2. |
Чепига Л. П. Специфика самоотношения учащихся 6-х классов в зависимости от способа организации учебной деятельности подростков / Л. П. Чепига // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 201-206. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Наведено порівняльний аналіз особливостей ставлення до себе, самооцінки, рівня вимогливості шестикласників, які навчаються за традиційною системою навчання та системою Д.Б.Ельконіна - В.В Давидова. Висунуто припущення, що ставлення до себе підлітків-шестикласників, які навчаються за системою розвиваючого навчання, грунтується на самоаналізі, тобто когнітівному компоненті Я-концепції, водночас в основі ставлення до себе підлітків, які навчаються за традиційною системою, лежить здебільшого афективний компонент Я-концепції. У дослідженнях використано такі методики: "Опитник самовідношення" В.В.Століна, дослідження самооцінки С.А.Будассі, дослідження рівня домагань за Шварцландером. Результати дослідження показали, що підлітки-шестикласники, які навчаються за прогресивною системою навчання, відрізняються від однолітків, які навчаються за традиційною системою, більш позитивним ставлення до себе, як до особистості, та більш високою самооцінкою завдяки тому, що у них присутні сформований інтерес до пізнання власної особистості, прагнення отримувати інформацію про себе та брати відповідальність за події власного життя, ставити перед собою складні завдання в ситуації непередбаченості. Ключ. слова: учащиеся, развивающее обучение, самоотношение, учебная деятельность Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.22
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ
|