проскурніна Н. В. 
Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарів / Н. В. Проскурніна, В. В. Белявцева, О. О. Гусакова // Бізнес Інформ. - 2021. - № 12. - С. 140-147. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження економічної діагностики як інструменту регулювання регіонального споживчого ринку товарів. Визначено, що потенціал регіонального ринку споживчих товарів складається з таких підсистем: організаційна, інноваційна та програмна. У розрізі наведених підсистем узагальнено ряд напрямків для аналізу та вдосконалення розвитку ринку споживчих товарів. Проведено аналіз сучасних підходів різних учених до економічної діагностики регіонального споживчого ринку. На основі аналізу наукових підходів до визначення сутності поняття "економічна діагностика" у статті сформульоване власне визначення даного поняття, що розкриває економічну діагностику як комплексний аналітичний процес оцінки всіх сфер функціонування економічної системи із урахуванням специфічних ознак її стану та розвитку, направлений на мінімізацію впливу факторів невизначеності та досягнення максимально можливого економічного ефекту. Узагальнено коло основних завдань і результатів, що очікуються після проведення економічної діагностики регіонального ринку споживчих товарів, перелік яких залежить від глибини та повноти проведених досліджень, наявної інформаційної бази та низки інших факторів. Розглянуто специфіку проблеми проведення економічної діагностики регіонального споживчого ринку товарів. На підставі результатів дослідження запропоновано схему проведення економічної діагностики стану регіонального ринку споживчих товарів у розрізі трьох підсистем (організаційної, інноваційної, програмної) та етапів (підготовчого, основного та завершального), що дозволяє визначити ступінь збалансованості ринку; зазначити поточні тенденції; виявити й оцінити існуючи проблеми, причини їх виникнення та потенційні можливості для вдосконалення діяльності регіонального ринку споживчих товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 в6 + У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського