Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОФЕСІЙНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Логвіна-Бик Т. А. 
Творчий пошук учителів: шляхи вирішення / Т. А. Логвіна-Бик, О. Кобка, О. Сібільов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 11. - С. 62-66. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено науково обгрунтовані проблеми управління навчально-виховним процесом в сільських загальноосвітніх школах. Розкрито принципи, методи, форми управління. Особливу увагу приділено ролі педагогічного колективу в управлінні на принципах демократії та гуманізму.

Освещены научно обоснованные проблемы управления учебно-воспитательным процессом в сельских общеобразовательных школах. Раскрыто принципы, методы, формы управления. Акцентировано внимание на роли педагогического коллектива в управлении на принципах демократии, гуманизма.

The article elucidates scientifically grounded problems of educational process management in the village school. Principles, methods and forms of the management are revealed. The role of a pedagogic collective in management process on the basis of democratic and humanistic principles is particularly stressed.


Ключ. слова: самореалізація педагога, професійність педагога, педагогічне керівництво, моделювання, модель педагогічного керівництва, педагогічне управління
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бігняк О. В. 
Підприємництво як предмет правового регулювання в Україні : Автореф. дис... канд. юрид. наук / О. В. Бігняк; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. - Донецьк, 2007. - 17 c. - укp.

З'ясовано економічну суть, значення та родову належність підприємництва. Наведено визначення понять і видів підприємництва, а також права на підприємницьку діяльність як права на здійснення самостійної, ініціативної, інноваційної, процесійної, систематичної діяльності з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку за умов існування ризику, з дотриманням прав і законних інтересів інших осіб, а також з відповідальністю за результати такої діяльності її суб'єктів. Виявлено ознаки підприємництва, зокрема, інноваційність, систематичність, професійність, ризик, та його мету. Досліджено питання стосовно суб'єктів права на підприємницьку діяльність. Виявлено значення соціальної відповідальності й етики у реалізації права на дану діяльність. Обгрунтовано пропозиції з удосконалення правового регулювання підприємництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)901.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романовська О. О. 
Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Романовська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розкрито особливості фостерної сім'ї як соціально-педагогічного мікросередовища, виявлено й обгрунтовано умови ефективного виховного впливу фостерної сім'ї: бажання дитини бути у прийомній сім'ї, доброзичливе ставлення фостерних батьків та їх рідних дітей до прийомної дитини, професійність соціальних педагогів дитини та прийомної сім'ї. Розкрито особливості підготовки та практичного навчання фостерних батьків для роботи з дітьми та доведено ефективність даного процесу. Вивчено теорію та історію розвитку фостерних сімей Великої Британії як соціально-педагогічного середовища підтримки особистості дитини. Проведено емпіричні дослідження взаємодії прийомної дитини, фостерної сім'ї, соціальних педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч493(4Вел) + Ч491.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шевцов В. Г. 
Державне управління розвитком медичної допомоги в умовах реформування системи охорони здоров'я : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / В. Г. Шевцов; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше запропоновано комплексний механізм державного управління розвитком системи охорони здоров'я в Україні, який поєднує організаційні, фінансові, регулятивні, контрольні заходи та має на меті забезпечення задоволеності суспільства медичною допомогою, підвищення захищеності громадян від фінансових ризиків на випадок хвороби, покращання загального стану їх здоров'я. Визначено сутність поняття "розвиток медичної допомоги", що стосується цілеспрямованого, закономірного, незворотного, багаторівневого, керованого, відтворювального, змінного процесу діяльності суб'єктів надання медичної допомоги, характеристиками якого є якість, прийнятність, законність, професійність, результативність. Удосконалено структуру фінансування сфери охорони здоров'я з упровадження страхової медицини та технологію державного управління стандартизацією медичної допомоги та медичного страхування. Визначено поняття "медична допомога", що стосується комплексу заходів, які здійснюються медичними фахівцями з метою профілактики, діагностики та лікування хвороб людей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)2 + Х819(4УКР)14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Панчак-Бялоблоцка Н.  
Особливості формування та складу верхніх палат у парламентах країн Центральної та Східної Європи / Н. Панчак-Бялоблоцка // Укр. нац. ідея: реалії та перспективи розв. - 2011. - Вип. 23. - С. 149-157. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано особливості сучасного бікамералізму в країнах Центральної та Східної Європи на підставі порівняння процедур формування й атрибутів складу верхніх палат національних парламентів. Запропоновано історичний огляд розвитку двопалатності в країнах Центральної та Східної Європи. Оцінено представництво жінок у верхніх палатах, а також професійність складу останніх.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(44/45)621

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Островська Н. О. 
Професійна майстерність спеціаліста соціальної роботи / Н. О. Островська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 1. - С. 22-28. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи професійної майстерності соціального працівника, а саме: розкрито такі категорії, як "професія", "професійність" і "професійна майстерність"; визначено стадії формування професіоналізму особистості; розкрито якості фахівця, які відображають ступінь його професійної майстерності. Охарактеризовано критерії, складові та фактори формування професійної майстерності соціального працівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карсканова С. В. 
Фахове зростання та психологічне благополуччя: емпіричне дослідження / С. В. Карсканова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 11, ч. 1. - С. 59-67. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто психологічне благополуччя фахівця як внутрішню умову розвитку, що встановлює рівновагу між зовнішніми професійними впливами, внутрішнім станом особистості та характером професійної діяльності. Надано інформацію щодо емпіричного дослідження та аналіз результатів опитування працівників сфери освіти за контрольним списком "Професійність".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-6 + Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Титаренко Л. М. 
Професійність фахівців державного управління за умов становлення громадянського суспільства (особливості підготовки кадрів) / Л. М. Титаренко // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено світоглядні аспекти формування демократії в українському суспільстві на основі культурно-гуманітарної професійної підготовки управлінських кадрів. Наголошено на взаємозв'язку соціальних, політичних та економічних досягнень в країні від професійності державного службовця.

Исследованы мировоззренческие аспекты формирования демократии в украинском обществе на основе формирования культурно-гуманитарной профессиональной подготовки административных кадров. Отмечена взаимосвязь между социальными, политическими экономическими достижениями в стране и профессионализмом государственного служащего.

The article deals with the world outlook aspects of formation of democracy in the Ukrainian society on the basis of formation of cultural - humanitarian vocational training the administrative staff. The interrelation between social, political economicachievements in the country and professionalism of the civil servant is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)р3 + Х819(4УКР)012р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Черепєхіна О. А. 
Ціннісне ставлення до професійного саморозвитку як характеристика професіоналізму майбутніх психологів / О. А. Черепєхіна // Наука і освіта. - 2009. - № 5. - С. 192-196. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми формування професіоналізму майбутніх психологів за умов ВНЗ. Наголошено на важливості формування ціннісної складової означеного професіоналізму безпосередньо шляхом використання спеціально розробленого курсу. Узагальнено теоретичні дані щодо матеріалу, який можна використати під час організації навчально-виховного процесу майбутніх психологів з метою формування в них професіоналізму.

Рассмотрены проблемы формирования профессионализма будущих психологов в условиях ВУЗ. Отмечена важность формирования ценностной составляющей обозначенного профессионализма непосредственно путем использования специально разработанного курса. Обобщены теоретические данные по материалу, который можно использовать при организации учебно-воспитательного процесса будущих психологов с целью формирования у них профессионализма.

ItТs described the problems of formation of future professional psychologists in the university. Highlighted the formation of values constituting the professional directly through the use of a specially designed course. Generalized theoretical data onthe material, which can be used in organizing the educational process of future psychologists to form their professionalism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю937.232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сафонова І. 
Підготовка майбутнього вчителя до виховання превентивної діяльності - важлива складова професійного зростання / І. Сафонова // Вища шк.. - 2010. - № 9. - С. 57-62. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сутність педагогічної діяльності з позицій дієвого підходу. Висвітлено специфічні чинники педагогічної діяльності. Встановлено, що найважливішою характеристикою особистості сучасного вчителя є його здібності та готовність до творчої педагогічної діяльності. Констатовано, що у професійній педагогічній підготовці особливо важливим є процес усвідомлення себе професіоналом, самооцінки професійних можливостей і здібностей, шляхів і способів удосконалення та духовного зростання у виховній превентивній діяльності, яка охарактеризована як керована діяльність, що забезпечує теоретичну та практичну реалізацію заходів.

Рассмотрена сущность педагогической деятельности с позиций деятельностного подхода. Освещены специфические факторы педагогической деятельности. Установлено, что важнейшей характеристикой личности современного учителя является его способность и готовность к творческой педагогической деятельности. Констатировано, что в профессиональной педагогической подготовке особенно важным является процесс осознания себя профессионалом, самооценка профессиональных возможностей и способностей, путей и способов совершенствования и духовного роста в воспитательной превентивной деятельности, охарактеризованной как управляемая деятельность, обеспечивающая теоретическую и практическую реализацию мероприятий.

The essence of teaching activities in terms of the activity approach. Highlight the specific factors of pedagogical activity, and factors influencing it. Recorded that the most important characteristic of the modern teacher's personality is its ability and willingness to creative teaching. Stated that the professional teacher training is particularly important process of realizing a professional, self-assessment of professional capabilities and capacities, ways of improvement and spiritual growth in the education of preventive action, described as a controlled activity, providing a theoretical and practical implementation of measures


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зіньковский Ю. 
Компетентнісній підхід під час підготовки фахівців у вищих технічних навчальних закладах / Ю. Зіньковский, Г. Мірських // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 29-36. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що за умов лавиноподібного зростання матеріальних та інтелектуальних надбань людства професійність випускника вищого технічного навчального закладу визначається категоріями "компетенція", "компетентність". Розкрито переваги компетентнісної освітньої моделі над традиційною. Визначено системний характер поняття "компетентність технічного фахівця" та доцільність поділу його на загальноосвітню та професійну компоненти. Розглянуто загальноосвітню компетентність технічного спеціаліста. Охарактеризовано основні джерела розвитку компонент загальноосвітньої компетентності (когнітивність, регулятивність, комунікативність, індивідуальність, рефлексивність). Здійснено її проекцію на поле знань, вмінь та навичок освітніх рівнів бакалавра та магістра. Акцентовано увагу на змісті поняття "професійна компетентність спеціаліста", складових поля професійної компетентності (загально- та вузькопрофесійна). Виділено підкріплені відповідними вміннями і навичками знання, що визначають компоненти, з яких складається структура загальнопрофесійної компетентності. Висвітлено структуру вузькопрофесійної компетентності спеціаліста.

Подчеркнуто, что при условиях лавинообразного роста материальных и интеллектуальных приобретений человечества профессионализм выпускника высшего технического учебного заведения определяется категориями - компетенция, компетентность. Раскрыты преимущества компетентностной образовательной модели над традиционной. Определены системный характер понятия "компетентность технического специалиста" и целесообразность разделения его на общеобразовательную и профессиональную компоненты. Рассмотрена общеобразовательная компетентность технического специалиста. Охарактеризованы основные источники развития компонент общеобразовательной компетентности (когнитивность, регулятивность, коммуникативность, индивидуальность, рефлексивность). Осуществлена их проекция на поле знаний, умений и навыков образовательных уровней бакалавра и магистра. Акцентировано внимание на: содержание понятия "профессиональная компетентность специалиста"; составляющие поля профессиональной компетентности (общепрофессиональная и узкопрофессиональная). Выделены, подкрепленные соответствующими умениями и навыками знания, определяющие компоненты, из которых складывается структура общепрофессиональной компетентности. Освещена структура узкопрофессиональной компетентности специалиста.

Underline, that on conditions of avalanche-type growth of financial and intellectual acquisitions of humanity professionalism of graduating student of higher technical educational establishment is determined categories is jurisdiction, competence. Advantages of компетентностной of educational model are exposed above traditional. System character of concept "Competence of technical specialist" and expedience of division of him is certain on general and professional components. The general competence of technical specialist is considered. The basic sources of development are described component of general competence (communicativeness, individuality, reflection). Their projection is carried out on the field of knowledges, abilities and skills of educational levels of bachelor and master's degree. Attention is accented on: table of contents of concept "Professional competence of specialist"; making fields of professional competence Selected, supported the proper abilities and skills knowledges, determining components which the structure of competence consists of. The structure of competence of specialist is lighted up. Summarizings conclusions are done.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зварич І. 
Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. Зварич // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 92-99. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано види тестування педагогічної компетентності та педагогічної компетентності викладачів з певної навчальної дисципліни.Визначено критерії науковості тестів: кількісні та якісні показники оцінювання педагогічної компетентності. Виокремлено показники, які впливають на валідність і надійність тестування педагогічної компетентності, зокрема контекстуальних, вхідних ресурсів, процесу та результатів; названо чинники кожного з цих видів. Розглянуто основні вимоги до цих видів тестування. Висвітлено три форми валідності: відповідність тесту програмі з навчальної дисципліни, стандартам опанування навчальною дисципліною, вмінням викладати навчальний предмет. Розкрито сутність гендерного підходу до оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Підкреслено грунтовність і професійність викладання як основних якостей педагогічної діяльності.

Проанализированы виды тестирования педагогической компетентности и педагогической компетентности преподавателей по определенной учебной дисциплине. Определены критерии научности тестов: количественные и качественные показатели оценки педагогической компетентности. Выделены показатели, влияющие на валидность и надежность тестирования педагогической компетентности, в частности контекстуальных, входных ресурсов, процесса и результатов; названы факторы каждого из этих видов. Рассмотрены основные требования к этим видам тестирования. Освещены три формы валидности: соответствие теста программе учебной дисциплины, стандартам овладения учебной дисциплиной, умение излагать учебный предмет. Раскрыта сущность гендерного подхода к оценке педагогической компетентности преподавателей. Подчеркнуты основательность и профессионализм преподавания как основные качества педагогической деятельности.

In this article the types of testing the USA teachers' pedagogical competence are analyzed; indices on validity and reliable of pedagogical testing, such as: contextual, coming resources, indices on validity and reliabgle of pedagogical testing, suchas: contextual, coming resources, process and results are turned out; the essence of gender reproach the USA teachers' assessment the pedagogical competence is opened; the reasonable using tests of assessment the pedagogical competence are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.8 + Ч484(7СПО)7 п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Щербакова О. А. 
Принципи педагогічної системи майстра реалістичного живопису й графіки, художника-баталіста - М.С. Самокиша / О. А. Щербакова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 405-411. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості художньо-педагогічної діяльності видатного українського митця. Проаналізовано новаторські просвітницькі заходи М.С. Самокиша. Визначено принципи (професійність, реалістичність, свобода) та методи викладання баталістики. Наголошено на реалістичному підході в навчанні батального живопису. Зосереджено увагу на особливостях педагогічної системи М.С. Самокиша, зокрема, бесідах з питань образотворчого мистецтва, детальному аналізі творів класиків реалістичного образотворчого мистецтва.

Рассмотрены особенности художественно-педагогической деятельности выдающегося украинского художника. Проанализированы новаторские просветительные мероприятия Н.С. Самокиша. Определены принципы (профессиональность, реалистичность, свобода) и методы преподавания баталистики. Подчеркнут реалистический подход в обучении батальной живописи. Сосредоточено внимание на особенностях педагогической системы Н.С. Самокиша, в частности, на беседах по вопросам изобразительного искусства, детальном анализе произведений классиков реалистического изобразительного искусства


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4УКР)6-8 + Щ147.16 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чмутова І. М. 
Оцінка ефективності формування системи фінансового контролінгу у банку / І. М. Чмутова, М. В. Максімова // Пробл. економіки. - 2014. - № 1. - С. 292-297. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання ефективності формування системи фінансового контролінгу (ФК) у банку, що базується на врахуванні двох складових і оцінювання ефективності роботи команди з впровадження ФК та оцінювання ефективності впровадження ФК як інвестиційного проекту. Це надасть змогу визначити доцільність грошових вкладень у проект з упровадження та врахувати не тільки професійність створеної команди, а й психологічні особливості кожного з її членів. Для визначення співвідношення складових оцінки сформовано матрицю, що стане підгрунтям для розробки необхідного комплексу дій відносно підвищення ефективності ФК у банку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-93-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Каретна О. О. 
Механізми сучасної державної молодіжної політики України: еволюція та тенденції : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / О. О. Каретна; МОНМС України, Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". - О., 2012. - 17 c. - укp.

Здійснено комплексне дослідження еволюції та тенденцій розвитку механізмів сучасної державної молодіжної політики (ДМП), проаналізовано її особливості та специфічні риси. Визначено, що ДМП формується під впливом демократизації суспільства, модернізації влади, зростання ролі молодіжних громадських об'єднань і рухів, з урахуванням специфіки регіонального розвитку за такими напрямами як громадсько-політичний, соціально-економічннй та гуманітарний. Обгрунтовано основні чинники кадрового забезпечення ДМП та визначено необхідність дотримання таких принципів управління кадрами у процесі реалізації ДМП, як демократичність, науковість, професійність, плановість, відбір, контроль. Розглянуто функції молодіжних громадських організацій як середовиша ДМП, проаналізовано роль громадянської освіти молоді у формуванні молодіжної політики й її вплив на ДМП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Старик Р. Я. 
Організація формування і розвитку інтелектуального капіталу на підприємстві : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.07 / Р. Я. Старик; ПВНЗ "Львів. ун-т бізнесу та права". - Л., 2012. - 20 c. - укp.

Вдосконалено механізм управління знаннями на підприємстві на основі аналізу ключових його процесів і розробки концепції, яка базується на структуризації потоків інформації та трансферу знань. Розроблено методологічний підхід до оцінювання рівня інтелектуального капіталу підприємства на основі поділу складових людського, ринкового й організаційного капіталу на групи високої, середньої та низької значущості та використання доступної бази даних. Запропоновано методичний інструментарій оцінювання інтелектуального капіталу на рівні підприємства та регіону, який базується на використанні методів кореляції та враховує такі чинники його розвитку, як: професійність і освіту, здоров'я, професійну мобільність людських ресурсів, галузеву структуру зайнятості. Розроблено концепцію організаційно-економічного механізму управління процесом формування та використання інтелектуального капіталу підприємства, впровадження управлінських змін на підприємстві на основі виділення відповідних етапів цього процесу (сприйняття необхідності змін, початок процесу змін, проектування змін, підготовку до здійснення змін, їх впровадження, корекції процесів впровадження та закріплення змін). Обгрунтовано напрями розвитку інтелектуального капіталу підприємств України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-141.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Зварич І. 
Педагогічна компетентність і компетенція викладачів вищих навчальних закладів / І. Зварич // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано термін "компетентність" та його похідні: компетенція, компетентний і запропоновано авторське визначення педагогічної компетентності викладачів ВНЗ. Професійно підготовлені фахівці зможуть своєчасно орієнтуватися в суспільстві економічних перетворень, сучасному інформаційному просторі, швидкоплинному розвитку ринку праці та в наступному вдосконаленні своїх фахових знань, умінь, навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гловацький С. В. 
Аналіз стану художньої самодіяльності у 2013 році та рекомендації на 2013 - 2014 навчальний рік / С. В. Гловацький // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 55-58. - укp.

Проаналізовано результати обласного огляду-конкурсу учнівської художньої творчості «Грайлива веселка». Оцінено рівень організаційного та матеріального забезпечення конкурсу та професійність журі. Виявлено переваги та недоліки у роботі керівників груп учнівської самодіяльності та директорів шкіл. Окремо розглянуто результати учнівської художньої творчості за напрямками: вокально-хоровий жанр, вокально-інструментальний жанр, духові оркестри, танцювальний жанр, фольклор, сценічно-розмовний жанр. Висловлено практичні рекомендації з підготовки колективів, їх тематичного та жанрового спрямування, організації колективів та проведення художньо-виховної роботи в колективі. Відзначено широке представництво загальноосвітніх закладів районів області у конкурсі.

Проанализированы результаты областного смотра-конкурса ученического художественного творчества «Игривая радуга». Оценен уровень организационного и материального обеспечения конкурса и профессионализм жюри. Выявлены преимущества и недостатки в работе руководителей групп учащейся самодеятельности и директоров школ. Отдельно рассмотрены результаты учащейся художественного творчества по направлениям: вокально-хоровой жанр, вокально-инструментальный жанр, духовые оркестры, танцевальный жанр, фольклор, сценически-разговорный жанр. Даны практические рекомендации по подготовке коллективов, их тематического и жанрового направления, организации коллективов и проведения художественно-воспитательной работы в коллективе. Отмечено широкое представительство общеобразовательных учреждений районов области в конкурсе.

Analyzed are the results of the regional review-competition of student art "playful rainbow". Reviewed is a level of organizational and financial support and professional competition jury. Identified are the strengths and weaknesses in the student's amateur team leaders and principals. Assessed are the results of student art for directions: vocal and choral genre, vocal and instrumental genres, brass bands, dance genre, folklore, stage-conversational genre. Ware made the practical advice on preparing teams, their thematic and genre directing, organizing groups and the artistic and educational work in a team. Marked are the broad areas of educational institutions in the competition area.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коюда В. О. 
Організаційно-методичні аспекти управління інноваційним розвитком підприємства / В. О. Коюда, А. М. Осикова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто інноваційне середовище підприємства (ІСП) як мінливу систему факторів - джерел взаємовпливу макро-, мезо-, мікрорівня. Проаналізовано найбільш впливові фактори внутрішнього ІСП на інноваційний розвиток (ІР) підприємства за умов циклічності розвитку економіки та потенційної можливості суб'єкта впровадження інновацій на основі інформаційно-комунікаційних технологій та економіки знань. Виокремленні визначальні функції управління процесами ІР підприємства для досягнення стійкого і стабільного соціально-економічного розвитку в інноваційно-конкурентному середовищу. Нарощування конкурентних переваг за рахунок нематеріальних активів (людські ресурси, професійність, кваліфікаційність, компетентність, креативність та знання) потребує актуалізації та забезпечення сприятливо заохочувальних умов розвитку творчих здібностей, самовдосконалення, саморозвитку особистостей на основі економіки знань. Збалансований розвиток обумовлює потребу в обгрунтованому методичному підході до оцінки ІР, що і було запропоновано для конкретного підприємства на основі узагальненого показника за трьома складовими як бази для обірунтування комплексу заходів щодо ресурсного потенціалу, техніко-технологічної та результативної спрямованості підвищення рівня інноваційного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кулик Ж. І. 
Громадсько-політична та культурницька діяльність Олени Теліги : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Ж. І. Кулик; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 14 c. - укp.

Досліджено громадсько-політичну та культурницьку діяльность О. Теліги. Розкрито передумови формування та процес її становлення як громадсько-політичної та культурницької діячки. Висвітлено діяльність поетеси у закордонних громадських організацій, професійність О. Теліги на посаді Голови відновленої Спілки українських письменників та редактора літературно-мистецького додатка до газети "Українське Слово" - "Літаври", створення харчового кооперативу "Слово", діяльність в Червоному Хресті. Проаналізовано активність досліджуваної особистості в Українській студентській громаді у Варшаві, очолювання товариства "Зарево" в Кракові, яке було відгалуженням товариства "Просвіта", вчителювання у школі та діяльність в "Пласті", входження до української секції Слов'янського товариства культури та мистецтва. Окремо висвітлено громадянську позицію поетеси крізь призму її творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6-8 Теліга О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411745 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського