Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (153)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ФІЦ$<.>+<.>A=ЗЕНОВІЙ$<.>+<.>A=РОМАНОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 75
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мироненко В. О. 
Експлуатаційні випробування вібраційної очищувальної машини / В. О. Мироненко, Є. В. Романович // Підвищ. ефективності технології та техніки для викон. вантаж.-розвантажув., буд. і колійн. робіт на залізн. трансп. / Харк. держ. акад. залізн. трансп. - 1999. - Вип. 36. - С. 105-109. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати експлуатаційних випробувань накладної вібромашини для очищення піввагонів від залишків сипучих вантажів. Доведено адекватність розробленої раніше математичної моделі коливального процесу на практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романович С.С.  
Моделирование слоя магнитных диполей / С.С. Романович // Мат. машины и системы. - 1998. - № 1 . - С. 65-71 . - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Пропонується метод магнітних моментів (МММ) для візуалізації ізолініями неперервного розподілу 3-компонентних магнітних диполів у плоскому шарі. Описаний підхід може бути поширений як на випадок не плоского шару, так і на розв'язання просторової задачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В334.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фіцула М. М. 
Педагогіка. Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / М. М. Фіцула. - К. : Вид-во центр "Академія", 2000. - 542 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито основні питання управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки та психології, досвіду розбудови української національної школи. Подано матеріал з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення. Значну увагу приділено елементам педагогіки у філософських системах давнього світу, особливостям освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху середньовіччя, Відродження та Реформації. Детально проаналізовано діяльність Я.-А.Коменського, Д.Локка, К.-А.Гельвеція, Й.-Ф.Герберта, Е.Кей, М.Монтессорі та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фіцула М. М. 
Педагогіка : Посіб. для студ. вищ. пед. закл. освіти / М. М. Фіцула. - К. : Вид. центр "Акад.", 2001. - 527 c. - (Сер. "Альма-матер"). - укp.

Розкрито загальні засади педагогіки, теорії навчання та виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки та психології, а також особливостей сучасного реформування української школи. Розглянуто основні етапи розвитку педагогічних ідей стародавнього світу, середніх віків, епохи Відродження, Нового та Новітнього часів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА608516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Степанов О. М. 
Основи психології і педагогіки : Навч. посіб. / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2-е вид., виправл., доповн. - К. : Академвидав, 2005. - 519 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади психології та педагогіки з урахуванням історичного досвіду та сучасних реалій вітчизняної школи. Проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості, охарактеризовано темперамент, характер і здібності індивідуальності. Висвітлено теорії освіти та навчання (дидактики), виховного процесу.

Раскрыты основы психологии и педагогики с учетом исторического опыта и современных реалий отечественной школы. Проанализированы психологические закономерности познавательной деятельности, эмоционально-волевой сферы личности, охарактеризованы темперамент, характер и способности индивидуальности. Освещены теории образования и обучения (дидактики), воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фіцула М. М. 
Педагогіка : Навч. посіб. / М. М. Фіцула. - 2-е вид., випр., доповн. - К. : Академвидав, 2005. - 559 c. - (Сер. "Альма-матер"). - укp.

З урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних досягнень психолого-педагогічної науки, а також досвіду побудови та реформування освітньої системи в Україні розглянуто загальні засади теорії виховання та навчання, а також основи школознавства. Обгрунтовано зміст, мету, пріоритетні напрями та ефективні методи педагогічної діяльності. Встановлено основні принципи управління та планування шкільної освіти, проаналізовано актуальні проблеми методичного забезпечення навчально-виховного процесу. Подано матеріали про історію виховання, школи та педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сучасного періоду.

На основе исследования современных отечественных и зарубежных достижений психолого-педагогической науки, а также опыта создания и реформирования образовательной системы в Украине рассмотрены общие положения теории воспитания и обучения, а также основы школоведения. Обоснованы содержание, цель, приоритетные направления и эффективные методы педагогической деятельности. Определены основные принципы управления и планирования школьного образования, проанализированы актуальные проблемы методического обеспечения учебно-воспитательной работы. Изложены материалы о истории воспитания, школы и педагогики. Исследованы особенности формирования и становления школоведения и педагогической теории в Украине со времен Киевской Руси до настоящего периода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Степанов О. М. 
Основи психології та педагогіки : Посіб. / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 504 c. - (Сер. Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади психології та педагогіки з урахуванням історичного досвіду та сучасних реалій вітчизняної школи. Визначено критерії й актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, охарактеризовано темперамент, характер, здібності індивідуальності. Висвітлено основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики та теорії виховання.

Раскрыты общие основы психологии и педагогики с учетом исторического опыта и современных реалий отечественной школы. Определены критерии и актуальные методологические проблемы современной психологии, проанализированы психологические закономерности познавательной деятельности, эмоционально-волевой сферы личности и функции общения, охарактеризировано темперамент, характер, способности индивидуальности. Освещены основные закономерности целостного педагогического процесса, актуальные проблемы дидактики и теории воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фіцула М. М. 
Педагогіка : Посіб. / М. М. Фіцула. - К. : ВЦ "Академія", 2002. - 528 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки і психології, досвіду розбудови та особливостей сучасного реформування української школи. Висвітлено історію виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення.

Раскрыты общие основы педагогики, теории обучения и воспитания учеников, управления учебно-воспитательным процессом в общеобразовательной школе с учетом современных достижений педагогики и психологии, опыта развития и особенностей современного реформирования украинской школы. Освещена история воспитания, школы и педагогики, а также развития школьного дела и педагогической мысли в Украине от времен Киевской Руси до современности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч33(0)я73 + Ч33(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА630124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фіцула М. М. 
Педагогіка : Посіб. / М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 528 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки і психології, досвіду розбудови та особливостей сучасного реформування української школи. Наведено матеріал з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва та педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення.

Раскрыты общие основы педагогики, теории обучения и воспитания учеников, управления учебно-воспитательным процессом в общеобразовательной школе с учётом современных достижений педагогики и психологии, опыта развития и особенностей современного реформирования украинской школы. Приведён материал по истории воспитания, школы и педагогики, а также развитию школьничества и педагогической мысли в Украине со времён Киевской Руси до наших дней.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Степанов О. М. 
Основи психології і педагогіки : Навч. посіб. / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2-е вид., виправл., доповн. - К. : Академвидав, 2006. - 520 c. - (Альма-матер). - укp.

Висвітлено загальні засади психології та педагогіки з урахуванням історичного досвіду та сучасних реалій вітчизняної школи. Розглянуто актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та визначено функції спілкування. Розкрито суть понять волі, емоції, почуттів, темпераменту, характеру, здібностей індивідуальності. Показано роль церкви у вихованні підростаючого покоління.

Освещены основы психологии и педагогики с учетом исторического опыта и современных реалий отечественной школы. Рассмотрены актуальные методологические проблемы современной психологии, проанализированы психологические закономерности познавательной деятельности, эмоционально-волевой сферы личности и определены функции общения. Раскрыта сущность понятий воли, эмоции, чувств, темперамента, характера, способности личности. Показана роль церкви в воспитании подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч31 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Абрамчук О. В. 
Патріотичне виховання студентів вищих технічних навчальних закладів : монографія / О. В. Абрамчук, М. М. Фіцула; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. - 137 c. - Бібліогр.: с. 108-119. - укp.

Висвітлено теоретичні засади патріотичного виховання студентів вищих технічних закладів освіти, охарактеризовано його сучасний стан. Запропоновано методи діагностики рівня розвитку патріотичної свідомості у студентів технічних ВНЗ. Обгрунтовано можливості удосконалення патріотичного виховання у процесі вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу. Визначено зміст патріотичного виховання майбутніх інженерів і розроблено методику його реалізації.

Освещены теоретические основы патриотического воспитания студентов высших технических образовательных учреждений, охарактеризовано его современное состояние. Приведены методы диагностики уровня развития патриотического сознания у студентов технических ВУЗ. Обоснованы возможности совершенствования патриотического воспитания в процессе изучения дисциплин соціально-гумантарного цикла. Определено содержание патриотического воспитания будущих инженеров и разработана методика его реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Фіцула М. М. 
Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2006. - 352 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 341-351. - укp.

Розкрито загальні питання педагогіки вищої школи, теорії навчання та виховання студентської молоді, управління навчально-виховним процесом у вищому навчальному закладі. Висвітлено сутність, зміст і завдання процесу навчання, методи, форми та засоби його організації, сучасні навчальні технології з урахуванням новітніх тенденцій розвитку суспільства. Акцентовано увагу на проблемах фізичного, трудового, морального, естетичного виховання. Розкрито особливості економічного, правового та гендерного виховання.

Раскрыты общие вопросы педагогики высшей школы, теории обучения и воспитания студенческой молодежи, управления учебно-воспитательным процессом в высшем учебном заведении. Освещены сущность, содержание и задания процесса обучения, методы, формы и средства его организации, современные учебные технолгии с учетом новейших тенденций развития общества. Акцентировано внимание на проблемах физического, трудового, морального, эстетического воспитания. Раскрыты особенности экономического, правового, гендерного и антинаркогенного воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73

Шифр НБУВ: ВА682274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фіцула М. М. 
Педагогіка : Навч. посіб. / М. М. Фіцула. - 2-е вид., виправл., доповн. - К. : Академвидав, 2006. - 560 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади педагогіки, теорії навчання та виховання, основи школознавства на основі сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, досвіду розбудови та особливостей реформування української школи. Розглянуто питання з історії виховання, школи і педагогіки, розвитку шкільництва та педагогіки в Україні від періоду Київської Русі до сьогодення.

Раскрыты общие основы педагогики, теории обучения и воспитания, основы школоведения на основе современных достижений психолого-педагогической науки, опыта развития и особенностей реформирования украинской школы. Рассмотрены вопросы истории воспитания, школы и педагогики, а также развития школьного дела и педагогики в Украине от периода Киевской Руси до современного периода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31я73-1

Шифр НБУВ: ВА672766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фіцула М. М. 
Педагогіка : навч. посіб. / М. М. Фіцула. - 3-тє вид., стер. - К. : Академвидав, 2009 . - 560 c. - (Альма-матер). - укp.

Висвітлено загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання, а також основні положення школознавства з урахуванням сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, досвіду побудови та реформування вітчизняної школи. Розкрито сутність процесів навчання та виховання, визначено їх основні функції, принципи та закономірності. Проаналізовано проблеми навчання обдарованих дітей і стимулювання навчальної діяльності учнів. Розглянуто традиційні та новітні методи та засоби навчання та виховання. Показано специфіку позакласної та позашкільної виховної роботи, запропоновано методи згуртування учнівського колективу. Визначено основні напрями виховання, обгрунтовано необхідність спільної виховної роботи школи, сім'ї та громадськості. Наведено матеріал з історії розвитку виховання, школи та педагогіки, а також шкільництва та педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сучасного періоду. Висвітлено питання становлення та розвитку зарубіжної педагогічної науки (XVII - XX ст.), зокрема, розглянуто виховну концепцію Я.-А.Коменського та теорії реформаторської педагогіки. Визначено особливості розвитку вітчизняної та зарубіжної педагогіки у сучасний період.

Освещены общие основы педагогики, теории обучения и воспитания, а также базовые положения школоведения с учетом современных достижений психолого-педагогической науки, опыта формирования и реформирования отечественной школы. Раскрыта сущность процессов обучения и воспитания, определены их основные функции, принципы и закономерности. Проанализированы проблемы обучения одаренных детей и стимулирования учебной деятельности учащихся. Рассмотрены традиционные и новейшие методы и средства обучения и воспитания. Показана специфика внешкольной воспитательной работы, предложены методы объединения ученического коллектива. Рассмотрены основные направления воспитания, обоснована необходимость общей воспитательной работы школы, семьи и общественности. Приведен материл по истории развития воспитания, школы и педагогики, а также школоведения и педагогической мысли в Украине со времен Киевской Руси до современного периода. Освещены вопросы становления и развития зарубежной педагогической науки (XVII - XX ст.), в частности, рассмотрены воспитательная концепция Я.-А.Коменского и теории реформаторской педагогики. Показаны особенности развития отечественной и зарубежной педагогики в современный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Свелеба С.  
Вплив напруженості електричного поля на модульовану структуру кристалів [N(CHVB3D)VB4D]VB2DCuClVB4D / С. Свелеба, І. Куньо, І. Катеринчук, О. Семотюк, І. Карпа, О. Фіцич, Ю. Панківський // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. фіз. - 2007. - Вип. 40. - С. 122-129. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.371.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/фіз. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Северин А.  
Критерії міцності деревини за складного напруженого стану / А. Северин, М. Романович // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2007. - 43, № 3. - С. 44-50. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Предложены критерии прочности древесины при сложном напряженном состоянии. Проанализированы такие виды разрушения древесины, как разрушение вдоль и поперек осевых ячеек, поперечное смятие и потеря устойчивости этих ячеек. Сформулированы локальные условия разрушения древесины, учитывающие нормальные и касательные напряжения в критической плоскости. Показано удовлетворительное согласование результатов расчета и эксперимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: М110.622

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Куньо І.  
Поворот оптичної індикатриси в неспівмірній фазі кристалів $E bold roman {[N(CH sub 3 ) sub 4 ] sub 2 ZnCl sub 4} / І. Куньо, І. Карпа, С. Свелеба, І. Катеринчук, О. Семотюк, О. Фіцич, Ю. Панківський // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. фіз. - 2007. - Вип. 40. - С. 42-48. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В374

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/фіз. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Фіцайло Т. В. 
Синфітоіндикаційна характеристика чагарникової рослинності класу Rhamno-Prunetea Rivas Goday et Carb. 1961 України / Т. В. Фіцайло // Укр. ботан. журн. - 2007. - 64, № 1. - С. 88-98. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*801.632.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Фіцик В. С. 
Вогневі випробування фрагментів стін за допомогою печі для теплофізичних випробувань малогабаритних фрагментів будівельних конструкцій та окремих вузлів їх стикових сполучень / В. С. Фіцик, Б. Г. Демчина, А. П. Половко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 600. - С. 302-305. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено методику та результати досліджень деформативності фрагмента стіни за дії високої температури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н431 + Н113.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Половко А. П. 
Дослідження вогнестійкості фрагмента огороджувальної конструкції із застосуванням енергозберігаючих технологій / А. П. Половко, Б. Г. Демчина, В. С. Фіцик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 600. - С. 251-253. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему випробування вогнестійкості за теплоізолювальною здатністю фрагмента огороджувальної конструкції із застосуванням енергозбережних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н113.6 + Н42-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського