1. |
Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі : Навч. посіб. / Н. Ю. Бутенко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 380 c. - Бібліогр.: с. 372-376. - укp.Розглянуто соціально-психологічні особливості рекламної діяльності (РД), розкрито сутність понять психологічних впливів і соціально-психологічного маніпулювання в рекламі. Окрему увагу приділено психологічним проблемам РД у контексті культури та суспільства. Охарактеризовано психологічні процеси забезпечення ефективності впливу в даній сфері, визначено зміст понять уваги, пам'яті, мислення, уяви. Наведено сугестивний і маркетинговий підходи в психології РД. Рассмотрены социально-психологические особенности рекламной деятельности (РД), раскрыта сущность понятий психологических влияний и социально-психологического манипулирования в рекламе. Особое внимание уделено психологическим проблемам РД в контексте культуры и общества. Охарактеризованы психологические процессы обеспечения эффективности влияния в данной сфере, определено содержание понятий внимания, памяти, мышления, представления. Приведены сугестивный и маркетинговый подходы в психологии РД. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА679191 Пошук видання у каталогах НБУВ
|