Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=REDCHYTS$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Redchyts T. V. 
Kognitive und kulturologische ansatze bei der ubersetzung = Когнітивні та культурологічні підходи при перекладі / T. V. Redchyts // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2015. - № 7. - С. 98-103. - Бібліогр.: 7 назв. - нім.

Der Artikel untersucht die Schlusselaspekte, die mit der Verwendung von kognitiven und kulturologischen Methoden in der Тranslatologie verbunden sind. Das Hauptaugenmerk ist auf Verfahren der Rekonstruktion und sprachlichen Explikation der mentalen Schemas im Prozess der Ubersetzung aus dem Deutschen ins Ukrainische gerichtet. Der Schwerpunkt des kognitiven Ansatzes zur Sprache besteht in der Feststellung der Auffassung uber die Unmoglichkeit des Verstandnisses der Sprachphanomene isoliert von der kognitiven Aktivitat des Menschen, seinem Gedachtnis, seiner Aufmerksamkeit, seiner gesellschaftlichen Verbindungen und anderer Aspekte der soziokulturellen Erfahrung der Personlichkeit, weil selbst die Natur der menschlichen Sprache ist solche, dass sie (die Sprache) in sich eine aubersprachliche Wirklichkeit absorbiert. Im Bereich der Translationswissenschaft sind die Moglichkeiten der Verwendung von kognitiven und linguokulturologischen Ansatze durch die Auffassung der Ubersetzung als komplexe Form der geistigen Aktivitat bestimmt, die vom Ubersetzer die Zuordnung der kognitiven Raume von zwei Linguokulturen und die Rekonstruktion der "fremden Modelle" in Kategorien "seiner" Kultur fordert. Somit ist die Hauptaufgabe des Ubersetzers ist Dekodierung, Verstandnis und Umkodierung der ausgehender Nachricht mit Rucksicht auf den kategorischen Apparat der Kultur des Empfangers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Redchyts D. 
Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration / D. Redchyts, A. Gourjii, S. Moiseienko, T. Bilousova // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 5/7. - С. 36-41. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Для числового моделювання аеродинаміки багатоелементного профілю (БЕП) застосовано осереднені за Рейнольдсом рівняння Нав'є - Стокса нестисливого середовища, замкнені однопараметричною диференціальною моделлю турбулентності Spalart - Allmaras. Систему вихідних рівнянь записано щодо довільної криволінійної системи координат. Узгодження полів тиску та швидкості здійснено за допомогою методу штучної стисливості, модифікованого для розрахунку нестаціонарних задач. Інтегрування системи вихідних рівнянь проведено числово з використанням методу контрольного об'єму. Для конвективних потоків використано протипотокову апроксимацію Rogers - Kwak, засновану на схемі Roe третього порядку точності. У моделях турбулентності для апроксимації конвективних складових застосовано схему TVD з обмежувачем потоків ISNAS третього порядку. Наведено результати розрахунку турбулентного обтікання БЕП у широкому діапазоні кутів атаки. У результаті проведених досліджень виконано аналіз поля течії навколо БЕП, коефіцієнтів тиску, піднімальної сили та сили лобового опору. Виділено фізичні особливості структури течії у разі обтікання БЕП 30P30N. У досліджуваному діапазоні кутів атаки обтікання профілю у злітно-посадковій конфігурації носить стаціонарний характер за винятком областей, де відрив потоку відбувається з гострих кромок, таких як внутрішня частина передкрилка та область в хвостовій частині основного профілю. Всередині цих областей виникають рециркуляційні течії. Зі збільшенням кута атаки розміри відривної зони на внутрішній поверхні передкрилка зменшуються, а в хвостовій частині основного профілю залишаються майже незмінними. На верхній поверхні основного профілю формується струмінь повітря внаслідок прискорення потоку між передкрилком і передньою кромкою основного профілю. Наявність зазору між основним профілем і закрилком призводить до інтерференції струменевих течій на верхній поверхні закрилка. Показано, що злітно-посадкова конфігурація володіє вищими значеннями коефіцієнта підйомної сили, ніж крейсерська конфігурація, особливо на великих кутах атаки. Результати розрахунків задовільно погоджуються з даними інших авторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Redchyts D. 
Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration / D. Redchyts, A. Gourjii, S. Moiseienko, T. Bilousova // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 5/7. - С. 36-41. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Для числового моделювання аеродинаміки багатоелементного профілю (БЕП) застосовано осереднені за Рейнольдсом рівняння Нав'є - Стокса нестисливого середовища, замкнені однопараметричною диференціальною моделлю турбулентності Spalart - Allmaras. Систему вихідних рівнянь записано щодо довільної криволінійної системи координат. Узгодження полів тиску та швидкості здійснено за допомогою методу штучної стисливості, модифікованого для розрахунку нестаціонарних задач. Інтегрування системи вихідних рівнянь проведено числово з використанням методу контрольного об'єму. Для конвективних потоків використано протипотокову апроксимацію Rogers - Kwak, засновану на схемі Roe третього порядку точності. У моделях турбулентності для апроксимації конвективних складових застосовано схему TVD з обмежувачем потоків ISNAS третього порядку. Наведено результати розрахунку турбулентного обтікання БЕП у широкому діапазоні кутів атаки. У результаті проведених досліджень виконано аналіз поля течії навколо БЕП, коефіцієнтів тиску, піднімальної сили та сили лобового опору. Виділено фізичні особливості структури течії у разі обтікання БЕП 30P30N. У досліджуваному діапазоні кутів атаки обтікання профілю у злітно-посадковій конфігурації носить стаціонарний характер за винятком областей, де відрив потоку відбувається з гострих кромок, таких як внутрішня частина передкрилка та область в хвостовій частині основного профілю. Всередині цих областей виникають рециркуляційні течії. Зі збільшенням кута атаки розміри відривної зони на внутрішній поверхні передкрилка зменшуються, а в хвостовій частині основного профілю залишаються майже незмінними. На верхній поверхні основного профілю формується струмінь повітря внаслідок прискорення потоку між передкрилком і передньою кромкою основного профілю. Наявність зазору між основним профілем і закрилком призводить до інтерференції струменевих течій на верхній поверхні закрилка. Показано, що злітно-посадкова конфігурація володіє вищими значеннями коефіцієнта підйомної сили, ніж крейсерська конфігурація, особливо на великих кутах атаки. Результати розрахунків задовільно погоджуються з даними інших авторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського