Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>K=ШРЕК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Теоретичні та історичні проблеми мистецтвознавства у світовій та вітчизняній музичній культурі / ред.: І. М. Коханик; Київ. ін-т музики ім. Р.М.Глієра. - К., 2009. - 180 с. - (Київ. музикознавство: зб. ст.; Вип. 29). - укp.

Висвітлено проблеми сучасного камерно-вокального виконавства в Україні. Проаналізовано роль гендерної проблематики в проекції на творчість львівських композиторок наприкінці ХХ - початку ХХІ ст., взаємодію джазу й академічної музики як феномен стильової конвергенції. Розглянуто питання експресії електроакустичного сонору в "Ескізі до дитячого голосу" І. Небесного у контексті звукової парадигми композиторської творчості на межі тисячоліть, відображення головних особливостей оркестрового стилю М. Римського-Корсакова у його підручнику "Основи оркестровки" та оркестровій сюїті "Шахерезада". Розкрито релігійно-філософські ідеї в опері Ф. Шрекера "Христофорус".

Освещены проблемы современного камерно-вокального исполнительства в Украине. Проанализированы роль гендерной проблематики в проекции на творчество львовских композиторов конца ХХ - начала ХХІ ст., взаимодействие джаза и академической музыки как феномен стилевой конвергенции. Рассмотрены вопросы экспрессии электроакустического сонора в "Эскизе к детскому голосу" И. Небесного в контексте звуковой парадигмы композиторского творчества на границе тысячелетий, отражения главных особенностей оркестрового стиля М. Римского-Корсакова в его учебнике "Основы оркестровки" и оркестровой сюите "Шахерезада". Раскрыты религиозно-философские идеи в опере Ф. Шрекера "Христофорус".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)я43 + Щ31г(4Укр-2К)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осіпова В. О. 
Християнсько-містеріальний континуум оперного мистецтва: генезис, еволюція, перспективи : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / В. О. Осіпова; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2003. - 16 c. - укp.

Досліджено питання духовної зумовленості витоків оперної вокальності та самого змісту оперних творів. Зазначено, що сучасні відомості про притаманність візантійській традиції Вселенської церкви щодо використання співу кастратів, установлення у сучасному творчому обігу посилань на літургійну драму - християнську містерію, яка історично передувала саме оперному театру та сприймається як оновлена оперна концепція (опери-містерії Б. Бріттена, О. Мессіана, К. Шокхаузена), та інші чинники дають змогу стверджувати щодо християнсько-містеріальних джерел оперності, на базі яких традиційне, раціоналістично вибудоване музикознавство абстрагувалося, відстоюючи художньо-самодостатні засади музики. Запропонована думка щодо світської природи опери в логічній послідовності спрямована на відсторонення від містики музичного єства, що є невід'ємною стороною художнього вираження в цілому та потребує спеціального розгляду й узагальнення відповідних спостережень. Розкрито причетність оперної вистави та композиції до духовно-церковних витоків з посиланням на ознаки містеріальності, що відзначили історичний початок оперного шляху в римській школі у безпосередньому продовженні концепції літургійної драми та містерії-гри християнської візантійської традиції. Розглянуто опери XVII - XX ст., в яких ознаки містеріального дійства достатньо виражені (твори С. Ладі, А. Скарлатті, М. Глінки, Р. Вагнера, М. Римського-Корсакова, Ф. Шрекера, О. Мессіана), а також оперні твори, в яких містеріальність є драматургічною складовою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.14 + Э37-103.743.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Авраменко Н. О. 
Оперна творчість Франца Шрекера: проблема цілісності стилю : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Н. О. Авраменко; Нац. муз. акад. України ім. П.І. Чайковського. - К., 2011. - 18 c. - укp.

Розглянуто особливості індивідуального композиторського стилю Ф. Шрекера на прикладі опер "Далекий дзвін", "Іграшка", "Христофорус, або Видіння опери". Центральною проблемою дослідження є проблема цілісності багатоскладового стилю композитора. Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю перегляду усталених і часто неповних характеристик та оцінок творчості Ф. Шрекера. Проаналізовано вербальний та музично-інтонаційний ряди даних опер. Детальний аналіз лібрето різних за жанром опер дозволив розкрити своєрідність художнього методу Шрекера-лібретиста та виявити втілені у даних творах літературні та філософсько-естетичні тенденції на межі ХІХ - ХХ ст. Охарактеризовано особливості музичної мови та драматургії даних опер, проведено їх стильовий аналіз і зроблено висновок щодо природи індивідуального музичного стилю композитора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(4АВС)6-81 Шрекер Ф. + Щ317.413(4АВС)-81 Шрекер Ф.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Prokudin G. 
Development of vehicle speed forecasting method for intelligent highway transport system / G. Prokudin, M. Oliskevych, O. Сhupaylenko, O. Dudnik // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 4/3. - С. 6-14. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Розглянуто взаємодію транспортних засобів на автомобільній міжміській дорозі. Модель керування автомобілями є тут ідеалізованою, близькою до автоматизованої інтелектуальної транспортної системи 4-го покоління. Кожен автомобіль має бажану програму руху, незалежну від мотивів водія, яка обгрунтована за мінімальними витратами ресурсів і дотриманням бажаного розкладу. Різноманітність програм впливає на їх небажану зміну. Мета роботи - виявити залежність дійсної швидкості автомобіля від параметрів транспортного потоку; виявити прямий параметр для зміни програми руху. Обгрунтовано використання імітаційних моделей на базі кліткових автоматів. Розроблено новий клітковий автомат, який є ковзним вікном із початком відліку, яким є автомобіль-спостерігач. Кількість об'єктів у полі поповнюється періодично і є сталою. Всі клітинки зліва та справа початку відліку автомата утворюють інформаційне поле, або загальну довжину автомата. Висота автомата залежить від виду магістралі, яка моделюється. Правила переміщення об'єктів у сітці автомата на кожній ітерації є скінченними, сталими та подібними до автомата Шрекенберга, за виключенням рандомізації, яка в цій моделі зводиться до мінімуму. Такий автомат відображає відносні швидкості автомобілів потоку відносно спостерігача, а також має можливість відтворювати прискорення. На кожній ітерації обчислюється зміна швидкостей автомобілів потоку. Алгоритм імітації запрограмовано на Делфі. Виконано приклад моделювання руху автомобіля на трасі міжнародного значення Е-471. На відрізку цієї траси довжиною 20 км було змодельовано транспортні потоки з різною густиною та різним розподілом швидкостей. Виявлено квадратичні кореляційні залежності вимушеної зміни бажаної швидкості автомобіля-спостерігача від середньої зміни швидкостей автомобілів потоку. Ступінь узгодження теоретичної залежності з емпіричними даними є дуже високим. На підставі отриманих залежностей обгрунтовано вибір прямого діагностичного параметра транспортного потоку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.02 + О380.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Prokudin G. 
Development of vehicle speed forecasting method for intelligent highway transport system / G. Prokudin, M. Oliskevych, O. Сhupaylenko, O. Dudnik // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 4/3. - С. 6-14. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Розглянуто взаємодію транспортних засобів на автомобільній міжміській дорозі. Модель керування автомобілями є тут ідеалізованою, близькою до автоматизованої інтелектуальної транспортної системи 4-го покоління. Кожен автомобіль має бажану програму руху, незалежну від мотивів водія, яка обгрунтована за мінімальними витратами ресурсів і дотриманням бажаного розкладу. Різноманітність програм впливає на їх небажану зміну. Мета роботи - виявити залежність дійсної швидкості автомобіля від параметрів транспортного потоку; виявити прямий параметр для зміни програми руху. Обгрунтовано використання імітаційних моделей на базі кліткових автоматів. Розроблено новий клітковий автомат, який є ковзним вікном із початком відліку, яким є автомобіль-спостерігач. Кількість об'єктів у полі поповнюється періодично і є сталою. Всі клітинки зліва та справа початку відліку автомата утворюють інформаційне поле, або загальну довжину автомата. Висота автомата залежить від виду магістралі, яка моделюється. Правила переміщення об'єктів у сітці автомата на кожній ітерації є скінченними, сталими та подібними до автомата Шрекенберга, за виключенням рандомізації, яка в цій моделі зводиться до мінімуму. Такий автомат відображає відносні швидкості автомобілів потоку відносно спостерігача, а також має можливість відтворювати прискорення. На кожній ітерації обчислюється зміна швидкостей автомобілів потоку. Алгоритм імітації запрограмовано на Делфі. Виконано приклад моделювання руху автомобіля на трасі міжнародного значення Е-471. На відрізку цієї траси довжиною 20 км було змодельовано транспортні потоки з різною густиною та різним розподілом швидкостей. Виявлено квадратичні кореляційні залежності вимушеної зміни бажаної швидкості автомобіля-спостерігача від середньої зміни швидкостей автомобілів потоку. Ступінь узгодження теоретичної залежності з емпіричними даними є дуже високим. На підставі отриманих залежностей обгрунтовано вибір прямого діагностичного параметра транспортного потоку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.02 + О380.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського