Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Тематичний інтернет-навігатор (3)Наукова електронна бібліотека (19)Автореферати дисертацій (20)Книжкові видання та компакт-диски (182)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>K=ЛОГОПЕД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Нариси досліджень у галузі гуманітарних наук в педвузі : Зб. наук. та наук.-метод. пр. Вип. IV. Т. I / ред.: І. О. Кліцаков; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов ім. Н.К.Крупської. - Горлівка : ГДПІІМ, 1998. - 474 с. - рус.

Досліджуються інноваційні технології виховання студентів, вплив естетики та образотворчого мистецтва на розвиток особистості, шляхи та засоби реалізації завдань екологічної освіти школярів у Великій Британії. Висвітлюється методика викладання іноземних та рідної мови, деякі допоміжні засоби формування соціокультурної компетенції школярів, а також деякі аспекти проблеми гуманності психоаналізу. Розглядається стан надання допомоги дітям, які страждають на аутизм, підкреслюється важлива роль фізичного виховання в реабілітації дітей з важкими формами порушення мовлення в загальному логопедичному навчально-виховному процесі, характеризуються деякі аспекти прилучення до гуманістичних цінностей в сучасних умовах та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР) + С.я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Харьков Л. В. 
Оцінка психічного розвитку дітей з природженим незрощенням верхньої губи та піднебіння в залежності від віку та термінів їх хірургічної реабілітації / Л. В. Харьков, С. А. Носко // Вісн. стоматології. - 1998. - № 3. - С. 35-39. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Встановлена вірогідна залежність затримки психічного розвитку від тривалості існування природженого дефекту піднебіння у дитини. Профілактикою цього є рання хірургічна та логопедична реабілітація.


Ключ. слова: верхня губа, піднебіння, природжене незрощення, психічний розвиток, реабілітація
Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лексикографічний бюлетень. Вип. 10 / ред.: В. Німчук; Ін-т укр. мови НАН України. - К., 2004. - 113 с. - укp.

Проаналізовано параметричну систему тлумачних словників української мови та особливості її використання в комп'ютерній лексикографії. Розглянуто питання індексації польсько-, російсько-, та українськомовної логопедичної термінології, а також лексико-тематичні групи української юридичної термінології початку ХХ ст. Описано семантичні процеси в українській термінології початку ХХІ ст. в психолінгвістичному аспекті.

Проанализирована параметрическая система толковых словарей украинского языка и освещены особенности её использования в компьютерной лексикографии. Рассмотрены вопросы индексации польско-, русско-, и украинскоязычной логопедической терминологии, а также лексико-тематические группы украинской юридической терминологии начала ХХ ст. Изучены семантические процессы в украинской терминологии начала ХХІ ст. в психолингвистическом аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш104я54(4УКР)1

Шифр НБУВ: Ж28740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федорович Л. О. 
Логопедичний альбом : Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти, які навч. за спец. "Дефектологія. Логопедія", вихователів, учителів, логопедів шкіл і дит. садків та батьків / Л. О. Федорович; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2001. - 186 c. - Бібліогр.: с. 186. - укp.

Висвітлено методичні рекомендації та завдання щодо визначення рівня лексичної, фонематичної, граматичної, ді- та монологічної мовленнєвої компетентності дітей. Проаналізовано досвід застосування даної методичної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437я7

Шифр НБУВ: ВА617668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогіка та методики: спеціальні : Зб. наук. ст. Вип. 1 / ред.: М. К. Шеремет; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 193 с. - укp.

Описано педагогічні можливості сюжетно-рольової гри та місце фольклору в розвитку мовлення дітей дошкільного віку із тяжкими вадами мовлення (ТВМ). Проведено порівняльний аналіз особливостей перебігу виконання діагностичних завдань дошкільниками з різними формами інтелектуальних порушень. Розглянуто сучасну систему знань учнів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Розкрито методику формування в учнів із ТВМ звукового аналізу та синтезу слів. Наведено сучасні підходи до подолання порушення звуковимови. Особливу увагу приділено сучасним комп'ютерним технологіям в логопедичній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92я54(4УКР)1 + Ш12-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Вип. 3 / ред.: М. І. Шкіль. - К., 2002. - 162 с. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з теорії та технологій навчання і виховання в системі освіти, її змісту, форм виховання, соціальної та трудової адаптації дітей з вадами розвитку. Описано методику навчання дітей в процесі освоєння базової техніки дзюдо. Розкрито передумови виникнення конфліктів у ранньому юнацькому віці. Проаналізовано особливості науково-логічного і конкретно-образного засобів пізнання дійсності та їх значення для адаптації особистості, вплив батьківського виховання на соціалізацію агресивності у підлітковому віці. Розглянуто питання формування у студентів умінь інтегрованого навчання дітей дошкільного віку, психологічні особливості емпатії підлітка, деякі аспекти проблеми підготовки вчителя-логопеда у вищому навчальному закладі.

Приведены результаты научных исследований по теории и технологии обучения и воспитания в системе образования, ее содержания, форм, воспитания, социальной и трудовой адаптации детей с недостатками развития. Описана методика обучения детей в процессе освоения базовой техники дзюдо. Раскрыты предпосылки возникновения конфликтов в раннем юношеском возрасте. Проанализированы особенности научно-логического и конкретно-образного средств познания действительности и их значение для адаптации личности, влияние семейного воспитания на социализацию агрессивности в подростковом возрасте. Рассмотрены вопросы формирования у студентов умений интегрированного обучения детей дошкольного возраста, психологические особенности эмпатии подростка, некоторые аспекты проблемы подготовки учителя-логопеда в высшем учебном заведении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Педагогіка та методики: спеціальні / ред.: М. К. Шеремет. - К., 2002. - 107 с. - (Зб. наук. ст. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова; Вип. 1). - укp.

Викладено сучасний підхід до проблеми логопедичного обстеження дітей з вадами мовлення. Проаналізовано формування зорово-просторових та часових уявлень у дітей із ДЦП з використанням міжпредметних зв'язків як методичну проблему. Описано роль іграшки у дитячій грі. Розкрито соціальну роль логопеда в системі допомоги населенню. Висвітлено становлення та функціонування системи підготовки дефектологів за кордоном.

Изложен современный подход к проблеме логопедического обследования детей с изъянами речи. Проанализировано формирование зрительно-пространственных воображений у детей с ДЦП с использованием межпредметных связей как методическая проблема. Описана роль игрушки в детской игре. Раскрыта социальная роль логопеда в системе помощи населению. Освещено становление и функционирование системы подготовки дефектологов за рубежом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Харьков Л. В. 
Врожденные несращения верхней губы и неба : Метод. пособ. для врачей / Л. В. Харьков, Н. Г. Горовенко, Л. Н. Яковенко, Т. Э. Зерова, Л. Ф. Корчак, И. Л. Чехова, В. А. Соколовский, Н. А. Тищенко, А. И. Дубинина. - К. : Четверта хвиля, 2004. - 82 c. - рус.

Освещены причины рождения детей с врожденными несращениями верхней губы и неба, их генетические аспекты. Проанализирована организация медицинской помощи детям, принципы ортодонтической и логопедической помощи, хирургического лечения и психологической реабилитации детей с врожденными несращениями верхней губы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р665.624.050 я8 + Р665.626.050я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Азарський І. М. 
Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр. / І. М. Азарський, О. О. Азарська. - 2-е вид., доповн. - Хмельниц. : ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002. - 159 c. - Бібліогр.: с. 144-148. - укp.

Наведено загальні відомості про дитячий церебральний параліч (ДЦП), запропоновано етіопатогенетичну класифікацію ДЦП, надбаної слабкорозумовості на сучасному етапі розвитку медицини. Розкрито суть клінічних понять олігофренії та слабкорозумовості з їх формами прояву, деменції з її типами протікання. Наведено методику розвитку пізнавальних здібностей і систематизації мислення людської особистості в навколишньому середовищі та суспільстві.

Приведены общие данные о детском церебральном параличе (ДЦП), предложены этиопатогенетические классификации ДЦП, приобретенного слабоумия на современном этапе развития медицины. Раскрыта сущность клинических понятий олигофрении и слабоумия и их форм проявления, деменции с ее типами протекания. Приведена методика развития познавательных способностей и систематизации мышления человеческой личности в окружающей среде и обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 + Р733.645.095-5 + Ч435.2 + Ч437.4 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2005. - 219 с. - (Пед. науки; N 13(93)). - укp. - рус.

Проаналізовано вплив сім'ї на формування характеру дитини. Визначено психолого-педагогічні передумови формування логічного мислення у розумово відсталих школярів, шляхи реалізації принципу раннього виявлення дефекту розвитку психічно депривованої дитини дошкільного віку. Розглянуто питання соціальної адаптації студентів з порушеннями слуху в ВНЗ. Висвітлено проблеми підвищення професійного рівня логопедів у системі післядипломної освіти.

Проанализировано влияние семьи на формирование характера ребенка. Определены психолого-педагогические предпосылки формирования логического мышления в умственно отсталых школьников, пути реализации принципа раннего выявления дефекта развития психически депривированного ребенка дошкольного возраста. Рассмотрены вопросы социальной адаптации студентов с нарушениями слуха в ВУЗ. Освещены проблемы повышения профессионального уровня логопедов в системе последипломного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Манько Н. В. 
Діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей раннього віку : наук.-метод. посіб. / Н. В. Манько. - К. : КНТ, 2008. - 256 c. - Бібліогр.: с. 208-228. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку мовлення дітей раннього віку у процесі нормального онтогенезу, наведено методику їх логопедичного обстеження. Розроблено діагностичні завдання для виявлення рівня мовленнєвого розвитку малюків другого та третього років життя. Встановлено критерії оцінки імпресивного й експресивного мовлення дітей. Наведено науково-теоретичне обгрунтування методики корекційно-розвивальної роботи з дітьми раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку, визначено завдання її основних етапів. Запропоновано методи розвитку імпресивного й експресивного мовлення дітей перших років життя.

Проанализированы особенности развития речи детей раннего возраста в процессе нормального онтогенеза, приведена методика их логопедического обследования. Разработаны диагностические задания для выявления уровня речевого развития детей второго и третьего годов жизни, установлены критерии оценки импрессивной и экспрессивной речи. Приведено научно-теоретическое обоснование методики коррекционно-развивающей работы с детьми раннего возраста с задержкой речевого развития, определены задания ее основных этапов. Рассмотрены методы развития импрессивной и экспрессивной речи детей первых лет жизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Андросова В. М. 
Мова символів жива - в ній звуки, букви і слова... : метод. посіб. / В. М. Андросова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 87-91. - укp.

Вміщено методику проведення корекційно-відновлювальної роботи з використанням образів-символів звуків (букв) як ейдетичного методу в логопедичній роботі з дітьми. Проаналізовано зміст і методику проведення ігор-криптограм ("Відгадай слова", "Веселі каруселі"), в яких слова шифруються символами, цифрами, геометричними фігурами.

Рассмотрена методика проведения коррекционно-восстановительной работы с использованием образов-символов звуков (букв) как эйдетического метода в логопедической работе с детьми. Раскрыты содержание и методика проведения игр-криптограмм ("Угадай слова", "Веселые карусели"), в которых слова шифруются символами, цифрами, геометрическими фигурами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92р

Шифр НБУВ: ВА686774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: С. С. Пальчевський. - Рівне, 2007. - 188 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 36). - укp.

Проаналізовано проблему ефективності інноваційних процесів в освіті. Визначено мотиваційний компонент у навчально-мовленнєвій діяльності дітей дошкільного віку. Наведено результати дослідження корекції звуковимови дошкільників у логопедії. Розглянуто питання діагностики рівнів готовності учителів до формування логічного мислення в молодших школярів. Розкрито моральний аспект міжособистісних відносин у молодшому шкільному віці. Викладено рефлексивний підхід до становлення професійної діяльності педагогів. Визначено соціально-психологічні фактори появи та розвитку навчального стресу у студентів ВНЗ.

Проанализирована проблема эффективности инновационных процессов в образовании. Определен мотивационный компонент в учебно-языковой деятельности детей дошкольного возраста. Приведены результаты исследования коррекции звукопроизношения дошкольников в логопедии. Рассмотрены вопросы диагностики уровней готовности учителей к формированию логического мышления у младших школьников. Раскрыт моральный аспект межличностных отношений в младшем школьном возрасте. Изложен рефлексивный подход к становлению профессиональной деятельности педагогов. Определены социально-психологические факторы появления и развития учебного стресса у студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Реабилитация детей с особенностями психофизического развития: современность и перспективы : Материалы І Крым. конф., Симферополь., 28 ноябр. 2005 г. / Крым. инж.-пед. ун-т. - Симф., 2005. - 279 c. - рус.

Освещены проблемы совершенствования коррекционно-развивающего образования, психологической, педагогической и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями, а также подготовки и переподготовки специалистов в области коррекционной педагогики. Рассмотрены вопросы физической реабилитации детей младшего школьного возраста с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Проанализированы информационные технологии как средство дистанционного обучения индивидов с ограниченными физическими возможностями, взаимодействие семьи и школы в профилактике девиантного поведения у детей с интеллектуальными нарушениями, совместная работа логопеда и родителей с детьми раннего возраста. Определены особенности физического развития детей дошкольного возраста с нарушениями зрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430я431 + Р733-5я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Теорія і практика сучасної логопедії : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. В. Тищенко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2005. - 154 с. - укp.

Розглянуто питання формування семантичної структури слова у дітей з вадами мовленнєвого розвитку. Визначено інтелектуальний компонент у структурі діяльності використання мови у дітей з нормальним та порушеним розумовим розвитком. Проаналізовано особливості засвоєння знань з математики молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку, організацію спільної реабілітаційної роботи логопеда та родичів хворого на афазію. Висвітлено проблему логопедичної діагностики дітей з порушенням мовленнєвого розвитку, умови формування мовленнєвої компетенції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією. Наведено діагностичну характеристику мовленнєвої та рухової сфери дітей з постопераційною моторною афазією.

Рассмотрены вопросы формирования семантической структуры слова у детей с дефектами развития речи. Определен интеллектуальный компонент в структуре деятельности использования языка у детей с нормальным и нарушенным умственным развитием. Проанализированы особенности усвоения знаний по математике младшими школьниками с нарушениями развития речи, организация общей реабилитационной работы логопеда и родственников больного афазией. Освещены проблема логопедической диагностики детей с нарушением развития речи, условия формирования компетенции речи у детей старшего дошкольного возраста с дизартрией. Приведена диагностическая характеристика речевой и подвижной сферы детей с постоперационной моторной афазией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 я54(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Теорія і практика сучасної логопедії : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: В. І. Бондар; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2006. - 147 с. - укp.

Висвітлено проблему вивчення, діагностики, запобігання та корекції порушень мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано особливості інтеграції рухової та мовленнєвої діяльності у дітей з церебральним паралічем. Розкрито художньо-мовленнєвий аспект корекційно-розвивальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Викладено підходи щодо створення та використання педагогічних комп'ютерних технологій для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Визначено шляхи формування зв'язного монологічного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.

Освещена проблема изучения, диагностики, предупреждения и коррекции нарушений развития речи у детей дошкольного и младшего школьного возраста. Проанализированы особенности интеграции подвижной и речевой деятельности у детей с церебральным параличем. Раскрыт художественно-речевой аспект коррекционно-развивающей деятельности младших школьников с задержкой психического развития. Изложены подходы относительно создания и использования педагогических компьютерных технологий для детей с нарушениями психофизического развития. Определены пути формирования связной монологической речи у дошкольников с общим недоразвитием речи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.38я54(4УКР) + Ч437я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теорія і практика сучасної логопедії : зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: В. І. Бондар; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2007. - 165 с. - укp.

Розглянуто питання ієрархії фонематичних процесів в онтогенезі дитячого мовлення. Наведено психологічні характеристики загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників. Проаналізовано основні напрями діагностики дизорфографії у молодших школярів. Викладено сучасні підходи до навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Висвітлено проблему підготовки дошкільників з дитячим церебральним паралічем до опанування навичок письма. Описано механізми читання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення, особливості добору лексичного матеріалу для роботи з розумово відсталими учнями, порушення моторного розвитку периферійних органів мовлення у дітей з дисплазією, дизартрією та ринолалією.

Рассмотрены вопросы иерархии фонематических процессов в онтогенезе детской речи. Приведены психологические характеристики общефункциональных механизмов речи у старших дошкольников. Проанализированы основные направления диагностики дизорфографии у младших школьников. Изложены современные подходы к обучению детей с особенностями психофизического развития. Освещена проблема подготовки дошкольников с детским церебральным параличем к овладению навыками письма. Описаны механизмы чтения у младших школьников с тяжелыми нарушениями речи, особенности подбора лексического материала для работы с умственно отсталыми учениками, нарушения моторного развития периферических органов речи у детей с дисплазией, дизартрией и ринолалией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Боярчук О. Д. 
Анатомія, фізіологія та патологія органів слуху та мови : навч. посіб. / О. Д. Боярчук; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2008. - 175 c. - укp.

Розглянуто будову та фізіологію органа слуху, висвітлено сучасні наукові уявлення про природу звуку та теорії звукосприйняття, розкрито основні питання фоніартрії й логопедії. Описано будову гортані - органа голосу та мови, визначено її функції. Проаналізовано фізіологічні основи мови й особливості її розвитку у дітей. Особливу увагу приділено розгляду патологій слуху, мови та голосу, з'ясовано причини їх виникнення та запропоновано засоби профілактики. Розглянуто німоту, функціональну заїкуватість, психогенні порушення мови, а також такі, що виникли внаслідок патологічних змін в артикуляційному апараті, наведено способи відновлення слуху та голосу у дітей.

Рассмотрены строение и физиология органа слуха, освещены современные представления о природе звука и теории звуковосприятия, раскрыты основные вопросы фониартрии и логопедии. Описано строение гортани - органа голоса и речи, определены ее функции. Проанализированы физиологические основы речи и особенности ее развития у детей. Особое внимание уделено рассмотрению патологий слуха, речи и голоса, установлены причины их возникновении и приведены методы профилактики. Рассмотрены психогенные нарушения речи, а также возникшие вследсвие патологических изменений в артикуляционном аппарате, немота, функциональное заикание, приведены способы восстановления слуха и голоса у детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*699.22 я73 + Е70*739.222.5 я73 + Е70*693.21 я73 + Р733.68 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Методи і засоби забезпечення неперервності едукаційного процесу в закладах освіти : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24 - 25 листоп. 2008 р., Черкаси / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 96 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання забезпечення неперервності едукаційного процесу в закладах освіти. Розглянуто психофізіологічні особливості розвитку дитини молодшого шкільного віку, проблеми виховання у молоді здорового способу життя, педагогічні умови процесу формування професійної педагогічної спрямованості студентів у процесі вивчення фахових дисциплін. Увагу приділено історії розвитку логопедичної допомоги, екологізації освіти, формуванню варіативних моделей сільських загальноосвітніх навчальних закладів за умов модернізації мережі, розвитку творчих здібностей особистості засобами музики.

Освещены актуальные вопросы обеспечения непрерывности эдукационного процесса в заведениях образования. Рассмотрены психофизиологические особенности развития ребенка младшего школьного возраста, проблемы воспитания у молодежи здорового способа жизни, педагогические условия процесса формирования профессиональной педагогической направленности студентов в процессе изучения специальных дисциплин. Уделено внимание истории развития логопедической помощи, экологизации образования, формированию вариативных моделей сельских общеобразовательных учебных заведений в условиях модернизации сети, развитию творческих способностей личности средствами музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431(0) + Ю9я431(0)

Шифр НБУВ: ВА713442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Колесник І. П. 
Навчально-методичний комплекс фахової підготовки бакалаврів спеціальності 6.010105 Корекційна освіта. Корекційна психопедагогіка (Олігофренопедагогіка) / І. П. Колесник, Н. І. Королько, М. З. Кот, Н. П. Кравець, Г. С. Піонтківська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2008. - 301 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади та навчальні програми з основних навчальних дисциплін спеціальності "Корекційна освіта. Корекційна психопедагогіка (Олігофренопедагогіка)". Висвітлено питання розвитку культури мовлення та риторики корекційного педагога. Наведено методики дошкільного виховання, викладання української мови, математики, географії, природознавства, ручної праці, швейної справи, соціально-побутової орієнтації, образотворчої діяльності, історії, побутової фізики та хімії у корекційній школі, а також спецметодику роботи гувернера-дефектолога. Розкрито теоретичні засади соціалізації осіб з інтелектуальною недостатністю, описано моделі соціально-реабілітаційної роботи. Запропоновано методики психолого-педагогічної діагностики та навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами у корекційних закладах. Наведено теоретичні відомості та навчальні програми зі спеціальної психології, корекційної психопедагогіки, логопедії, психології мовлення, логоритміки. Проаналізовано особливості організації профорієнтаційної роботи у спеціальних закладах.

Рассмотрены теоретические основы и учебные программы по основным учебным дисциплинам по спецальности "Коррекционное образование. Коррекционная педагогика (Олигофренопедагогика)". Освещены вопросы развития культуры речи и риторики коррекционного педагога. Даны методики дошкольного воспитания, преподавания украинского языка, математики, географии, природоведения, образовательной деятельности, истории, бытовой физики и химии в коррекционной школе, рассмотрена спецметодика работы гувернера-деффектолога. Раскрыты теоретические основы социализации лиц с интеллектуальной недостаточностью, описаны модели социально-реабилитационной работы. Приведены методики психолого-педагогической диагностики и учебно-воспитальной работы с детьми-сиротами в коррекционных заведениях. Даны теоретические сведения и учебные программы по специальной психологии, коррекционной педагогике, логопедии, психологии речи, логоритмике. Проанализированы особенности организации профориентационной работы в специальных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435 р30 + Ю948.25 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28907 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського