Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=GREBENIKOV$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Grebenikov E. A. 
Determination of the boundaries between the domains of stability and instability for the Hill's equation = Визначення меж між областями стабільності та нестабільності для рівняння Хілла / E. A. Grebenikov, A. N. Prokopenya // Нелінійні коливання. - 2003. - 6, № 1. - С. 42-51. - Библиогр.: 12 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.613

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16294 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Cattani C.  
On stability of the Hill's equation with damping = Про стійкість рівняння Хілла зі згасанням / C. Cattani, E. A. Grebenikov, A. N. Prokopenya // Нелінійні коливання. - 2004. - 7, № 2. - С. 169-179. - Библиогр.: 12 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.613

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16294 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Grebenikov E. A. 
Studying the stability of equilibrium solutions in the planar circular restricted four-body problem = Вивчення стійкості рівноважних розв'язків у планарній круговій зрізаній проблемі чотирьох тіл / E. A. Grebenikov, L. Gadomski, A. N. Prokopenya // Нелінійні коливання. - 2007. - 10, № 1. - С. 66-82. - Библиогр.: 17 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В622.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16294 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Grebenikov A. G. 
Methodology of integrated designing and modelling of aircraft assembly structures : training guide / A. G. Grebenikov; Nat. aerospace univ. by N.E. Zhukovskiy "Kharkov aviation inst.". - Kh., 2010. - 426 p. c. - англ.

Розглянуто концепцію, принципи та методи інтегрованого проектування та тривимірного комп'ютерного моделювання збірних літакових конструкцій, створення мастер-геометрії літака, розподілення простору, аналітичних еталонів вузлів і деталей за допомогою систем CAD/CAM/CAE/PLM. Розкрито методи інтегрованого проектування та досягнення регламентованої довговічності болтових і заклепкових з'єднань збірних літакових конструкцій. Наведено методи затримки росту втомних тріщин установленням кріпильних елементів з пружнопластичним радіальним натягом і затягуванням. Розроблено методику визначення впливу конструктивно-технологічних параметрів і рівня навантаження на величину локальної питомої енергії деформування, контактних тисків, виступання закладних головок заклепок після клепання, величину піддатливості та ступінь завантаження крайніх рядів багаторядних болтових з'єднань за допомогою системи CAD/CAE ANSYS, що дозволяє прогнозувати ресурс планера літака.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Grebenikov V. V. 
Design of the electric motor with permanent magnets for electric vehicle according the driving cycle = Проектування електродвигуна з постійними магнітами для електромобілів з урахуванням їздового циклу / V. V. Grebenikov, M. V. Priymak // Техн. електродинаміка. - 2018. - № 5. - С. 65-68. - Бібліогр.: 4 назв. - англ.

Наведено результати моделювання електродвигуна з постійними магнітами, який може бути використаний замість двигуна внутрішнього згоряння для автомобілів класу міні. Визначено розміри магнітної системи електродвигуна і значення електромагнітного моменту з урахуванням масогабаритних параметрів електромобіля і європейського їздового циклу. Визначено оптимальну товщину магнітів, за якої забезпечується задане значення електромагнітного моменту, а також оптимальну продуктивність циркуляційного насоса, при якій забезпечується задана щільність струму і оптимальне рідинне охолодження. Всі розрахунки виконано в пакетах MotorSolve і Magnet, наданих компанією Infolytica.


Індекс рубрикатора НБУВ: О359.2-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Grebenikov V. V. 
Electric machine with axial magnetic flux, permanent magnets and multilayered printing windings = Електрична машина з осьовим магнітним потоком, постійними магнітами і багатошаровими друкованими обмотками / V. V. Grebenikov, R. V. Gamaleya, A. N. Sokolovsky // Техн. електродинаміка. - 2020. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Grebenikov V. V. 
Comparative analysis of magnetic systems of permanent magnet motors for tram = Порівняльний аналіз магнітних систем електродвигунів з постійними магнітами для трамвая / V. V. Grebenikov, R. V. Gamaliia, S. A. Dadychyn // Техн. електродинаміка. - 2021. - № 5. - С. 27-37. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Проведено чисельне дослідження восьми конфігурацій магнітної систем електродвигунів з постійними магнітами для приводу трамвая. Електродвигун з постійними магнітами може бути використаний як високошвидкісний для заміни існуючого електроприводу постійного струму трамвая, а також як низькошвидкісний безредукторний електропривод трамвая нового покоління. Визначено найбільш перспективні конфігурації магнітних систем з постійними магнітами для приводу трамвая. Шляхом варіації геометричних і обмотувальних параметрів кожної з досліджуваних моделей електродвигунів, визначено механічні характеристики, за яких досягається заданий момент і потужність у всьому діапазоні частоти обертання ротора. Також виконано тепловий розрахунок з урахуванням міського їздового циклу високошвидкісних двигунів у разі повітряного охолодження вентилятором і низькошвидкісних - в режимі рідинного охолодження. Розрахунок характеристик досліджуваних електродвигунів виконаний у програмному пакеті Simcentre MotorSolve.


Індекс рубрикатора НБУВ: О822

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Mazurenko L. 
Modeling and control of an electromechanical system with a permanent magnet generator and a voltage source converter = Математичне моделювання і алгоритми керування електромеханічної системи з генератором на постійних магнітах і напівпровідниковим регулятором напруги / L. Mazurenko, V. Grebenikov, O. Dzhura, M. Shykhnenko // Computational Problems of Electrical Eng. - 2020. - 10, № 2. - С. 13-20. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

На базі математичних моделей структурних елементів розроблено імітаційні моделі для аналізу характеристик і перехідних процесів електромеханічних систем побудованих на основі електричного генератора на постійних магнітах (ГПМ) змінної частоти обертання та напівпровідникового регулятора (НР) напруги, що виконаний за схемою трифазного автономного інвертора напруги. На підключене до кола постійного струму кероване резистивне навантаження покладено функцію стабілізації напруги в колі постійного струму системи для моделювання режиму генерації активної потужності в мережу через мережевий інвертор. Розглянуто 2 варіанти реалізації алгоритму відпрацювання оптимальної траєкторії руху в координатах аеродинамічна потужність - частота обертання приводної вітротурбіни ГПМ, які повинні забезпечувати максимізацію відбору потужності від турбіни. З використанням розроблених імітаційних моделей досліджено електромеханічні процеси в системі ГПМ - НР за змінної потужності приводної турбіни за векторного керування електромагнітним моментом генератора. За результатами числових досліджень проведено аналіз електромеханічних процесів у системі та порівняння ефективності застосування запропонованих алгоритмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Grebenikov V. V. 
Comparative analysis of electric machines characteristics with permanent magnets for electric vehicles and wind turbines = Порівняльний аналіз характеристик електричних машин з постійними магнітами для електромобілів і вітроустановок / V. V. Grebenikov, V. B. Pavlov, R. V. Gamaliia, V. S. Popkov // Техн. електродинаміка. - 2022. - № 4. - С. 21-27. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Наведено результати чисельного та експериментального досліджень електричної машини з постійними магнітами циліндричного типу. Показано, якщо замінити в стандартному асинхронному двигуні короткозамкнутий ротор на ротор з постійними магнітами, можна отримати істотне збільшення питомої потужності електричної машини. Проведено чисельні дослідження та аналіз характеристик електричної машини з тангенціально намагніченими неодимовими та феритовими магнітами в двигунному режимі. Показано, що задля забезпечення максимальних питомих характеристик для застосування в електромобілях необхідно враховувати їздовий цикл та здійснювати рідинне охолодження електродвигуна. Також проведено порівняння характеристик, отриманих під час випробувань експериментального зразка в генераторному режимі, і характеристик, отриманих в розрахункових моделях. Показано, що розбіжність розрахункових та експериментальних залежностей для кількох значень частоти обертання ротора становить не більше 4 %. Характеристики досліджуваних електричних машин розраховано в пакетах програм Simcenter MagNet і Simcenter MotorSolve.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
10.

Grebenikov O. 
Devising a concept of integrated design and modeling of aircraft = Розробка концепції інтегрованого проєктування і моделювання літаків / O. Grebenikov, A. Humennyi, O. Dveirin, O. Soboliev, L. Buival // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 5/1. - С. 15-23. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

The analysis of aircraft design methods reported here has revealed that building a competitive aircraft necessitates devising a scientifically based concept of integrated aircraft design employing CAD/CAM/CAE/PLM software suites. A generalized concept of integrated design and threedimensional computer modeling of aircraft involving the CAD/CAM/CAE/PLM systems has been developed. Based on the proposed concept, the principles of integrated design of aircraft were devised. The features of designing the training and training-combat aircraft, transport-category aircraft, light civilian aircraft have been described. A method for determining the take-off weight, design parameters, and formation of the general appearance of aircraft has been improved. The method is intended to form the appearance of the aircraft at the stages of preliminary design, the purpose of which is reduced to determining the permissible version of the aircraft project. The project must meet the predefined requirements and restrictions in the selected aircraft scheme and the assigned set of parameters that characterize its airframe and power plant. A method of parametric modeling of aircraft has been improved, which includes the stages of creating a master geometry of the aircraft and a model of space distribution. Parametric models of master geometry and models of space distribution, training and training-combat aircraft, transport-category aircraft, light civilian aircraft have been constructed. Methods of integrated design of aircraft main units have been devised and theoretically substantiated. Parametric models of master geometry of the wing for a training aircraft, the wings, appendage, and fuselage of a light civilian aircraft were built, taking into consideration the design features of aircraft units of various categories.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського