1. |
Акіншева І. П. Навчання учнів соціальної історії в середніх школах країн - членів Ради Європи : Автореф. дис... канд. мед. наук / І. П. Акіншева; Ін-т пед. АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.На підставі проведеного історіографічного аналізу європейської та вітчизняної історичної, історико-філософської та історико-методичної літератури сформульовано характеристики та особливості соціальної історії та історії повсякденності як складової історичного знання. Визначено основні тенденції розвитку теорії та практики викладання й методичні засади навчання соціальної історії в школах країн - членів Ради Європи, зокрема розвитку змісту, засобів і методів навчання. Уточнено поняття "соціальна історія", "історія повсякденності" як складові змісту шкільної історичної освіти. У науковий обіг введено нові та маловідомі джерела з розвитку історичної освіти країн - членів Ради Європи, навчальні плани і програми, матеріали педагогічної преси, які розширюють і конкретизують науково-методичні уявлення про реформування змісту історичної освіти в зазначених країнах. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342989 Пошук видання у каталогах НБУВ
|