Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ХАМІНІЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Хамініч С. Ю. 
Економічна культура в системі управління : Моногр. / С. Ю. Хамініч. - Д. : Наука і освіта, 2005. - 140 c. - Бібліогр.: с. 109-120. - укp.

На підставі вивчення вітчизняної практики управління та зарубіжного досвіду викоритання менеджменту визначено сутність економічної культури та її роль у процесі підвищення ефективності управлінської діяльності господарських суб'єктів. Охарактеризовано структуру, чинники формування та пріоритетні завдання економічної культури. Проаналізовано особливості її розвитку за умов становлення ринкових відносин. Розглянуто мотиваційний аспект культури підприємницької діяльності та розроблено рекомендації щодо формування та реалізації ефективної системи оплати праці за ринкових умов господарювання. Наведено методи оцінки рівня розвитку економічної культури та визначено основні напрямки її удосконалення.

На основе изучения отечественной практики управления и зарубежного опыта использования менеджмента определена сущность экономической культуры и показана ее существенная роль в процессе повышения эффективности управленческой деятельности хозяйственных субъектов. Охарактеризованы структура, факторы формирования и приоритетные задания экономической культуры. Проанализированы особенности ее развития в условиях становления рыночных отношений. Рассмотрен мотивационный аспект культуры предпринимательской деятельности и разработаны рекомендации по формированию и реализации эффективной системы оплаты труда в рыночных условиях хозяйствования. Приведены методы оценки уровня развития экономической культуры и определены основные направления ее усовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Шифр НБУВ: ВА664906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хамініч С. Ю. 
Управління підприємством на засадах освітнього потенціалу : Моногр. / С. Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2006. - 287 c. - Бібліогр.: 190 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні основи управління підприємствами за умов ринкових перетворень в Україні. Проаналізовано соціальну роль ділової освіти як імператив управлінської діяльності. Розглянуто концепцію людського капіталу як основу сучасної системи управління підприємством. Визначено сутність взаємодії конкурентоспроможності підприємств з освітнім потенціалом, шляхи підвищення та концептуальні підходи до забезпечення конкурентоспроможності на засадах формування і розвитку освітнього потенціалу.

Освещены теоретические основы управления предприятиями в условиях рыночных преобразований в Украине. Проанализирована социальная роль делового образования как императив управленческой деятельности. Рассмотрена концепция человеческого капитала как основа современной системы управления предприятием. Определены сущность взаимодействия конкурентоспособности предприятий с образовательным потенциалом, пути повышения и концептуальные подходы к обеспечению конкурентоспособности на основах формирования и развития образовательного потенциала.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хамініч С. Ю. 
Маркетингова товарна політика : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д. : Наука і освіта, 2008. - 200 c. - Бібліогр.: с. 194-200. - укp.

Викладено теоретичні та методологічні питання маркетингу та маркетингової товарної політики. Розглянуто класифікацію товарів, сутність асортименту, методи й основні фактори ціноутворення за умов невизначеності. Розкрито основні параметри конкурентоспроможності виробів, особливості вивчення структури товарного ринку, порядок проведення маркетингових досліджень, види ідентифікування товарів, елементи упаковки.

Изложены теоретические и методологические вопросы маркетинга и маркетинговой товарной политики. Рассмотрены классификация товаров, сущность ассортимента, методы и основные факторы ценообразования в условиях неопределенности. Раскрыты основные параметры конкурентоспособности изделий, особенности изучения структуры товарного рынка, порядок проведения маркетинговых исследований, виды идентификации товаров, элементы упаковки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хамініч С. Ю. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян, М. М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д. : Наука і освіта, 2008. - 264 c. - Бібліогр.: с. 257-263. - укp.

Розкрито теоретико-практичні та методологічні основи маркетингової цінової політики (МЦП). Особливу увагу приділено вибору тактичних схем управління ціноутворенням, зокрема, у сфері оцінки адекватності методів ціноутворення. Проаналізовано етапи формування цілісної концепції МЦП підприємств за умов перехідної економіки. Розглянуто питання ціноутворення брендів, описано процедури прийняття рішень щодо визначення цін. Висвітлено особливості державного ціноутворення в Україні, а також регулювання цін монополістів. Розкрито зміст понять цінове стимулювання збуту, ціни товару. Охарактеризовано принципи ціноутворення марочних товарів.

Раскрыты теоретико-практические и методологические основы маркетинговой ценовой политики (МЦП). Особое внимание уделено выбору тактических схем управления ценообразованием, в частности, в сфере оценки адекватности методов ценообразования. Проанализированы этапы формирования целостной концепции МЦП предприятий в условиях переходной экономики. Рассмотрены вопросы ценообразования брендов, описаны процедуры принятия решений по определению цен. Освещены особенности государственного ценообразования в Украине, а также регулирования цен монополистов. Раскрыто содержание понятий стимулирования сбыта, цены товара. Охарактеризованы принципы ценообразования марочных товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хамініч С. Ю. 
Митно-тарифне регулювання в умовах інтеграції України до світового господарства : монографія / С. Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д. : Наука і освіта, 2008. - 210 c. - Бібліогр.: с. 174-191. - укp.

Висвітлено проблеми митно-тарифного регулювання в Україні на етапі її інтеграції до світової спільноти, зокрема питання національної безпеки та зовнішньоекономічної діяльності. Охарактеризовано стан і перспективи вітчизняної економіки за умов глобалізації, проаналізовано надходження коштів від сплати митних податків до державного бюджету. Розкрито проблемні аспекти вступу України до СОТ. Увагу приділено ролі та значенню митниці в контексті забезпечення економічних інтересів, правопорядку та зміцнення економічного потенціалу країни.

Освещены проблемы таможенно-тарифного регулирования в Украине на этапе ее интеграции в мировое сообщество, в частности вопросы национальной безопасности и внешнеэкономической деятельности. Охарактеризованы состояние и перспективы отечественной экономики в условиях глобализации, проанализировано поступление средств от уплаты таможенных налогов в государственный бюджет. Раскрыты проблемные аспекты вступления Украины в ВТО. Уделено внимание роли и значению таможни в контексте обеспечения экономических интересов, правопорядка и укрепления экономического потенциала страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-182.866 + У9(4УКР)843-182-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Смирнов С. О. 
Стандартизація і сертифікація продукції та послуг : навч. посіб. / С. О. Смирнов, О. К. Єлісєєва, С. Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д. : Наука і освіта, 2008. - 175 c. - укp.

Розглянуто основні етапи розвитку системи управління якістю продукції та послуг, висвітлено еволюцію теоретичних підходів щодо реалізації даного процесу. Визначено сутність стандартизації та сертифікації як засобів управління якістю. Наведено загальні методи оцінювання продукції та послуг, а також конкурентоспроможності підприємств. Описано механізм правового регулювання стандартизації продукції та послуг. Висвітлено організаційний аспект забезпечення якості продукції на підприємстві на підставі внутрішніх стандартів. Визначено особливості сертифікації продукції вітчизняними підприємствами, запропоновано методи та моделі оцінювання якості праці їх персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.ц я73 + Ж609.002 я73 + У9(4УКР)0-823.2-44 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хамініч С. Ю. 
Проблеми конкурентоспроможності підприємств на шляху інтеграції України до ЄС / С. Ю. Хамініч, О. В. Матус // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 1. - С. 116-119. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему конкурентоспроможності товарів вітчизняного виробництва за умов інтеграції України до Європейського Союзу. Особливу увагу приділено вимогам до якості продукції як фактора конкурентоспроможності українських виробників, необхідності адаптації технічних норм і стандартів до вимог іноземних споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пабат А. А. 
Роль інвестицій у підвищенні конкурентоспроможності національної економіки / А. А. Пабат, С. Ю. Хамініч // Пробл. науки. - 2007. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто стратегічні напрями інноваційно-інвестиційної політики та фінансові механізми підвищення конкурентоспроможності національної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56 + У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хамініч С. Ю. 
Методологія управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах освітнього потенціалу : автореф. дис... д-ра екон. наук / С. Ю. Хамініч; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2007. - 31 c. - укp.

Досліджено методологічні засади управління підприємствами, визначено залежність управлінської діяльності й конкурентоспроможності від рівня освіти за сучасних умов господарювання. Розглянуто концепцію побудови управлінської моделі на засадах людського капіталу. Обгрунтовано напрями трансформації економічної цивілізації, розкрито сутність категорії "якість освіти". Досліджено актуальні проблеми економіки знань та їх вплив на якість освіти. Розглянуто конкурентоспроможність та освітній потенціал як об'єкти управління. Охарактеризовано складові механізму взаємодії конкурентоспроможності й освітнього потенціалу підприємств. Визначено передумови та недоліки взаємодії конкурентоспроможності й освітнього потенціалу. З урахуванням даних чинників обгрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств на засадах освітнього потенціалу з метою підвищення ефективності процесу управління їх функціонуванням. Запропоновано концептуальні підходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств на базі розвитку їх освітнього потенціалу. Створено методичний апарат оцінки впливу на конкурентоспроможність освітнього потенціалу. Розроблено модель формування освітнього потенціалу підприємств, адекватні умовам їх виробничо-господарської діяльності. Запропоновано методику оцінки ефективності освітнього потенціалу підприємств з метою забезпечення їх конкурентоспроможності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хамініч О. В. 
Обчислювальний експеримент в задачах нестаціонарного пограничного шару : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.02.05 / О. В. Хамініч; Дніпропетр. держ. ун-т. - Д., 1999. - 18 c. - укp.

Дисертацію присвячено питанням математичного моделювання нестаціонарних течій нестисливої рідини в пограничному шарі на плоских тілах при збуренному діянні або граничних, або початкових умов для ламірного й турбулентного режимів обтікання. Інструментом дослідження обрано обчислювальний експеримент, для якого розроблено алгоритм його проведення й побудовано ефективний чисельний метод. Метод базується на скінченно-різницевій дискретизації другого порядку точності перетворених до узагальненої форми запису нестаціонарних рівнянь Прандтля й розв'язках отриманої нелінійної системи алгебраїчних рівнянь. Чисельно розв'язано задачі про розвиток пограничного шару на поверхні пластини або колового чи еліптичного циліндра у разі прискореного та коливального пересувань поверхні вздовж тіла з урахуванням накладених на зовнішній потік коливань; те ж саме - для колового циліндра, миттєво приведеного в стан прямолінійного руху з постійними поступовою й кутовою швидкостями. Виконаний обчислювальний експеримент дозволив виявити найбільш впливові параметри й проаналізувати їх вплив на послаблення або інтенсифікацію взаємообмінних процесів і гідродинамічних характеристик у нестаціонарному пограничному шарі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.317,022

Шифр НБУВ: РА307582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Хамініч С. Ю. 
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч, О. О. Кононова, М. В. Матвієць; МОНМС України, Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Маковецький Ю. В., 2011. - 191 c. - Бібліогр.: с. 188-191. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні питання управління маркетингом. Наведено методичні рекомендації щодо напрямів маркетингового управління, формування структурних підрозділів маркетингу, його корпоративної культури. Зроблено посилання на існуючу вітчизняну та міжнародну практику застосування методів управління в маркетингу. Розкрито сутність, цілі та принципи маркетингового тактичного операційного планування та роль маркетингового контролю на підприємстві, розглянуто його типи, показники й ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Хамініч С. Ю. 
Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія / С. Ю. Хамініч, Ю. М. Варич, М. В. Матвієць; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Маковецький Ю. В., 2011. - 144 c. - Бібліогр.: с. 137-143. - укp.

Досліджено теоретико-методичні напрями становлення та розвитку реклами та рекламної діяльності. Розглянуто концептуальні основи реклами, теоретичні та методичні заходи формування складових ефективної рекламної діяльності. Проведено порівняльний аналіз законодавчих норм, що регулюють здійснення рекламної діяльності в Україні та країнах ЄС. Охарактеризовано традиційні та сучасні рекламні канали та методи оцінки ефективності їх використання. Увагу приділено специфіці здійснення рекламної діяльності у міжнародних ринках, зокрема, лінгвокультурній адаптації реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)421.0-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Андріяшина О. В. 
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія / О. В. Андріяшина, С. П. Криворучко, Р. В. Кузьменко, В. Й. Куценко, О. В. Марковський; ред.: С. Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д., 2010. - 272 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади та теоретико-методологічні проблеми маркетингу. Розкрито методичні аспекти використання карт Кохонена в маркетингових дослідженнях. Розглянуто питання практичної реалізації математичних методів здійснення маркетингових досліджень в процесі побудови ефективного виробничого плану підприємства. Охарактеризовано види економічної діагностики управлінської діяльності. Увагу приділено інформатизації міжнародної маркетингової та комерційної діяльності, використанню електронної реклами під час організації виставок і ярмарок, проблемам маркетингової цінової, комунікаційної та збутової політики підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1 + Ю252:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хамініч С. Ю. 
Логістичний підхід до формування конкурентоспроможності підприємств в умовах Економіки знань / С. Ю. Хамініч // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2009. - Вип. 152. - С. 168-173. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено логістичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств за умов Економіки знань, розкрито механізми адаптації маркетингових і логістичних організаційних структур до сучасних ринкових умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Хамініч С. Ю. 
Інформаційні складові сучасних підходів до управління економікою : міжнар. колект. монографія / С. Ю. Хамініч, В. М. Климова, К. В. Павлов, Л. С. Крючко, Н. І. Демчук; ред.: Л. М. Савчук; Нац. металург. акад. України. - Донецьк : ЛАНДОН-XXI, 2013. - 413 c. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з удосконаленням організації управління інноваційними процесами в Україні. Представлено методичний апарат з визначення економічної ефективності використання інновацій інтенсивного типу. Запропоновано організаційно-економічні та фінансові заходи, які можуть стати підгрунтям до переходу від споживацької стратегії місцевих бюджетів до інвестиційно-інноваційного розвитку територій. Визначено основні напрямки розробки інноваційної політики підприємства на ближню та далеку перспективу, виходячи з оцінки його потенційних можливостей, забезпеченості відповідними ресурсами, виявлення майбутніх загроз і сприятливих можливостей. Досліджено аналітичне та інформаційне забезпечення інтернаціоналізації інвестиційних відносин. Розкрито принципи та методику побудови загальної моделі збалансованої системи показників вітчизняного металургійного підприємства. Увагу приділено проблемам формування системи критеріїв оцінювання екологічної безпеки підприємств гірничодобувної промисловості. Визначено роль інформаційного маркетингу в управлінні підприємством. Розглянуто інформаційно-аналітичну домінанту формування товарної політики аграрних підприємств, проблеми управління динамічними процесами за умов невизначеності. Висвітлено теорію та практику застосування математичних методів і моделей в економіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521,0 + У9(4УКР)21,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хамініч С. Ю. 
Конкурентоспроможність національної економіки: особливості, пріоритети та проблеми / С. Ю. Хамініч // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 4. - С. 20-26. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто проблеми конкурентоспроможності національної економіки. Проаналізовано макроекономічні показники України відповідно до сучасних теоретичних уявлень і світових тенденцій. Запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності економіки на засадах прогнозованих оцінок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хамініч С. Ю. 
Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств / С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 8. - С. 130-137. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Досліджено маркетингові та фінансові чинники позиціонування товарів і послуг на ринках. Розроблено методику, яка сприяє підвищенню величини фінансового потоку на підприємстві з урахуванням рівня конкуренції на ринку. На базі ринкових чинників визначено атрибути позиціонування товарів підприємств. Упровадження методики продемонстровано на конкретному підприємстві з торгівлі канцелярськими приладами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Хамініч С. Ю. 
Якість сучасної освіти України за умов європейської інтеграції / С. Ю. Хамініч, Н. Ю. Білоусова // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 11. - С. 62-68. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до визначення поняття "якість освіти". Проаналізовано рівень сучасної вищої освіти України, виявлено недоліки і проблеми та запропоновано заходи щодо підвищення якості освіти України за умов європейської інтеграції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хамініч М. О. 
Принципи міжнародного інвестиційного права та їх закріплення в міжнародних договорах та законодавстві України / М. О. Хамініч // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2003. - Спец. вип. - С. 233-236. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)212.3 + Х932.212.2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Хамініч С. Ю. 
Характерні особливості брендингу на споживчому ринку України / С. Ю. Хамініч, О. П. Сав'юк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2010. - Вип. 2. - С. 214-217. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено основні етапи та особливості застосування брендингу на споживчому ринку (на прикладі горілчаного ринку) з метою виявлення проблем і перспектив у сфері створення брендів в Україні. Розглянуто ключові напрями та методи розвитку успішних брендів. Запропоновано сучасні моделі брендингу, що актуальні для українського ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.7 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського