Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (107)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧУХРА$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 232
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Нечипорук Н. В. 
Автоматизация административно-финансовой деятельности вуза : Учеб. пособ. / Н. В. Нечипорук, В. А. Кисиль, О. А. Пищухина, А. Г. Чухрай, Е. В. Яровая; Гос. аэрокосм. ун-т им. Н.Е.Жуковского "Харьк. авиац. ин-т". - Х., 2000. - 70 c. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Приведен алгоритм построения автоматизированных систем, предназначенных для обработки, поиска и хранения информации с использованием методов и средств системного анализа. Изложены основные положения и прикладные аспекты автоматизации информационных потоков отдельных подразделений административно-финансовой деятельности университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.4 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34255 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чухраев Н. В. 
Аппарат для резонансной диагностики и терапии / Н. В. Чухраев // Электроника и связь. - К., 2001. - № 11. - С. 137-138. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрен принцип реализации программно-аппаратного комплекса резонансной диагностики и терапии на примере аппарата МИТ-2.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р343с05 + Р354.2с05

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мороз Л. А. 
Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ) / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". Ін-т підвищ. кваліфікації та перепідгот. кадрів. - Л., 1999. - 243 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлюються фундаментальні засади маркетингу і основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві: дослідження товарних ринків; формування маркетингової товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази. Містяться вправи, контрольні завдання, екзаменаційні питання та відповіді до них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я7 + У010.322 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крикавський Є.  
Промисловий маркетинг і логістика : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Є. Крикавський, Н. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 306 c. - (Маркетинг. Вир-во. Логістика). - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу та логістики. За даних умов головним чинником у прийнятті управлінських рішень є комплексний аналіз ринкового середовища, в якому знаходиться підприємство. Висвітлено сутність промислового маркетингу та логістики, принципи моделювання поведінки організації-покупця, особливості функціонування логістичних систем, специфіку здійснення маркетингової діяльності на ринку товарів промислового призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чухрай Н.  
Спеціальні економічні зони в регіональній політиці інноваційного розвитку: польський досвід / Н. Чухрай // Регіон. економіка. - 2001. - № 2. - С. 125-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано шляхи залучення додаткових фінансових засобів для активізації інноваційної діяльності на регіональному рівні. Розглянуто ефективність створення локальної інвестиційної привабливості для прямих іноземних інвестицій. Наведено основні етапи розвитку спеціальних економічних зон. Досліджено досвід використання спеціальних економічних зон в процесі активізації інноваційної політики за умов структурних перетворень монофабричних міст у Польщі на прикладі Euro-Park Melec.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Пол)0-81 + У9(4Пол)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Самосюк И. З. 
Невропатические, миофасциальные и туннельные болевые синдромы (клиника, диагностика, лекарственные и физические методы терапии) / И. З. Самосюк, И. Б. Пашковский, Н. И. Самосюк, К. Э. Колесник, Н. В. Чухраев; Киев. мед. акад. последиплом. образования им. П.Л.Шупика. - К., 2004. - 280 c. - рус.

Представлены общие сведения о боли. Описаны механизмы возникновения, клиника и дифференциальная диагностика наиболее часто встречающихся болевых синдромов: миофасциальных, невропатических, туннельных, фибромиалгических. Рассмотрены варианты лекарственной терапии и методики с применением физических факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р62-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Громовик Б. П. 
Практикум з організації та економіки фармації / Б. П. Громовик, С. І. Терещук, О. Л. Гром, А. М. Новикевич, І. Л. Чухрай. - Вінниця : Нова Кн., 2004. - 447 c. - укp.

Запропоновано методику проведення лабораторних занять з організації роботи аптек щодо забезпечення населення та лікувально-профілактичних закладів лікарськими засобами та виробами медичного призначення. Розглянуто особливості формування практичних навиків з обліку господарських операцій, які мають місце в аптечних закладах. Висвітлено методичне забезпечення виробничої практичної діяльності з організації та економіки фармації, а також методику виконання курсової роботи.

Предложена методика проведения лабораторных занятий по организации работы аптек с целью обеспечения населения и лечебно-профилактических заведений лекарственными средствами и изделиями медицинского назначения. Рассмотрены особенности формирования практических навыков по учету хозяйственных операций, имеющих место в аптечных заведениях. Освещено методическое обеспечение производственной практической деятельности по организации и экономике фармации, а также методика выполнения курсовой работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крикавський Є. В. 
Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид. - Л., 2004. - 471 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Висвітлено основні принципи теорії та практики управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу. Розкрито сутність промислового маркетингу, описано принципи моделювання поведінки організації-споживача. Проаналізовано особливості формування комплексу маркетингу на ринку промислових товарів, роль цінового фактора в стратегії промислових підприємств.

Освещены основные принципы теории и практики управления промышленными предприятиями на основах маркетинга. Раскрыта сущность промышленного маркетинга, описаны принципы моделирования поведения организации-потребителя. Проанализированы особенности формирования комплекса маркетинга на рынке промышленных товаров, роль ценового фактора в стратегии промышленных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1 + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чухрай Н.  
Інновації та логістика товарів / Н. Чухрай, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Громад. вища шк. підприємництва та упр. в м. Лодзі, Республіка Польща. - Л., 2001. - 262 c. - Бібліогр.: 133 назв. - англ.

Досліджено інноваційні та логістичні процеси, зокрема, їх вплив на успіх нового товару на ринку. У ретроспективі розглянуто розвиток теорії інноваційних процесів та її перспективи у контексті мегатрендів світових економічних перетворень. Детально проаналізовано чинники розвитку та проблеми інтеграції інноваційної та логістичної діяльності у товарній політиці промислового підприємства. Запропоновано організаційно-економічний механізм удосконалення маркетингового та логістичного забезпечення створення, розвитку та дистрибуції нового товару, який максимально має відповідати вимогам ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + У010.323 + У9(4УКР)301-55 + У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА622321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чухрай Н. І. 
Маркетингові комунікації підприємства на ринку / Н. І. Чухрай // Регіон. економіка. - 2001. - № 4. - С. 271-272. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4Нім)290-211.1 + У9(4Пол)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Крикавський Є. В. 
Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 334 c. - Бібліогр.: с. 333-335. - укp.

На підставі вивчення системи маркетингу викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством. Висвітлено сутність помислового маркетингу, наведено характеристику його об'єктів і суб'єктів. Розглянуто специфіку проведення промислових маркетингових досліджень, а також особливості прогнозування попиту на товари промислового призначення (ТПП). Наведено принципи моделювання поведінки організації-споживача, розглянуто особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розглянуто роль цінового фактора у стратегії промислового підприємства. Наведено особливості комунікаційної політики на ринку ТПП, маркетингової товарної політики, визначено фактори конкурентоспроможності ТПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1(4УКР) + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кривцов В. С. 
Информационно-аналитическое обеспечение управления административно-финансовой деятельностью вуза / В. С. Кривцов, А. С. Кулик, Н. В. Нечипорук, А. Г. Чухрай, О. А. Пищухина, Е. В. Мирная; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н.Е.Жуковского "Харьк. авиац. ин-т". - Х., 2003. - 264 c. - Библиогр.: 112 назв. - рус.

Проанализированы современное состояние информационных технологий в области управления организациями, а также особенности проблем современного вуза и его административно-финансовой сферы. Освещены вопросы моделирования процессов принятия решений в различных сферах административно-финансовой деятельности (АФД). Приведены общие сведения о природе управленческих решений. Рассмотрены содержательные постановки и решения приоритетных задач, в частности, управления персоналом АФД, выбор проектов ремонтных работ, выработка стратегий при управлении внебюджетной деятельностью вуза, а также анализ показателей функционирования АФД. Описаны особенности информационного обеспечения системы управления АФД вуза, модели данных АФД, структура и функции хранилища данных, а также методы их очистки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чухрай Н. І. 
Трансфер і комерціалізація технологічних інновацій / Н. І. Чухрай // Економіка пром-сті. - 2002. - № 3. - С. 160-166. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Роглянуто сутність та класифікацію трансферу технологій. Зроблено огляд міжнародного трансферу технологій в Україні. Висвітлено проблеми внутрішнього українського трансферу технологій та комерціалізацію технологічних інновацій промисловим підприємством.

Рассмотрены сущность и классификация трансфера технологий. Сделан обзор международного трансфера технологий в Украине. Определены проблемы внутреннего украинского трансфера технологий и коммерциализация технологических инноваций промышленным предприятием.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чухрай Н. І. 
Формування іннноваційного потенціалу підприємства: маркетингове та логістичне забезпечення : Моногр. / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 316 c. - Бібліогр.: с. 264-292. - укp.

На підставі маркетингу та логістики розглянуто питання теорії та практики формування інноваційного потенціалу підприємства. Висвітлено методологічні засади оцінки та моніторингу інноваційного потенціалу промислового підприємства, а також сутність концепцій його інноваційного розвитку. Проаналізовано особливості інтеграції маркетингової та логістичної технології їх формування.

На основе маркетинга и логистики рассмотрены вопросы теории и практики формирования инновационного потенциала предприятия. Освещены методологические основы оценки и мониторинга инновационного потенциала промышленного предприятия, а также сущность концепций его инновационного развития. Проанализированы особенности интеграции маркетинговой и логистической технологии их формирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-55 + У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чухрай Н. І. 
Інноваційний потенціал промислових підприємств Львівщини: сутність, маркетингові дослідження / Н. І. Чухрай // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. ринк. трансформації України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 1 (39). - С. 553-559. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Льв)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Крикавський Є. В. 
Регіональна політика: маркетингове і логістичне забезпечення / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. політика: досвід Європ. Союзу та його адапт. до умов України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 5, ч. 1. - С. 163-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Самосюк И. З. 
Физические методы в лечении и медицинской реабилитации больных и инвалидов / И. З. Самосюк, Н. В. Чухраев, С. Т. Зубкова, Н. И. Самосюк, Г. Е. Шимков. - К. : Здоров'я, 2004. - 624 c. - Библиогр.: с. 617-619 - рус.

Приведены рекомендации по практическому применению современных физических факторов (лазерного излучения, магнитных и электромагнитных полей миллиметрового диапазона, ультразвука, электротерапии) для лечения и медицинской реабилитации больных и инвалидов с различной патологией. Обоснован выбор зон воздействия и частотной модуляции физических факторов. Описаны методы электропунктурной диагностики. Рассмотрены особенности лечения эндокринных заболеваний (не- и сахарного диабета, ожирения, гипоталамического синдрома) методами фито- и физиотерапии, бальнеолечения, гомеопатии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.1я73

Шифр НБУВ: ВС39916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чухрай Н. І. 
Логістичне обслуговування : підруч. для вищ. навч. закл. / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 292 c. - Бібліогр.: с. 285-290. - укp.

Висвітлено фундаментальні засади обслуговування клієнтів і розкрито роль логістики у даному процесі. Розглянуто сутність, види та процес логістичного обслуговування споживачів, показано його роль у сучасній економіці. Проаналізовано особливості формування партнерських стосунків з споживачами та диференції логістичних послуг. Запропоновано підходи до оптимізації рівня обслуговування. Охарактеризовано стратегічні аспекти логістичного обслуговування споживача. Увагу приділено прогнозуванню попиту на продукцію підприємства, концепції циклу замовлення у сфері управління обслуговуванням клієнтів.

Освещены фундаментальные основы обслуживания клиентов и раскрыта роль логистики в данном процессе. Рассмотрены сущность, виды и процесс логистического обслуживания потребителей, показана его роль в современной экономике. Изложены особенности формирования партнерских отношений с потребителями и дифференциации логистических услуг, предложены подходы к оптимизации уровня обслуживания. Охарактеризованы стратегические аспекты логистического обслуживания потребителя. Внимание уделено прогнозированию спроса на продукцию предприятия, концепции цикла заказа в сфере управления обслуживанием клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73-1 + У9(4УКР)40 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Антонова В. А. 
Організація виробництва та обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства : навч. посіб. / В. А. Антонова, М. А. Реутова, О. А. Стрілець, Л. В. Чухраєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2008. - 320 c. - Бібліогр.: с. 308-309. - укp.

Розкрито основи організації ресторанного господарства (РГ). Запропоновано класифікацію та характеристику типів РГ. Висвітлено особливості організації постачання, складського, тарного господарства підприємств РГ. Охарактеризовано загальні принципи організації харчування за місцем роботи. Увагу приділено архітектурно-планувальним рішенням підприємств РГ. Наведено методи обслуговування споживачів.

Раскрыты основы организации ресторанного хозяйства (РХ). Предложены классификация и характеристика типов РХ. Освещены особенности организации снабжения, складского, тарного хозяйства предприятий РХ. Охарактеризованы общие принципы организации питания по месту жительства. Внимание уделено архитектурно-планировочным решениям предприятий РХ. Приведены методы обслуживания потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л995 я73 + У9(4УКР)424.14 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чухрай Н.  
Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві : Підруч. для студ. ВНЗ / Н. Чухрай, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Вища школа підприємництва та упр. (м. Лодзь, Польща). - К. : Кондор, 2006. - 397 c. - Бібліогр.: с. 390-397. - укp.

Висвітлено фундаментальні засади інноваційного маркетингу й основні напрями товарної інноваційної політики (ТІП) на підприємстві, викладено питання планування та створення нового товару, управління асортиментом, технологічним розвитком підприємства, системного управління якісними показниками товарів. Наведено методику оцінки ефективності ТІП, запропоновано класифікацію об'єктів інтелектуальної власності. Розкрито зміст понять інновації, проектного аналізу інноваційної форми інвестицій, інноваційного процесу.

Освещены фундаментальные основы инновационного маркетинга и основные направления товарной инновационной политики (ТИП) на предприятии, изложены вопросы планирования и создания нового товара, управления ассортиментом, технологическим развитием предприятия, системного управления качественными показателями товаров. Приведены методика оценки эффективности ТИП, предложена классификация объектов интеллектуальной собственности. Раскрыто содержание понятий инновации, проектного анализа инновационной формы инвестиций, инновационного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-55 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673938 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського