Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА343462$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Братаніч Б. В. 
Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу : Автореф. дис... д-ра філософ. наук / Б. В. Братаніч; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2006. - 35 c. - укp.

Визначено філософську предметність соціально орієнтованого маркетингу в освіті, його зміст і місце у системі філософського знання у контексті процесу становлення маркетингу як системного соціального феномену постіндустріального суспільства і з метою використання освітнього маркетингу для реформування педагогічної теорії й освітньої практики, а також здійснення соціальної модернізації в Україні. Обгрунтовано, що соціально орієнтований маркетинг в освіті є найбільш адекватним механізмом забезпечення соціо- та гуманоцентричної переорієнтації освіти за умов ринкового суспільства. Показано, що філософія соціально орієнтованого маркетингу в освіті має міждисциплінарний характер і є складовою філософсько-освітнього знання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю6*31-723.2 + Ч34(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343462 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського