Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>A=РОБІН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Робінс С. П. 
Основи менеджменту / С. П. Робінс, Д. А. ДеЧенцо. - К. : Основи, 2002. - 671 c. - укp.

Запропоновано базові концепції сучасної теорії управління, висвітлено еволюцію управлінської думки в передових країнах Заходу. Охарактеризовано традиційні функції менеджменту, зокрема, планування, організацію, керівництво та контроль. Наведено порівняльний аналіз механістичної та органічної форм організації. Визначено характерні риси ефективної системи контролю (точність, своєчасність, економічність, гнучкість, зрозумілість, раціональні критерії, стратегічний розподіл уваги, коригування дії), а також його ситуаційні чинники (масштаб організації, посада та її рівень, ступінь децентралізації, організаційна культура, значення діяльності). Наведено формулу для розрахунку продуктивності. Розкрито суть понять інжинірингу робочого процесу, менеджменту ланцюга постачання. Проаналізовано етапи розробки системи PERT. Наведено алфавітний покажчик імен і назв організацій, а також глосарій термінів з даного питання.

Предложены базовые концепции современной теории управления, освещена эволюция управленческой мысли в передовых странах Запада. Охарактеризованы традиционные функции менеджмента, в частности, планирования, организации, руководства и контроля. Приведен сравнительный анализ механистической и органической форм организации. Определены характерные черты эффективной системы контроля (точность, своевременность, экономичность, гибкость, понятливость, рациональные критерии, стратегическое распределение внимания, корректировка действий), а также его ситуационные факторы (масштаб организации, должность и ее уровень, степень децентрализации, организационная культура, значение деятельности). Приведена формула для расчета продуктивности. Раскрыта сущность понятий инжиниринга рабочего процесса, менеджмента цепи снабжения. Приведены алфавитный указатель имен и названий организаций, а также глосарий терминов по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС36634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Робінсон К. 
Школа вбиває креативність / К. Робінсон // Постметодика. - 2011. - № 6. - С. 20-23. - укp.

Наведено доповідь науковця зі світовим ім'ям у сфері розвитку освіти, креативності, інновацій Кена Робінсона на конференції TED (Technology Entertainment Design ) – щорічній конференції, що проводиться в США з 1984 р. Доведено на декількох прикладах, що система освіти має виховувати учнів, а не вбивати в них креативність та творчі здібності. Зауважено, що сучасна освіта покладається на ідею академічних здібностей. Зафіксовано, що найбільш корисні для роботи дисципліни посідають верхні сходинки, а у школі дітей відводять часто вбік від речей, які їм насправді подобаються і, як наслідок – багато талановитих, обдарованих, творчих людей не цінуються, а іноді і тавруються в школі. Зроблено висновок, що треба застосовувати творчі здібності дитини, виховувати її так, щоб вона могла жити у майбутньому.

Приведен доклад Кэна Робинсона, ученого со всемирным именем на ежегодной конференции TED (Technology Entertainment Design), которая проводится в США с 1984 г. Доказано на нескольких примерах, что система образования должна воспитывать учеников, а не убивать в них креативность и творческие способности. Отмечено, что современное образование возлагается на идею академических способностей. Зафиксировано, что наиболее полезные для работы дисциплины занимают верхние ступени, а в школе детей отводят часто сторону от вещей, которые им действительно нравятся и, как следствие - много талантливых, одаренных, творческих людей не ценятся, а иногда и клеймятся в школе. Сделан вывод, что надо применять творческие способности ребенка, воспитывать его так, чтобы он мог жить в будущем.

Considered the report of Ken Robinson, a scientist with the global name of the annual conference of TED (Technology Entertainment Design) which is held in the U.S. since 1984. Іs shown in several examples that the education system should educate students, not to kill them in creativity and creativity. It is noted that modern education rests on the idea of academic ability. It is affirmed that the most useful for discipline occupy the upper level, and the school children are often withdrawn away from the things that they really like and as a result - a lot of talented, gifted, creative people were not appreciated, and sometimes branded in school. It is concluded that it is necessary to apply the creative abilities of the child, educate him so that hecould live in the future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Робінсон К. 
Розпочніть революцію навчання / К. Робінсон // Постметодика. - 2011. - № 6. - С. 24-27. - укp.

Наведено доповідь науковця зі світовим ім'ям у сфері розвитку освіти, креативності, інновацій Кена Робінсона на конференції TED (Technology Entertainment Design ) – щорічній конференції, що проводиться в США з 1984 р. Зауважено, що людина дуже часто погано використовує свій талант; що дуже багато людей проживають своє життя, не маючи гадки, чи є у них таланти, чи ні і багато людей не одержують задоволення від того, чим вони займаються. Зауважено, що завдання освіти – не еволюція, а революція, створення такого руху в освіті, у якому люди знаходять власні рішення за допомогою зовнішньої підтримки, яка грунтується на персоналізованому навчальному плані.

Приведен доклад Кэна Робинсона, ученого со всемирным именем на ежегодной конференции TED (Technology Entertainment Design), которая проводится в США с 1984 г. Обращено внимание на то, что человек очень часто плохо использует свой талант; многие люди проживают свою жизнь, не имея понятия, есть ли у них таланты или нет, и многие люди не получают удовольствие от того, чем они занимаются. Отмечено, что задача образования - не эволюция, а революция, создание такого движения в образовании, в котором люди находят собственные решения с помощью внешней поддержки, основанной на персонализированном учебном плане.

Considered the report of Ken Robinson, a scientist with the global name of the annual conference of TED (Technology Entertainment Design) which is held in the U.S. since 1984. Attention is drawn to the fact that people are very chastoploho uses his talent. It is noted that many people live their lives without having to know whether they have talent or not, and many people do not enjoy what they do. It is noted that the problem of education - not an evolution, but a revolution, the creation of such a movement in education in which people find their own solutions with external support based on a personalized curriculum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського