Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Балл Г. А. 
Психология в рациогуманистической перспективе : избр. работы / Г. А. Балл; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. - К. : Основа, 2006. - 401 c. - рус.

Рассмотрены мировоззренческие и методологические ориентиры психологии и человековедения в целом, определены пути совершенствования человеческих понятий. Охарактеризованы категории личности, раскрыто содержание ее различных качественных показателей: творчества, активности, внутренней свободы, надежности. Освещены пути воплощения гуманистических принципов в психологической науке и практической деятельности, а также в образовании. Проанализирована взаимосвязь гуманизма с рационализмом (трактуемым как признание ценности человеческого разума и опора на него).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 + Ч314 + Ч311.223.7 + Ю91(0)6-670

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павленко В. Н. 
Ситуационное управление как способ построения индивидуальной траектории обучения / В. Н. Павленко, В. В. Шевель, С. П. Визиряко // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2009. - № 3. - С. 111-115. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Предложена идея построения индивидуальной траектории обучения (ИТО) для каждого субъекта, получающего образование. Сформулирована актуальность построения системы по формированию ИТО. Проанализированы последние исследования по формированию ИТО. Сформулированы свойства ситуационного управления относительно объекта управления. Предложена и проанализирована общая схема управления объектом при формировании ИТО. Определены особенности построения информационной системы с использованием методики ситуационного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Розвиток теорії та практики особистісно орієнтованої освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 трав. 2009 р., Запоріжжя / ред.: А. І. Павленко; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя, 2009. - 256 с. - (Пед. науки та освіта: зб. наук. пр.; Вип. 4). - укp.

Проаналізовано проблеми формування іншомовної культурокраїнознавчої та комунікативної компетенції учнів сільських шкіл. Описано методику використання культурно-історичного наративу у навчанні фізики. Розглянуто питання впровадження спеціальних прийомів активізації сприймання навчального матеріалу лекцій студентами ВНЗ, розкрито соціально-педагогічний аспект їх дозвіллєвої діяльності. Висвітлено роль інновацій у гуманізації управління підготовкою педагогічної майстерності менеджерів освітніх закладів. Визначено гендерну компетентність керівників загальноосвітніх навчальних закладів як чинник особистісно-орієнтованої освіти.

Проанализированы проблемы формирования иноязычной культуространоведческой и коммуникативной компетенции учеников сельских школ. Описана методика использования культурно-исторического нарратива в обучении физике. Рассмотрены вопросы внедрения специальных приемов активизации восприятия учебного материала лекций студентами ВУЗ, раскрыт социально-педагогический аспект их досуговой деятельности. Освещена роль инноваций в гуманизации управления подготовкой педагогического мастерства менеджеров образовательных заведений. Определена гендерная компетентность руководителей общеобразовательных учебных заведений как фактор личностно-ориентированного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мазурок Т. Л. 
Нейромережева реалізація інтелектуальної підтримки прийняття рішень в автоматизованому управлінні навчанням / Т. Л. Мазурок, Ю. К. Тодорцев // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2011. - № 3. - С. 88-101. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Створено формальну логіко-математичну модель управління навчанням за умов компетентністного підходу. Запропоновано нейронечіткий підхід прийняття рішень, що базується на послідовному визначенні ступеня інтеграції та визначенні найсуттєвішого впливу міжпредметних зв'язків на досягнення компетенцій. Наведено результати практичної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мазурок Т. Л. 
Нейронечеткая реализация синергетического управления индивидуализированным обучением / Т. Л. Мазурок // Искусств. интеллект. - 2010. - № 4. - С. 596-605. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрена проблема управления обучением на основе синергетического подхода. На основании исследования существующих противоречий традиционных схем управления разработана синергетическая модель управления обучением. Предложен графоаналитический метод реализации управления, нейронечеткая система оптимизации индивидуальной подачи материала. Результаты исследований можно использовать для автоматизации управления индивидуализированным обучением.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кордюк А. С. 
Особистісна орієнтація навчального процесу як складова інноваційних педагогічних технологій / А. С. Кордюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 81-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Уточнено та поглиблено поняття технологія, особистісна орієнтація навчання, визначено сутність, мету, основні характеристики та функції педагогічно спрямованого процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гембарук А. С. 
Реалізація особистісно орієнтованого підходу у процесі навчання іноземної мови / А. С. Гембарук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 16-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему реалізації особистісно орієнтованого підходу у процесі навчання іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бочкарьова Н. С. 
Роль гуманістичних ідей Карла Роджерса в особистісно орієнтованій технології навчання / Н. С. Бочкарьова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 116-121. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано роль гуманістичних ідей Карла Роджерса в особистісно орієнтованій технології навчання. Доведено, що принципи особистісно орієнтованої технології гуманізації, суб'єктності, індивідуалізації, диференціації тісно переплітаються з ідеєю ученого про самоактуалізацію особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ю91(7СПО)6-740

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Порус Б. Н. 
Синергетика, екзистенціалізм та персонологія у концептуальній основі освітнього процесу / Б. Н. Порус // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 44-53. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто можливість погляду на людину та особистість в контексті певної спільності основоположних ідей трьох науково-світоглядних напрямів - синергетики, екзистенціалізму та персонології. Інтеграція цих ідей при поясненні взаємодії особистості і зовнішнього середовища дозволяє глибше осмислити сутність особистісної орієнтації сучасного освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 в + Ч30 в2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федорук П. І. 
Формування навчального матеріалу в адаптивній системі передачі знань / П. І. Федорук, С. М. Петрик // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 4/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто метод представлення знань у адаптивній системі передачі знань, який дозволяє оперувати різними за структурою частинами навчального матеріалу для забезпечення процесу індивідуалізованого навчання. Описано математичну модель методу та особливості його застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Усата О. Ю. 
Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / О. Ю. Усата. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 14 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/662/497

Звернено увагу на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної і зарубіжної науково-педагогічної літератури проаналізовано поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглянуто наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведено особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу.

Обращено внимание на важность использования различных электронных образовательных ресурсов, а именно программно-методических комплексов, для эффективной организации личностно ориентированного обучения. На основе исследования отечественной изарубежной научно-педагогической литературы проанализированы понятие программно-методического комплекса и требования к его содержанию и оформлению, которые были ведущими при разработке этого электронного средства обучения студентами проблемной группы. Рассмотрено наше понимание ключевых понятий личностной ориентации учебного процесса: личностно ориентированный подход, личностно ориентированное обучение, личностно ориентированные технологии обучения и другие. Приведены особенности личностно ориентированного подхода к обучению, которые может обеспечить использование программно-методического комплекса.

The article draws attention to the importance of different electronic educational resources, namely program-methodical complexes for the effective organization of personality-oriented teaching. The notion of program-methodical complex and the requirements of its content and execution which were leading during the development of this electronic means of teaching by the students of task group are analyzed on the grounds of studies of native and international scientific pedagogical literature. The article reviews our understanding of the key notions of personality orientation of teaching process: personality-oriented approach, personality-oriented teaching, personality-oriented education technologies etc. The peculiarities of personality-oriented approach in teaching which can be provided with the usage of program-methodical complex are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ч311.253.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ткаченко И. П. 
Психологический аспект личностно-ориентированного обучения / И. П. Ткаченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 347-350. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Представлены некоторые положения современной педагогики и психологии, на которые полагаются авторы для теоретического обоснования в разработке методических приемов в рамках личностно-ориентированного обучения. На основании некоторых психологических учений, в частности, учения о планомерно-поэтапном формировании умственных действий, сформулирована основная задача личностно-ориентированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Хлєбникова Т. М. 
Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання / Т. М. Хлєбникова // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 4-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Охарактеризовано алгоритм управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання в навчально-виховний процес закладу освіти. Визначено параметри та критерії моніторингу якості освіти та розроблено кваліметричну модель упровадження особістисно орієнтованого навчання.

Охарактеризован алгоритм управления внедрением личностно ориентированного обучения в учебно-воспитательный процесс образовательного учреждения. Определены параметры и критерии мониторинга качества образования и разработана квалиметрическая модель внедрения личностно ориентированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ніколенко Л. 
Модернізація післядипломної педагогічної освіти в контексті особистісно орієнтованого підходу / Л. Ніколенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 38-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження особистісно орієнтованого навчання в систему післядипломної педагогічної освіти. Наголошено на важливості закладання механізмів самореалізації, саморозвитку, самовиховання в особистісно орієнтовану освіту. Розглянуто й охарактеризовано технологію формування рефлексивної культури особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Льовочкіна А. М. 
Організація особистісно-орієнтованого навчального простору під час вивчення екологічної психології / А. М. Льовочкіна // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 149-154. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено нові підходи до викладання навчальної дисципліни "Екологічна психологія". Розглянуто організацію особово-орієнтованого підходу з метою формування екологічно компетентної особистості.

Представлены новые подходы к преподаванию учебной дисциплины "Экологическая психология", в частности, организация личностно-ориентированного похода с целью формирования экологически компетентной личности.

It is suggested some new approaches to teachings educational discipline УEcological psychologyФ, in particular, organization of the person-orientated approach aimed at forming ecologically competent person


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 р + Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Елютина З. П. 
Современный взгляд на педагогическую и психологическую науки / З. П. Елютина // Наша шк.. - 2007. - № 1. - С. 14-16. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Висвітлено проблему особистісно орієнтованого підходу в освіті, розглянуто й охарактеризовано його сутність і структуру. Досліджено сучасні погляди щодо взаємозв'язку педагогічної та психологічної наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ч30в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Богдан Ж. Б. 
Составление индивидуального оптимального алгоритма обучения / Ж. Б. Богдан, Т. А. Бутенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 43-49. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розглянуто оптимальний алгоритм навчання під час створення та розробки занять. Запропоновано формування однорідних навчальних груп з урахуванням таких характеристик, як: індивідуальні здібності, розвиток та функціональний стан учнів. Зазначено, що матеріал занять повинен будуватись за ступеневою системою з оптимальним кроком ускладнення, за якого буде засвоюватись до 70 % одержаних знань.

Рассмотрен оптимальный алгоритм обучения при создании и разработке занятий. Предложено формирование однородных учебных групп с учетом таких характеристик, как индивидуальные способности, развитие и функциональное состояние учеников. Подчеркнуто, что материал занятий должен строится по лестничной системе с оптимальным вариантом усложнений, при котором будет усваиваться до 70 % полученных знаний.

The article deals with the optimum algorithm of training at creation and development of employment. Formation of homogeneous educational groups is offered in view of such characteristics, as individual abilities, development and a functional conditionof pupils. It is underlined, that the material of employment should is under construction on ladder system with an optimum variant of complications at which about 70 % of the received knowledge will be acquired.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кремень В. Г. 
Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 2. - С. 17-30. - укp.

Рассмотрена проблема человекоцентризма в образовании, особенно актуальная в связи с кризисом духовности современного общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ч30в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бех І. Д. 
Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 27-33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито психологічну структуру феномена досвідченості, на якій, на думку автора, треба робити змістовий наголос, розглядаючи поняття компетентності. Зроблено порівняльний аналіз діяльнісного та компетентнісного підходів. Розглянуто особистісно орієнтований підхід як такий, що повністю асимілюється компетентнісним підходом, і який, грунтуючись на механізмах свідомості та самосвідомості, приводить до виховання в людини вищих сенсів життя, на які орієнтована її життєдіяльність.

Раскрыта психологическая структура феномена опытности, на которой, по мнению автора, надо делать смысловое ударение при рассмотрении понятия компетентности. Сделан сравнительный анализ деятельностного и компетентностного подходов. Рассмотрен личностно-ориентированный подход как такой, который полностью ассимилируется компетентностным подходом, и который, основываясь на механизмах сознания и самосознания, приводит к воспитанию в человеке высших жизненных смыслов, на которые ориентирована его жизнедеятельность.

The scientific concept "competence" is defined. On this principle, three levels of competence development are determined. Correlation between the developed form of competence approach and action approach as well as personality oriented approaches in pedagogics is discovered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю9 + Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Робінсон К. 
Розпочніть революцію навчання / К. Робінсон // Постметодика. - 2011. - № 6. - С. 24-27. - укp.

Наведено доповідь науковця зі світовим ім'ям у сфері розвитку освіти, креативності, інновацій Кена Робінсона на конференції TED (Technology Entertainment Design ) – щорічній конференції, що проводиться в США з 1984 р. Зауважено, що людина дуже часто погано використовує свій талант; що дуже багато людей проживають своє життя, не маючи гадки, чи є у них таланти, чи ні і багато людей не одержують задоволення від того, чим вони займаються. Зауважено, що завдання освіти – не еволюція, а революція, створення такого руху в освіті, у якому люди знаходять власні рішення за допомогою зовнішньої підтримки, яка грунтується на персоналізованому навчальному плані.

Приведен доклад Кэна Робинсона, ученого со всемирным именем на ежегодной конференции TED (Technology Entertainment Design), которая проводится в США с 1984 г. Обращено внимание на то, что человек очень часто плохо использует свой талант; многие люди проживают свою жизнь, не имея понятия, есть ли у них таланты или нет, и многие люди не получают удовольствие от того, чем они занимаются. Отмечено, что задача образования - не эволюция, а революция, создание такого движения в образовании, в котором люди находят собственные решения с помощью внешней поддержки, основанной на персонализированном учебном плане.

Considered the report of Ken Robinson, a scientist with the global name of the annual conference of TED (Technology Entertainment Design) which is held in the U.S. since 1984. Attention is drawn to the fact that people are very chastoploho uses his talent. It is noted that many people live their lives without having to know whether they have talent or not, and many people do not enjoy what they do. It is noted that the problem of education - not an evolution, but a revolution, the creation of such a movement in education in which people find their own solutions with external support based on a personalized curriculum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського