Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=РУДЗЕВИЧ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ЛЕОНІДІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Рудзевич І. Л. 
Психологічні засоби подолання деструктивних конфліктів педагогів із старшокласниками : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. Л. Рудзевич; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Наведено визначення поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Розкрито суть наукового поняття про педагогічний конфлікт та його деструктивні форми. Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту у педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності у педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів відповідно до генетичних закономірностей психічного розвитку у ранній юності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рудзевич І.  
Людина і природа у поезії Яна Твардовського / І. Рудзевич // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 11. - С. 94-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлено творчість Яна Твардовського з позицій двох основних тем його віршів. Поет насамперед пише про людей, яких бачив, зустрічав, відмічаючи їх позитивні риси і пороки, не критикуючи і не висміюючи, підкреслюючи любов і повагу до них. Важливою темою для Твардовського є природа, яка оточує людей, впливає на них і виховує.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ПОЛ)5-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коган О. В. 
Педагогічні та психологічні аспекти формування здорового способу життя у розумово відсталих учнів : монографія / О. В. Коган, І. Л. Рудзевич; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2014. - 163 c. - Бібліогр.: с. 130-139 - укp.

Розкрито особливості формування здорового способу життя (ЗСЖ) в учнів допоміжної школи. Викладено основні аспекти формування ЗСЖ старшокласників з вадами інтелекту в сучасній практиці. Досліджено сформованість складових ЗСЖ у цієї категорії старшокласників. Обгрунтовано методику дослідження. Висвітлено особливості застосування правил ЗСЖ у практиці учнями допоміжної школи. Розглянуто проблеми удосконалення форм і методів з формування ЗСЖ у процесі корекційно-виховної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вержиховська О. М. 
Теорія і методика виховання дітей в спеціальній школі : навч.-метод. посіб. / О. М. Вержиховська, І. Л. Рудзевич; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Кам'янець-Подільський, 2016. - 291 c. - укp.

Розглянуто основні завдання, форми, методи, засоби та методичне забезпечення виховного впливу на розумово відсталих дітей. Охарактеризовано напрями педагогічної діагностики особистості. Приділено увагу плануванню виховної роботи в спеціальній школі. Висвітлено основні положення методик переконання, педагогічного та емоційного стимулювання розумово відсталих дітей. Розкрито сутність і специфіку організації та проведення корекційно-виховної позакласної роботи в спеціальній школі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рудзевич І. Л. 
Роль та місце художньої літератури у навчанні історії України в допоміжній школі / І. Л. Рудзевич // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 162-166. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито пізнавальне, виховне та методичне значення використання художньої літератури у навчанні історії України в допоміжній школі. Обгрунтовано необхідність використання художньої літератури під час вивчення історії, оскільки вона є важливим засобом, який допомагає учням конкретизувати історичний матеріал, формувати в них яскраві образи минулого, а саме це виступає складовою частиною їх історичних уявлень.

Раскрыто познавательное, воспитательное и методическое значение использования художественной литературы в обучении истории Украины во вспомогательной школе. Обоснована необходимость использования художественной литературы при изучении истории, так как она является важным средством, которое помогает учащимся конкретизировать исторический материал, формировать у них яркие образы прошлого, а именно это выступает составной частью их исторических представлений.

The article examines the educational value of using fiction in teaching Ukrainian History to children of special schools. It substantiates the need to use fiction in teaching History as it helps pupils to concretize the material and to form vivid images about the past, which is a component of their perception of history.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.6 + Т. р(4УКР)72 + Ш5(4УКР) р20-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рудзевич І. Л. 
Теоретичні аспекти проблеми психологічних особливостей юнацького віку в контексті педагогічних конфліктів / І. Л. Рудзевич // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4. - С. 199-208. - укp.

Охарактеризовано основні психологічні особливості юнацького віку з точки зору аналізу соціальної ситуації розвитку, провідної діяльності та психічних новоутворень. Проведено детальний аналіз взаємовідносин дітей-старшокласників з дорослими й однолітками, зокрема, з батьками та вчителями. З'ясовано, що з точки зору соціальної ситуації розвитку юнацький вік включає в себе період вікової кризи та ситуація для старшокласників загострюється об'єктивною необхідністю зробити свідомий вибір власного життєвого шляху. Розкрито сутність конфліктогенних особливостей юності. Зроблено висновок, що окремі особливості старшокласників є важливими для розгляду педагогічних конфліктів, і в той же час вирішальне значення в цьому процесі має позиція вчителя.

Охарактеризованы основные психологические особенности юношеского возраста с точки зрения анализа социальной ситуации развития, ведущей деятельности и психических новообразований. Осуществлен детальный анализ взаимоотношений детей-старшеклассников со взрослыми и одногодками, в частности, с родителями и учителями. Выяснено, что с точки зрения социальной ситуации развития юношеский возраст включает в себя период возрастного кризиса и ситуация для старшеклассников обостряется объективной необходимостью сделать сознательный выбор собственного жизненного пути. Раскрыта сущность конфликтогенных особенностей юности. Сделан вывод, что отдельные особенности старшеклассников являются важными при рассмотрении педагогических конфликтов, и в то же время решающее значение в этом процессе имеет позиция учителя.

It is characterized the basic psychological peculiarities of adolescence in terms of analysis of the social situation of development, main activities and mental formations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2022 р. / ред.: С. Д. Максименко, Л. А. Онуфрієва, С. Клімовський, В. Массот Морис, А. Мажец, М. Палюх, У. Груца-Мьонсік, В. І. Шебанова, Н. І. Тавровецька, Л. М. Воєвідко, Н. М. Гончарук, І. Л. Рудзевич, О. В. Гудима, О. М. Чайковська, Р. Т. Сімко, Д. І. Куриця; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Херсонський державний університет, Жешівський університет, Академія імені Яна Длугоша в Ченстохові, Association pour la Promotion des Sciences et des Innovations. - Кам'янець-Подільський : Кам'янец-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2022. - 273 c. - укp. - англ. - пол.

Окреслено найбільш актуальні проблеми сучасної психології. Представлено широкий спектр наукових розробок вітчизняних і зарубіжних дослідників у галузі психології відповідно за спільних міжнародних науково-дослідницьких проєктів. Розглянуто технології аксіопсихологічного проєктування життєвих досягнень особистості в контексті вітчизняних наукових шкіл. Розкрито індивідуально-особистісні причини виникнення помилок у творчому математичному мислені. Охарактеризовано психологічні ризики волонтерів, що допомагають постраждалим у період воєнного стану. Висвітлено особливості дослідження емоційно-оцінювального ставлення особистості до себе. Подано інформацію про зарубіжний досвід дослідження ролі батьків в освітньому процесі. Увагу приділено впливу сімейних конфліктів на психічний розвиток дитини. Розглянуто ігрову залежність як форму адиктивної поведінки підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 я431(0) + Ю953 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857192 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського