![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=РА328648$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Койчева Т. І. Підготовка майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей як тьюторів для системи дистанційної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. І. Койчева; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 c. - укp.Визначено та науково обгрунтовано суть поняття "функції тьютора в системі дистанційної освіти". З'ясовано показники та критерії оцінки професійно-педагогічної готовності вчителя до виконання ним функцій тьютора в системі дистанційної освіти. Охарактеризовано рівні прояву даної готовності. Розкрито етапи розвитку та становлення освіти даного типу. Виокремлено моделі її функціонування залежно від мети освіти, взаємодії слухача та викладача. Розроблено та експериментально апробовано зміст і методику процесу навчання, спрямованого на формування тьюторських функцій у майбутніх учителів-гуманітаріїв. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + С.р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328648 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|