Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА446761$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Ферт О. Г. 
Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.01.03 / О. Г. Ферт; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 36, [1] c. - укp.

Визначено теоретичні та практичні засади диференційованого підходу до дітей із порушеннями психічного розвитку, зокрема з поведінковими й емоційними порушеннями. Доведено, що такі діти потребують застосування методики функціонально-поведінкового оцінювання, обов'язкового плану позитивного поведінкового втручання, адаптації середовища та, при наявних порушеннях інтелектуального розвитку, модифікації навчального матеріалу. Діти з подвійною винятковістю (обдаровані діти з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги (ГРДУ)) потребують особливого підходу до побудови навчального процесу. Охарактеризовано модель системи комплексного супроводу дітей із порушеннями психічного розвитку на основі диференційованого й індивідуального підходу до дітей із ГРДУ в інклюзивному освітньому процесі, що базується на тісній співпраці мультидисциплінарної команди фахівців із батьками дитини та підтримується на рівні державної освітньої політики. Представлено технологію супроводу дітей із порушеннями психічного розвитку в освітньому процесі, яка є універсальною та може використовуватись широким колом педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ю948.25 + Ю984.030.2-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446761 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського