Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (29)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Катюк Я.  
Психологічні особливості діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів / Я. Катюк // Соц. психологія. - 2009. - № 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Здійснено аналіз управлінської діяльності загалом та управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу зокрема. Розкрито психологічні особливості управлінської діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів та шляхи розвитку їх професійної самосвідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Медведь В. В. 
Розвиток управлінської культури в професійно-технічному навчальному закладі : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Медведь; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Науково обгрунтовано й апробовано модель розвитку управлінської культури професійно-технічного навчального закладу. Визначено технологію її практичної реалізації. Розроблено кваліметричну субмодель, яка виконує роль інструментарію та має підпорядковану функцію щодо загальної моделі розвитку управлінської культури у професійно-технічному навчальному закладі. Доведено, що за умов застосування розробленої моделі підвищується якість підготовки конкурентоздатних випускників, наявний розвиток цілеорієнтованої поведінки педагогічних працівників, адміністрації та відповідної управлінської структури у професійно-технічному навчальному закладі. Для реалізації зазначеного розвитку розроблено спеціальну технологію та підготовлено відповідні науково-методичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Капченко Л. М. 
Моделювання організаційно-педагогічної діяльності в системі управління професійно-технічними навчальними закладами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Л. М. Капченко; Ун-т менедж. освіти АПН України. - К., 2010. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано принципи планування роботи навчального закладу за сучасних умов. Розроблено комплексну модель планування організаційно-педагогічної діяльності в професійно-технічному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кулешова В. В. 
Основи менеджменту у системі професійно-технічної освіти : навч. посіб. / В. В. Кулешова, В. В. Мальована; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : УІПА, 2010. - 260 c. - укp.

Висвітлено теоретичні основи управління в системі професійно-технічної освіти. Розглянуто сутність функцій управління, проаналізовано різні підходи до їх визначення. Подано професійно-технічний навчальний заклад як систему й об'єкт управління. Розкрито специфіку підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічного навчального закладу.

Изложены теоретические основы управления в системе профессионально-технического образования. Рассмотрена сущность функции управления, проанализированы разные подходы к их определению. Представлено профессионально-техническое учереждение как система и объект управления. Раскрыта специфика повышения квалификации педагогических работников профессионально-технического учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петренко Л. М. 
Професійна освіта і навчання в Україні: сучасні технології управління : метод. посіб. / Л. М. Петренко, А. Р. Козак, С. П. Коваленко; Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України. - Д. : ІМА-прес, 2011. - 152 c. - Бібліогр.: 110 назв - укp.

Висвітлено педагогічні засади управління ПТНЗ та організаційно-педагогічні основи вдосконалення управлінської діяльності суб'єктів децентралізації управління цієї освітньої галузі - керівників цих навчальних закладів. Приділено увагу делегуванню повноважень на внутрішньоучилищному рівні, розглянуто організаційно-змістову структуру управління ПТНЗ, її інформаційно-аналітичне забезпечення. Охарактеризовано статутну діяльність багатопрофільного вищого професійного училища та висвітлено технології управління навчально-виховним процесом у ПТНЗ. Наведено організаційну структуру та функціональну модель управління вищим професійним училищем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к.я7 + Ч461.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чернова Т. Ю. 
Розвиток професійної компетентності заступника директора з навчально-виробничої роботи професійно-технічного навчального закладу : метод. рек. / Т. Ю. Чернова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Хмельницький : ХНУ, 2010. - 98 c. - Бібліогр.: с. 52-62. - укp.

Розкрито концептуальні засади розвитку професійної компетентності заступника директора з навчально-виробничої роботи ПТНЗ. Висвітлено значення та вплив такого підходу на творчий розвиток його професійної діяльності. Наведено технологію та зміст програми тренінгів розвитку професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Катюк Я. Л. 
Розвиток професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Я. Л. Катюк; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2009. - 18 c. - укp.

Проведено теоретичний аналіз проблеми, висвітлено психологічні особливості, структуру, умови розвитку професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації. Проаналізовано феномен професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано відповідну модель розвитку їх професійної самосвідомості, яка містить структурні компоненти: когнітивний, емоційно-оцінний, мотиваційно-ціннісний, операційний. Виявлено припустимий рівень розвитку професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів. Встановлено, що ефективною формою психологічної роботи з керівниками професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації є спеціально організований спецкурс з розвитку професійної самосвідомості керівників ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411 + Ю940.9 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сергеєва Л. М. 
Теорія управління розвитком ПТНЗ на основі потреб регіонального ринку праці : монографія / Л. М. Сергеєва; ред.: В. В. Олійник; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - Херсон : Айлант, 2012. - 243 c. - Бібліогр.: с. 179-189 - укp.

Розкрито сучасні наукові підходи, тенденції, напрями, умови та технології управління розвитком ПТНЗ як інституції відкритої соціальної системи. Досліджено організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління його розвитком, розкрито сучасні механізми управління ПТНЗ. Показано, що глобалізація освітнього середовища, його інтернаціоналізація потребує забезпечення ефективності управління розвитком ПТНЗ в контексті нової інноваційної освітньої політики на основі нових технологій: бенчмаркінгу, логістичного менеджменту, мерчендайзинга, реінжиніринга, технології створення позитивного іміджу тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ч461.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ягупов В. В. 
Інформаційно-аналітичне управління освітніми системами : посібник / В. В. Ягупов, Т. В. Волкова, Д. О. Закатнов, Л. В. Нестерова, Н. О. Величко, І. В. Гириловська, Л. А. Майборода, І. М. Савченко; ред.: Т. В. Волкова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 175 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади розвитку та завдання професійно-технічної освіти (ПТО) в інформаційному суспільстві, концептуальні підходи до створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ПТО. Розкрито структуру взаємодії й інформаційних потреб органів управління ПТО різних рівнів, організаційно-правові засади фунціонування інформаційно-аналітичної системи ПТО. Розглянуто сучасні підходи до визначення якості ПТО, теоретичні аспекти ефективної діяльності ПТНЗ, теоретичні основи рейтингового оцінювання якості ПТО. Досліджено питання інформаційно-аналітичного забезпечення управління навчально-виробничим процесом у ПТНЗ, застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій в аналітичній діяльності управління ПТНЗ. Викладено методику організації управління процесом підготовки методиста ПТНЗ до аналітичної діяльності, запропоновано технологію аналізу результативності системи ПТО на основі засобів інформаційно-аналітичної системи управління ПТО "ПРОФТЕХ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ч461 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сергеєва Л. М. 
Управління розвитком професійно-технічного навчального закладу: теорія і методика : монографія / Л. М. Сергеєва; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К. : Айлант, 2013. - 451 с. - Бібліогр.: с. 333-381 - укp.

Розкрито сучасні наукові підходи, тенденції, напрями, умови та технології управління розвитком професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ) як інституції відкритої соціальної системи. Наведено сучасні тенденції управління професійною освітою та навчанням у зарубіжних країнах. Розглянуто організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців, регіональних центрів зайнятості як механізму стимулювання розвитку навчального закладу. Подано сучасний маркетинговий інструментарій управління розвитком ПТНЗ. Увагу приділено напрямам професійного розвитку педагогічного колективу, сучасним тенденціям підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Свистун В. І. 
Взаємодія суб'єктів управління професійно-технічною освітою: теорія і практика : монографія / В. І. Свистун, В. С. Болгаріна, В. А. Григор'єва, Г. В. Єльникова, П. Б. Семенов, Т. Ю. Чернова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 303 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні аспекти взаємодії суб'єктів управління освітніми системами, висвітлено сучасні проблеми взаємоадаптації суб'єктів управління, обгрунтовано зміст і технології розробки моделі адаптивного управління освітою в регіоні. Проаналізовано сучасні підходи до розуміння взаємодії як міждисциплінарної категорії. Надано сутнісну характеристику суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Обгрунтовано механізми взаємодії суб'єктів управління професійно-технічною освітою (ПТО) та комунікативні способи управлінського впливу в ситуації суб'єкт-суб'єктної взаємодії на рівні керівників ПТНЗ. Висвітлено культурологічні засади управлінської діяльності директора ПТНЗ як підгрунтя ефективної взаємодії, наведено соціально-культурні та педагогічні умови, способи реалізації культурологічного підходу до неї як суб'єкта управління. Розглянуто науково-методичні аспекти підготовки до взаємодії суб'єктів управління ПТО. Обгрунтовано роль функціональної компетентності директора ПТНЗ у забезпеченні його ефективної взаємодії, запропоновано модель її розвитку. Систематизовано основні аспекти розвитку соціального партнерства як форми взаємодії суб'єктів управління ПТО і роботодавців та як умови ефективної підготовки кваліфікованих робітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Петренко Л. М. 
Сучасні наукові підходи до розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів / Л. М. Петренко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 43-55. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено сутність системного, інформаційного, компетентнісного, діяльнісного та акмеологічного наукових підходів. Обгрунтовано необхідність їх використання для побудови наскрізної лінії розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуменний О. Д. 
Реалізація комунікаційно-кібернетичного гомеостазу директором ПТНЗ / О. Д. Гуменний // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 21. - С. 49-57. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто поняття "феномен інформаційної культури директора ПТНЗ" із позиції елементарного рівня, та організацію комунікаційно-кібернетичного гомеостазу освітнього закладу. Виконано проектування інформаційної системи керівника професійно-технічного навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуменний О. Д. 
Розвиток інформаційної культури керівників ПТНЗ засобами Public relations / О. Д. Гуменний // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 144-151. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто розвиток інформаційної культури керівників ПТНЗ за допомогою принципів, технологій і методів паблік рілейшнз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Система підвищення функціональної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів : всеукр. наук.-практ. семінар, 19 жовтн. 2011 р., Київ / ред.: В. О. Радкевич, Г. В. Єльникова, В. І. Свистун; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : ІПТО НАПН України, 2011. - 110 c. - укp.

Досліджено шляхи формування інноваційної діяльності керівника за сучасних умов. Проведено аналіз динаміки кількості учнів ПТНЗ за 1990 - 2009 рр. Висвітлено особливості інформаційно-аналітичної діяльності заступника директора ПТНЗ з навчальної роботи. Викладено основні аспекти підвищення рівня функціональної компетентності керівника ПТНЗ. Запропоновано інноваційні підходи до навчання фізики в системі професійно-технічної освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх робітників. Розкрито особливості управління інноваційно-зорієнтованим навчально-виробничим середовищем центру професійно-технічної освіти. Проведено характеристику професійно-педагогічної діяльності майстра виробничого навчання будівельного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Данилко Л. 
Сучасні підходи до управління навчальними закладами в умовах інноваційного розвитку / Л. Данилко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 14-16. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито системний і синергетичний підходи до управління сучасними соціально-педагогічними системами, у тому числі ПТНЗ, за умов їх інноваційного розвитку. Визначено особливості двох типів систем - закритих і відкритих і технологій системного підходу. Розглянуто синергетичний підхід у діяльності закладів освіти, який характеризує процеси оновлення, що відбуваються за порушення системами рівноваги, через застосування освітніх нововведень (інновацій) і здійснення соціальних перетворень. З урахуванням докорінних змін у методології освіти охарактеризовано сукупність психолого-педагогічних інновацій, які діють у вітчизняній системі ПТО. Окреслено значення сучасних наукових підходів і принципів в управлінні навчальними закладами на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Маслов В. 
Закономірності наукового управління навчальними закладами / В. Маслов, В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 38-41. - укp.

Розглянуто особливості процесу наукового управління навчальними закладами, визначено та систематизовано три групи закономірностей, притаманних навчальним закладам будь-якого типу: вплив систем більш загального рівня, структура та процес управління, соціально-психологічні. Розглянуто специфіку складових елементів кожної з груп закономірностей та охарактеризовано їх вплив на характер, зміст та ефективність управління ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Медведь В. 
Управління трудовим колективом навчального закладу на принципах синергетики / В. Медведь // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність синергетики як науки про самоорганізацію систем, у тому числі й соціальних. Досліджено механізм управління розвитком системи освіти у контексті синергетичного підходу до проблеми використання кадрового освітньо-фахового потенціалу. Висвітлено взаємопов'язані основоположні принципи забезпечення самоорганізації трудового колективу та охарактеризовано умови їх реалізації. Подано етапи та результати управління трудовим колективом на основі принципів синергетики. Розглянуто експериментальні розробки Севастопольського центру професійно-технічної освіти, у яких реалізовано синергетичне управління через застосування культури цільового управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кубська Л. І. 
Інформаційне забезпечення діяльності заступника директора ПТНЗ з навчально-виховної роботи (за працями В.П. Жука) / Л. І. Кубська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 230-236. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто вплив наукових пошуків засновника школи досліджень у сфері профтехпедагогіки в западному регіоні України В.П. Жука на розвиток професійно-технічної освіти, інформаційного забезпечення діяльності заступника директора ВПУ з навчально-виховної роботи, побудови моделі системи інформаційного забезпечення ВПУ.

Рассмотрено влияние научных поисков основателя школы исследований в сфере профтехпедагогики в западном регионе Украины В.П. Жук на развитие профессионально-технического образования, информационное обеспечение деятельности заместителя директора ПТУЗ по учебно-воспитательной работе, построения модели системы информационного обеспечения ПТУЗ.

The influence of the scientific search for the founder of the school studies in the vocational field in the western region of Ukraine, V. Zhuk on the development of vocational education and training, information support of the deputy director of vocational and technical institutions for educational work, constructing a model of information management system for vocational and technical institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ковальчук В. 
Роль професійно-комунікативної компетенції в діяльності директора ПТНЗ / В. Ковальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 122-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто основні підходи до формування ключових компетентностей керівника з урахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду. Увагу акцентовано на професійній комунікативній компетенції (ПКК) у структурі ключових компетенцій директора ПТНЗ. Уточнено визначення понять "компетенція" та "компетентність", "ключові компетенції", "професійна компетенція", "комунікативна компетенція". Визначено універсальні ключові компетенції менеджерів різних рівнів. Професійно-комунікативну компетенцію (ПКК) представлено як систему екстрафункціонального забезпечення професійних функцій фахівця. Розкрито структуру ПКК, її функціональні компоненти у професійній діяльності менеджера (інформаційний, поведінковий, мотиваційний) та рівні (рефлексивний, соціокультурний, активний). Наголошено, що розвиток і вдосконалення компетенцій керівника навчального закладу має стратегічне значення для системи освіти.

Рассмотрены основные подходы к формированию ключевых компетентностей руководителя с учетом зарубежного и отечественного опыта. Внимание акцентировано на профессионально-коммуникативной компетенции (ПКК) в структуре ключевых компетенций директора ПТУ. Уточнены определения понятий "компетенция" и "компетентность", "ключевые компетенции", "профессиональная компетенция", "коммуникативная компетенция". Определены универсальные ключевые компетенции менеджеров различных уровней. ПКК представлена как система экстрафункционального обеспечения профессиональных функций специалиста. Раскрыта структура ПКК, ее функциональные компоненты в профессиональной деятельности менеджера (информационный, поведенческий, мотивационный) и уровни (рефлексивный, социокультурный, активный). Отмечено, что развитие и совершенствование компетенций руководителя учебного заведения имеет стратегическое значение для системы образования.

The main approaches to the formation of key competences in view of the head of foreign and domestic experience. Puts more emphasis on professional communicative competence (PCC) in the structure of the core competencies director of technical colleges.Clarified the definition of "competence" and "competence", "core competence", "professional competence", "communicative competence". Define the universal core competencies of managers at different levels. The PCC is represented as a system of extra-functional features of the professional specialist, expressed the willingness and ability to communicative organization of activities in various professional fields and from different cultures. Is described the structure of the PCC, its functional components in the professional manager (informational, behavioral, motivational) and levels (reflexive, socio-cultural, active). It is noted that the development and improvement of the competence of the head the institution of strategic importance to the education system, in particular, and the state Ц as a whole.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського