Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р3-381$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Маймула Є. Ю. 
Тестування як один із методів перевірки рівня навчальних досягнень студентів при вивченні математичних дисциплін / Є. Ю. Маймула // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 72-74. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто аспекти тестового контролю навчальних досягнень студентів економічних спеціальностей з математичних дисциплін. Обгрунтовано доцільність застосування тестового методу у ході контролю навчальних досягнень студентів-економістів з дисциплін математичного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грибонос Є. Ю. 
Організація контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Є. Ю. Грибонос; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему організації контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ВНЗ. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито історико-педагогічний аспект проблеми, визначено понятійний апарат і теоретичні засади дослідження, уточнено сутність і структуру понять "контроль", "система контролю", "навчальні досягнення". Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стельмащук Л. В. 
Про перевірку знань студентів в умовах дистанційного навчання / Л. В. Стельмащук, О. М. Мартинюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 98-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти дистанційного навчання студентів ВНЗ, зокрема питання добору завдань та задач для організації попереднього, проміжного та підсумкового контролю знань. Запропоновано типову структуру підсумкового (модульного) контролю знань студентів з курсу "Диференціальні рівняння", наведено приклади завдань для різних типів і форм контролю знань студентів.

Рассмотрены некоторые аспекты дистанционного обучения студентов ВУЗ, в частности вопросам подбора заданий и задач для организации предварительного, промежуточного и итогового контроля знаний. Предложена типовая структура итогового(модульного) контроля знаний студентов по курсу "Дифференциальные уравнения", приведены примеры заданий для разных типов и форм контроля знаний студентов.

Some aspects of distance learning of the students of higher educational establishments are considered, in particular, the questions of tasks choice and problems for the organization of preliminary, intermediate and total knowledge control. The typicalstructure of total (module) knowledge control of course "Differential equations" for the students is offered, some examples of the tasks for different types and forms of control students' knowledge are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Євсеєва О. Г. 
Вхідний контроль у технічному ВНЗ як засіб оцінювання рівня сформованості математичних вмінь / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34. - С. 20-27. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до визначення поняття контролю в навчальному процесі. Описано нульову контрольну роботу з математики, що розроблена на засадах діяльнісного підходу для вищих технічних навчальних закладів. Наведено критерії оцінювання рівня сформованості вмінь та аналіз результатів нульової контрольної роботи. Надано рекомендації щодо коректування змісту навчання вищої математики у першому навчальному семестрі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горда І. М. 
Моніторинг якості математичної освіти студентів ВНЗ аграрного профілю як проблема дослідження / І. М. Горда, В. О. Швець // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27. - С. 29-36. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Теоретично проаналізовано поняття моніторингу. Розглянуто проблеми впровадження моніторингу якості математичної освіти студентів ВНЗ аграрного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пуханова Л. С. 
Наукові підходи до вирішення проблеми вдосконалення організації контролю навчання / Л. С. Пуханова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34. - С. 15-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено наукові підходи до формування прикладних знань, практичних умінь і навичок, необхідних для подальшої діяльності сучасного фахівця економічного профілю у процесі вивчення дисциплін математичного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Галайко Ю. А. 
Система контролю результатів навчання математичних дисциплін студентів ВНЗ / Ю. А. Галайко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 33. - С. 21-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації системи педагогічного контролю студентів з фахового спрямування "Менеджмент організації" у процесі навчання математичних дисциплін у ВНЗ. Описано основні види контрольних заходів, які дозволяють не тільки виявити реальний рівень навчальних досягнень студентів, але активізувати їх зусилля в оволодінні матеріалом, що вивчається.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Босовський М. В. 
Навченість та компетентність студентів У контексті математичної підготовки / М. В. Босовський, О. П. Бочко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 37. - С. 62-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття навчальності, навченості та компетентності студентів у контексті математичної підготовки, встановлено зв'язок між навченістю та компетентністю студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Горда І. М. 
Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. М. Горда; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20, [1] c. - укp.

Уперше визначено та теоретично обгрунтовано види моніторингу якості освіти в аграрних ВНЗ, сутність термінів "моніторинг навчальних досягнень студентів з математики" та "управлінський кафедральний моніторинг", їх мету, структуру, психолого-педагогічні умови та етапи проведення, розкрито зміст етапу планування моніторингу. Запропоновано методичні рекомендації для викладачів математики щодо розробки, вибору та використання форм, методів та засобів вимірювання рівня навчальних досягнень студентів з математики на кожному із етапів проведення моніторингу. Наведено методичні рекомендації завідувачу кафедри математики щодо вибору та використання системи оцінювальних процедур якості діяльності викладачів математики на кожному із етапів проведення управлінського кафедрального моніторингу в зазначених ВНЗ. Удосконалено показники оцінювання якості діяльності викладачів математики аграрних ВНЗ за умов проведення управлінського кафедрального моніторингу. Покращено систему вимірювання та оцінювання якості математичної підготовки студентів цих ВНЗ на засадах моніторингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тмєнова Н. 
Алгоритм компонентного аналізу формульних виразів для систем електронного тестування знань / Н. Тмєнова, Б. Сусь // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 803. - С. 31-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Пропоновано методику перевірки завдань з математичних дисциплін під час тестування в електронних навчальних середовищах. Розроблено алгоритм компонентного аналізу формульних виразів та їх індексування для автоматичної обробки. Запропонований підхід надає можливість урізноманітнити типи тестових запитань і реалізувати їх перевірку в комп'ютерних системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.282.1 + В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Voskoglou M. Gr. 
Fuzzy numbers as an assessment tool in the APOS/ACE instructional treatment for mathematics = Нечіткі числа як інструмент оцінки APOS/ACE методів навчання математики / M. Gr. Voskoglou // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 1. - С. 29-37. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Використано комбінацію методів трикутних нечітких чисел (TFNs) та центра тяжіння (COG) як техніки дефазифікації для оцінки знань і навичок студентів універистету у процесі навчання математики у межах APOS/ACE.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381 + В128.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тмєнова Н. П. 
Алгоритм комп'ютерного тестування математичних завдань в віртуальних начальних середовищах / Н. П. Тмєнова, Б. Б. Сусь // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 188-191. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано методику перевірки завдань з математичних дисциплін під час проведення тестування в електронних навчальних середовищах. Розроблено алгоритм компонентного аналізу формульних виразів та їх індексування для автоматичної обробки. Запропонований підхід надає змогу урізноманітнити типи тестових запитань та реалізувати їх перевірку в комп'ютерних системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28079/фіз.-мат. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Володко И. М. 
Оценивание знаний студентов при использовании тестов по математике / И. М. Володко, С. В. Черняева // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 163-166. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Информационные и компьютерные технологии все больше пронизывают повседневную жизнь, и образование в этом смысле не является исключением. Развитие информационных технологий влияет и на обучение математики. Одним из способов применения информационных технологий в обучении математики является тестирование студентов. Оценка знаний студентов с помощью тестов "online" сравнительно новый метод оценки и контроля знаний. Он предоставляет широкие возможности модернизировать и оптимизировать учебный процесс, но в тоже время вызывает противоречивые оценки. Цель работы - ответить на существенные вопросы, связанные с использованием тестов: серьезно ли относятся студенты к выполнению тестов? Дает ли тестирование объективные результаты и что нужно делать, чтобы их получить? Рассмотрены главные детали тестирования - определение цели проверки, выбор правильного вида вопроса, формулировка вопроса, оценка и интерпретация результатов. Метод, используемый в работе, есть результат анализа теста по математике. Тесты составлены преподавателями кафедры Инженерной математики Рижского Технического университета и заменяют большую часть домашних заданий первого семестра. Статистические данные, используемые в работе, получены по результатам тестирования студентов факультета Компьютерных наук и информационных технологий в первом семестре 2017/2018 учебного года. Результаты исследования показывают, что студенты охотнее выполняют тесты, чем работы, написанные от руки и сдаваемые преподавателю. Предпочтение отдается тестам, в которых требуется логическое мышление, по сравнению с теми, где требуются трудоемкие вычисления. Система тестов также заметно облегчает работу преподавателя, так как отпадает проверка большого количества студенческих работ. Сделан вывод, что эффективное обучение математике связано с использованием различных методов обучения, однако правильно составленные тесты и правильная интерпретация их результатов в сочетании с другими методами дает объективные результаты.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мартиненко О. В. 
Контроль навчальної діяльності студентів педагогічних університетів при вивченні фундаментальних математичних дисциплін / О. В. Мартиненко, Я. О. Чкана // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 252-255. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано значення контролю навчальної діяльності студентів, визначено його мету та принципи побудови системи контролю при вивченні математичних дисциплін у педагогічних університетах. Проаналізовано типи контролю (відстежувальний, поточний, проміжний і підсумковий) у контексті специфіки викладання математичних дисциплін і запропоновано форми його впровадження в процес підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. Організація навчального процесу у разі вивчення фахових математичних дисциплін повинна забезпечуватись навчально-методичними засобами для аудиторної та самостійної позааудиторної роботи. Запропоновано для цього використовувати робочий зошит з математичних дисциплін, який є багатофункціональним дидактичним засобом. Описано особливості організації контролю навчальних досягнень студентів за допомогою робочого зошиту. Зазначено, що ефективною формою перевірки виконання завдань першого блоку є проведення тестування, що надає можливість оцінити глибину, обсяг і системність знань студентів з даної теми відповідної математичної дисципліни, яке запропоновано проводити на кожному практичному занятті. Про результати виконання завдань третього блоку, які виконуються студентами індивідуально або групами, кожен студент звітує на спеціально відведеній консультації, що проводиться у формі колоквіуму. Всі види робіт оцінюються певною кількістю балів, вносяться до звідної таблиці в кінці робочого зошиту і входять в систему рейтингового оцінювання навчальних досягнень студента. Ця таблиця містить також стовпці для самооцінки, які студенти заповнюють самостійно, керуючись власними відчуттями. Описано технологію проведення екзамену з математичної дисципліни, де перевірку засвоєння теоретичного матеріалу можна здійснювати за допомогою тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дудко А. Ф. 
Комп'ютерно орієнтована методика оцінювання якості тестів з вищої математики викладачами закладів вищої освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / А. Ф. Дудко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ, 2019. - 22 c. - укp.

Увагу присвячено проблемі оцінювання якості тестів з вищої математики викладачами ЗВО. На основі методів класичної теорії тестів та Item Response Theory розроблено авторську систему автоматизованого аналізу якості тестових завдань. Обгрунтовано комп’ютерно орієнтовану методику оцінювання якості тестів з вищої математики. Визначено критерії та рівні розвитку компетентності викладачів щодо оцінювання якості тестів з вищої математики. Розроблено модель і технологію розвитку компетентності викладачів щодо оцінювання якості тестів з вищої математики, навчальну програму “Формування компетентності викладачів щодо оцінювання якості тестів з вищої математики” для підвищення кваліфікації наукових і науково-педагогічних працівників та відповідний дистанційний курс. Експериментально доведено, що педагогічно виважене впровадження комп’ютерно орієнтованої методики оцінювання якості тестів з вищої математики сприятиме розвитку професійного рівня компетентності викладачів ЗВО щодо оцінювання якості тестів з вищої математики та покращенню контролю знань студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381 + Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441183 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського