Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА333777$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Єфімова Н. О. 
Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. О. Єфімова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 c. - укp.

Уперше встановлено, що стендова реклама, яка ілюструє алкогольну та тютюнову продукцію, є найбільш істотно представленою у свідомості молоді. Розкрито розходження у значимості елементів рекламного щита (графічної частини, слогану, текстової інформації) у процесі його сприйняття між особами, у свідомості яких домінує тютюнова та алкогольна продукція, і тими, у кого немає подібної виразності. Виділено мотиваційні, емоційно-вольові, інтелектуальні, комунікативні та інші властивості особистості, що є детермінантами у разі вибірковості сприйняття реклами різних видів продукції. Уточнено представлення про психологічну суть реклами як певної психотехнології, орієнтованої на маніпулювання мотиваційно-потребовою та свідомою сферою особистості, яка розвивається. Розкрито суть реклами як певної психотехнології, орієнтованої на маніпулювання мотиваційно-потребовою та свідомою сферою особистості, яка розвивається. Досліджено психолого-педагогічні умови щодо адекватного сприйняття рекламних повідомлень молоддю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2 + Ю959.91-997 + Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333777 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського