1. |
Братаніч Б. В. Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу : Автореф. дис... д-ра філософ. наук / Б. В. Братаніч; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2006. - 35 c. - укp.Визначено філософську предметність соціально орієнтованого маркетингу в освіті, його зміст і місце у системі філософського знання у контексті процесу становлення маркетингу як системного соціального феномену постіндустріального суспільства і з метою використання освітнього маркетингу для реформування педагогічної теорії й освітньої практики, а також здійснення соціальної модернізації в Україні. Обгрунтовано, що соціально орієнтований маркетинг в освіті є найбільш адекватним механізмом забезпечення соціо- та гуманоцентричної переорієнтації освіти за умов ринкового суспільства. Показано, що філософія соціально орієнтованого маркетингу в освіті має міждисциплінарний характер і є складовою філософсько-освітнього знання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю6*31-723.2 + Ч34(4УКР) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343462 Пошук видання у каталогах НБУВ
|