Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (22)Книжкові видання та компакт-диски (152)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=АУДІЮВАННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 194
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах / уклад.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 1999. - 191 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглядаються питання навчання різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, читання, письма та письмового мовлення, охарактеризовано кожен з видів мовленнєвої діяльності. Висвітлюються питання навчання учнів середніх навчальних закладів іншомовного матеріалу. Представлений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов. Дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, аналізується проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов. Показана технологія навчання іншомовного матеріалу, узагальнена практика роботи над граматичним, лексичним та фонетичним матеріалом, розкрита методика навчання техніки письма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цінько С. В. 
Аудіювання в навчально-виховному процесі / С. В. Цінько // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2. - С. 10-16. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Рассмотрены теоретические вопросы аудирования, приведены результаты эксперимента, подтверждающие важность последовательной, систематической работы над слушанием как видом речевой деятельности на уроках украинского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Ш141.4-91 + Ю935.113

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Панова Л. С. 
Методика навчання іноземної мови в школі : Навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту інозем. мов / Л. С. Панова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 1999. - 108 c. - укp.

Розглядаються теоретичні основи навчання іноземної мови в середній школі, проблеми формування іншомовних мовленнєвих навичок, зокрема, навичок вимови, граматичних та лексичних навичок. Висвітлюються питання навчання видів мовленнєвої діяльності, у т.ч. навчання аудіювання, говоріння, читання, письма. Аналізуються навчально-виховні функції контролю у навчанні іноземної мови, його види й форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цінько С. В. 
Розвиток у п'ятикласників умінь аудіювання на уроках української мови : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Цінько; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Теоретико-експериментально досліджено важливу проблему української лінгводидактики - навчання аудіювання. Висвітлено теоретичні засади розвитку аудіативних умінь учнів на уроках рідної мови. Визначено ефективні форми, методи, прийоми та засоби навчання аудіювання. Розроблено критерії відбору аудіотекстів. Запропоновано систему роботи над розвитком аудіативних умінь п'ятикласників, ефективність якої обгрунтовано теоретично і підтверджено практикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912

Шифр НБУВ: РА312216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кміть О. В. 
Тестовий контроль аудитивних умінь студентів немовних факультетів вищого педагогічного навчального закладу (ІІ курс, англійська мова) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Кміть; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2000. - 22 c. - укp.

Дисертацію присвячено вирішенню проблеми організації тестового контролю аудитивних умінь студентів II курсу немовних факультетів вищого педагогічного навчального закладу з позицій інтеракціонального підходу. Теоретично обгрунтовано застосування тестового контролю як засобу управління процесом навчання аудіювання. Визначено особливості тестового контролю аудитивних умінь, класифіковано аудитивні вміння як об'єкти тестування на основі рівневого підходу до природи розуміння аудотексту та конкретизовано критерії відбору аудотекстів для текстового контролю. Розроблено методику організації тестового контролю аудитивних умінь, яка дозволяє успішно здійснити його проведення і сприяє забезпеченню ефективного управління процесом навчання аудіювання. Науково обгрунтовано розробку комунікативно спрямованих тестових завдань, створено їх фонд, складено придатний тест для поточного і тематичного контролю рівня навчальних досягнень студентів в оволодінні аудіюванням, апрбовано технологію реалізації тестового контролю аудитивних умінь студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жеренко Н. Є. 
Індивідуалізація навчання аудіювання учнів молодших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов (англійська мова) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. Є. Жеренко; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію індивідуального навчання англомовного аудіювання учнів молодших класів. Визначено фактори успішності оволодіння аудіюванням молодшими школярами, індивідуально-психологічні особливості розвитку та сформованості яких впливають на рівень індивідуальної навченості аудіювання учнів. Описано методики діагностики рівнів функціонування факторів навченості аудіювання. Виділено типологічні підгрупи учнів. Запропоновано технологію здійснення індивідуалізованого навчання аудіювання зі збільшенням вагомості розвиваючо-мотивуючого виду індивідуалізації. Наведено способи, прийоми та засоби проведення кожного з видів комплексної індивідуалізації, що є доцільними саме на початковому етапі навчання. Вміщено комплекс вправ для індивідуалізованого формування аудитивних навичок і розвитку аудитивних умінь учнів молодших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дроздова І. П. 
Система навчання української мови у вищих технічних закладах східного регіону України / І. П. Дроздова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 60-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сучасну мовленнєву ситуацію на Сході України. Запропоновано певну систему навчання української мови студентів вищих технічних навчальних закладів за умов російськомовного оточення та паралельного викладання української та російської мов у школі. Завдання, які вирішує запропонована система навчання, можна розподілити за різними видами мовної діяльності: говорінням, аудіюванням, читанням тощо. У процесі навчання української мови студентів технічних спеціальностей на основі запропонованої методичної системи створено послідовність формування україномовної компетенції з урахуванням професійної специфіки майбутнього спеціаліста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Багмут А. Й. 
Сприйняття українського мовлення в умовах шумових завад / А. Й. Багмут, І. В. Борисюк, О. М. Покидько; ред.: А. Й. Багмут; НАН України. Ін-т укр. мови. - К., 2000. - 171 c. - Бібліогр.: 128 назв. - укp.

Досліджено особливості сприйняття усної форми української літературної мови на матеріалі окремих слів, складів та звукових сегментів. Наведено квантитативну характеристику експериментального матеріалу. Проаналізовано помилкові відповіді у процесі ідентифікації слів шумових завад. Описано особливості сприйняття консонантного початку ізольованих слів. Створено артикуляційні таблиці розбірливості складів. Здійснено узагальнений аналіз результатів експериментально-фонетичного дослідження. З'ясовано типи основних помилок, виявлених у ході аудіювання складів. Висвітлено роль асоціацій у сприйнятті складів та причини існування варіативності сприйняття. Визначено позиційні фактори розбірливості приголосних звуків у складах. Охарактеризовано компенсаційні властивості процесу сприйняття мовних одиниць. Запропоновано загальні та індивідуальні характеристики сприйняття складу, а також кількісні та якісні характеристики розбірливості складів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-1с5

Шифр НБУВ: ВА606384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Черниш В. В. 
Навчання англомовного читання та аудіювання із застосуванням аудіокнижок художніх творів (середня загальноосвітня школа з поглибленим вивченням іноземної мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Черниш; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2001. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему взаємопов'язаного навчання рецептивних видів мовленнєвої діяльності з комплексним використанням аудіокнижок (АК) художніх творів (ХТ) у середніх і старших класах середніх загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Розглянуто психолінгвістичні передумови використання АК ХТ. Уточнено психолінгвистичну модель сприйняття та розуміння художніх текстів, узагальнено результати аналізу читання й аудіювання, їх спільні риси та розбіжності. Встановлено ієрархічну структуру загальних умінь розуміння в процесі читання й аудіювання та можливість позитивного переносу розпізнавання мовного матеріалу з однієї модальності в іншу. Розглянуто феномен АК як специфічний допоміжний засіб навчання читання та аудіювання ХТ. Обгрунтовано раціональні принципи відбору АК ХТ. Умотивовано критерії відбору розділів АК для навчання читання, аудіювання та одночасного читання й аудіювання. Створено взаємопов'язану систему вправ для англомовного читання та аудіювання, спрямовану на послідовне та поетапне формування та розвиток навичок і вмінь читання й аудіювання, яка передбачає збереження цілісності АК як ХТ. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено ефективність вправ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 174 с. - (Педагогіка; Вип. 6). - укp.

Охарактеризовано освітню парадигму на порозі третього тисячоліття. Розглянуто питання педагогічної діагностики. Досліджено проблеми виховання та перевиховання. Описано особливості емоційного розвитку сучасного першокласника за умов його шкільної адаптації. Відображено стан та проблеми економічної підготовки школярів. Визначено психолінгвістичні умови організації ефективної комунікативно-пізнавальної діяльності учнів на уроці. Розкрито особливості соціально-педагогічної роботи з прийомною сім'єю; проблему материнства в контексті педагогічної спадщини В.Сухомлинського. Наведено технології активізації професійного самовизначення старшоколасників. Викладено психолого-педагогічні основи засвоєння студентами словотворення як одного з функціональних рівнів мовної системи. Запропоновано теоретичні аспекти вибору методів навчання основ техніки у системі безперервної освіти. Вивчено проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту. Розкрито деякі аспекти аналізу практики формування самооцінки у курсантів вузів. Проаналізовано лінгвістичні особливості англійської розмовної мови та труднощі їх сприйняття на слух при навчанні аудіюування. Досліджено психологічний аспект аудіювання англійської розмовної мови та джерела інформації, що використовуються в процесі навчання. Розглянуто деякі питання організації самостійної роботи під час навчання читання на початковому етапі вивчення іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)31

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горіна Ж. Д. 
Розвиток українського розмовного мовлення студентів національних груп нефілологічних факультетів вищих навчальних закладів південного регіону України : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ж. Д. Горіна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 20 c. - укp.

Розроблено експериментальну програму для початкового навчання української мови. Запропоновано методику організації системи вправ, спрямованих на формування навичок і вмінь аудіювання, говоріння та запобігання інтерферуючому впливу російської мови. Визначено критерії, показники, рівні розвитку розмовно-монологічного та розмовно-діалогічного мовлення. Виявлено закономірності, тенденції, психолого-педагогічні умови розвитку мовлення студентів різних національних груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.33

Шифр НБУВ: РА313518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 97 с. - (Педагогіка; Вип. 7). - укp.

Висвітлено тип культури суспільства як параметр дидактичної системи. Проаналізовано вплив релігії на моральне становлення молоді. Досліджено проблеми демографічного виховання підростаючого покоління. Визначено інтегровані шляхи сучасного сімейного виховання, коефіцієнт їх корисної дії. Розглянуто соціально-педагогічні особливості шкільної соціалізації. Обгрунтовано критерії та рівні готовності старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії. Висвітлено методику навчання аудіювання англійської розмовної мови. Розглянуто інформаційні технології як компонент професійної підготовки фахівця у вищому закладі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тітова В. М. 
Методика інтенсивного навчання англійської мови абітурієнтів вищих закладів освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В. М. Тітова; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та практично розроблено методику формування іншомовної комунікативної компетенції, рівень якої є достатнім для складання вступних іспитів з англійської мови до вищих закладів освіти України. Охарактеризовано методику навчання абітурієнтів з використанням принципів методу активізації резервних можливостей особистості та колективу, що максимально враховує вимоги до рівня володіння іноземною мовою учнями-випускниками, визначені у шкільних програмах, проекті Державного освітнього стандарту, рекомендаціях Ради Європи. Доведено доцільність запропонованої у дослідженні моделі курсу з погодинним розподілом мовного та мовленнєвого матеріалів. Описано тексти-полілоги та систему вправ курсу. Відібрано мовний та мовленнєвий матеріали, країнознавчий та лінгвокраїнознавчий матеріали, автентичні тексти для читання й аудіювання, наведено перелік відеофільмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. Туган-Барановського / ред.: В. В. Шубін. - Донецьк, 2002. - 252 с. - (Гуманіт. науки; N 3). - укp.

Висвітлено проблеми розвитку вищої освіти за умов суспільної трансформації, а також національних меншин в Україні. Проаналізовано особливості використання комп'ютерних технологій у процесі навчання іноземних мов. Висвітлено правові засади свободи совісті та діяльності релігійних організацій, а також лінгводидактичні засади навчання читанню творів художньої літератури на уроках російської мови як іноземної. Розглянуто правові аспекти аудіювання.

Освещены проблемы развития высшего образования в условиях общественной трансформации, а также национальных меньшинств на Украине. Проанализированы особенности употребления компьютерных технологий в процессе обучения иностранным языкам. Освещены правовые основы свободы совести и деятельности религиозных организаций, а также лингводидактические основы обучения чтению произведений художественной литературы на уроках русского языка как иностранного. Рассмотрены правовые аспекты аудирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70141/гум. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2002. - 338 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 5). - укp.

Висвітлено проблеми підготовки вчителя іноземної мови. Проаналізовано чинні програми методичної підготовки та навчальні посібники для майбутніх учителів іноземних мов. Викладено нові підходи до формування іншомовної компетенції усного та писемного спілкування, мовної компетенції. Розглянуто систему вправ для навчання іншомовного аудіювання, читання та одночасного аудіювання і читання аудіокнижок художніх творів. Наведено результати експериментального дослідження навчання писемного професійного мовлення студентів фінансово-економічних спеціальностей, результати експериментального навчання техніки читання англійською мовою учнів початкової школи. Висвітлено етапи навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням їх когнітивних стратегій. Розкрито теоретичні передумови формування іншомовної комунікативної компетенції, психофізіологічні передумови створення двоступеневої системи навчання іноземних мов у початковій школі, педагогічні аспекти їх навчання у магістратурі. Описано особливості навчання іноземної мови за проектною методикою, сучасні інформаційні технології навчання.

Освещены проблемы подготовки учителя иностранного языка. Проанализированы действующие программы методической подготовки и учебные пособия для будущих учителей иностранных языков. Изложены новые подходы к формированию иноязычной компетенции устного и письменного общения, языковой компетенции. Рассмотрена система упражнений для обучения иноязычному аудированию, чтению и одновременному аудированию и чтению аудиокниг художественных сочинений. Приведены результаты экспериментального исследования обучения письменной профессиональной речи студентов финансово-экономических специальностей, результаты экспериментального обучения техники чтения на английском языке учеников начальной школы. Освещены этапы обучения студентов-экономистов английской специальной лексике с учетом их когнитивных стратегий. Раскрыты теоретические предпосылки формирования иноязычной коммуникативной компетенции, психофизиологические предпосылки создания двухступенчатой системы обучения иностранному языку в начальной школе, педагогические аспекты его обучения в магистратуре. Описаны особенности обучения иностранному языку за проектной методикой, современные информационные технологии его обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ш12-91я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 152 с. - (Педагогіка; N 8). - укp.

Розглянуто біоетику як складову батьківської педагогіки, родинне виховання як засіб запобігання виникненню неформальних підліткових об'єднань негативного спрямування. Розкрито завдання і зміст антиалкогольної виховної роботи зі старшокласниками. Описано діагностику креативності майбутніх учителів музики, діагностику та організацію таксономії гуманістичного виховання студентів медичного коледжу. Проведено системний аналіз цілісного процесу навчання загальномедичних дисциплін у медичному училищі. Висвітлено зв'язки між різними галузями знань як умову підвищення ефективності технічної підготовки школярів. Наведено загальну характеристику найбільш поширених підходів до розуміння суті і змісту менеджменту. Значну увагу приділено історії педагогіки, лінгводидактиці. Викладено аспекти родинного виховання українських горян-бойків, штрихи до портретів викладачів учительських семінарій Галичини початку ХХ ст. Розкрито фонетичні особливості англійської розмовної мови та труднощі їх сприйняття на слух під час навчання аудіювання.

Рассмотрены биоэтика как составляющая часть родительской педагогики, семейное воспитание как средство предупреждения возникновения неформальных подростковых объединений негативного направления. Раскрыты задачи и содержание антиалкогольной воспитательной работы со старшеклассниками. Описана диагностика креативности будущих учителей музыки, диагностика и организация таксономии гуманистического воспитания студентов медицинского колледжа. Проведен системный анализ целостного процесса обучения общемедицинских дисциплин в медицинском училище. Освещены связи между различными отраслями знаний как условие повышения эффективности технической подготовки школьников. Приведена общая характеристика наиболее распространенных подходов к пониманию сущности и содержания менеджмента. Значительное внимание уделено истории педагогики, лингводидактике. Изложены аспекты семейного воспитания украинских горян-бойков, штрихи к портретам учителей учительских семинарий Галиции начала ХХ в. Раскрыты фонетические особенности английского разговорного языка и трудности их восприятия на слух при обучении аудиированию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Голованчук Л. П. 
Навчання учнів основної загальноосвітньої школи культурно-країнознавчої компетенції на уроках англійської мови : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. П. Голованчук; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Виявлено місце та роль культурно-краєзнавчого аспекту спілкування у загальноосвітній школі. Визначено компоненти та структуру культурно-країнознавчої компетенції. Розглянуто загальні вимоги до навчальних матеріалів зазначеного характеру, сформульовано спеціальні вимоги до текстів-полілогів і текстів для навчання аудіювання та читання, а також творів пісенно-поетичного жанру. Виділено критерії відбору автентичних матеріалів культурно-країнознавчого характеру. Теоретично обгрунтовано та розроблено систему вправ для навчання культурно-країнознавчої компетенції в основній загальноосвітній школі. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання цієї системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.39

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Черніченко Г. О. 
Стратегія розвитку виробництва старопромислового регіону : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.07.01 / Г. О. Черніченко; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2003. - 31 c. - укp.

Обгрунтовано концептуальні засади створення стратегії розвитку виробництва з урахуванням особливостей старопромислових регіонів із виснаженими природними ресурсами. З використанням адміністративно-політичних і ринкових методів запропоновано теоретичні засоби узгодження економічних інтересів різних ієрархічних рівнів під час визначення межових значень економічного зростання, які базуються на розроблених і адаптованих до сучасних умов динамічних моделях стратегії розвитку виробництва. Розроблено моделі встановлення цін на контракт екологічного аудіювання, тарифів екологічного страхування. Доведено, що основними складовими стратегії розвитку виробництва є міжчасові зв'язки, капітал, людські та природні ресурси, інвестиції, які узгоджуються з принципами сталого розвитку. Встановлено характер поведінки еколого-економічної системи, який реалізовано під час розробки стратегії розвитку великих металургійних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-801

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чайка Л. В. 
Англійська мова для студентів економічних спеціальностей = Financial English : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Чайка. - Ірпінь, 2003. - 344 c. - Бібліогр.: с. 334-335. - англ.

Розкрито суть основних понять і термінів економіки та бізнесу, податкової політики та оподаткування. Розглянуто питання вживання неозначеного та означеного артикля, пасивного стану та неособових форм дієслова, а також особливості питальних і складних англійських речень. Викладено порівняльні конструкції прикметника. Наведено стислий фонетичний довідник, граматичний практикум, а також лексичний матеріал з економічних спеціальностей, усної практичної діяльності, тексти і завдання для аудіювання.

Раскрыто содержание основных понятий и терминов экономики и бизнеса, налоговой политики и налогообложения. Рассмотрены вопросы употребления определенного и неопределенного артикля, пассивного состояния и неличностных форм глагола, а также особенности вопросительных и сложных английских предложений. Изложены сравнительные конструкции прилагательного. Приведены краткий фонетический словарь, грамматический практикум, а также лексический материал по экономическим специальностям, устной практической деятельности, текста и задания для аудирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-926

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Савицька Т. В. 
Комплекс професійних умінь навчання аудіювання майбутніх учителів іноземних мов / Т. В. Савицька // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 118-120. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено професійно-педагогічні вміння, необхідні для навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого аудіювання на заняттях з практики усного та писемного мовлення.

Определены профессионально-педагогические умения, необходимые для обучения будущих учителей английского языка профессионально направленному аудированию на занятиях по практике устной и письменной речи.

The number of professional skills, necessary for teaching listening comprehension for specific purposes to future English teachers at English lessons, is defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського