Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Автореферати дисертацій (237)Книжкові видання та компакт-диски (2085)Журнали та продовжувані видання (1599)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1470
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Міщенко О. В. 
Аналіз форм фізичної культури в режимі дня молодших школярів / О. В. Міщенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 26. - С. 9-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Констатовано зниження рухового навантаження молодших школярів, пов'язане з особливостями навчання. Висвітлено роль позакласних форм фізичного виховання та заходів, спрямованих на вирішення зазначеної проблеми.


Ключ. слова: рухова активність молодших школярів, форми фізичного виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савченко О. Я. 
Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 1999. - 366 c. - укp.

Розглянуто предмет і завдання дидактики, зміст початкової освіти, а також сутність, принципи, правила та етапи навчального процесу. Визначено взаємозв'язок навчання та розвитку учнів, викладено методи та форми організації навчального процесу. Особливу увагу приділено особливостям побудови уроків і варіантам їх структури у малокомплектній школі. Наведено зарубіжний досвід початкової освіти, зокрема, висвітлено актуальні проблеми розвитку шкільної освіти, особливості режиму початкового навчання у країнах Європейської співдружності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Логачевська С. П. 
Диференціація у звичайному класі : Посіб. для вчителя / С. П. Логачевська; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Заповіт, 1998. - 335 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 218. - укp.

Розкрито суть диференційованого навчання у звичайних класах, де перебувають діти з різними здібностями і рівнем підготовки. Розкрито зміст і методику роботи вчителя. Широко представлені фрагменти уроків і роздільні завдання до найскладніших тем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + В1 р(4УКР)20-36 + Ш141.4-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сологуб А. И. 
Креативное образование: талант и здоровье / А. И. Сологуб. - Кривой Рог : ИВИ, 2000. - 264 c. - Библиогр.: 178 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы образования интеллектуально и творчески одаренных детей с привлеченим их к разнообразной творческой деятельности и ознакомлением с правилами охраны здоровья. Доказано, что разработанная креативная педагогическая система образования может быть использована для обеспечения условий развития творческой мотивации, способностей, умений, одновременного укрепления здоровья детей и духовного их становления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Р128.94 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Матеріали науково-практичної конференції на тему "Проблеми і перспективи початкової освіти". 22 - 23 листоп. 1999 року / ред.: В. А. Мосіяшенко; Глухів. держ. пед. ін-т ім. С.М.Сергєєва-Ценського, Науково- практична конференція на тему "Проблеми і перспективи початкової освіти" (1999). - Глухів, 1999. - 80 c. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до змісту професійної орієнтації підлітків, процес реформи математичної освіти на початку ХХ ст. та її вплив на початкову освіту, а також становлення світської системи освіти у Російській імперії на початку XVIII ст. Проаналізовано актуальні проблеми виховання молодших школярів, зокрема, виховання у підлітків творчого ставлення до праці, проведення професійної просвіти та діагностики вчителями початкових класів. Особливу увагу приділено питанням теорії та практики початкового навчання, ролі передового досвіду в удосконаленні системи початкової освіти, а також проблемам підготовки творчої особистості вчителя початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Заика Е. В. 
Методика постепенного сжатия и расширения текста как средство развития мышления и памяти / Е. В. Заика // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 62-67. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано процедури творчої переробки невеликих за обсягом текстів, спрямовані на розвиток і удосконалення у школярів здібностей виділяти найбільш суттєве, стисло формулювати думки, ієрархізувати матеріал за ступенем його значущості, визначати ключові слова тексту тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512-4с + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зайцева І. В. 
Мотивація учіння студентів / І. В. Зайцева. - Ірпінь, 2000. - 192 c. - Бібліогр.: 183 назв. - укp.

Висвітлено питання формування мотивації учіння студентів вищих економічних навчальних закладів. Обгрунтовано критерії, рівні, педагогічні умови її розвитку. Проаналізовано проблеми педагогічного стимулювання, ігрову діяльність, колектив академічної групи як засоби забезпечення педагогічних умов формування потреб, мотивів і мети навчання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шевчук І. В. 
Міжпредметні зв'язки на уроках математики в початкових класах / І. В. Шевчук. - К. : Знання, 1998. - 97 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розкривається значення і можливості міжпредметних зв'язків у навчальному процесі. Показані різноманітні шляхи перебудови змісту і діяльності учнів початкових класів під впливом міжпредметних зв'язків з метою розвитку особистості сучасного школяра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5 + В1 р(4Укр)20-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волощук І. С. 
Науково-педагогічні основи формування творчої особистості / І. С. Волощук. - К. : Пед. думка, 1998. - 160 c. - Бібліогр.: 314 назв. - укp.

З'ясовуються зовнішні ознаки і сутність творчого процесу, розкривається зв'язок між інтелектуальними задатками і творчими здібностями індивідуума та вичленяються головні складові компоненти творчої особистості. Наводяться мотиви доцільності розвитку творчих здібностей школярів та розкриваються суперечності соціально-економічного і психолого-педагогічного характеру ефективного розв'язання проблеми формування творчої особистості. Систематизуються й узагальнюються організаційні форми реалізації програм формування творчої особистості, методи розвитку творчих здібностей школярів та специфічні прийоми виховної роботи серед них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ю984.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукові основи організації педагогічного процесу в навчально-виховному закладі "Школа - дитячий садок" : Зб. наук. пр. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 120 c. - укp.

Розглянуто деякі аспекти наукового дослідження з питань національного виховання в комплексі "школа - дитячий садок", проблеми розумового виховання дітей дошкільного віку в традиціях народної педагогіки, шляхи і форми удосконалення зв'язків наступності в естетичному вихованні старших дошкільників та першокласників тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч41 я43 + Ч421.221 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нові технології навчально-виховного процесу в початковій школі : Матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. / ред.: Ю. М. Краснобокий; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 100 c. - укp.

Розглянуто теоретичні передумови розвитку творчих здібностей учнів середніх класів у вокально-хоровій діяльності, національні та культурно-історичні умови створення угорської музично-виховної системи, проблеми особистісного самовизначення старшокласників, диференційованого навчання у сучасній школі. Висвітлено питання формування пізнавальних інтересів молодших школярів засобами народознавчого матеріалу, шляхи підвищення ефективності уроку математики у початкових класах, психологічні механізми музичного сприймання, проблеми розвитку пізнавальних інтересів у теорії та практиці вивчення природознавства тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я431

Шифр НБУВ: ВА597758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кашуба О. М. 
Організація навчального процесу в початкових школах Німеччини : Актуал. питання теорії і практики / О. М. Кашуба; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Т., 1998. - 121 c. - укp.

Висвітлюється досвід організації навчального процесу в початкових школах Німеччини. Аналізується зміст освіти та проблема оцінювання в німецькій школі. Розглядаються питання планування навчального процесу, формування комунікативної культури учнів, а також досліджується роль комп'ютера у навчальному процесі. Підкреслюється, що при плануванні навчального процесу у початкових школах Німеччини основна увага зосереджується на формуванні в дітей культури спілкування, мовної етики, побудові текстів різних типів і стилів, розвитку мовленнєвої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ГЕР)714.0 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гриньова М. В. 
Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем досягнень при вивченні предметів природничого циклу : Навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова, К. Ю. Вовк. - Полтава, 2001. - 120 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Розкрито причини низьких досягнень у навчанні значної кількості учнів. Описано труднощі, які зумовлюють неуспішність, визначено шляхи її подолання. Розглянуто педагогічні технології, що сприяють успішному навчанню. Наведено поради учителю щодо організації навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-36 + Ч421.22я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іванчук М. Г. 
Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі : Навч.-метод. посіб. / М. Г. Іванчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2001. - 98 c. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.

На підставі практичного досвіду та результатів наукових досліджень розглянуто одну з актуальних проблем сучасної педагогіки та методики навчання - виховання та розвиток молодших школярів у процесі навчальної діяльності на інтегрованих заняттях. Розкрито можливості об'єднання навчального матеріалу гуманітарних і природничо-математичних дисциплін з метою вироблення у школярів цілісного світосприйняття в усій його багатогранності, взаємозв'язку, гармонії з природою, суспільством, самим собою. Визначено й обгрунтовано фактори та педагогічні умови інтегрованих занять, розроблено методику їх проведення. Наведено варіанти тематичного планування, структурування уроків за різних форм їх проведення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА609716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сіліна Г. О. 
Особливості формування творчої активності молодших школярів у ситуаціях педагогічного спілкування і взаємодії / Г. О. Сіліна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 15. - С. 27-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено, що формування творчої активності молодшого школяра як інтегративної якості особистості вимагає дотримання ряду психолого-педагогічних умов, найважливішою з який є створення ситуації педагогічного спілкування типу " учитель - учень". Розглянуто роль спільної діяльності, спілкування та діалогу вчителя й учнів у процесі формування їх творчої активності.


Ключ. слова: творча активність особистості, молодші школярі, спільна діяльність, педагогічна взаємодія.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кучерявий О. Г. 
Педагогіка і психологія дитячої творчості (Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей) : Навч. посіб. / О. Г. Кучерявий; Ін-т змісту та методів навчання. - К., 1998. - 156 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Рассмотрены наиболее существенные положения психологической теории и практики в области творческой деятельности детей. Цели управления процессом созидания дошкольников и младших школьников освещены с позиции достижения гармонии между общественно-значимым и личностно-значимым подходами к проблеме этих целей, с учетом концепции национального воспитания. Принципы управления творчеством детей раскрыты на базе концепции национального воспитания, общих закономерностей педагогического процесса и, собственно, процесса руководства созидательной деятельностью дошкольников и младших школьников, особенностей психологического механизма воображения и творчества. Развитие идей природосообразности и народности воспитания прослеживается в историческом аспекте. Предложена классификация методов управления детским творчеством, разработанная на основе теории целостного построения учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено путям раскрытия и использования возможностей игры, познавательной и трудовой деятельности для активизации детского творчества; воспитательному потенциалу сказки, развивающему творческие способности, умения и качества ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 я73 + Ч421.220 я73 + Ю984.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Приходченко К. І. 
Плекаймо творчу особистість / К. І. Приходченко. - Донецьк : Джерела, 1999. - 238 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми творчого розвитку національної свідомості учнівської особистості. Розглянуто сутність духовного світу дитини, її громадянськості; сучасні підходи, досвід етнопедагогіки до формування творчих здібностей учнів як громадян України. Подано фрагменти уроків, позакласних заходів, інших розвиваючих форм роботи та методику їх проведення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кондратюк О. М. 
Проблема формування дії контролю молодших школярів в умовах організації навчального діалогу (Актуальність вивчення) / О. М. Кондратюк, І. М. Толмачова // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 196-201. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проналізовано проблему формування дії контролю молодших школярів за умов організації навчального діалогу. Висвітлено основні підходи до формування дії контролю в традиційній системі та в системі Д.Б. Ельконіна - В.В.Давидова. Доведено, що ефективність різних видів контролю в учнів залежить від організації їх спільної діяльності. Це зумовило необхідність викладення проблеми організації навчальної взаємодії молодших школярів. Переміщення акцентів у формуванні навчальної взаємодії з підліткового на молодший шкільний вік є необхідним для становлення підлітка як суб'єкта спілкування. Цілеспрямоване формування здатності до навчальної взаємодії у молодших школярів можливе за умов організації навчання, заснованого на змістовному узагальненні навчального матеріалу. Висунуто тезу про необхідність подальшої розробки цих проблем з боку психологів і педагогів. Показано, що вчителі стикаються з серйозними труднощами під час формування дії контролю та пов'язаної з цим організації навчального діалогу. Зроблено висновок про актуальність розробки повноцінного дидактичного забезпечення цих проблем.


Ключ. слова: молодші школярі, дія контролю, самоконтроль, взаємоконтроль, навчальна взаємодія, навчальний діалог
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю983.702

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Проблеми переходу початкової школи на нову структуру і зміст навчання : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. у м.Донецьку 2 - 3 листоп. 2000 р. / Донец. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Донецьк : ВАТ "УкрНТЕК", 2000. - 318 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади реформування початкової школи, науково-методичне забезпечення початкової освіти у період переходу на 12-річний термін навчання. Досліджено особливості та проблеми запровадження нового змісту у початковій освіті, проблеми підготовки шестирічних першокласників до навчання, підготовки сучасного вчителя початкової школи, введення стандартів освіти, а також організаційно-нормативні аспекти реформування початкової школи у системі загальної середньої освіти. Розглянуто сучасні проблеми наступності дошкільної та початкової освіти за умов переходу загальної середньої освіти на нову структуру. Вивчено розвиток емоційних почуттів і художніх уявлень дітей на уроках читання. Наведено головні напрямки реформування шкільної математичної освіти. Охарактеризовано роль мистецтва як освітньої галузі у розвитку особистісно-ціннісного ставлення школяра до навколишньої дійсності, роль комп'ютерно-ігрового комплексу в процесі підготовки дітей до школи, роль методичного об'єднання та методичних служб, адміністрації школи та психологічної служби у підготовці вчителя початкових класів до роботи у чотирирічній початковій школі. Запропоновано комплексний підхід до організації навчальної діяльності у чотирирічній початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0 я431 + Ч421.221 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Семенець С. П. 
Психолого-педагогічні аспекти розвитку продуктивного мислення у процесі навчання математики / С. П. Семенець; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Б.м., 2000. - 42 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Наведено основні підходи до управління розумовою діяльністю у процесі вивчення математики. Особливу увагу приділено методам та прийомам стимулювання творчого, зокрема, продуктивного мислення. Психологічні механізми мислення розглянуто у тісному зв'язку з особливостями викладання математики в старших класах. Надано та рекомендації щодо оптимальної організації навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1(4УКР)2р3 + Ч421.22 + Ю984.030.224

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89305 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського