Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Соколова Г. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Соколова Г. Б. 
Розвиток лексико-семантичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Г. Б. Соколова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2011. - 21 c. - укp.

Розкрито психологічні особливості розвитку лексико-семантичного аспекту мовлення у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Проаналізовано критерії та ступені розвитку, а також психолого-педагогічні умови формування такого аспекту мовлення дошкільників. Обгрунтовано методику подолання лексико-семантичних порушень у дітей старшого дошкільного віку з опорою на когнітивні структури та немовні процеси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соколова Г. Б. 
Перспективи розвитку економічної культури молодих підприємців / Г. Б. Соколова // Економіка і регіон. - 2011. - № 4. - С. 146-149. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано фактори та складові економічної культури. Узагальнено досвід і визначено перспективи розвитку економічної культури молодих підприємців за сучасних умов господарювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-642.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соколова Г. Б. 
Психологічні особливості пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / Г. Б. Соколова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2010. - 15, вип. 16. - С. 78-83. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено психологічні особливості розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Надано результати виконання завдання констатувального експерименту дітей 6-го року життя з затримкою психічного розвитку та у нормі. Зроблено висновки щодо розвитку пізнавальної активності дітей вищевказаних груп. Узагальнено результати проведеної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю983.510.1 + Ч435.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соколова Г. Б. 
Історичний шлях розвитку проблеми сім'ї, яка виховує дитину з відхиленнями у розвитку / Г. Б. Соколова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 9. - С. 193-200. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Здійснено порівняльний аналіз розвитку проблеми сім'ї, яка виховує дитину з відхиленнями у розвитку в Європі, Росії, Україні. Визначено основні тенденції, особливості ставлення соціуму до таких осіб на різних етапах розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю956-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соколова Г. Б. 
Деякі аспекти розвитку цифрової економіки в Україні / Г. Б. Соколова // Екон. вісн. Донбасу. - 2018. - № 1. - С. 92-96. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Вивчено теоретичні аспекти та досліджено сучасні проблеми розвитку цифрової економіки в Україні. Розглянуто сутність та особливості цифрової економіки. Проаналізовано досвід цифрових трансформацій у європейських країнах. Визначено тенденції цифровізації України. Опрацьовано основне нормативно-правове забезпечення, що регулює напрямки цифровізації економіки країни, суспільної та соціальної сфер. Проаналізовано проекти цифровізації, які спрямовані на стимулювання внутрішнього ринку виробництва, використання та споживання цифрових технологій. Зроблено висновок про необхідність розвитку цифрової складової категорій традиційної економіки, зокрема економічної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соколова Г. Б. 
Теоретико-методичні засади психологічного супроводу школярів із синдромом Дауна : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08 / Г. Б. Соколова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Київ, 2019. - 40 c. - укp.

Розроблено концептуальну модель психологічного супроводу школярів із синдромом Дауна. Основними соціально-психологічними механізмами функціонування соціальних відносин дитини із синдромом Дауна в системі макро- та мікросередовища визначено: соціальна адаптація, соціальна ідентифікація, індивідуалізація. Досліджено увесь спектр особливостей соціальної компетенції школярів із синдромом Дауна. Виявлено, що соціальна адаптація школярів із синдромом Дауна, відбуваючись як орієнтовна діяльність в навколишньому світі, реалізується у засвоєнні соціального досвіду, безпосередніх контактах у соціальному оточенні; готовності до певної активності (інтелектуально-мнестична діяльність, вербальна комунікація, функціональна грамотність). Соціальна ідентифікація – спрямована на соціальні інституції макро- та мікросередовища. Соціальна індивідуалізація – формується як спільна індивідуалізація індивідів у межах правил сім’ї, соціуму. Експериментально перевірено ефективність реалізації системи психологічного супроводу як соціальної підтримки і психологічної допомоги школярам із синдромом Дауна, емпірично доведено ефективність корекційно-розвивального впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402 + Ю948.25-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами : колект. монографія / К. С. Аверіна, М. В. Білецька, Н. А. Божко, Т. А. Братишко, Г. Б. Варіна, А. М. Грись, В. В. Гузь, Н. В. Гузь, С. М. Дубяга, А. Л. Душка, Т. С. Житнік, Т. А. Каткова, О. І. Кононенко, В. Є. Луньов, Л. М. Михайленко, Л. Ю. Москальова, А. В. Немикін, Т. Я. Озерова, М. М. Павлюк, В. В. Пономаренко, О. О. Прокоф'єва, О. А. Прокоф'єва, Л. І. Прохоренко, В. М. Рахманов, Г. О. Скиба, Г. Б. Соколова, Я. В. Сопіна, А. В. Старовойтов, Н. М. Фалько, Я. В. Фесенко, О. А. Філатова, О. В. Царькова, В. В. Чорна; ред.: О. В. Царькова; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. - Мелітополь : Люкс, 2019. - 416 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

У монографії наведено теоретичні та практичні розробки проблеми детермінації впливу сімейного середовища на розвиток дитини з особливими потребами й упровадження системи організації психолого-педагогічного супроводу таких родин. Колективом авторів різнобічно, мультидисциплінарно та комплексно висвітлено сучасні моделі сімейноорієнтованого психолого-педагогічного супроводу Звернено увагу на реалізацію соціальної політики, розробку методів і підходів комплексної реабілітації та соціальної адаптації, що дозволяє розглядати родину дитини з особливими потребами як учасника процесу реабілітації (модель комплексної реабілітації та соціальної адаптації, центрована на дитині), або як специфічний тип сім’ї, члени якої знаходяться в особливому соціальному становищі й самі потребують підтримки та допомоги (модель комплексної реабілітації та соціальної адаптації, центрована на родині, яка виховує дитину з особливими потребами). Колективну монографію створено в межах виконання наукової роботи молодих учених «Розробка методології психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей з особливими потребами» (номер держреєстрації 011911002003).


Індекс рубрикатора НБУВ: С491(4УКР) + Ю956-994-06-734 + Ю949.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865093 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського