Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Вип. 4 / ред.: Л. І. Даниленко; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки. - К. : "Логос", 2001. - 167 с. - укp.

Висвітлено проблему освітніх інновацій та їх психолого-педагогічної експертизи, підготовки педагогічних працівників до інноваційної діяльності, застосування педагогічно доцільних інновацій у навчально-виховному процесі закладів освіти. Наведено деякі міркування та пропозиції щодо вдосконалення педагогічної освіти в Україні. Викладено концептуальні засади підготовки педагогічних та керівних кадрів освіти України за сучасних умов. Розглянуто проблеми післядипломної освіти вчителів у країнах Західної Європи. Проаналізовано технологію індивідуалізації навчання в післядипломній освіті педагогів. Запропоновано інноваційні підходи до визначення структури змісту шкільної освіти. Охарактеризовано роль інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: СвЧ311,01я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: Л. І. Даниленко; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки. - К. : "Логос", 2001. - 170 с. - укp.

Висвітлено теорію і практику освітніх інновацій, особливості управління інноваційним освітнім процесом, діяльність учасників навчально-виховного процесу в інноваційно-інвестиційному освітньому середовищі. Розкрито основні теоретичні аспекти освітньої інноватики як науки про психолого-педагогічні, науково-технічні, соціально-економічні нововведення: закони та закономірності, дефініції, технології, умови проведення експертизи. Розглянуто актуальні питання розвитку інноваційного освітнього процесу. Визначено шляхи оптимізації управління навчальним процесом у закладах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Проаналізовано структурні та якісні зміни у системі підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)2

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т реклами. - К., 2007. - 284 с. - укp.

Розглянуто питання практичної підготовки у формуванні професійної компетентності та конкурентоспроможності фахівців реклами, застосування інноваційних технологій в процесі вивчення гуманітарних дисциплін на факультеті дизайну в Інституті реклами. Проаналізовано роль інформаційних комп'ютерних графічних технологій у формуванні творчої діяльності фахівців дизайну. Визначено рівень підготовки бакалаврів економіки на основі міжнародних стандартів ISO 9 000. Викладено концептуальні основи методології та організації бухгалтерського обліку рекламної діяльності.

Рассмотрены вопросы практической подготовки в формировании профессиональной компетентности и конкурентоспособности специалистов рекламы, применения инновационных технологий в процессе изучения гуманитарных дисциплин на факультете дизайна в Институте рекламы. Проанализирована роль информационных компьютерных графических технологий в формировании творческой деятельности специалистов дизайна. Определен уровень подготовки бакалавров экономики на основе международных стандартов ISO 9 000. Изложены концептуальные основы методологии и организации бухгалтерского учёта рекламной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2 + У.я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т Реклами. - К., 2005. - 192 с. - укp.

Розглянуто питання використання інноваційних технологій у ВНЗ, проаналізовано інноваційні педагогічні технології у середніх навчальних закладах. Викладено культурологічний підхід до професійної підготовки музикантів-педагогів. Висвітлено роль уяви у професійно-творчій підготовці дизайнерів-викладачів. Розкрито суть та значення проектно-художньої творчості у трудовому навчанні учнів для їх творчих здібностей. Описано експериментальну модель розвитку професійних умінь учителів образотворчого мистецтва у системі післядипломної освіти.

Рассмотрены вопросы использования инновационных технологий в ВУЗ, проанализированы инновационные педагогические технологии в средних учебных заведениях. Изложен культурологический подход к профессиональной подготовке музыкантов-педагогов. Освещена роль воображения в профессионально-творческой подготовке дизайнеров-преподавателей. Раскрыты сущность и значение проектно-художественнного творчества в трудовом обучении учеников для их творческих способностей. Представлена экспериментальная модель развития профессиональных умений учителей изобразительного искусства в системе последипломного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тесленко В. 
Науково-теоретичні засади громадянського виховання студентів у закладах вищої освіти / В. Тесленко // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 7-16. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Громадянська освіта молоді завжди була і залишається важливим сегментом у теоретичній та практичній сферах інтегрованої діяльності педагогів та науковців. Ця важлива форма освіти є актуальною в пострадянських країнах, і особливо в Україні, яка розвиває власну незалежність за складних умов, пов'язаних із численними зовнішніми та внутрішніми проблемами. В цьому контексті важливо дотримуватися такого підходу, який, спираючись на пріоритет загальних цінностей та толерантність до різних суспільно-політичних поглядів у державі, буде сприяти зміцненню єдності громадян і молодого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Грицишина Т. 
Особливості та методи профорієнтаційної діяльності з інтелектуально обдарованими учнями старших класів / Т. Грицишина, Ю. Савченко // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 16-23. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми професійного вибору обдарованих підлітків, психологічні особливості їх професійного самовизначення. Розкрито поняття, які визначають зміст і задачі професійної діагностики та профконсультування старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хамраев А. 
Моделирование деятельности учителя при проектировании творческой деятельности учащихся / А. Хамраев // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 23-26. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Основными отношениями в процессе обучения являются отношения между учителем и учеником. В целях проектирования творческой деятельности учащихся по родному языку с точки зрения учителя взаимосвязанными считаются отношения: "учитель и ученик", "учитель и учебные материалы", "учитель и наглядные пособия". С точки зрения учителя, обучающего, на основе готового проекта действует тесные взаимоотношения: "учитель и проект", "учитель и ученик", "ученик и взаимоотношения ученика", "ученик и учебные материалы".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лавренова М. 
Система роботи з обдарованими дітьми (на прикладі Закарпаття) / М. Лавренова // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему роботи з обдарованими учнями початкових класів. Представлено систему роботи з обдарованими дітьми в сучасній українській школі (на прикладі Закарпаття). Визначено чинники, за якими здійснюється психічний розвиток дитини, головні сфери обдарованості дітей і форми роботи з обдарованими молодшими школярами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220(4УКР-4ЗАК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гірич Г. 
Практичний інтелект і його роль у формуванні творчої особистості учнівської молоді в умовах позашкільної освіти / Г. Гірич, Т. Слинькова // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 32-39. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сутність, особливості, головні структурні компоненти практичного інтелекту. Аргументовано важливість практичного інтелекту для ефективного формування творчої особистості в умовах позашкільної освітньої діяльності на прикладах праць вітчизняних та зарубіжних учених.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + С5*671*332.113.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Козійчук О. 
Організаційно-управлінські ресурси та особливості практичної реалізації моделі управління профорієнтаційною діяльністю / О. Козійчук // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 46-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито організаційно-педагогічні особливості практичної реалізації моделі управління профорієнтаційною діяльністю з організації освітнього середовища в контексті модернізації освіти. Проаналізовано становлення економічного профілю в системі профільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30.203

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пасенко І. 
Педагогічні умови застосування контекстного підходу в професійній підготовці майбутніх бакалаврів з правознавства / І. Пасенко // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 52-60. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено педагогічні умови застосування контекстного навчання майбутніх бакалаврів з правознавства в професійній підготовці: спрямованість освітнього процесу на забезпечення мотивації до професійної діяльності; зміст нормативних дисциплін, що має бути зорієнтований на забезпечення професійної надійності майбутніх працівників; застосування активних методів навчання та інноваційних технологій з дотриманням принципу комплексності; ІКТ має бути складовою інформаційно-освітнього середовища контекстного типу; активне використання інноваційних технологій інтерактивного навчання з метою формування професійної компетентності; педагогічна підтримка, мотивація та контроль викладачів в процесі контекстного навчання; активні процеси фахової професійної підготовки майбутніх бакалаврів шляхом використання сучасних інтерактивних технологій, які здатні забезпечити вирішення проблемних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Аніщенко Н. 
Розвиток в учнів екологічної культури засобами гри / Н. Аніщенко, В. Дзюба // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 60-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Звернено увагу на актуальне питання сьогодення, що стоїть перед педагогічними працівниками освітніх закладів, - виховання в дітей емоційно-ціннісного й відповідального ставлення до довкілля, формування в них екологічно-доцільної поведінки. Проаналізовано проблеми використання ігрових форм в екологічному вихованні школярів. Визначено види ігор і особливості їх використання під час реалізації завдань екологічного виховання в позашкільному закладі освіти. Наведено різні підходи до класифікації ігор, які використовують педагоги для формування екологічної культури дітей. Правильно організована ігрова діяльність дає змогу домогтися найповнішого самовираження вихованців, активності їхніх дій, які узгоджені з загальноприйнятими нормами та правилами пізнання природи рідного краю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тименко В. 
Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді / В. Тименко, В. Бовсунівський // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 68-77. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто проблему знеособлення навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень" у закладах вищої освіти. Вказано на відсутність наукових методів самопізнання учнівською молоддю власного єства. Обгрунтовано необхідність використання надбань українського і закордонного наукознавств. Запропоновано включити у професійну підготовку студентів закладів вищої освіти навчальну дисципліну "Етнометодологія". Подано низку понять з історичної етнології. Сформульовано визначення предмета наукового дослідження етнометодології - системи методів, що спрямовані на розвиток практичного мислення учнівської молоді, розв'язання сучасних проблем буденної життєдіяльності студентської молоді, на реалізацію їх обдарованості практичним інтелектом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486 + Ч30в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Доротюк В. 
Природа компетентності та створення розвивального середовища: важливі аспекти у виборі професії / В. Доротюк // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 78-85. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано поняття компетентності в працях Дж. Равена та поставлені ним задачі для освіти: навчити учителя по-новому побачити можливості кожної дитини, використовуючи нові підходи до навчання. Метою освіти виставити розвиток особистості учня. Методи навчання та формування компетентностей учня мають відповідати його схильностям та інтересам, необхідно тісне співробітництво з сім'ями учнів. Головну роль у формуванні компетентностей відведено розвивальному середовищу. Розглянуто результати наукового експерименту в школах України, у результаті якого отримано відомості про наявність умов для розвитку особистості учня в навчальному закладі та в сім'ї. Запропоновано ознайомитися з аналізом факторів, які перешкоджають створенню розвивального середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Камишин В. 
Еволюція інтелекту: від соціальної поведінки до індивідуальних параметрів / В. Камишин, М. Міленіна // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 86-95. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено, які з-поміж соціальних параметрів є найбільш давніми та сталими конструктами нашого мозку, а тому найбільш стабільними регуляторами поведінкової стратегії людини. Виявлено соціальні параметри, що включалися у формування нейронної мережі інтелекту (у хронологічному порядку). Проведено емпіричне дослідження з метою виявлення взаємозв'язків між інтелектуальними, мотиваційними, характерологічними та психофізіологічними властивостями особистості з метою пошуку способів оптимізації розвитку академічної обдарованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + С5*627*332.113.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мадзігон В. 
Здібності - творчість - обдарованість особистості / В. Мадзігон, Н. Федорова // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 96-105. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Узагальнено проблеми здібностей, творчості та обдарованості учнів ЗЗСО, зосереджують увагу читачів на принципових відмінностях понять "здібності", "творчість" та "обдарованість". Говорячи про здібності розкриваються елементи та етапи їх розвитку, а також акцентують увагу на класифікації. Описуючи поняття "творчість" автори нагадують про те, що для розвитку творчих здібностей та обдарованості необхідно створювати певні умови. Обдарованість також має свою класифікацію. Запропоновано критерії оцінювання творчих здібностей учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ліпін М. 
Продуктивна уява як основа творчості / М. Ліпін // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 112-120. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Сьогодні проблема уяви, фантазії та творчості стає центральною проблемою як соціально-філософської теорії, так і педагогічної практики. Зазначена тенденція зумовлена поширенням експлуатації креативності в умовах інноваційної економіки, коли уява постає найважливішим ресурсом економічного розвитку. З огляду на це, сьогодні ми можемо спостерігати небувалу мобілізацію фантазії та уяви. Однак зазначений процес набуває дедалі більш штучного характеру. Чим більше економіка потребує діяльності творчої уяви, тим біднішими й абстрактними стають її результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.143.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ільїна Г. 
Виклики освітніх інновацій: дитинство в умовах цифрової соціалізації / Г. Ільїна // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 121-127. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено проблеми освіти в умовах цифрової соціалізації. Проаналізовано головні виклики, які постали перед сучасною освітою, а саме: проблема технологічного розриву між поколіннями учнів і вчителів, індивідуалізація освіти, інформаційний шум, гейміфікація, цифрова нерівність, розрив між візуальною та текстуальною культурами в освіті. Проаналізовано проблему формування стратегій навчання "цифрового покоління", світосприйняття якого формується в епоху розвитку цифрових технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ковальова О. 
Особливості перспективного розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти / О. Ковальова // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 128-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено якісний аналіз результатів психодіагностики експериментальної групи вчителів загальноосвітніх шкіл після проведення програми розвитку соціально-комунікативної компетентності (СКК), розкрито концептуальні та теоретичні засади розвивальної програми, подано дані статистичного аналізу значущості змін за всіма субкомпетентностями за t-критерієм Стьюдента та дані порівняльного аналізу результатів розподілу групи за рівнем розвитку СКК до та після формувального експерименту, описано психологічні та педагогічні особливості перспективного розвитку СКК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чудакова В. 
Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища - компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості / В. Чудакова // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 134-146. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Представлено порівняльний аналіз результатів дослідження "організаційно-інноваційного середовища організації", компонента технології формування психологічної готовності до інноваційної діяльності - умови конкурентоспроможності особистості. Предмет обговорення є динаміка порівняльного аналізу діагностичних зрізів, в експериментальній і контрольній групах, за результатами констатуючого та формуючого етапів експерименту під час дослідженні "організаційно-інноваційного середовища".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського