Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (138)Книжкові видання та компакт-диски (1249)Журнали та продовжувані видання (323)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1218
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кияновский А. А. 
Авторская школа: как это делается (модель эффективно обучающей школы в Украине) / А. А. Кияновский. - Херсон : Айлант, 2000. - 82 c. - Библиогр.: 55 назв. - рус.

Исследованы проблемы образования в современной Украине. Предложен индивидуальный вариант модели школы. Изучены педагогические проблемы отношения к жизни и смерти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Авторська школа О.А.Захаренка : Матеріали конф. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 43 c. - укp.

Вміщено матеріали конференції, що відбулась в Уманському педагогічному університеті ім. П.Тичини 9 листопада 1998 р. Акцентовано увагу на теоретичних засадах роботи авторських шкіл, розкрито різні аспекти роботи однієї з таких шкіл - школи О.А.Захаренка - Сахнівської загальноосвітньої школи, що на Черкащині.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гімназія на порозі ХХІ століття : Наук.-метод. посіб. / ред.: В. І. Сафіулін; упоряд.: В. Ф. Паламарчук; Укр. гімназія "Троєщина". - К. : Знання, 1999. - 207 c. - укp.

Розглянуто місце гімназій у системі освіти України, їх джерела, цілі, концепції та програми. Показано відмінність навчання й розвитку учнів у гімназіях, визначено інноваційний потенціал даних учбових закладів нового типу. Висвітлено особливості планування навчального матеріалу та індивідуального підходу до гімназистів на уроках різних дисциплін (фізичної культури, географії, хімії, математики, іноземної мови, історії, української мови та літератури тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч426-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безруков О. А. 
Економічні аспекти розвитку середньої освіти в Україні / О. А. Безруков // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 88-91. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Проаналізовано економічні умови, що впливають на процес реформування системи освіти: низький рівень і нерегулярну виплату заробітної платні, зменшення кількості учнів щороку, звільнення зі шкіл найбільш перспективних викладачів, що призводить до зниження рівня викладання. Запропоновано деякі заходи щодо збільшення бюджетного фінансування сфери освіти і створення умов для залучення альтернативних джерел коштів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Загальноосвітні заклади приватної форми власності в системі освіти України / ред.: Б. Г. Чижевський. - О. : Імідж-прес, 1999. - 95 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми психології управління загальноосвітніми закладами освіти, заснованими на приватній формі власності. Розглянуто концептуальні підходи до навчально-виховного процесу в Гуманітарно-технічному ліцеї, а також психолого-педагогічні проблеми виховання формування фізичних термінів і понять у початкових класах середньої школи. Значну увагу приділено державним стандартам загальноосвітньої підготовки, дидактичним засадам побудови змісту навчального предмета тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коберник О. М. 
Навчально-виховний процес у сільській загальноосвітній школі: сутність, проектування, організація / О. М. Коберник. - К. : Знання, 1998. - 274 c. - Бібліогр.: 281 назв. - укp.

Розглядається проектування навчально-виховного процесу як педагогічна проблема, система проектування та її структурні компоненти, аналіз результатів психолого-педагогічної діагностики розвитку учнів сільської школи, педагогічне моделювання і організація діяльності та спілкування учнів. Обгрунтовується об'єктивна необхідність проектування навчально-виховного процесу як умови і засобу забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до виховання підростаючого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.2 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коберник О. М. 
Організація життєдіяльності учнів сільської школи / О. М. Коберник. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 92 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

В роботі розкривається суть педагогічного моделювання і зміст організації основних видів життєдіяльності сільських школярів: фізично-оздоровчої, предметно-перетворювальної, навчально-пізнавальної, соціально-комунікативної і оцінно-орієнтаційної. Розглянута методика проведення групових творчих справ учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.44 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кашуба О. М. 
Організація навчального процесу в початкових школах Німеччини : Актуал. питання теорії і практики / О. М. Кашуба; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Т., 1998. - 121 c. - укp.

Висвітлюється досвід організації навчального процесу в початкових школах Німеччини. Аналізується зміст освіти та проблема оцінювання в німецькій школі. Розглядаються питання планування навчального процесу, формування комунікативної культури учнів, а також досліджується роль комп'ютера у навчальному процесі. Підкреслюється, що при плануванні навчального процесу у початкових школах Німеччини основна увага зосереджується на формуванні в дітей культури спілкування, мовної етики, побудові текстів різних типів і стилів, розвитку мовленнєвої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ГЕР)714.0 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Освітня система сільського регіону: проблеми та перспективи розвитку : Зб. наук. пр. / ред.: М. С. Солодуха; уклад.: Н. І. Клокар, М. С. Солодуха; Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - К. : КП ВД "Педагогіка", 2000. - 264 c. - укp.

Висвітлено дидактико-методичні проблеми освітньої діяльності навчальних закладів сільського регіону. Основну увагу приділено педагогічним критеріям функціонування спеціальних програмних засобів, можливостям використання педагогічного програмного засобу GRAN-3D у процесі вивчення стереометрії, формуванню духовно-екологічної культури учнівської молоді, а також організаційно-педагогічним особливостям розвитку професійної компетентності педагогічних працівників з виховної роботи у міжкурсовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Островерхова Н. М. 
Парадигми управління авторськими закладами освіти / Н. М. Островерхова. - К. : Глобус, 1998. - 274 c. - укp.

Розглядається відмінність діяльності та результативності авторських навчально-виховних закладів як альтернативних закладів освіти, що створюються і функціонують не завдяки державним централізованим рішенням, а внаслідок формування нового громадського стилю життя в Україні та кардинальної перебудови системи освіти. Розкриваються такі питання управління авторськими закладами освіти, як дефініція - "авторський заклад освіти", його характерні ознаки, шляхи створення, умови функціонування, специфіка управління, досвід управління авторськими закладами освіти різних типів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к + Ч424(4УКР)к + Ч33(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми переходу початкової школи на нову структуру і зміст навчання : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. у м.Донецьку 2 - 3 листоп. 2000 р. / Донец. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Донецьк : ВАТ "УкрНТЕК", 2000. - 318 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади реформування початкової школи, науково-методичне забезпечення початкової освіти у період переходу на 12-річний термін навчання. Досліджено особливості та проблеми запровадження нового змісту у початковій освіті, проблеми підготовки шестирічних першокласників до навчання, підготовки сучасного вчителя початкової школи, введення стандартів освіти, а також організаційно-нормативні аспекти реформування початкової школи у системі загальної середньої освіти. Розглянуто сучасні проблеми наступності дошкільної та початкової освіти за умов переходу загальної середньої освіти на нову структуру. Вивчено розвиток емоційних почуттів і художніх уявлень дітей на уроках читання. Наведено головні напрямки реформування шкільної математичної освіти. Охарактеризовано роль мистецтва як освітньої галузі у розвитку особистісно-ціннісного ставлення школяра до навколишньої дійсності, роль комп'ютерно-ігрового комплексу в процесі підготовки дітей до школи, роль методичного об'єднання та методичних служб, адміністрації школи та психологічної служби у підготовці вчителя початкових класів до роботи у чотирирічній початковій школі. Запропоновано комплексний підхід до організації навчальної діяльності у чотирирічній початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0 я431 + Ч421.221 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Біда О. А. 
Сільська малокомплектна школа : Для вчителів почат. кл. і студ. пед. ф-тів / О. А. Біда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 34 c. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто умови організації навчально-виховного процесу та навчання обдарованих дітей. З'ясовано особливості проведення уроків природознавства, а також сільськогосподарської праці у малокомплектній школі. Наведено приклади організації самостійної роботи учнів на уроці природознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р88165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сільська початкова школа: проблеми, пошуки, перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 88 c. - укp.

Висвітлено деякі аспекти управління сільською малокомплектною початковою школою. Основну увагу приділено фізично-оздоровчій активності сільських школярів, українській етнопедагогіці, екологічній культурі, художньо-естетичному вихованню, а також особливостям формування конструкторсько-технологічних умінь у молодших школярів на уроках трудового навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сільська початкова школа: стан, проблеми, перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Знання, 1999. - 104 c. - укp.

Містяться матеріали доповідей та повідомлень, в яких розглядаються актуальні проблеми удосконалення навчально-виховного процесу сільської початкової школи, стан та перспективи її розвитку. Висвітлюються інноваційні технології в навчально-виховному процесі початкової школи, особливості проектування та організації виховного процесу в сільській школі, філософські та культурологічні проблеми морального формування особистості учня. Аналізуються основні напрямки розвитку навички швидкого читання, особливості стимулювання інтересу до творчої діяльності молодших школярів як педагогічна проблема сучасної школи, дається психологічна характеристика впливу різних педагогічних технологій на здоров'я учнів та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гонтаровська Н. Б. 
Теоретико-практичні основи створення навчального закладу естетичного профілю / Н. Б. Гонтаровська; Ін-т змісту і методів навчання. - Д., 1999. - 178 c. - (Шк. майбут.). - Бібліогр.: 170 назв. - укp.

Досліджено культурно-соціальну проблематику регіону, виявлено тенденції у формуванні проблемних питань системи освіти Дніпропетровська у зв'язку з сучасними вимогами розвитку суспільства та визначено функції навчально-виховного комплексу N 28 - авторського закладу естетичного профілю - у системі вирішення регіональних педагогічних проблем. Охарактеризовано організаційно-педагогічні підходи до моделювання закладу естетичного профілю, визначено змістовну та формальну структури системи естетичного та художньо-творчого розвитку школярів. Досліджено ефективність впливу системи художньої роботи на дітей, проведено спостереження за динамікою їх розвитку тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Самодрин А. П. 
Технологія відбору учнів до профілів навчання в умовах профільно-диференційованої школи (формування профілів в 5-11(12), 5-9 кл. гімназії, 8-11(12) кл. ліцею) / А. П. Самодрин, О. В. Забєліна, Н. М. Куліш; Серед. загальноосвіт. проф.-диференц. шк. І-ІІІ ступенів N 3. - Кременчук, 1999. - 88 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Розглянуто структурно-динамічну модель профільно-диференційованої школи як навчального закладу нового типу. Описано авторський досвід формування навчальних профілів в експериментальній школі N 3 м.Кременчука.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коротяев Б. И. 
Школа преодоления и самосозидания / Б. И. Коротяев; Краматор. экон.-гуманит. ин-т. - К. : Знання, 1999. - 187 c. - рус.

Розкривається оригінальний досвід роботи "Центру захисту здоров'я дітей", в основу якого закладено духовно-моральні цінності та орієнтації. Розглядаються питання захисту фізичного та емоційно-морального здоров'я дітей, освітнього циклу та захисту інтелектуального здоров'я тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС)714 + Ч421.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Журба М. А. 
Греческие школы Крыма в 1920 - 1930-х годах / М. А. Журба, Г. Н. Кондратюк // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 98-102. - Библиогр.: 31 назв. - рус.

Рассмотрены состояние и работа греческих школ в Крымской АССР в межвоенный период. Отмечено, что изучение опыта работы греческих школ в 1920 - 1930-х г. может помочь в выработке целостной концепции развития национального образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-6КРМ)61-56 + Т3(4УКР=9ГР)61 + Ч424(4УКР)738

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лукіна Т. О. 
Державне управління якістю загальної середньої освіти в Україні : Моногр. / Т. О. Лукіна; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2004. - 291 c. - Бібліогр.: 721 назв. - укp.

Розглянуто проблеми наукового обгрунтування та створення в Україні сучасної системи державного управління якістю загальної середньої освіти (ЗСО). Проаналізовано питання ЗСО як однієї з центральних категорій науки державного управління. Обгрунтовано механізми державно-громадського управління якістю ЗСО на національному та регіональному рівнях, розкрито їх методологічні засади. Наведено структуру та зміст державного стандарту якості ЗСО. Висвітлено особливості ситемного підходу як методологічної основи здійснення державного управління якістю ЗСО. Наведено результати комплексного порівняльного аналізу державної освітньої політики України щодо реалізації її пріоритетних напрямів.

Рассмотрены проблемы научного обоснования и создания в Украине современной системы государственного управления качеством общего среднего образования (ОСО). Проанализированы вопросы ОСО как одной из центральных категорий науки государственного управления. Обоснованы механизмы государственно-общественного управления качеством ОСО на национальном и региональном уровнях, раскрыты их методологические принципы. Представлена структура и содержание государственного стандарта качества ОСО. Освещены особенности системного подхода как методологической основы осуществления государственного управления качеством ОСО. Приведены результаты комплексного сравнительного анализа государственной образовательной политики Украины относительно реализации ее приоритетных направлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лукіна Т. О. 
Державне управління якістю загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К. : Вид-во НАДУ, 2004. - 291 c. - Бібліогр.: с. 212-262. - укp.

Обгрунтовано концепцію державного управління якістю загальної середньої освіти (ЗСО) як самостійного перспективного напряму наукового дослідження. Розглянуто механізми його реалізації на національному та регіональному рівнях. Охарактеризовано сучасні методи державного регулювання якості ЗСО, що базуються на державно-громадській формі управління. Визначено принципи та функції державного управління якістю ЗСО. Запропоновано модель державного стандарту якості ЗСО у контексті загальних процесів формування механізмів державного управління якістю ЗСО. Систематизовано й узагальнено зміст поняття якості ЗСО як однієї з центральних категорій науки державного управління. Визначено її сутність й обгрунтовано структурні моделі якості ЗСО як системи, освітнього процесу та результату. Доведено, що національна система моніторингу якості ЗСО є інформаційною основою становлення в Україні державно-громадських механізмів управління якістю освіти. Розроблено критерії якості ЗСО в Україні та умови її підвищення, встановлено показники соціальної ефективності державного управління у даній сфері. Проведено аналітичне дослідження ефективності діяльності органів державного управління освітою в Україні щодо реалізації принципів доступності ЗСО та забезпечення її якості як пріоритетних напрямків освітньої політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659786 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського