1. |
Романенко М. І. Філософія освіти: історія і сучасність / М. І. Романенко. - Д. : Промінь, 2001. - 178 c. - Бібліогр.: с. 171-178. - укp.Розглянуто історико-генезисний та структурно-функціональний підходи до визначення поняття філософсько-освітньої парадигми. Показано особливості формування та розвитку сучасних освітніх, а також ноосферно-екологічних парадигм. Розкрито соціальну та когнітивну природу філософії освіти. Розглянуто риси освіти нового соціокультурного проекту, зокрема, орієнтацію на формування системно-ситуаційного способу світоглядного мислення у зв'язку з відмовою від побудови універсально-істинної картини світу та ціннісним переживанням повсякденного буття та діяльності, подолання в педагогіці псевдонаукової позиції абсолютного суб'єкта - коли педагог приймає рішення за учня. Висвітлено психолого-технологічний аспект формування соціокультурно-орієнтованої національної школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч30в:Ю + Ч111.156 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА618390 Пошук видання у каталогах НБУВ
|