Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (347)Книжкові видання та компакт-диски (27)
Пошуковий запит: (<.>K=КУЛІНАРІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Грабовська Л. І. 
Використання навчального посібника "Кулінарія" / Л. І. Грабовська // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 4. - С. 37-38. - укp.

Розглянуто зміст посібника "Виробничі проблемні ситуації та ситуаційні запитання" з курсу "Кулінарія", схваленого методичним об'єднанням педагогів спецдисциплін та методичною радою Білоцерківського вищого професійного училища будівництва та сервісу. Обгрунтовано значення ситуаційних і проблемних запитань в активізації пізнавальної діяльності учнів. Подано зразки навчальних проблемних запитань, які задаються з метою відтворення інформації та для формування навичок мислення високого рівня. Констатовано, що використання та вирішення ситуаційних і проблемних запитань надають змогу забезпечити кращі умови для розумового розвитку учнів, формувати в них уміння застосовувати знання на практиці, вільно оперувати ними в різних виробничих ситуаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215.1 + Л99р(4УКР)2-32

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вдовченко В. 
"Кулінарія". Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10 - 12 класах / В. Вдовченко, М. Бердар, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 4. - С. 123-157. - укp.

Вміщено пояснювальну записку, загальний тематичний план (Х - ХІ класи); орієнтовні календарно-тематичні плани (Х, ХІ клас); програми (Х, ХІ клас).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 р20 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Астапцева Х. А. 
Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. / Х. А. Астапцева // Поліграфія і вид. справа. - 2019. - № 1. - С. 152-161. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті "Новий Час" за 1930-ті рр. Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кобзар М. В. 
Феномен їжі як культурний компонент: категорії та терміни / М. В. Кобзар // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2019. - Вип. 33. - С. 135-141. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Здійснена порівняльна характеристика ряду важливих термінів, які використовуються у сучасних культурологічних дослідженнях феномену їжі. Визначена багатозначність категорії "гастрономічна культура". Показано, що концепт "їжа" має узагальнене значення. Розглянуто питання про харчовий культурний код, який слугує маркером приналежності до етносу. Доведено, що дефініції народна, національна, внутрішня кухня набувають певних конотацій в контексті культурологічних інтерпретацій харчової поетики народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.172

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
5.

Tregub A. 
Pragmatic value of service-expert programs in Ukrainian television space = Прагматична цінність сервісно-експертних програм в українському телевізійному просторі / A. Tregub // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Мета дослідження - емпіричним шляхом визначити перелік прагматичних цінностей сервісно-експертних програм власного виробництва та виробництва за спеціальним замовленням рейтингових загальнонаціональних телеканалів України. У процесі дослідження використано методи аналізу, синтезу, абстрагування та узагальнення, а також опитування, реалізоване шляхом заочного масового анкетування в електронному (письмовому) вигляді за допомогою Google-інструментів. У результаті проведеного опитування шляхом анкетування телевізійних глядачів було розроблено, емпірично підтверджено та доповнено перелік прагматичних цінностей за кожною з тематичних категорій сервісно-експертних програм власного виробництва та виробництва за спеціальним замовленням рейтингових телеканалів України загальнонаціонального мовлення, а саме за такими: "подорожі", "облаштування житлового середовища", "психологія стосунків", "медицина та здоров'я", "кулінарія", "побут", "краса", "мода та стиль", "сфера обслуговування". За відповідями респондентів на додаткові запитання анкети було визначено п'ятірку тематичних категорій сервісно-експертних програм, що базуються на позачасових цінностях: "подорожі", "кулінарія", "психологія стосунків", "медицина та здоров'я", "сфера обслуговування", - які становлять пріоритет щодо перегляду архівних випусків, а також ретрансляції одержаної корисної інформації для більше ніж половини опитаних телеглядачів. Уперше визначено та емпірично підтвержено прагматичну цінність сервісно-експертних програм для телевізійного глядача. Результати дослідження можуть бути використані у практиці телевізійного виробництва сервісно-експертних програм, зокрема враховані при розробці концепцій та сюжетів програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676.320.1/6 в811 + Ч632.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Етнічна кулінарія : навч. посіб. / А. А. Мазаракі, М. Ф. Кравченко, Т. І. Юдіна, М. П. Демічковська, Т. О. Марцин, І. Ю. Антонюк, А. О. Медведєва; ред.: А. А. Мазаракі; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. - 455 c. - Бібліогр.: с. 451-455 - укp.

Розглянуто питання щодо формування характерних особливостей національних кухонь народів світу, на які впливають географічне положення країни, кліматичні та економічні умови, історичні традиції тощо, а також залежать від основного виду господарської діяльності тієї або іншої країни. Наведено дані щодо використання традиційної продовольчої сировини, способи кулінарно-технологічної обробки, що застосовуються в процесі приготування напівфабрикатів і готової до споживання продукції, в найбільш відомих національних кухнях народів світу. Досліджено основи й особливості вживання класичних і місцевих прянощів, пряних овочів, а також соусів, приправ для утворення і покращення смако-ароматичних властивостей їжі в національних кухнях. Особливу увагу приділено асортименту й технології, специфіці оформлення та подавання страв, виробів, напоїв, що притаманні національним кухням. Охарактеризовано особливості оформлення та подавання страв (Центральні і Східна Європа, Баланські країни, Закавказзя, Близький Схід, Африка, Східна Азія, Америка та Латинська Америка).


Індекс рубрикатора НБУВ: Л99(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862202 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського