Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕРЧЕНДАЙЗИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Балабаниць А.  
Мерчендайзинг - основа підвищення ефективності збутової діяльності підприємства / А. Балабаниць // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 212-217. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено практичні рекомендації щодо використання заходів мерчендайзингу з метою підвищення ефективності збутової діяльності торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Розвиток внутрішнього ринку - вирішальний фактор соціально-економічного зростання : Матеріали всеукр. студент. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2003 р.: Тези доп.: [У 2 ч.]. Ч. 2 / ред.: В. Д. Лагутін; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 291 c. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку споживчого ринку України. Визначено фактори розвитку оптової торгівлі. Описано сучасні технології організації та проведення тендерів, особливості застосування мерчендайзингу підприємствами України. Розкрито структуру та основні тенденції розвитку ринку тютюнових виробів. Розглянуто проблеми та перспективи розвитку українського ринку соків. Проаналізовано роль та перспективи маркетингу в сучасній економіці. Значну увагу приділено проблемам розвитку реклами у державі. Викладено методичні підходи до оцінки рейтингу рекламних агентств країни, дослідження соціальних факторів управління персоналом підприємства. Наведено результати дослідження інформаційного забезпечення бізнесу в Україні, маркетингову оцінку дослідження рівня електронної комерції. Розкрито організаційно-правові засади захисту прав споживачів. Висвітлено актуальні питання державного регулювання внутрішньої торгівлі, правові проблеми захисту внутрішнього ринку за умов лібералізації зовнішньої торгівлі, перспективи розвитку банківських послуг на фінансовому ринку.

Освещены проблемы развития потребительского рынка Украины. Определены факторы развития оптовой торговли. Описаны современные технологии организации и проведения тендеров, особенности применения мерчендайзинга предприятиями Украины. Раскрыты структура и основные тенденции развития рынка табачных изделий. Рассмотрены проблемы и перспективы развития украинского рынка соков. Проанализированы роль и перспективы маркетинга в современной экономике. Значительное внимание уделено проблемам развития рекламы в государстве. Изложены методические подходы к оценке рейтинга рекламных агентств страны, исследования социальных факторов управления персоналом предприятия. Приведены результаты исследования информационного обеспечения бизнеса в Украине, маркетинговая оценка исследования уровня электронной коммерции. Раскрыты организационно-правовые основы защиты прав потребителей. Освещены актуальные вопросы государственного регулирования внутренней торговли, правовые проблемы защиты внутреннего рынка в условиях либерализации внешней торговли, перспективы развития банковских услуг на финансовом рынке.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркетинг : Курс лекций для слушателей ФПО и студ. эконом. спец. / сост.: А. Г. Беличенко, Г. М. Остапова; Запорож. гос. инженер. акад.; Запорож. гос. центр науч.-техн. и эконом. информ.; Аналит.-информац. центр "Эко". - Запорожье, 2003. - 128 c. - Библиогр.: с. 127 - рус.

Предложены современная концепция маркетинга, а также методика оценки производственно-ресурсных и конкурентных позиций рынка. Рассмотрены особенности планирования в системе управления маркетингом, а также организации и контроля маркетинговой деятельности. Освещены вопросы мерчендайзинга, товарной, сбытовой, коммуникационной и ценовой политики, рынка, экономической конъюнктуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-2

Шифр НБУВ: СО25902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сирохман Г. М. 
Організація і технологія торговельних процесів : навч. посіб. / Г. М. Сирохман; Ужгород. комерц. технікум. - Ужгород : Ліра, 2007. - 204 c. - Бібліогр.: с. 201-203. - укp.

Визначено особливості організації та технології здійснення торговельних процесів у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію роздрібної торговельної мережі та характеристику її окремих видів. Розглянуто улаштування торговельного залу магазину, визначено зміст і завдання мерчендайзингу й електронної торгівлі. Обгрунтовано вимоги щодо організації робочіх місць продавців і касирів-операторів. Викладено правила продажу основних груп продовольчих і непродовольчих товарів. Встановлено показники рівня культури торговельного обслуговування. Визначено права споживача, розглянуто порядок їх захисту та методи контролю за діяльністю торговельних підприємств. Розкрито основні завдання й особливості функціонування підприємств оптової торгівлі, розглянуто будову та планування товарних складів. Охарактеризовано сучасні форми та методи продажу товарів, описано тарні операції, висвітлено питання організації перевезення вантажів, показано роль транспорту у прискоренні товарообігу.

Раскрыты особенности организации и технологии осуществления торговых процессов в розничной торговле. Приведена классификация розничной торговой сети и характеристика ее отдельных видов. Рассмотрены различные варианты размещения торгово-технологического оборудования в торговом зале магазина, раскрыты содержание и задания мерчендайзинга и электронной торговли. Обоснованы требования к организации рабочих мест продавцов и кассиров-операторов. Приведены правила продажи основных групп продовольственных и непродовольственных товаров. Установлены показатели уровня культуры торгового обслуживания. Рассмотрены права потребителя и порядок их защиты, приведены методы контроля за деятельностью торговых предприятий. Раскрыты основные задания и особенности функционирования предприятий оптовой торговли, рассмотрены строение и планирование товарных складов. Охарактеризованы современные формы и методы продажи товаров, описаны тарные операции, освещены вопросы организации перевозок грузов, показана роль транспорта в ускорении товарооборота.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803 я73 + У9(4уКР)421.30-803 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Торгівля, комерція, підприємництво : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: Г. І. Башнянин. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2005. - 246 с. - укp.

Висвітлено проблеми застосування мерчендайзингу у роздрібній торгівлі за умов конкуренції. Розглянуто питання оподаткування та звітності суб'єктів малого підприємництва в Україні, оперативного планування прибутку торговельних підприємств споживчої кооперації, стандартизації облікових процедур в процесі використання сучасних інформаційних технологій. Описано методи оплати в електронній комерції, методи захисту даних під час проведення розрахункових операцій в електронній торгівлі, систему управління конкурентоспроможністю підприємств, проаналізовано ефективність логістичних систем. Наведено результати маркетингових досліджень рекламної діяльності комерційних банків, визначено стратегію інвестування за конкурентних умов.

Освещены проблемы применения мерчендайзинга в розничной торговле в условиях конкуренции. Рассмотрены вопросы налогообложения и отчётности субъектов малого предпринимательства в Украине, оперативного планирования прибыли торговых предприятий потребительской кооперации, стандартизации учётных процедур в процессе использования современных информационных технологий. Описаны методы оплаты в электронной коммерции, методы защиты данных в период проведения расчётных операций в электронной торговле, система управления конкурентоспособностью предприятий, проанализирована эффективность логистических систем. Приведены результаты маркетинговых исследований рекламной деятельности коммерческих банков, определена стратегия инвестирования в конкурентных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1я43 + У9(4УКР)42я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сайко В. В. 
Формирование планограмм выкладки на основе структурно-функциональной модели торгового пространства / В. В. Сайко // Систем. технології. - 2006. - № 1. - С. 63-73. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

В результаті аналізу організації торговельного простору (ТП) запропоновано раціональну форму його структурно-функціональної моделі, що базується на концепції експозиційного контуру. Модель дозволяє відобразити взаємозв'язок структурних елементів ТП та оцінити характеристики експозиції, які раніше не оцінювалися, як критерії ефективності проектних рішень в електронному мерчендайзингу. Запропоновано логіко-математичні моделі процесу ідентифікації експозиційних контурів різних типів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.4в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сержук А. В. 
Трейд-маркетинг у системі збуту підприємства / А. В. Сержук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 898-904. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

В Україні трейд-маркетинг нині перебуває на стадії розвитку. Тому аналізуючи приклад російських компаній, можна уникнути багатьох помилок, які свого часу допустили вони. Це дасть змогу швидшими темпами вийти на європейський ринок. Розкрито сутність основних засобів трейд-маркетингу та наведено деякі практичні приклади: цілі та психологічні прийоми мерчендайзингу; сутність дисконтних програм і програм лояльності; поняття коаліційних програм (участь у коаліційних програмах істотно зменшує витрати на її підтримку для кожного учасника, створює портрет споживача, відбувається обмін клієнтською базою).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Єрмошенко М. М. 
Маркетинг : підручник / М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохін, А. В. Базилюк, С. А. Вегера, Л. М. Ганущак-Єфіменко; Нац. акад. упр. - К. : Нац. акад. упр., 2011. - 631 c. - укp.

Висвітлено сутність маркетингу та його сучасні концепції. Розкрито принципи, завдання та функції маркетингової діяльності. Охарактеризовано систему засобів маркетингу та їх структуру. Розглянуто особливості промислового, інформаційного, міжнародного, стратегічного маркетингу та маркетингу персоналу. Увагу приділено питанням товарознавства, стандартизації та сертифікації продукції та послуг, кон'юнктурі світових товарних ринків, маркетинговій політиці комунікацій. Подано інформацію про маркетинговий аудит, класифікацію товарів, мерчендайзинг, чиннинки зовнішнього впливу на поведінку споживачів, маркетингові стратегії в сфері інформаційних продуктів і послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мельник І. М. 
Мерчандайзинг : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - К. : Знання, 2009. - 309 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади мерчандайзингу у роздрібній торгівлі. Розкрито особливості організації внутрішнього простору магазину, наведено рекомендації щодо зонування та розподілу площі торговельного залу. Розглянуто технології мерчендайзингу на торговельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу шляхом привернення уваги покупців до товарів за допомогою найвигіднішого розміщення у торговельному залі та на прилавках магазинів. Показано значення реклами як засобу управління поведінкою людей.

Освщены теоретичекие основы марчендайзинга в розничной торговле. Раскрыты особенности организации внутреннего пространства магазина, даны рекомендации по зонированию и распределению площади торгового зала. Рассмотрены технологии марчендайзинга на торговых предприятиях, направленные на стимулирование розничных продаж путем привлечения внимания покупателей к товарам с помощью наиболее выгодного размещения в торговом зале и на прилавках магазинов. Показано значение рекламы как средства управления поведением людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-21 я73 + У9(4УКР)421.20-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Молодь України як стратегічний потенціал розбудови національної економіки : зб. тез доп. III Регіон. студ. наук. конф., 2010 р., Луцьк / уклад.: І. В. Макарук, О. Я. Лещенко; Упр. освіти і науки Волин. облдержадмін., Упр. у справах молоді та спорту Волин. облдержадмін., Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2010. - 239 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи розвитку менеджменту та економіки України. Розглянуто питання економічної безпеки торговельних підприємств (ТП) за умов кризи. Проаналізовано вплив мерчендайзингу на прибутковість ТП, роль ринків у торговельному обслуговуванні покупців. Описано способи запобігання та подолання фінансової кризи на підприємствах, сучасні інформаційні технології обліку та аудиту в управлінні підприємствами. Розкрито передумови розвитку бухгалтерського обліку за умов інформатизації суспільства. Визначено шляхи вдосконалення фінансової та маркетингової політики. Увагу приділено питанням права, екології, мовознавства, євроінтеграції України.

Освещены проблемы и перспективы развития менеджмента и экономики Украины. Рассмотрены вопросы экономической безопасности торговых предприятий (ТП) в условиях кризиса. Проанализированы влияние мерчендайзинга на прибыльность ТП, роль рынков в торговом обслуживании покупателей. Описаны способы предотвращения и преодоления финансового кризиса на предприятиях, современные информационные технологии учёта и аудита в управлении предприятиями. Раскрыты предпосылки развития бухгалтерского учёта в условиях информатизации общества. Определены пути усовершенствования финансовой и маркетинговой политики. Внимание уделено вопросам права, экологии, языковедения, евроинтеграции Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР) + Ф75(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наука в інформаційному просторі : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 16 - 17 верес. 2010 р., Дніпропетровськ : у 5 т. Т. 5 / Дніпропетр. держ. аграр. ун-т, Харк. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Призидентові України, Черніг. держ. технол. ун-т. - Дніпропетровськ : К.О.Біла, 2010. - 119 c. - укp. - рус.

Наведено результати теоретичних і практичних досліджень в галузі економіки. Проаналізовано методи та джерела фінансування переробних підприємств АПК. Розкрито вплив макроекономічної ситуації в Україні на безпеку машинобудівної галузі. Запропоновано методику побудови міжгалузевого балансу виробництва та розподілу валового регіонального продукту області. Висвітлено можливості моделювання оптимальної структури фінансових активів інвестиційного фонду. Розглянуто мерчендайзинг як одну з методик управління асортиментом та інструмент одержання прибутку. Запропоновано алгоритм формування індикативного простору оцінювання агресивного впливу зовнішнього середовища на промислове підприємство. Розкрико фінансові аспекти вдосконалення реалізації регіональних програм.

Приведены результаты теоретических и практических исследований в сфере экономики. Проанализированы методы и источники финансирования перерабатывающих предприятий АПК. Раскрыто влияние макроэкономической ситуации в Украине на безопасность машиностроительной отрасли. Предложена методика построения межотраслевого баланса производства и распределения валового регионального продукта области. Освещены возможности моделирования оптимальной структуры финансовых активов инвестиционного фонда. Рассмотрен мерчендайзинг как одна из методик управления ассортиментом и инструмент получения прибыли. Предложен алгоритм формирования индикативного пространства оценки агрессивного влияния внешней среды на промышленное предприятие. Раскрыты финансовые аспекты усовершенствования реализации региональных программ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352646/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сергеєва Л. М. 
Теорія управління розвитком ПТНЗ на основі потреб регіонального ринку праці : монографія / Л. М. Сергеєва; ред.: В. В. Олійник; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - Херсон : Айлант, 2012. - 243 c. - Бібліогр.: с. 179-189 - укp.

Розкрито сучасні наукові підходи, тенденції, напрями, умови та технології управління розвитком ПТНЗ як інституції відкритої соціальної системи. Досліджено організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління його розвитком, розкрито сучасні механізми управління ПТНЗ. Показано, що глобалізація освітнього середовища, його інтернаціоналізація потребує забезпечення ефективності управління розвитком ПТНЗ в контексті нової інноваційної освітньої політики на основі нових технологій: бенчмаркінгу, логістичного менеджменту, мерчендайзинга, реінжиніринга, технології створення позитивного іміджу тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ч461.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Круш П. В. 
Фінансово-економічні результати діяльності підприємства: собівартість, прибуток : навч. посіб. / П. В. Круш, О. В. Клименко, В. І. Подвігіна; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : НТУУ "КПІ", 2012. - 485 c. - Бібліогр.: с. 478-485 - укp.

Висвітлено широкий спектр питань присвячених витратам, собівартості, фінансово-економічним результатам та ефективності діяльності підприємства, з посиланням на чинну законодавчу базу. Описано підходи до визначення сутності витрат, доходів, їх класифікації, калькулювання собівартості, капіталізації фінансових витрат, відображення витрат підприємства на Інтернет, створення або купівлю торгової марки, мерчендайзинг, аутсорсинг, оренду тощо. Викладено технологію використання фінансових функцій Excel для розрахунку фінансових доходів і витрат у складі орендних платежів. Розглянуто економічну сутність категорії "прибуток" як результату діяльності та як об'єкта оподаткування, розглянуто взаємозв'язок витрат, обсягу діяльності, прибутку, бюджетування. Досліджено дискусійні питання щодо визначення термінів "витрати", "затрати", "видатки".


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-148.6 я73 + У9(4УКР)290-86 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сергеєва Л. М. 
Теоретико-методичні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / Л. М. Сергеєва; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2013. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано концептуальні основи дослідження, доведено ефективність концептуальної моделі управління розвитком ПТНЗ та системи управління його конкурентоспроможністю. Розглянуто питання сучасної парадигми управління розвитком ПТНЗ, регіонального ринку праці як механізму стимулювання розвитку системи професійної освіти та навчання, організаційно-педагогічних умов залучення роботодавців до управління розвитком ПТНЗ, сучасних механізмів інноваційного розвитку ПТНЗ. Розкрито сучасні тенденції управління професійною освітою та навчанням у зарубіжних країнах, наведено професійні, кваліфікаційні, освітні й оцінні стандарти ЄС. Охарактеризовано механізми цільового сегментування регіонального ринку праці як інструмент стратегічного планування. Виокремлено сучасні механізми інноваційного розвитку та методику їх адаптування до управління організаційно-освітніми змінами у ПТНЗ. Обгрунтовано положення щодо необхідності розвитку державно-громадського управління за участі соціальних партнерів. Вперше в теорію управління розвитком ПТНЗ введено положення щодо впровадження сучасних механізмів інноваційного розвитку навчального закладу, що характеризуються як необхідні складові процесу досягнення найвищих результатів управлінської діяльності (бенчмаркінг, інформаційна логістика, мерчендайзинг, основи освітнього реінжинірингу, технології створення позитивного іміджу). Визначено напрями розвитку педагогічного колективу та сучасні тенденції підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Формування і оцінювання асортименту, властивостей та якості продовольчих товарів : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 23 груд. 2014 р., Львів / ред.: П. О. Куцик, І. В. Сирохман, О. Я. Родак; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Львів : Растр-7, 2014. - 273 c. - укp.

Викладено основні тенденції покращення якості та безпечності харчових концентратів. Розглянуто попередній документальний контроль як засіб забезпечення безпечності продукції під час здійснення зовнішньоекономічних операцій. Висвітлено особливості здійснення фітосанітарного контролю й експертизи зерна під час експортно-імпортних операцій. Проведено оцінювання ергономічних показників сільськогосподарських машин як складової управління якістю. Запропоновано сучасні напрями покращення споживчих властивостей захисних пакувальних матеріалів. Розглянуто сучасні підходи щодо покращення якості та споживчих властивостей плавлених сирних продуктів. Досліджено сучасні напрями подовження зберігання хлібобулочних виробів. Викладено практичні аспекти застосування комплексу мерчендайзингу в спеціалізованих магазинах. Запропоновано шляхи вдосконалення процесів товаропостачання в торгівлю за допомогою застосування логістичних підходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сергеєва Л. 
Механізм управління конкурентоспроможністю професійного навчального закладу / Л. Сергеєва // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 208-211. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зроблено факторний аналіз ефективності командної діяльності як на індивідуальному, так і на командному рівнях, результати якого було покладено в основу розробки механізму формування ефективних команд в управлінні навчальним закладом. Розглянуто роль керівника навчального закладу в процесі формування суб’єктів цього механізму. Виокремлено стадії розвитку ефективної команди: формінг, стормінг, нормінг, перформінг. Розроблено структурну модель організаційного механізму забезпечення сталої конкурентоспроможності навчального закладу в системі управління розвитком ПНЗ, в якій диференційовано наступні складові: показники конкурентоспроможності освітніх послуг, показники ринкової вартості, підсистему управління конкурентоспроможністю ПТНЗ. Презентовано інноваційні технологічні процеси та технології управління навчальним закладом, зокрема: маркетинговий інструментарій (бенчмаркинг як неперервний процес покращання технологій надання освітянських послуг), механізми інформаційної логістики в освітньому менеджменті ПНЗ, освітній реінжиніринг й мерчендайзинг.

Сделан факторный анализ эффективности командной деятельности как на индивидуальном, так и на командном уровнях. Проанализированы результаты, лежащие в основе механизма формирования эффективных команд в управлении учебным заведением. Рассмотрена роль руководителя учебного заведения в процессе формирования субъектов этого механизма. Выделены стадии развития эффективной команды: форминг, сторминг, норминг. Разработана структурная модель организационного механизма обеспечения устойчивой конкурентоспособности учебного заведения в системе управления развитием ПНС, в которой дифференцированы следующие составляющие: показатели конкурентоспособности образовательных услуг, показатели рыночной стоимости; подсистема управления конкурентоспособностью ПТУ. Презентованы инновационные технологические процессы и технологии управления учебным заведением, в частности: маркетинговый инструментарий (бенчмаркинг как непрерывный процесс улучшения технологий предоставления образовательных услуг), механизмы информационной логистики в образовательном менеджменте ПНС, образовательный реинжиниринг и мерчендайзинг.

The article deals with ensuring competitiveness of vocational training institutions, which area mandated to achieve maximum and most effective results using limited learning resources. With regard to effective management of VET training institution development, the professionalism of staff and coordination between school management and employers and community are of utmost importance. Introducing a system of educational services provision requires the development of internal and external mechanisms, which are targeted at increasing the efficiency of school operation and making such services relevant.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського