Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>K=FACEBOOK$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дубовенко М. Н. 
Некоторые аспекты разработки социальных приложений, адаптированных к социальным сетям в задачах Интернет-зависимости / М. Н. Дубовенко, В. М. Белов // Управляющие системы и машины. - 2012. - № 3. - С. 39-44, 53. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Показана возможность адаптации социального приложения в социальные сети "Вконтакте", "Мой мир" и "Facebook" путем расширения структуры приложения слоем агентов инициализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Люльчак З. С. 
Стан та перспективи розвитку digital-маркетингу / З. С. Люльчак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 200-206. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Встановлено сучасну сутність digital (інтерактивного, цифрового) маркетингу та його переваг (для інформування, знайомства, вибору, раціональної купівлі, лояльності споживачів). Охарактеризовано канали та технічне забезпечення digital-маркетингу. Досліджено: цілі використання digital-маркетингу, загалом, та у мережі Інтернет, зокрема; охоплення споживачів доменами; місця використання споживачами Інтернету. Проаналізовано можливості використання соціальних мереж у digital-маркетингу (Twitter, Facebook, YouTube, Flickr та ВКонтакте); користувачів (віковий, статевий і подохідний розподіл); засобів (комунікації з аудиторією, вплив бренду, трафік на сайт та вимоги до інформаційних повідомлень).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дюлічева Ю. Ю. 
Досвід використання соціальних мереж у коледжах та університетах США / Ю. Ю. Дюлічева // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19. - С. 245-250. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто досвід використання соціальних мереж у коледжах та університетах США. Досліджено можливість використання соціальної мережі Facebook, платформи для створення соціальних мереж Ning; сервісу мікроблоггінга Twitter у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч474(7СПО) + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф., 11 - 12 верес. 2013 р., Львів / ред.: О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 619 c. - укp.

Охарактеризовано особливості формування фонду та його організації в Німецькій національній бібліотеці. Висвітлено наукову роботу Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка". Проаналізовано основні аспекти організації роботи електронних бібліотек. Увагу приділено використанню комунікаційних можливостей соціальної мережі Facebook бібліотеками ВНЗ. Визначено роль бібліотек у Data Curation. Розглянуто анотований тематичний бібліографічний покажчик "Бібліотека як багаторівнева комунікаційна система". Підсумовано результати роботи з організації віртуальної виставки (на прикладі Бруно Абданк Абаканович - видатний винахідник, вчений у галузі математики і електротехніки). Запропоновано нові форми задоволення запитів читачів у відділі обслуговування науковою літературою. Проаналізовано деякі аспекти вдосконалення системи управління бібліотекою. Визначено роль та значення традиційних бібліотечних каталогів у сучасній роботі бібліотек.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чуприна А. С. 
Разработка приложения расширенного кулинарного справочника на основе Facebook API / А. С. Чуприна, Н. А. Белозеров // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2013. - Вип. 2. - С. 128-131. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Описана разработка приложения расширенного кулинарного справочника для социальной сети Facebook. Приведен пример использования Facebook API, для получения данных пользователей и построения на их основе работы приложения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 в2:Л + Л80 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чазов Є. В. 
Стартап як нова форма ведення бізнесу / Є. В. Чазов // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2013. - № 52. - С. 122-128. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено визначення стартапу, проаналізовано основні відмінності стартапу від звичайних форм ведення підприємницької діяльності. Наведено різні підходи до визначення стадій розвитку страртапу та досліджено один із підходів, за яким виділяють шість стадій розвитку стартапу: посівну, страртап, раннє зростання, розширення, проміжна стадія та вихід. Наведений аналіз стадій розвитку проведено на прикладі соціальної мережі Facebook. Наведено основні напрямки реалізації державної підтримки підприємництва, які будуть сприяти розвитку стартапу в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Chmielecki M. 
The use of Facebook for marketing purposes among SMEs as a modern marketing method - research results from Poland / M. Chmielecki // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 779. - С. 207-216. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід щодо використання маркетингу. Визначено бар'єрів, які заважають малому та середньому підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Надано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Романенко О. 
Аналіз українських наукових груп у соціальних мережах / О. Романенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2010. - Вип. 27. - С. 94-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто присутність українських груп наукового спрямування в соціальних мережах. Досліджено спеціалізовані (Ukrainian Scientists Worldwide, Українська наукова інтернет-спільнота та Scientific Соmmunity) та мережі загального спрямування (Facebook та ВКонтакте).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4УКР)75 + Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Перенесієнко І. 
Використання можливостей соціальної інтернет-мережі Facebook у роботі бібліотек / І. Перенесієнко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 203-212. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Досліджено статистичні демографічні характеристики соціальної інтернет-мережі Facebook у світі та на території України. Проаналізовано її позитивні та негативні сторони для роботи з читачами бібліотеки. Вивчено можливості використання цієї соціальної інтернет-мережі сучасною бібліотекою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романенко О. 
Компаративний аналіз інтернет-комунікації політичних партій України та Польської Республіки в соціальних мережах / О. Романенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 221-232. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати дослідження Інтернет-комунікації, здійснюваної політичними партіями двох країн: Польської Республіки й України. Зазначено, що під час аналізу соціальних мереж MySpace, Google+, Facebook, Nasza Klasa та Politiko визначалася наявність офіційних представництв або локальних осередків польських і українських партій в них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф69(4УКР)28 + Ф69(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романенко О. В. 
Інтернет-комунікації в політичному розвитку Республіки Польща (політологічний аспект) : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / О. В. Романенко; НАН України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К., 2013. - 19 c. - укp.

Вперше введено в науковий обіг нові теоретичні положення щодо впливу Інтернет-комунікацій на політичний розвиток країни чи регіону. Класифіковано особливості сайтів кандидатів на пост Президента Республіки Польща (РП) на основі компаративного аналізу цих ресурсів. Проаналізовано всі можливі новітні способи здійснення Інтернет-комунікацій у політичній блогосфері політичними силами РП в цілях політичного розвитку цієї країни. Виявлено особливості Інтернет-комунікацій політичних партій РП в соціальних мережах Facebook, MySpace та Google+ та національній польській мережі Nasza Klasa. Досліджено політологічні аспекти змістового наповнення Інтернет-видання Gazeta Wyborcza напередодні виборів у РП. Здійснено контент-аналіз політичних повідомлень цього онлайн-видання. Обгрунтовано доцільність використання політичними діячами РП новітніх способів здійснення Інтернет-комунікацій. Доведено, що використання Інтернет-комунікацій у РП сприяло зростанню громадянської активності внаслідок безпосереднього спілкування з політичними діячами, зокрема з кандидатами у Президенти РП через політичні сайти, блоги, мікроблоги та соціальні мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4ПОЛ)4 + Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дубовенко М. М. 
Інформаційна технологія дослідження Інтернет-залежності у користувачів соціальних мереж : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.09 / М. М. Дубовенко; НАН України, Міжнар. наук.-навч. центр інформац. технологій та систем. - К., 2012. - 24 c. - укp.

Запропоновано підходи, методи та інформаційну технологію дослідження Інтернет-залежності у користувачів соціальних мереж, в основу якої закладено взаємодію з базами даних соціальних мереж для вивчення психосоціальної сфери користувачів. Розглянуто метод оцінювання рівня Інтернет-залежності у користувача соціальної мережі, метод структуризації проблем, пов'язаних з його психічним здоров'ям, спосіб оцінювання достовірності особистих даних користувачів. Розроблено програмний комплекс, який інтегровано до соціальних мереж "Вконтакте", "Мой Мир", "Facebook". Наведено результати дослідження Інтернет-залежності, які показують ефективність розробленої технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чернявська Л. 
Представлення бібліотек у блогах та соціальних мережах як фактор покращення комунікації у віртуальному середовищі / Л. Чернявська // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 200-216. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розкрито шляхи покращення комунікації між бібліотекою та її користувачами на прикладі участі бібліотек у мережевих співтовариствах. Проаналізовано особливості такого спілкування на прикладі конкретних соціальних мереж ("ВКонтакте", Facebook, Twitter) та бібліотечних блогів. Розглянуто проблеми пошуку шляхів створення нового іміджу бібліотек у цифровому середовищі.

Раскрыты пути улучшения коммуникации между библиотекой и ее пользователями на примере участия библиотек в сетевых сообществах. Проанализированы особенности такого общения на примере конкретных социальных сетей ("ВКонтакте", Facebook, Twitter) и библиотечных блогов. Рассмотрены проблемы поиска путей создания нового имиджа библиотек в цифровой среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.036 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Федоренко О. 
Соціальні мережі як інструмент популяризації Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського / О. Федоренко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 237-241. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто мережеві співтовариства як основний інструмент комунікації між бібліотекою та її користувачами. Проаналізовано особливості такого спілкування на прикладі конкретних соціальних мереж ("ВКонтакте", Facebook, Twitter).

Рассмотрены сетевые сообщества как основной инструмент коммуникации между библиотекой и ее пользователями. Проанализированы особенности такого общения на примере конкретных социальных сетей ("ВКонтакте", Facebook, Twitter).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.036 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коновалова С. О. 
Інструменти електронного маркетингу в системі просування освітніх послуг / С. О. Коновалова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 11. - С. 342-346. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано можливості використання інструментів електронного маркетингу для підвищення ефективності рекламних кампаній, які проводяться навчальними установами. В цьому разі враховується специфіка освітніх послуг як об'єкта просування. Визначено, що на даний час більшість навчальних закладів України в кращому випадку мають сторінку в глобальній мережі Інтернет, що пасивно використовується як засіб маркетингу. Величезну популярність набирає просування інформаційних продуктів, до яких можуть бути зараховані і освітні послуги, у соціальних мережах. Серед таких розглянуто Facebook та його російськомовний аналог - соціальну мережу ВКонтакте як лідерів за обсягами розміщення рекламного контента. Визначено, що Facebook надає своїм рекламодавцям зручні та зрозумілі умови. Серед спеціалізованих сервісів, які дозволяють автоматизувати необхідні процеси, найбільш перспективним і демократичним на даний момент є Appintop. Ще одним спеціалізованим сервісом, який дозволяє відстежувати й оптимізувати конверсії, є Google AdWords, в якому кожне рекламне оголошення бере участь в аукціоні. Google відбирає оголошення і визначає порядок їх показу залежно від стратегії призначення ставок і типу рекламної кампанії. Великий інтерес для рекламодавців представляє також сервіс Google AdMob, використання якого дає доступ до рекламних оголошень всередині мобільних додатків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ліфінцев Д. С. 
Трансляція цінностей корпоративної культури як інструмент формування іміджу компанії / Д. С. Ліфінцев // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 440-443. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження практики використання корпоративних комунікацій для трансляції цінностей корпоративної культури. У ході аналізу функцій корпоративної культури виявлена її роль як джерела формування позитивного іміджу компанії, її ділової репутації та, як наслідок, бренда. Використовуючи економічні, організаційні, соціально-психологічні та комунікаційні важелі, менеджмент має формувати таку культуру, яка забезпечує підтримку обраній стратегії та враховує інтереси усіх груп стейкхолдерів. Побудова ефективної системи комунікацій зі стейкхолдерами передбачає трансляцію ключових корпоративних цінностей. Одними з найбільш ефективних каналів такої комунікації є корпоративний веб-сайт і офіційні сторінки в соціальних мережах. У ході дослідження проаналізовано офіційні веб-сайти і офіційні сторінки у мережі Facebook 30-ти найбільших компаній України, Польщі та Чехії. Вибір останніх двох зумовлений їх географічною близькістю до України, схожістю трансформаційних процесів, що відбувались у цих країнах і відбуваються наразі в нашій, а також іншими параметрами, що дозволяють розглядати їх як об'єкти порівняння. Дослідження стосувалось практики використання комунікаційних інструментів для трансляції ключових цінностей корпоративної культури з метою формування позитивного іміджу компанії та укріплення її бренда. Обгунтовано напрями підвищення ефективності корпоративних комунікацій вітчизняних компаній з огляду на процеси глобалізації та європейської інтеграції України. Використання запропонованих рекомендацій може сприяти поліпшенню іміджу українських компаній, підвищуючи їх конкурентоздатність на глобальних ринках. У перспективах подальших досліджень - розв'язання проблеми економічної оцінки ефективності дій з формування і розвитку корпоративної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-642.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Цюцюра С. В. 
Застосування нейронних мереж для розпізнавання "ідеального співрозмовника" серед користувачів соціальних мереж / С. В. Цюцюра, І. А. Терейковський, С. В. Палій // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2013. - Вип. 4. - С. 143-147. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Одержав подальший розвиток метод визначення можливості застосування нейронних мереж для розпізнавання "ідеального співрозмовника" в соціальних мережах. Визначено можливості в прийнятний термін сформувати мінімально допустиму навчальну вибірку та провести навчання нейронної мережі. Показано принципову можливість розпізнавання за допомогою нейронної мережі "ідеального співрозмовника" серед користувачів соціальної мережі Facebook.


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.22 + С5*333.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Marcial D. E. 
What’s on your mind? Measuring self-promotional and anti-social behaviors on Facebook among tertiary students [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 4. - С. 199-208. - Бібліогр.: 33 назв. - анг. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1272

The social media revolutionized the power of collaboration and networking. If overused and misused, it provides negative impacts among users. This paper presents the prevalence of self-promotional behaviors on Facebook among students in a university in the Philippines. A total of 106 college students were randomly selected as respondents of the study. An adapted survey questionnaire was used during analysis. The results show that the respondents promote their selves on Facebook every semester. Specifically, the result shows that the respondents update their status, post photographs of their selves and change profile pictures once a month. On the other hand, the respondents update their profile information, tag pictures of their selves and upload “selfie” pictures every semester. It is concluded that the students sometimes possess behaviors that tend to be tied to narcissism on Facebook.

Зазначено, що соціальні засоби масової інформації революційно вплинули на співпрацю і мережеву взаємодію користувачів. Зловживання або неправильне використання ресурсів може призвести до негативних наслідків. Продемонстровано і підтверджено поширення саморекламної поведінки на Facebook студентів університету на Філіппінах. У дослідженні брали участь 106 обраних довільно студентів коледжу, які відповіли на запитання спеціально розробленої анкети. Результати показують, що респонденти займаються саморекламою на сторінках Facebook кожен семестр. Зокрема, результати анкетування демонструють, що респонденти оновлюють свій статус, розміщують і відправляють свої фотографії, змінюють фотографії у профілі раз на місяць. З іншого боку, респонденти оновлюють інформацію, відмічають і завантажують «селфі» у своєму профілі кожен семестр. Зроблено висновок, що іноді студенти схильні до нарцисизму у своїй поведінці на сторінках Facebook.

Социальная среда революционно повлияли на сотрудничество и сетевое взаимодействие пользователей. Злоупотребление или неправильное использование ресурсов может привести к негативным последствиям. Эта статья демонстрирует и подтверждает распространение саморекламного поведения на Facebook студентов университета Филиппин. В исследовании принимали участие 106 избранных произвольно студентов колледжа, которые ответили на вопросы специально разработанной анкеты. Результаты показывают, что респонденты занимаются саморекламой на страницах Facebook каждый семестр. В частности, результаты анкетирования демонстрируют, что респонденты обновляют свой статус, размещают и отправляют свои фотографии, меняют фотографии в профиле раз в месяц. С другой стороны, респонденты обновляют информацию, отмечают и загружают «селфи» в своем профиле каждый семестр. Сделан вывод, что иногда студенты склонны к нарциссизму в своем поведении на страницах Facebook.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лылык И. В. 
Исследование использования новых информационных технологий для повышения эффективности взаимодействия с потребителем / И. В. Лылык // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11. - С. 363-373. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрен подход к оценке эффективности взаимодействия с потребителем в сети Интернет. Предложена комплексная методика оценки эффективности мероприятий в Интернет пространстве, в том числе в социальных сетях Facebook и в ВКонтакте, которые рассматриваются как информационная платформа потребителя. Исследование параметров эффективности формировались на основе данных поисковых научно-исследовательских работ, проводимых методом глубинных интервью с экспертами - smm менеджерами, которые непосредственно отвечают за контент и продвижение страниц в социальных сетях и SEO администраторами - специалистами, которые несут непосредственную ответственность за поисковую оптимизацию и продвижения веб-сайтов. Предложено оценки эффективности взаимодействия с потребителями, основанных на анализе веб-сайтов компании и ее деятельности в социальных сетях. С помощью такого комплексного подхода компания сможет проанализировать деятельности в Интернете и выбрать соответствующие методы коммуникации для создания своих рекламных стратегий с целью продвижения своих товаров и формирование интерактивной платформы для общения с клиентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Актуальні проблеми філології : Матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 9 - 10 груд. 2016 р., Чернівці. - Чернівці : Гельветика, 2016. - 151 c. - (Молодий вчений. Конференція). - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Досліджено художні варіації втілення образу смерті у романі А. Кокотюхи "Таємне джерело". Порівняно соціополітичні процеси в Україні у межах викладання курсу української мови за професійним спрямуванням. Висвітлено економічну термінологію як найбільш динамічну сферу лексики на сучасному етапі розвитку української мови. Досліджено вербалізацію "збройний конфлікт" у англомовному медійному дискурсі на основі подій в Україні 2014 - 2015 рр. Охарактеризовано особливості звертань в текстах інтернет-коментарів на сторінках політичних діячів України та США у соціальній мережі Facebook. Розглянуто семантичні та функціональні особливості символічних власних імен у сучасній англійській мові. Здійснено порівняльно-історичний аналіз створення та застосування багатомовних корпусів текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809550 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського