Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>K=ОРІГАМІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Іонова О. М. 
Всебічний розвиток молодших школярів засобами навчання мистецтва орігамі / О. М. Іонова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19. - С. 36-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто навчальний процес з орігамі як складовий компонент варіативної частини "Програми з трудового навчання для початкової школи", його різноманітний вплив і роль у справі всебічного розвитку молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Щ125.91 р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прус А. В. 
Вибрані питання прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії / А. В. Прус // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22. - С. 127-131. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито прикладний потенціал шкільного курсу стереометрії. Висвітлено значення естетичної складової для розвитку просторової уяви та формування просторових уявлень учнів. Показано значення орігамі як засобу навчання для реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Розглянуто естетику геометричних форм стереометрії з точки зору доцільності та окреслено умови, за яких дані форми найкраще сприймаються.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іонова О. М. 
Формування національних цінностей молодших школярів засобами мистецтва орігамі / О. М. Іонова // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 68-77. - Бібліогр.: 9 назв - укp. - англ.

Розглянуто навчальний процес з орігамі, як складовий компонент варіативної частини "Програми з трудового навчання для початкової школи", можливості його використання для національного виховання молодших школярів. Встановлено, що мистецтво орігамі, незважаючи на своє іноземне походження, має величезний потенціал для розвитку та виховання молодших школярів, зокрема, для їх національного виховання. Зауважено, що орігамі має величезні можливості для інтеграції з українським образотворчим мистецтвом, внаслідок чого успішно виступає як засіб національного виховання особистості молодшого школяра, виявляється сполучною ланкою між культурно-історичним досвідом нації та особистістю, транслятором національних ідей, образів, символів, цінностей, смислів, культурно-історичного досвіду, історичної пам’яті, світоглядних настанов, цінностей, ідеалів.

Рассмотрен учебный процесс по оригами, как компонент вариативной части "Программы по трудовому обучению для начальной школы", возможности его использования для национального воспитания младших школьников. Установлено, что искусство оригами, несмотря на свое иностранное происхождение, имеет огромный потенциал для развития и воспитания младших школьников, в частности, для их национального воспитания. Отмечено, что оригами имеет огромные возможности для интеграции с украинским изобразительным искусством, в результате чего успешно выступает как средство национального воспитания личности младшего школьника, оказывается связующим звеном между культурно-историческим опытом нации и личностью, транслятором национальных идей, образов, символов, ценностей, смыслов, культурно-историчного опыта, исторической памяти, мировоззренческих установок, ценностей, идеалов.

The article deals with the educational process in origami as a component of the “Curriculum of labor education for elementary school”, its wide influence and role in the patriot spirit development of primary school children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мисак М. 
Особливості формування і розвитку орігамі як сучасного виду мистецтва / М. Мисак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2016. - № 1. - С. 210-216. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості формування та сучасний стан орігамі як виду мистецтва. Описано стилістичні форми, техніки складання паперової пластики у різних країнах. Відзначено, що на сучасному етапі орігамі посіло чільне місце у світі, його виняткова багатофункціональність знайшла своє застосування у різних галузях науки і мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ125.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937:Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ожога-Масловська А. 
Японізм у мистецтві України кінця ХХ - початку XXI століть: творчість Олексія Єсюніна / А. Ожога-Масловська // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2016. - № 2. - С. 234-239. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено прояви японізму в сучасному художньому просторі України на прикладі творчості харківського художника Олексія Єсюніна. Розглянуто живописні, пластичні та поетичні твори митця в контексті японських мистецьких традицій. Визначено засоби використання японських технік складання паперу, принципів побудови пейзажу, віршування. Роботу побудовано на матеріалах приватних і галерейних колекцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937:Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Старова Ю. 
Теоретичні аспекти дослідження проблеми використання технологій соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва для спеціалістів у галузі соціальної педагогіки / Ю. Старова, І. Кушнір, О. Мішкулинець // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 83-91. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено характеристику соціально-педагогічної терапії як провідної послуги в системі професійної діяльності соціального працівника. Визначено та розкрито суть застосування технологізації засобами мистецтва в соціальному середовищі. Обгрунтовано роль і соціально-педагогічні умови використання засобів мистецтва для спеціалістів у галузі соціальної педагогіки. Наведено приклади їх реалізації відповідно до запиту клієнта, що безпосередньо здійснює позитивний вплив на його особистість. Залежно від обраної технології, соціальний працівник обирає відповідні методи та форми своєї діяльності, визначає засоби, які будуть використані в роботі та які дадуть змогу розв'язати проблему клієнта. Зазначено, що корекційні можливості засобів мистецтва (ізотерапії, епістолярної терапії, ігрової терапії, казкотерапії, бібліотерапії, орігамі) пов'язані з наданням клієнтові практично необмежених можливостей для самовираження й самореалізації у продуктах творчості, ствердженням і пізнанням свого "Я". Створювані клієнтом продукти, об'єктивуючи його афективне ставлення до світу, полегшують процес комунікації й установлення відносин з оточуючими. Творчий досвід, усвідомлення себе, розвиток нових навичок і умінь дозволяють цим людям більш активно та самостійно брати участь у житті суспільства, розширюють діапазон їхнього соціального вибору. Розвиток творчого потенціалу людини сприяє її можливостям приймати рішення, більш успішно будувати власне життя. Проаналізовано, що соціально-педагогічна терапія є важливим складником соціально-педагогічної діяльності та постає цілеспрямованим процесом практичного впливу соціального працівника на конкретні форми проявів соціальних відносин або соціальних дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч30в2:Щ

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Kusyairi I. 
Experiment of polylactic acid as a material for candle molding on origami-shaped crash box patterns = Дослідження полілактиду як матеріалу для свічкового лиття в руйнівних шаблонах у формі орігамі / I. Kusyairi, H. M. Himawan, M. A. Choiron, Y. S. Irawan // J. of Engineering Sciences. - 2019. - 6, № 1. - С. C1-C5. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л788.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101239 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
8.

Гасюк Т. 
SH-терапія в комплексній реабілітації пацієнтів із хворобою Паркінсона / Т. Гасюк // Міжнар. неврол. журн. - 2022. - 18, № 7. - С. 41-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Найпоширенішим нейродегенеративним захворюванням центральної нервової системи вважається хвороба Паркінсона, що посідає особливе місце, оскільки має суттєве соціальне і загальноклінічне значення. Ранній початок, прогресуючий перебіг, тенденція до прискореної інвалідизації та негативна когнітивна складова у пацієнтів із хворобою Паркінсона змушують знаходити нові шляхи діагностики, лікування та реабілітації. Терапевтичний протокол медикаментозного контролю важливих проявів хвороби Паркінсона складається з постійного та систематичного прийому спеціалізованих препаратів, базовим з яких є леводопа, та комплексу реабілітаційних заходів, спрямованих на покращення рухових і нерухових порушень. Основними реабілітаційними методиками з доказаною ефективністю вважаються: кінезіотерапія; лікування рухом, індукованим його обмеженням; комплекс ерготерапевтичних вправ після введення ботулінічного токсину. Провідними методами кінезіотерапії вважаються: Бобат- та ПНФ-концепції, Войта-терапія і концепція Бруннстрем, метод Аффолтара, тренінг подолання неглекта, дзеркальна терапія, метод Перфетті, методика Трауба тощо. Одним з ефективних напрямків ерготерапевтичного лікування пацієнтів з хворобою Паркінсона вважається арт-терапія, в основі якої лежить активація фізіологічних механізмів біологічного зворотного зв'язку. До арт-терапії належать: малювання, ліплення з глини та гіпсу, орігамі, квілінг тощо. На базі клініки "Аксімед" запроваджено сучасну арт-терапевтичну методику SH-терапії (Sand-Hands). Методика передбачає використання піску на спеціальній підсвічуваній панелі, що дозволяє шляхом виконання простих завдань з малювання, гри, насипання, просіювання та інших рухів досягти поставлених ерготерапевтичних цілей, спрямованих на покращення побутової активності хворих з нейродегенеративними захворюваннями, у тому числі і хворобою Паркінсона.



Шифр НБУВ: Ж25223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського