1. |
Кушнарьов В. В. Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В. В. Кушнарьов; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К., 2010. - 20 c. - укp.Охарактеризовано іміджологію, брендинг, міфодизайн як чинники формування стратегій маркетингових комунікацій і реклами в туризмі. Проаналізовано соціодинаміку трансформацій рекламних комунікацій туризму. Визначено подієві, етичні, естетичні ознаки рекламних комунікацій у туризмі. Проаналізовано інфраструктуру рекламних комунікацій у ЗМІ, інтегровані маркетингові комунікації та реклами послуг і дестинацій. Вивчено особливості інтеграції комунікативного простору реклами в культурному туризмі. Надано модельно-проектну характеристику інтегрованих маркетингових комунікацій і реклами в контексті дизайнерських технологій. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч518.14(4УКР) в2:Ч62
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА374226 Пошук видання у каталогах НБУВ
|