1. |
Українська історична дидактика. Міжнародний діалог : Фахівці різних країн про сучасні укр. підруч. з історії / ред.: М. Телус, Ю. Шаповал; Ін-т ім. Г.Еккерта з міжнар. дослідж. шк. підруч. - К. : Генеза, 2000. - 368 c. - укp.Розглянуто рамкові умови, за яких у сучасний період створюються підручники в Україні та Німеччині. На прикладі становлення комуністичного минулого в сучасних українських підручниках з'ясовано, що підручники - особливо в період бурхливого процесу зміни цінностей - стають ареною для спроб різноманітних соціальних сил погодити між собою нові суспільні правила, способи бачення та оцінки, тлумачення та визначення. Досліджено роль української історичної дидактики у процесі націотворення, а також подано уявлення про те, як відомі українські автори шкільних підручників використовують у своїй практичній діяльності надбання української історичної науки та результати дискусії, що відбувається нині в українському суспільстві. Простежено можливість порівняння тенденцій у розвитку історіографії в Україні, Молдові, Німеччині та Швейцарії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 я43 + Т.р(4УКР) я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА599966 Пошук видання у каталогах НБУВ
|