Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=РОМАТ$<.>+<.>A=ЕВГЕНИ$<.>+<.>A=ВИКТОРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ромат Е. В. 
Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг" / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - К. : НВФ "Студцентр"; Х., 2000. - 480 c. - рус.

Висвітлено проблеми реклами у системі маркетингу. Проаналізовано основні етапи становлення реклами. Вивчено рекламну комунікацію та її головні елементи. Описано процес формування рекламного звернення та критерії вибору каналів для його розповсюдження. Розглянуто процеси рекламного менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ромат Є. В. 
Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : Моногр. / Є. В. Ромат; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2003. - 380 c. - Бібліогр.: с. 353-378. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні підходи до розв'язання проблеми державного управління рекламною діяльністю (ДУРД), а також питання формування системи ДУРД за сучасних умов. Висвітлено проблеми використання в державному управлінні засад маркетингу, а також налагодження ефективних рекламних комунікацій установами державної влади. Розкрито роль реклами в сучасному українському суспільстві, проаналізовано існуючий стан ДУРД, а також зарубіжний досвід у даній сфері.

Рассмотрены теоретические и методологические подходы к решению проблемы государственного управления рекламной деятельностью (ГУРД), а также вопросы формирования системы ГУРД в современных условиях. Освещены проблемы применения в государственном управлении основ маркетинга, а также налаживания эффективных рекламных коммуникаций учреждениями государственной власти. Раскрыта роль рекламы в современном украинском обществе, проанализировано современное состояние ГУРД, а также зарубежный опыт в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гриценко А. А. 
Пріоритети національного економічного розвитку в контексті глобалізаційних викликів : монографія. Ч. 2 / А. А. Гриценко, О. Л. Даниленко, В. Д. Лагутін, Є. В. Ромат, Л. І. Федулова, Л. О. Лігоненко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, ДУ "Ін-т економіки та прогнозування НАН України". - К. : КНТЕУ, 2008. - 273 c. - укp.

Описано механізм взаємодії внутрішнього та зовнішнього ринків України. Висвітлено світові тенденції й особливості інноваційно-технологічного розвитку торгівлі. Охарактеризовано потенціал розвитку підприємств торгівлі. Увагу приділено пріоритетам розвитку туризму в Україні, глобалізації світового ринку та тенденціям розвитку ринку реклами. Проаналізовано особливості розвитку фінансового ринку в економіці української держави. Наведено стратегічні напрями структурно-територіальної організації оптової торгівлі.

Описан механизм взаимодействия внутреннего и внешнего рынков Украины. Освещены мировые тенденции и особенности инновационно-технологического развития торговли. Охарактеризован потенциал развития предприятий торговли. Внимание уделено приоритетам развития туризма в Украине, глобализации мирового рынка и тенденциям развития рынка рекламы. Проанализированы особенности развития финансового рынка в экономике украинского государства. Приведены стратегические направления структурно-территориальной организации оптовой торговли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351080/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Є. В. Ромат; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2004. - 36 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади державного управління рекламною діяльністю. Запропоновано визначення понять "державне управління рекламною діяльністю", "державна політика в галузі реклами", "система громадського саморегулювання рекламної діяльності", "маркетинг державного управління". Проаналізовано головні елементи, принципи, форми державного управління рекламною діяльністю. Досліджено генезис та сучасний стан української реклами. Запропоновано концептуальні моделі державного управління рекламною діяльністю, на базі яких розроблено підходи щодо вдосконалення його інституційної системи. Визначено основні напрями трансформації моделей даного типу. Виявлено центральне протиріччя державної політики в галузі реклами та запропоновано підходи щодо його розв'язання. Досліджено інституційні засади державного управління рекламною діяльністю в Україні, розглянуто комплекс проблем, пов'язаних з її нормативно-правовим забезпеченням, а також особливості системи органів центральної виконавчої та судової влади, регулювання реклами органами місцевого самоврядування та формування системи саморегулювання рекламної діяльності. Проведено комплексний аналіз її функціонування в Україні, виявлено основні напрями взаємодії органів державного управління з даною системою. Охарактеризовано систему рекламних комунікацій органів державної влади у взаємозв'язку з іншими засобами маркетингових комунікацій. Конкретизовано можливості застосування принципів маркетингу в державному управлінні. Обгрунтовано підходи щодо формування комунікаційних стратегій органів державного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дубенко С. Д. 
Споживча політика в системі державного управління : навч.-метод. посіб. / С. Д. Дубенко, К. О. Максименко, О. В. Овчарук, Н. Г. Плахотнюк, Н. Г. Протасова, Є. В. Ромат, Н. Г. Синицина; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2009. - 248 c. - укp.

Висвітлено питання розвитку споживчої політики (СП) в системі державного управління в Україні, міжнародну та вітчизняну практику захисту прав споживачів (ПС), досвід їх досудового захисту та роль державних органів у даних процесах. Розкрито особливості фундаментальних прав захисту ПС, стратегію ЄС у сфері ПС. Описано міжнародну мережу забезпечення ПС, європейські системи попередження про небезпечну продукцію і технічне регулювання. Визначено основні напрямки освітньої політики щодо запровадження споживчої освіти в Україні, механізми впровадження СП у контексті розвитку громадянського суспільства в державі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)920.720.6 я7 + Х915.232.5-91 я7 + У542.10-36 я7 + У9(4УКР)421.0-361 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ромат Е. В. 
Тенденции и перспективы развития маркетинга в современных условиях : монография / Е. В. Ромат, Н. В. Попова, И. Г. Андреева, Л. А. Климова, К. Д. Гурова; ред.: Е. В. Ромат, Н. В. Попова; Киев. нац. торг.-экон. ун-т. - К.; Х. : ХНАДУ, 2013. - 435 с. - рус.

Представлены позиции ученых по вопросам трансформации маркетинговой концепции. Рассмотрены этапы эволюции маркетинга, изменение его целей и задач в современных условиях, вопросы, отражающие маркетинг инноваций, применение современных технологий интернет-маркетинга. Внимание уделено изменяющимся в современном обществе подходам к отраслевому маркетингу, в частности, к его направлениям, которые на современном этапе приобретают большую значимость - агромаркетингу, торговле, спортивному маркетингу. Отражены взгляды ученых на различные аспекты управления маркетингом в современных условиях. Представлены исследования маркетинговых возможностей фирмы, которые позволяют планировать ее рост и развитие, быть конкурентоспособной. Рассмотрены вопросы управления конкурентоспособностью предприятия, разработана методика ее оценки, использования антикризисной системы управления. Изложены вопросы разработки системы маркетинговых взаимоотношений предприятий на основе аутсорсинга. Показана роль рекламы в реализации основных маркетинговых технологий на предприятиях, в частности позиционирования, трейд-маркетинга, мерчандайзинга, гифт-маркетинга, брендинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мазаракі А. А. 
Соціально-етичний маркетинг : монографія / А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, Л. І. Андрєєва, К. В. Березовик; ред.: А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : КНТЕУ, 2013. - 327 c. - укp.

Висвітлено основні етапи розвитку економіко-етичної теорії домаркетингового періоду. Розкрито проблеми сучасного соціуму як чинник активізації використання концепції соціально-етичного маркетингу. Окреслено психологічні аспекти соціально-етичного маркетингу. Розглянуто соцієтальний маркетинг підприємств роздрібної торгівлі в контексті реалізації соціальних функцій торгівлі. Досліджено особливості торговельної сфери в системі реалізації індивідуальних потреб і потреб суспільства. Проаналізовано етичні проблеми маркетингу суб'єктів ринку легкових автомобілів. Висвітлено особливості соціально-етичного маркетингу на ринку туристичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 + Ю752.1:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ромат Т. Є. 
Захист інтелектуальної власності як об'єкт державного управління / Т. Є. Ромат // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2011. - Вип. 1. - С. 106-109. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади захисту інтелектуальної власності, обгрунтовано суспільне значення державного управління в аспекті захисту прав творців інтелектуального продукту. Розмежовано поняття "захист" та "охорона" в аспекті інтелектуальної власності. Досліджено основні механізми, за допомогою яких у країні створюються умови для належного захисту інтелектуальної власності та відбувається відповідний державно-управлінський вплив. Ці механізми узагальнено та визначено два основних напрями, за якими має розвиватися державне управління інтелектуальною власністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)306

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ромат Т. Є. 
Механізми державного управління у сфері захисту інтелектуальної власності в Україні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Т. Є. Ромат; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Проведено науково-теоретичне обгрунтування змісту механізмів державного управління у сфері захисту інтелектуальної власності в Україні та на цій основі розроблено рекомендації щодо поетапного вдосконалення цих механізмів. Обгрунтовано значення державно-управлінської функції захисту інтелектуальної власності, визначено зміст і види механізмів державного управління у сфері захисту інтелектуальної власності. Увагу приділено правовому, організаційно-структурному й організаційно-функціональному механізмам державного управління у сфері захисту інтелектуальної власності. Проаналізовано сучасний стан і визначено можливості вдосконалення зазначених механізмів. Запропоновано для вирішення проблем державного управління у сфері захисту інтелектуальної власності концепцію удосконалення державного управління у сфері захисту інтелектуальної власності, сформульовано рекомендації щодо її змісту. Розроблено алгоритм підвищення ефективності державного управління у сфері захисту інтелектуальної власності для поетапної реалізації положень запропонованої концепції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)306 + Х819(4УКР)120.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2015 р., Київ / ред.: Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2015. - 175 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні. Розкрито проблеми формування стратегічних альтернатив рекламних агентств. Проаналізовано переваги та недоліки реклами за принципом в "кожен дім". Вивчено збутову політику підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Досліджено особливості психологічного сприйняття кольорів у рекламі. Здійснено аналіз нейролінгвістичного програмування в рекламі. Охарактеризовано маркетингові інструменти формування стратегії діяльності підприємств. Розглянуто державну рекламу в системі маркетингових комунікацій органів державного управління. Увагу приділено сучасним підходам до підготовки маркетологів, соціальним аспектам агресивної реклами, перспективам розвитку в Україні аграрного екомаркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431 + Ч620.164 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ромат Є. В. 
Продакт плейсмент : навч. посіб. / Є. В. Ромат, О. І. Микало; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. - 299 c. - укp.

Викладено основні підходи до поняття "продакт плейсмент" (ПП). Висвітлено розвиток ПП у Європі та США. Розкрито сутність і завдання ПП у системі маркетингових комунікацій. Розглянуто переваги та недоліки основних каналів ПП. Приділено увагу психологічним особливостям застосування технології ПП. Наведено основні прийоми розміщення брендів у кіно та телевізійних проектах. Охарактеризовано розміщення, стратегічні та тактичні обмеження інтеграції брендів у книжках. Подано інформацію про управління діяльністю у сфері ПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 я73 + У9(4УКР)421.0-803.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ромат Є. В. 
Реалізація інструментів маркетингу в механізмах державного управління / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публ. урядування : збірник. - 2016. - № 1. - С. 15-28. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та методологічні підходи щодо впровадження та розвитку інструментів маркетингу у механізмах державного управління. Доведено, невпинність процесу маркетизації діяльності органів державної влади, що, в свою чергу, обумовлює необхідність здійснення комплексного, системного аналізу основних критеріїв, принципів, функцій, які мають бути покладені в основу процесу маркетизації механізмів державного управління. Обгрунтовано вектори забезпечення та реалізації вищезазначених показників ефективності формування шляхів маркетизації функцій державного управління, існування яких можливе лише за обопільною згодою влади і громадянського суспільства як рівноправних партнерів. Внаслідок відсутності таких процедур і стандартів механізми державного управління гальмують демократичні перетворення, економічне зростання та людський розвиток як на рівні держави, так і на рівні громади найменшого села шляхом діяльності органів державної влади в цілому.

Исследованы теоретические и методологические подходы внедрения и развития инструментов маркетинга в механизмах государственного управления. Доказано, непрестанность процесса маркетизации деятельности органов государственной власти, что, в свою очередь, обусловливает необходимость осуществления комплексного, системного анализа основных критериев, принципов, функций, которые должны быть положены в основу процесса маркетизации механизмов государственного управления. Обоснованно векторы обеспечения и реализации вышеупомянутых показателей эффективности формирования путей маркетизации функций государственного управления, существование которых возможно лишь по обоюдному согласию власти и гражданского общества как равноправных партнеров. Вследствие отсутствия таких процедур и стандартов механизмы государственного управления тормозят демократические преобразования, экономический рост и развитие общества как на уровне государства, так и на уровне общины путем деятельности органов государственной власти в целом.

In the article the theoretical and methodological provisions of the introduction and development of the marketing instruments in the mechanisms of public administration are investigated. Continuity of the process of marketization of the functioning ofpublic authorities, which in turn causes the need of implementation comprehensive, systematic analysis of the basic criteria’s and principles, which should be lie in the basis of the process of marketization of mechanisms of public administration is proved. Vectors of providing and ensuring of the above-mentioned indicators of efficiency of formation of ways of the marketization of the functions of public administration, the existence of which is possible only by mutual consent of government and civil society as equal partners are is justified. Due to the lack of such procedures and standards, the mechanisms of public administration hinders democratic transformation, economic growth and human development at the state level and at the community level bythe way of activities of public authorities in general.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ромат Є. В. 
Зв'язки з громадськістю (базовий курс) : навч. посіб. [для студентів ВНЗ] / Є. В. Ромат, І. О. Бучацька, Т. В. Дубовик; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 283 c. - Бібліогр.: с. 274-283 - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади, цілі та завдання зв'язків з громадкістю. Розкрито основні прийоми й умови їх використання для одержання переваг у реалізації стратегій та вирішення проблем у сфері економічних відносин. Розкрито особливості організації зв'язків з громадськістю з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду. Відображено специфіку роботи спеціалістів у зазначеній сфері у комунікаційній діяльності підприємств торгівлі з урахуванням проблем розробки стратегії створення позитивної суспільної думки про підприємство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. X Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 18 листоп. 2016 р.) / ред.: Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. - 123 c. - укp.

Вивчено переваги та перспективи розміщення реклами у соціальних мережах. Розглянуто рекламу на транспорті як ефективний різновид зовнішньої реклами. Приділено увагу маркетинговому мотивуванню підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Узагальнено зарубіжний досвід заборони недобросовісної цінової реклами. Проаналізовано психологічний вплив рекламного повідомлення. Охарактеризовано флешмоб як комунікаційний інструмент у лобіюванні політичних інтересів. Досліджено тенденції розвитку та цивілістичні виклики вітчизняного рекламного ринку. Обгрунтовано особливості роздрібної реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ромат Є. 
Маркетинг у публічному управлінні / Є. Ромат // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - № 4. - С. 56-67. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Висвітлено головні аспекти впровадження концепції маркетингу в систему публічного управління. Розкрито ключові підходи до розуміння маркетингу в публічному управлінні. Визначено основні його типи: державний та муніципальний маркетинг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ромат Є. 
Система бренд-маркетингових комунікацій / Є. Ромат // Товари і ринки. - 2016. - № 1. - С. 16-25. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено тему сутності системи маркетингових комунікацій, які використовуються під час формування бренду. Розкрито поняття та особливості сучасних моделей використання бренд-маркетингових комунікацій. Проведено аналіз основних підходів до формування бренд-маркетингових стратегій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Реклама та зв'язки з громадскістю. Огляди. Дослідження : монографія / С. В. Безчотнікова, М. Бутиріна, Т. Іванова, Л. Хавкіна, Є. Ромат; . - Київ : Академвидав, 2017. - 203 c. - укp.

Відображено новітні теоретичні та прикладні дослідження українських і зарубіжних учених у галузі реклами та зв'язків з громадськістю, які зосереджені на визначенні категорій та інструментів, що використовуються у галузі соціальних комунікацій. Розкрито роль реклами в процесах формування брендів. Розглянуто архетип і міф як інструменти прикладних соціально-комунікаційних технологій. Висвітлено сучасні тенденції розвитку реклами і зв'язків з громадськістю, етичні та правові норми регулювання в зазначеній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА817257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соціально-етичний маркетинг : монографія / Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, К. В. Березовик, І. О. Бучацька, І. В. Гамова; ред.: А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Вид. 2-е, перероб. і допов. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. - 371 c. - укp.

Розглянуто поняття соціально-етичного маркетингу (СЕМ), що є одним із найцікавіших в теорії маркетингу. Зауважено, що СЕМ - одна з найголовніших складових концепцій як вітчизняного, так і зарубіжного бізнесу, його теорії та практики за сучасних умов. Проаналізовано концепцію СЕМ в сучасній економіці та концепцію управління ринковою діяльністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)421.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Маркетинг на ринку продуктів швидкого приготування : монографія / Є. В. Ромат, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов; ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2018. - 207 c. - Бібліогр.: с. 183-192 - укp.

Розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності на ринку продуктів швидкого приготування за сучасних економічних умов. Здійснено моніторинг стану та тенденцій розвитку ринку продуктів швидкого приготування. Розроблено теоретичні засади сегментування цього ринку, ураховуючи особливості даного типу продукції. Досліджено концептуальні засади застосування маркетингових технологій позиціювання та брендингу. Розроблено методологію управління маркетингом підприємства на ринку продуктів швидкого приготування. Проаналізовано специфіку маркетингового бюджетування на ринку продуктів швидкого приготування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1 + У9(4УКР)421.51-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА832472 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського