Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>U=Б.р(4Укр)3-252,022$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Єфімова В. М. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. М. Єфімова; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2013. - 44 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Вперше розроблено й обгрунтовано теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності на підставі поліпарадигмального підходу, який об'єднав цивілізаційний, культурологічний, системний, синергетичний, аксіологічний, особистісний, діяльнісний та компетентнісний підходи. Теоретично обгрунтовано структурні компоненти готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності (мотиваційний, когнітивний, процесуальний і особистісний) та їх взаємозв’язки. Сформульовано основні положення концепції підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін щодо використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності, яка включає взаємопов’язані структурні блоки (цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, процесуальний, діагностично-результативний).


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-252,022 + Ч489.518.5 + Р11(4УКР),1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Підгорна Т. В. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до професійної діяльності в умовах інформатизованого навчального процесу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Підгорна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 39 c. - укp.

Уточнено поняття педагогічна інформатика, інформатизація освіти. Визначено теоретичні основи та умови педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі, інформаційної безпеки учнів, підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до роботи в умовах інформатизованого навчального процесу. Набули подальшого розвитку основні складові системи інформатичних компетентностей учителів природничо-математичних дисциплін; теоретично обгрунтовано та розроблено окремі компоненти методичної системи підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання комп'ютерно-орієнтованих систем навчання; теоретично обгрунтовано та розроблено комп'ютерно-орієнтовані методичні системи навчання дисциплін "Педагогічна інформатика", "Інформаційна безпека"; визначено умови підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до виробничої педагогічної практики та розроблено зміст і методику такої підготовки під час навчання методичних дисциплін і проходження пропедевтичної педагогічної практики; розроблено систему завдань для підготовки до здійснення магістерського педагогічного дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438657 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського