Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (55)Тематичний інтернет-навігатор (3)Наукова електронна бібліотека (255)Автореферати дисертацій (1294)Книжкові видання та компакт-диски (3330)Журнали та продовжувані видання (64)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=СТРАТЕГІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10932
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Стратегія українського державотворення. Філософсько-політологічний та економічний аналіз. Філософія. Економіка. Політика. Освіта : Зб. наук. пр. / ред.: Л. В. Губерський; АПН України. Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - К.; Полтава: АСМІ, 2000. - 198 c. - укp.

Розглянуто особливості пам'яткоохоронного руху в Україні 1917 - 1991 рр. та актуальні завдання збереження історико-культурної спадщини на сучасному етапі. Детально проаналізовано вплив сучасних політологічних концепцій свободи волі людини на формування громадянського суспільства в нашій державі. Значну увагу приділено антиконфліктним технологіям, українській глобалістиці, а також проблемам державного регулювання за умов перехідної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)6 я43 + Х8(4УКР) я43 + Ф035 я43 + Ф1(4УКР)64 я43 + У9(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Danielewski M.  
Distributed Simulation Strategies of Graphite Electrode Forming Process / M. Danielewski, B. Bozek, K. Holly, G. Mysliwiec, J. Sipowicz, R. Schaefer // Электрон. моделирование. - 2000. - 22, № 2. - С. 101-114. - Библиогр.: 17 назв. - англ.

Проведено розрахунок складних процесів масопереносу, а саме, дифузійно-зміненого потоку сильнов'язкої рідини в перехідних процесах. Паралельні алгоритми широко використано на основних етапах розрахунків (складання матриць, лінійна розв'язуюча програма). Ефективне розподілене виконання зазначених алгоритмів забезпечує удосконалена система керування задачами з подвійним зворотнім зв'язком. Перший контур зворотнього зв'язку організований поза програмою і охоплює систему діагностики мереж з механізмами розподілення задач та міграції. Другий контур зворотнього зв'язку сильно впливає на чисельний алгоритм і динамічно корегує подрібнення сітки на кожному кроці ітерації. У стратегіях розподілу задач використано прогнозування стохастичної ефективності.


Ключ. слова: dynamic modelling, simulation strategies, distributed computation, complex thermochemical processes, task allocation
Індекс рубрикатора НБУВ: В253.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Dudin A. N. 
Further results for random multiple access protocols via retrial queueing models with unreliable two-phase service / A. N. Dudin // Электрон. моделирование. - 2001. - 23, № 2. - С. 64-73. - Библиогр.: 18 назв. - англ.

Розглянуто дві моделі організації черг із повторенням з урахуванням можливості невдалого обслуговування замовника. Стратегія повторень відноситься до порогового типу. Отримано вкладений розподіл стаціонарної орбіти.


Ключ. слова: queueing models, retrial strategy, random multiple access protocols
Індекс рубрикатора НБУВ: В173.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бритченко И. Г. 
Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2001. - 280 c. - Библиогр.: 91 назв. - рус.

Освещены теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Проанализированы методические проблемы системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного, а также маркетингового менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА606216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Muller K.  
Transformation Strategy in the Context of the Modernity Concepts = Стратегія трансформації у контексті концепцій модернізму / K. Muller // Наука та наукознавство. - 1999. - № 4. - С. 88-101. - Библиогр.: 12 назв. - англ.

Зроблено спробу теоретично розглянути трансформаційні процеси в країнах Центральної та Східної Європи за допомогою концепцій модернізму. Запропоновано цілу низку понять, які, на його думку, більш адекватно відображають специфіку змін, що спостерігаються. Концепції модернізму поєднано із когнітивним підходом, що дає змогу більш глибокого вивчення інституційних змін в економіці та суспільстві. Паралельні трансформаційні зміни в економіці та одночасно у політичній системі ідентифіковано як джерело виникнення інституційних напружень. Стверджено, що їх можна привести у належний стан та консолідувати лише мобілізацією соціально-культурних засобів. Концепції модернізму здатні відіграти позитивну роль у розробці стратегії трансформації, орієнтованої на це завдання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мищенко С. Г. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / С. Г. Мищенко, М. В. Очкас, В. Н. Тимохин // Модели упр. капиталом. Новое в экон. кибернетике: Сб. науч. ст. - 1999. - № 2. - С. 54-70. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства, введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга.При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Очкас М. В. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Савчук В. П. 
Анализ и разработка инвестиционных проектов : Учеб. пособие для студ. экон. вузов / В. П. Савчук, С. И. Прилипко, Е. Г. Величко; Киев. нац. экон. ун-т. Днепропетр. гос. металлург. акад. Украины. - К. : Абсолют-В: Эльга, 1999. - 304 c. - Библиогр.: 51 назв. - рус.

Изложены теоретические, методические и практические вопросы анализа и разработки инвестиционных проектов на основе использования международных подходов. Освещена экономическая сущность основных положений стратегии развития предприятий, маркетингового анализа и планирования, финансового учета и анализа, оценки инвестиций. Исследуются основные финансовые технологии анализа инвестиций. Особое внимание уделено обоснованию и технике расчета показателей эффективности инвестиционных проектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-56 + У053.50-56 + У010.86

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тютюнник Ю. М. 
Аналіз формування ринку зерна за маркетинговими каналами / Ю. М. Тютюнник // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 5. - С. 64-66. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Сіменко І.  
Аудит маркетингової діяльності як засіб забезпечення життєздатності бізнесу / І. Сіменко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання аудиту маркетингової діяльності, його роль у забезпеченні стійкого розвитку бізнесу підприємств. Показано основні напрямки проведення аудиту. Акцентовано увагу на оцінці маркетингових досліджень, сегментації ринку, розробці продуктів, політиці ціноутворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Навч. посіб. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач, Ю. О. Веретельникова; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 140 c. - Бібліогр.: с. 137. - укp.

Розглядається статистичне забезпечення банківської діяльності, розкриваються методичні основи статистики та статистичні показники, що використовуються в управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, аналізі його ліквідності, платоспроможності клієнтів. Окремі розділи висвітлюють статистичне забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічну ефективність банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Підруч. для студ. екон. спец. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач; Укр.-фін. ін-т менедж. і бізнесу. - К., 1998. - 189 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглядається статистичне забезпечення банківської діяльності. Розкриваються методологічні основи статистики та статистичні показники, що використовуються при управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, аналізі його ліквідності, платоспроможності, прибутковості, кредитної діяльності, а також при оцінці кредитоспроможності клієнтів. Окремі розділи висвітлюють статистичне забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічну ефективність банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.3я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Підруч. для студ. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач; Укр.-фінський ін-т менеджменту і бізнесу. - К., 1999. - 189 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання статистичного забезпечення банківської діяльності, методологічні основи статистики та статистичні показники, що використовуються в управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, у процесі аналізу його ліквідності, платоспроможності, прибутковості, кредитної діяльності, а також оцінки кредитоспроможності клієнтів. Окремі питання присвячено висвітленню принципів статистичного забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічної ефективності банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.10 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Покропивний С. Ф. 
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Розглядаються загальні характеристики бізнес-плану, його сутність, роль у ринковій системі господарювання, підготовча стадія розробки, структурна побудова, логіка складання та оформлення. Особлива увага приділяється створенню інформаційного поля для бізнес-плану, традиційній методології формування й виокремлення етапів його складання. Докладно висвітлюється конкретна технологія розробки окремих розділів бізнес-плану, зокрема: 1) галузь, фірма та її продукція; 2) дослідження ринку; 3) маркетинг-план; 4) виробничий план; 5) організаційний план; 6) оцінка ризиків; 7) фінансовий план. Найбільше опрацьовано питання маркетингового і фінансового планів. Окремий комплекс питань зв'язаний з презентацією бізнес-плану (цілі, завдання, зміст, засоби підвищення ефективності). Наведено практичні приклади бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4УКР)290.233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шевченко Л. С. 
Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 671 c. - (Деловая кн.). - рус.

Рассмотрены сущность и основные концепции маркетинга, особенности проведения маркетинговых исследований, а также важнейшие приемы изучения покупательского поведения. Определены главные направления практической маркетинговой деятельности фирмы, связанные с разработкой товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики фирмы. Значительное внимание уделено развитию договорных систем распространения товаров и услуг, прежде всего сетевого (многоуровневого) маркетинга, франчайзинга и лизинга, а также особенностям реализации продукции через товарные биржи, товарные аукционы и конкурсы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Взрывозащищенное электрооборудование : Сб. науч. тр. / ред.: И. Г. Ширнин; Укр. н.-и. проект.-конструкт. и технол. ин-т взрывозащищен. и руднич. электрооборудования с опыт.-эксперим. производством (УкрНИИВЭ). - Донецк : Кассиопея, 1999. - 219 c. - рус.

Представлены результаты исследований и разработок, проведенных в 1998 - 1999 гг. и направленных на создание новых конкурентоспособных видов взрывозащищенного электрооборудования. Рассмотрены вопросы контроля качества сборки серийно выпускаемых асинхронных электродвигателей с короткозамкнутым ротором, определения путей повышения эффективности систем охлаждения с тепловыми трубами закрытых обдуваемых асинхронных двигателей. Проанализировано тепловое состояние двигателей, работающих в приводе ленточных конвейеров, в момент пуска с учетом динамики переходных процессов. Освещены основные подходы к формированию антикризисной маркетинговой политики производственных предприятий, выпускаемых взрывозащищенное электрооборудование.


Індекс рубрикатора НБУВ: И-421.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дзержинский В. А. 
Влияние маркетинговых исследований на стабильность работы АО "НКМЗ" на мировом рынке одноковшовых экскаваторов / В. А. Дзержинский, Н. В. Азарова, Л. А. Дзержинская // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 1999. - № 1. - С. 84-86. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Показана необходимость маркетинговой поддержки при формировании стратегии развития производства, ориентированного на внешний рынок, сделан вывод о необходимости тщательного изучения и анализа ситуации на рынке, анализа состояния и перспектив развития не только экскаваторного производства, но и тех отраслей промышленности, которые являются потенциальными потребителями продукции.


Ключ. слова: маркетинг, одноковшовые экскаваторы, добыча полезных ископаемых, рынок, конкуренция
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851.524 + У9(4Укр)843.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Всеукраїнська студентська наукова конференція "Стратегія і тактика діяльності підприємства в сучасних умовах", 27 - 28 квіт. 1998 р. : Тези доп. / ред.: Н. М. Ушакова; Київ. держ. торг.-екон. ун-т, "Стратегія і тактика діяльності підприємства в сучасних умовах", всеукраїнська студентська наукова конференція (1998; Київ). - К., 1998. - 142 c. - укp.

Розглянуто шляхи удосконалення бухгалтерського та податкового обліку нематеріальних активів. Детально проаналізовано сучасні форми матеріального стимулювання, проблеми оптимізації структури капіталу торговельного підприємства, психологічні аспекти прийняття управлінських рішень. Досліджено макроекономічні чинники валютно-грошової політики, а також їх вплив на формування стратегії та поведінки комерційних банків. Значну увагу приділено перспективам розвитку бізнес-консалтінгу в Україні як фактора, що підвищує рівень конкурентоспроможності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Стонер Д. А.Ф. 
Вступ у бізнес : Пер. з англ. / Д. А.Ф. Стонер, Е. Г. Долан; ред.: Й. С. Завадський. - К. : Вид-во Європ. ун-ту фінансів, інформ систем, менеджменту і бізнесу, 2000. - 750 c. - укp.

Всебічно висвітлено основоположні ідеї підприємницької діяльності в конкурентному середовищі, роль бізнесу та його організаційні форми, менеджмент та інформаційні комп'ютерні системи, маркетинг, банківську та фінансову системи, ринок цінних паперів, міжнародний бізнес, майбутнє бізнесу. Значну увагу приділено зовнішньому економічному середовищу з його складністю (кількістю чинників, на які організація має реагувати), рухомістю (швидкістю змін у середовищі) та невизначеністю. Детально розглянуто всі основні типи бізнесорганізацій: індивідуальні приватні підприємства, партнерські компанії (товариства), корпорації, орієнтовані на інвесторів та корпорації-кооперативи. Досліджено методологію і практику американського менеджменту, процеси організації, поділу праці, департаменталізації, особливості вертикальної та горизонтальної координацій, делегування повноважень, централізації та автоматизації. Розкрито основні інструменти маркетингу: товар, розподіл (продаж), реклама, ціна, стратегія планування реклами. Надано характеристику різних видів рекламних оголошень, засобів масової інформації та інструментів рекламування, розкрито суть законодавчих та моральних обмежень. Детально проаналізовано питання управління фінансами, роль бухгалтерського обліку у фінансовій системі країни, організацію банківської діяльності та функціонування фондових бірж, методи ризикового менеджменту і страхування бізнесу. Розглянуто основні питання державного регулювання бізнесу, правові, етичні аспекти бізнесу тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 я73 + У50-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вісник Дніпропетровського державного фінансово-економічного інституту / ред.: Н. І. Редіна. - Д., 2001. - 99 с. - (Екон. науки; N 1(5)). - укp.

Розглянуто передумови та соціально-економічну мету реформування пенсійної системи в Україні. Запропоновано економіко-математичну модель оптимізації розподілу кредитних ресурсів між можливими інвестиційними проектами за ступенем їх ризиковості. Висвітлено проблеми та перспективи мікрокредитування малого підприємництва в Україні. Визначено вплив якості маркетингового дослідження на ефективність формування та здійснення маркетингової програми підприємства. Основну увагу приділено історичним аспектам ресурсоощадження, удосконаленню банківського менеджменту у сфері взаємовідносин з клієнтами, принципам реформування бухгалтерського обліку та фінансової звітності на підставі нових національних положень (стандартів), а також постсоціалістичній трансформації сільського господарства Польщі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70622 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського