Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (40)Книжкові видання та компакт-диски (344)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 618
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васильєв В. В. 
Ocoбливості управління адаптацією випускників профтехучилищ в умовах формування ринкових відносин / В. В. Васильєв // Наука і сучасність. - K., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі вивчення досвіду виховної діяльності низки трудових колективів металургійних підприємств за ринкових умов, а також виробничої адаптації випускників профтехучилищ зроблено висновок, що під час визначення її змісту, форм і методів не завжди зважают на особливості даної діяльності за нових соціально-економічних умов. Встановлено, що від рівня кваліфікації залежать адаптація до оновленої або суміжної професії та трудові успіхи випускників профтехучилищ: зростання продуктивності праці, участь у раціоналізаторстві тощо. Визначено педагогічні завдання, які покликані вирішувати інженерно-педагогічні колективи училищ, керівники, інженерно-технічні працівники, випускники профтехучилищ. Зазначено, що ефективність адаптації молодих працівників на підприємстві залежить від оптимальності системи засобів, методів і прийомів управління персоналом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.350.0 + К3р

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коваленко О. Е. 
Логічні основи формування навчального матеріалу : Навч. посіб. для студ. інж.-пед. навч. закл. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 1998. - 140 c. - укp.

Рассматривается актуальная проблема, связанная с повышением качества подготовки преподавательских кадров для системы профессионального образования, в частности, вопрос конструирования таких дидактических материалов, как логическая структура, текст, план, опорный конспект. Дается понятие логико-содержательных материалов, описываются методы поиска и обработки информации. Поясняются логические правила, формы мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 я7

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА589467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Полак Л. Б. 
Навчально-виховний процес у закладах профтехосвіти: управлінський аспект : Навч.-метод. посіб. / Л. Б. Полак. - К. : Вища школа, 1999. - 112 c. - Бібліогр.: с. 110-111. - укp.

На основі досліджень, педагогічного досвіду та аналізу діяльності ПТУ Житомирської, Донецької, Сумської, Івано-Франківської областей України розкриваються основні форми та методи підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних кадрів ПТУ. Висвітлюються питання управління навчальним процесом, форми його організації. Запропоновано методи активізації пізнавальної діяльності в роботі з викладачами, а також використання результатів аналізу для прийняття управлінського рішення. Увага акцентується на тому, що в сучасних умовах управління не тільки повинно забезпечувати успішне функціонування ПТУ, а і його розвиток за рахунок впровадження сучасних технологій та науково-методичних досягнень у навчально-виховний процес, його методичного забезпечення, оновлення функцій управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткачова Н. О. 
Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти / Н. О. Ткачова; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 350 c. - Бібліогр.: 226 назв. - укp.

Монографія присвячена актуальній проблемі формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти. Висвітлюються методолого-методичні питання змісту, структури правосвідомості, формування правових знань, їх перетворення у переконання. Пропонується системно-комплексний підхід до формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали і цінності як необхідного фактора розбудови демократичної, правової держави в Україні. Поряд з теоретичними узагальненнями розроблені конкретні, практичні пропозиції і рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.432 + Х8 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козловська І. М. 
Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / І. М. Козловська; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 301 c. - Бібліогр.: 591 назв. - укp.

Проведено розгорнутий аналіз історичного розвитку та сучасного стану загальнонаукових поглядів на проблему інтеграції знань. На підставі цього робиться висновок про доцільність та необхідність впровадження науково обгрунтованих інтегрованих знань у навчальний процес. Проаналізовано об'єктивні передумови інтеграції знань (філософські, логіко-гносеологічні, психологічні та загальнонаукові). Дидактика розглядається в контексті ідей інтеграції: загальна дидактика; принципи навчання як категорії дидактики; моделювання в освіті; процес навчання та підходи до нього; педагогічні технології; зміст освіти (зокрема, знання в дидактиці та їх структурування); види і типи навчання; методи та форми навчання тощо. Проблеми інтеграції знань в освіті та характеристики інтегративних процесів подаються як розвиток їх загальнонаукових аналогів. Детально описано дидактичні основи міжпредметних зв'язків, принципи побудови інтегрованих курсів, показано тісні зв'язки між інтеграцією та систематизацією знань. Здійснений аналіз процесів проектування інтегративних ідей на навчально-пізнавальний процес у професійно-технічній школі. Розглядаються проблеми підготовки сучасного фахівця, загальні питання дидактики професійно-технічної школи (закони, закономірності та принципи дидактики, зміст освіти та зміст навчання, взаємозв'язки між загальноосвітньою та професійною підготовкою, професійна спрямованість навчання тощо). Вводиться поняття дидактичної інтегрології, яке дає можливість структурувати значну кількість теоретичних положень, пов'язаних з інтеграцією знань, у цілісну систему. Обгрунтовується предмет та методи дидактичної інтегрології в контексті загально

наукових підходів, розробляється її понятійний апарат та аналізуються етапи розвитку. Формулюються методологічні та концептуальні засади інтеграції знань, пропонується дидактична система інтегративно-предметного навчання на основі теорії дидактичної інтеграції та модель інтеграції знань у професійно-технічній школі. Конкретизуються положення теорії дидактичної інтеграції та основні авторські підходи до інтеграції знань на прикладі вивчення фізики у професійно-технічній школі будівельного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуревич Р. С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах / Р. С. Гуревич; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища школа, 1998. - 229 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні і методичні основи організації навчання майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах освіти. Розглянуто широкий спектр педагогічних проблем: від сучасної концепції професійної освіти, прогнозування цілей навчання до відбору та проектування змісту освіти, організації навчального процесу, методів, засобів і форм навчання та апробації отриманих результатів. Обгрунтовано використання технічних засобів навчання на базі електронно-обчислювальної техніки, нових інформаційних технологій та використання засобів мультимедіа, Інтернету, інформаційних систем (ГІС-технологій) тощо, а також створення відповідних педагогічних програмних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)23 + Ч461.2 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бугерко А. А. 
Училище-агрофірма: новий тип навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / А. А. Бугерко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Знання, 1998. - 108 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Викладено концептуальні засади ступеневої організації навчально-виробничого процесу у вищому професійному училищі-агрофірмі, обгрунтовано модель цього процесу, проаналізовано специфіку виробничого навчання та виробничої практики, особливості планування та проведення лабораторно-практичних занять з предмета "Організація і технологія механізованих робіт у рослинництві". Висвітлено розвиток взаємодії училища-агрофірми та вищих закладів освіти сільськогосподарського профілю, а також питання науково-методичного забезпечення діяльності училища-агрофірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ч464(4УКР) + П.р(4УКР)22,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фічора І. В. 
Шляхи і засоби естетичного виховання у професійних училищах художньо-промислового профілю : Навч.-метод. посіб. / І. В. Фічора; Ін-т змісту і методів навчання. - Івано-Франківськ : Плай, 1999. - 216 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання організації естетичної освіти та виховання учнів професійних училищ художньо-промислового профілю, проаналізовано роль навчальних предметів, а також окремих видів мистецтва та художньої і технічної творчості у розвитку естетичної свідомості, формуванні естетичної активності та всебічного розвитку особистості вихованців. Використано передовий педагогічний досвід професійних училищ України обгрунтування системного підходу до організації естетичної освіти та виховання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.355 + Щ12 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми соціалізації майбутніх фахівців в контексті вимог Болонського процесу / ред.: А. М. Богуш. - О., 2004. - 98 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип.). - укp. - рус.

Висвітлено проблеми адаптації і соціалізації учнів-інвалідів за умов професійного навчання, проблеми превентивної педагогіки та шляхи їх вирішення, формування професіоналізму майбутніх фахівців. Викладено інноваційні підходи до виховної роботи у ПТУ, проаналізовано особливості корекційно-виховної діяльності з учнями ПТУ, формування їх правової культури. Розглянуто проблему формування потенціалу професійного саморозвитку майбутніх фахівців, питання їх підготовки до самодіагностики гендерних якостей, а також діагностики дозвіллєвої культури.

Освещены проблемы адаптации и социализации учеников-инвалидов в условиях профессионального обучения, проблемы превентивной педагогики и пути их решения, формирование профессионализма будущих специалистов. Изложены инновационные подходы к воспитательной работе в ПТУ, проанализированы особенности коррекционно-воспитательной деятельности с учениками ПТУ, формирование их правовой культуры. Рассмотрены проблема формирования потенциала профессионального саморазвития будущих специалистов, вопросы их подготовки к самодиагностике гендерных качеств, а также диагностики культуры досуга.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я431 + Ч461.203я431

Шифр НБУВ: Ж69786/спец. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тархан Л. З. 
Организация производственного обучения в ПТУЗе : Учеб.-метод. пособие / Л. З. Тархан, М. И. Мыхнюк. - Симф. : Крым. учеб.-пед. гос. изд-во, 2003. - 207 c. - Библиогр.: с. 156-157 - рус.

Рассмотрено содержание процесса производственного обучения (ПО) , а также его методы (словесные, наглядные, практические) и формы. Предложена классификация профессий. Проанализированы особенности подготовки работы мастера по организаци процесса ПО, а также модульной системы подготовки квалифицированных рабочих. Определены типы уроков ПО, приведены требования к разработке документации письменного инструктирования. Предложена методика проведения урока ПО с элементами деловой игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ж.р(4УКР)16-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Методика виховної роботи : навч. посіб. / уклад.: В. О. Давидович, М. Ф. Давидович; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 32 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто питання добору організаційних форм, методів і засобів проведення виховної роботи у школі та професійно-технічних навчальних закладах вчителями та майстрами виробничого навчання. Проаналізовано закони та закономірності виховання, змістовий компонент виховного процесу, а також виховні функції соціального середовища.

Рассмотрены вопросы подбора организационных форм, методов и средств проведения воспитательной работы в школе и профессионально-технических учебных заведениях учителями и мастерами производственного обучения. Проанализированы законы и закономерности воспитания, содержательный компонент воспитательного процесса, а также воспитательные функции социальной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3я73 + Ч461.3я73

Шифр НБУВ: Р110719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мельніченко В. В. 
Особливості менеджменту у професійно-технічній освіті : Навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. В. Мельніченко; Миколаїв. міжрегіон. ін-т розв. людини, ВНЗ "Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - Миколаїв : КВІТ, 2006. - 237 c. - Бібліогр.: с. 211-217. - укp.

Висвітлено особливості менеджменту у професійно-технічній освіті (ПТО). Наведено історичні та теоретичні відомості про становлення системи ПТО, висвітлено її проблеми як науки за умов ринкових відносин. Розглянуто особливості соціологічного дослідження в управлінні сільськогосподарським професійно-технічним навчальним закладом у процесі сучасного реформування аграрного сектору економіки. Розкрито сутність системного аналізу, визначено функції моделювання.

Освещены особенности менеджмента в профессионально-техническом образовании (ПТО). Приведены исторические и теоретические сведения о становлении ПТО, освещены его проблемы в условиях рыночных отношений. Рассмотрены особенности социологического исследования при управлении сельскохозяйственным профессионально-техническим учебным заведением в современных условиях реформирования аграрного сектора экономики. Раскрыта сущность системного анализа, определены функции моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 я73 + Ч311.202 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 14 - 15 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2006. - 488 с. - рус.

Проаналізовано науково-технічну творчість студентів як важливу складову підвищення якості підготовки спеціалістів. Розглянуто питання управління якістю підготовки фахівців у регіональному багаторівневому інженерно-педагогічному навчальному комплексі, викладено методику формування учнівських груп у ПТУ. Описано систему формування загальнонавчальних умінь старшокласників за умов довузівської підготовки, технологію формування творчого ставлення до професійних умінь студентів інженерно-педагогічної академії у процесі вивчення педагогіки. Висвітлено методику формування просторової уяви студентів із застосуванням динамічних стереоскопічних моделей, особливості освітньої мотивації студентів інженерних спеціальностей сільськогосподарського призначення.

Проанализировано научно-техническое творчество студентов как важная составная повышения качества подготовки специалистов. Рассмотрены вопросы управления качеством подготовки специалистов в региональном многоуровневом инженерно-педагогическом учебном комплексе, изложена методика формирования ученических групп в ПТУ. Описаны система формирования общеучебных умений старшеклассников в условиях довузовской подготовки, технология формирования творческого отношения к профессиональным умениям студентов инженерно-педагогической академии в процессе изучения педагогики. Освещены методика формирования пространственного представления студентов с применением динамических стереоскопических моделей, особенности образовательной мотивации студентов инженерных специальностей сельскохозяйственного назначения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6р + Ч461.442.22

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Римик Р.  
Професійно-прикладна фізична підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів радіотехнічного профілю / Р. Римик; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 100 c. - Бібліогр.: с. 96-99. - укp.

Наведено рекомендації щодо професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) за профілем радіотехніка та майбутнім фахівцям, діяльність яких пов'язана з гіподинамією. Розглянуто ППФП як соціально-економічну проблему. Висвітлено особливості професійної діяльності фахівців, що працюють за даним профілем. Викладено авторську програму ППФП учнів ПТНЗ. Запропоновано критерій оцінки фізичних розвитку та стану, професійно-прикладних якісних показників учнів ПТНЗ.

Приведены рекомендации по профессионально-прикладной физической подготовке (ППФП) учеников профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ) по профилю радиотехника и будущим специалистам, деятельность которых связана с гиподинамией. Рассмотрена ППФП как социально-экономическая проблема. Освещены особенности профессиональной деятельности специалистов, работающих по данной специальности. Изложена авторская программа ППФП учеников ПТУЗ. Предложен критерий оценки физических развития и состояния, профессионально-прикладных качественных показателей учащихся ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354 я7 + Ч511.143 я7

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА682671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Марченко І. Б. 
Психологічний моніторинг ставлення учнівської молоді до робітничих професій технічного профілю : наук.-метод. посіб. / І. Б. Марченко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. Навч.-наук. центр проф.-техн. освіти. - К. : Вид. ПП Щербатих О.В.; Кременчук, 2008. - 99 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розкрито теоретичні основи організації, проведення та аналізу результатів психологічного моніторингу щодо відношення учнів до робітничих професій технічного профілю. Висвітлено особливості розвивальної та корекційної роботи практичних психологів з учнями.

Раскрыты теоретические основы организации, проведения и анализа результатов психологического мониторинга относительно отношения учеников к рабочим профессиям технического профиля. Освещены особенности развивающей и коррекционной работы практических психологов с учениками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734с.р20 + Ч461.351.6р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сліпчишин Л. В. 
Вивчення загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах: гуманітарно-інтегративний підхід : монографія / Л. В. Сліпчишин. - Л. : Сполом, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 164-180. - укp.

На підставі застосування інтегративного підходу висвітлено проблему загальнотехнічної підготовки фахівців машинобудівного профілю у педагогічній теорії. Визначено методологічні та психолого-педагогічні передумови запровадження інтегративного підходу у практику викладання технічних і гуманітарних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Наведено критерії відбору гуманітарних знань у контексті структури особистості. Запропоновано шляхи здійснення інтеграції знань. Увагу приділено методиці проведення дослідно-експериментальної роботи учнями ПТНЗ з питань матеріалознавства.

На основе применения интегративного подхода освещена проблема общетехнической подготовки специалистов машиностроительного профиля в педагогической теории. Определены методологические и психолого-педагогические предпосылки внедрения интегративного подхода в практику преподавания технических и гуманитарных дисциплин в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Приведены критерии отбора гуманитарных знаний в контексте структуры личности. Предложены пути осуществления интеграции знаний. Внимание уделено методике проведения опытно-экспериментальной работы учащимися ПТУЗ по вопросам материаловедения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + К5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Коваленко О. Е. 
Комунікативні процеси в педагогічній діяльності : навч. посіб. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Т. В. Калініченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 112 c. - укp.

Розглянуто проблеми здійснення комунікативної діяльності викладачами технічних дисциплін у процесі реалізації дидактичних проектів у закладах системи професійно-технічної освіти. Охарактеризовано етапи, стилі, невербальні та вербальні засоби педагогічного спілкування. Увагу приділено педагогічним конфліктам і шляхам їх вирішення.

Рассмотрены проблемы осуществления коммуникативной деятельности преподавателями технических дисциплин при реализации дидактических проектов в заведениях системы профессионально-технического образования. Охарактеризованы этапы, стили, невербальные и вербальные средства педагогического общения. Уделено внимание педагогическим конфликтам и путям их решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я73 + Ч461.2я73 + Ю953я73

Шифр НБУВ: ВА711043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Галушко І. В. 
Методика професійно-практичного навчання в ліцеї : навч.-метод. посіб. / І. В. Галушко. - Х. : ХНАДУ, 2008. - 304 c. - Бібліогр.: с. 299-300. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з виконанням інженером-педагогом функцій майстра виробничого навчання у процесі професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників у професійних ліцеях. Розкрито цілі, завдання, методику формування професійних умінь і навичок у ліцеїстів, описано системи виробничого навчання. Увагу приділено особливостям організації та методиці проведення уроків з слюсарної справи, індивідуального навчання водінню тракторів і комбайнів.

Рассмотрены вопросы, связанные с выполнением инженером-педагогом функций мастера производственного обучения в процессе профессионально-практической подготовки квалифицированных рабочих в профессиональных лицеях. Раскрыты цели, задачи, методику формирования профессиональных умений и навыков у лицеистов, описаны системы производственного обучения. Уделено внимание особенностям организации и методике проведения уроков по слесарному делу, индивидуальному обучению вождению тракторов и комбайнов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6я7 + П07р(4УКР)2-3я7

Шифр НБУВ: ВА707691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сліпчишин Л. В. 
Психолого-педагогічні основи впровадження сучасних підходів до навчання у ПТНЗ : [навч.-метод. посіб.] / Л. В. Сліпчишин; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : Сполом, 2008. - 148 c. - Бібліогр.: с. 75-77. - укp.

Розглянуто актуальні психолого-педагогічні питання викладання загальнотехнічних і спеціальних предметів у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ) у контексті сучасних вимог до підготовки майбутніх робітників. Висвітлено наукові засади методики навчання, розглянуто його модель і форми організації. Описано види діяльності учнів та викладачів на уроці, визначено послідовність і взаємозв'язок етапів розробки технології навчання, виявлено основні чинники, що впливають на його ефективність. Розкрито можливості використання інтегративного й особистісно орієнтованого підходів у навчальному процесі. Розглянуто сучасні організаційні форми та методи продуктивного навчання, висвітлено дидактичний аспект основних структурних елементів уроків різних типів. Розроблено методику узагальнення досвіду гуманітаризації навчальних предметів професійного циклу у ПТНЗ.

Рассмотрены актуальные психолого-педагогические вопросы преподавания общетехнических и специальных предметов в профессионально-технических учебных завадениях (ПТУЗ) в контексте современных требований к подготовке будущих рабочих. Освещены научные основы методики обучения, рассмотрены его модель и формы организации. Описаны виды деятельности учащихся и преподавателей на уроке, определена последовательность и взаимосвязь этапов разработки технологии обучения, выявлены основные факторы, влияющие на его эффективность. Раскрыты возможности использования интегративного и личностно ориентированного подходов в учебном процессе. Рассмотрены современные организационные формы и методы продуктивного обучения, освещен дидактический аспект основных структурных элементов уроков различных типов. Разработана методика обобщения опыта гуманитаризации учебных предметов профессионального цикла в ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24/29 р + Ю984.030.2-9 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717069 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського