Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Шкляр Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Рейпольська О. Д. Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ : монографія / О. Д. Рейпольська, Г. В. Бєлєнька, Н. В. Гавриш, В. В. Маршицька, С. П. Нечай, В. В. Рагозіна, О. А. Острянська, С. А. Васильєва, О. П. Полякова, Н. А. Шкляр; ред.: О. Д. Рейпольська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Харків : Друк. Мадрид, 2015. - 329 c. - укp.Обгрунтовано процес формування у старшому дошкільному віці базових особистісних якостей. Подано результати лонгітюдного дослідно-експериментального дослідження співробітниками лабораторії дошкільної освіти і виховання особливостей становлення й розвитку в дітей спостережливості, самостійності, відповідальності, справедливості, чуйності, шанобливості, міжособистісної злагоди і партнерства. Серед провідних чинників формування базових особистісних якостей у дошкільному навчальному закладі розглянуто інтегрований освітній простір. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА793809 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Шкляр Н. А. Формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Н. А. Шкляр; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.Запропоновано новий підхід до вирішення актуальної проблеми формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти. Шляхом теоретичного аналізу визначено сутність поняття "позитивне ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти" як стійку позитивну емоційну спрямованість, що виявляється у прийнятті дитиною ритму і правил життя групи, у її прагненні налагоджувати добрі взаємини з оточенням, виявляти активну позицію в освоєнні різних видів дитячої діяльності. Схарактеризовано психологічні механізми формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти; визначено змістову структуру ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти (когнітивний, емоційний, поведінковий компоненти); критерії (когнітивний, емоційно-чуттєвий, поведінковий) з відповідними показниками й рівні прояву ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти. Уперше теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти (здійснення пропедевтичної роботи з батьками майбутніх вихованців для позитивного налаштування їх на взаємодію з адміністрацією і педколективом ЗДО (у роботі об’єднання "М’яка сімейна школа"); поетапна зміна форм і методів взаємодії педагогів та батьків, спрямованих на формування у дітей четвертого року життя позитивного ставлення до ЗДО (в роботі консультаційного центру "Діємо разом"); забезпечення психолого-педагогічного супроводу процесу адаптації молодших дошкільників до ЗДО з послідовною зміною сеансів активізувального спілкування, видів дитячої активності та застосування щоденних ритуалів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.332
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА439234 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|